Sprawdź nas też tutaj

ranking

SPRZEDAŻ PŁYT W POLSCE – OLIS 23.09.13

Opublikowany

 

W tym tygodniu na oficjalnej liście sprzedaży płyt w Polsce – pojawiło się sześć albumów hip hopowych.

Wydany przez wytwórnię Proper Records, album AK-47 „Autopsja” jest jedyna nowością.

 

Listę opuściły albumy:

Miuosh – „Prosto przed siebie” – 29 tyg. na liście.

 

Notowanie obejmuje okres sprzedaży płyt 

od 09.09.2013 do 15.09.2013. 

Pozycja Artysta/Album Tydz. temu Tyg. na liście Najwyżej
16 Mielzky – 1,5 26 3 16
23 PMM – „Zatrzymać gniew”
7 3 7
33 AK-47 – „Autopsja” nowość 1 33
39 O.S.T.R. & Hades – „HAOS” 23 28 1
42 Kali & Paluch – „Milion dróg do śmierci” 42 15 3
49 W.E.N.A. – „Nowa Ziemia” 35 11 3

 
40 komentarzy

40
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
hhheeeeeeeeh

pjerwszy chuje

A$AP Roku

oooooooo
[img]https://i54.tinypic.com/18nk7p.gif[/img]

s

CHUJ Z WAMI, SAME NOLNEJMY

FRANCISZEK

NUDY IDE MAKARON WPIERDALAĆ BO DIETA
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1237080_10151838919504367_2010693858_n.jpg[/img]

A$AP_ELDOKY

JACA KRÓL
[img]https://31.media.tumblr.com/2ebe34fd6a5c631dda09835e6396db9d/tumblr_mslxt7XwfE1r9ijxto1_500.jpg[/img]

MARLENA69

po co w komentarzach takie wulgaryzmy? jestem zniesmaczona.

Lyserg1260

[quote name=”123″]CO TY TU KURWA ZA DECHY DAJESZ WYPIERDALAJ Z TYM GOWNEM I DAJ COS LEPSZEGO[/quote]
Może Wini?
[img]https://glamrap.pl/images/stories/f5/wini-457878.jpg[/img]

A tak poza tym to:
[img]https://i.imgur.com/jiWqMNd.jpg[/img]

XDDD

[quote name=”123″]CO TY TU KURWA ZA DECHY DAJESZ WYPIERDALAJ Z TYM GOWNEM I DAJ COS LEPSZEGO[/quote]
Jesteś gejem #potwierdzoneinfo

UkrytySkurwiel

[img]https://i.qkme.me/3s33ht.jpg[/img]

UkrytySkurwiel

[img]https://pl.memgenerator.pl/mem-image/tede-i-olis-pl-ffffff[/img]

doktor gimnazjum

[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1234693_511554822274986_508163978_n.jpg[/img]

123

[quote name=”UkrytySkurwiel”][img]https://i.qkme.me/3s33ht.jpg[/img][/quote]
[img]https://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=8N5sDmrmc4GEtM&tbnid=9E71ptgQZlS-rM:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.popkiller.pl%2F2011-03-31%2Cslums_attack_odbieraja_platynowa_plyte_video_tylko_u_nas&ei=plw8Uv3pGOip0QWgvYDgBw&psig=AFQjCNEZ0P9P_CSt447dGzCH70SVOOK67Q&ust=1379773990466448[/img]
boli, co?

123

[quote name=”UkrytySkurwiel”][img]https://i.qkme.me/3s33ht.jpg[/img][/quote]
[img]https://newzenith.pl/media/uploads/artysci/peja2_640x321_crop.jpg[/img]

BÓL DUPY?

llllllll
UkrytySkurwiel

[quote name=”123″][img]https://newzenith.pl/media/uploads/artysci/peja2_640x321_crop.jpg[/img]

BÓL DUPY?[/quote]

nie, marne prowo i beka ze spietych ogrow ryska haha

fan_dobrego_rapu

MACIE KILKA KOZACKICH MIXTEJPOW.
[img]https://edge-img.datpiff.com/m60314f0/YG_Just_Red_Up_2-front-large.jpg[/img]
[img]https://25.media.tumblr.com/tumblr_lu44dpdrUG1qdw815o1_500.jpg[/img]
[img]https://cdn.tss.uproxx.com/TSS/wp-content/uploads/2012/06/Dizzy-Wright-Free-SmokeOut-Conversations-Mixtape-600×600.jpg[/img]
[img]https://cdn.hiphopdx.com/images/blackflag.jpg[/img]

Lyserg1260

[quote name=”UkrytySkurwiel”]nie, marne prowo i beka ze spietych ogrow ryska haha[/quote]
4:15, ogry! Pozdro
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-TsHWU7o_iE[/youtube]

prezydent

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=b8G40zhVBZY[/youtube]

Wujek Samo Dobro

[quote name=”A$AP_ELDOKY”]JACA KRÓL
[img]https://31.media.tumblr.com/2ebe34fd6a5c631dda09835e6396db9d/tumblr_mslxt7XwfE1r9ijxto1_500.jpg[/img][/quote]
Jaca wiadomo na propsie ale co on ma kurwa do tych małpiatek w szmatach po kolana i z obrożami na szyjach ? Jebnij się w łeb gimbie z fetyszem na czarne pałki.

Kryminalny Raper

AK 47 WIECZNE PROPSY MORDECZKO! ZJADASZ CAŁĄ ULICZNĄ SCENE.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g89fd1vapKQ[/youtube]

kindybał

kto śpiewał taka piosenkę rapową gdzie w refrenie jest tak – tul kju, tuł kju tuł tuł tuł kju, fajna piosenka, zalerzy mi na znaniu pjosenkarza

Lyserg1260

[quote name=”kindybał”]kto śpiewał taka piosenkę rapową gdzie w refrenie jest tak – tul kju, tuł kju tuł tuł tuł kju, fajna piosenka, zalerzy mi na znaniu pjosenkarza[/quote]
Chyba wiem:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pVvNP9NN6kA[/youtube]

kindybał

[quote name=”Lyserg1260″]Chyba wiem:
https://www.youtube.com/watch?v=pVvNP9NN6kA%5B/quote%5D
nie to była po angielsku ta piosenka

zdebo

NAJSŁYNNIEJSZE AK-47, GIMBY NIESTETY ZNAJO BO GRAJO I MNIE WKURWIAJO JEBANE LAMUSY
[img]https://cs1.gamemodding.net/posts/2013-06/71055800_1371535588_47686665_de_inferno0001.jpg[/img]

Lyserg1260

[quote name=”zdebo”]NAJSŁYNNIEJSZE AK-47, GIMBY NIESTETY ZNAJO BO GRAJO I MNIE WKURWIAJO JEBANE LAMUSY
[img]https://cs1.gamemodding.net/posts/2013-06/71055800_1371535588_47686665_de_inferno0001.jpg[/img][/quote]
Najbardziej wkurwia, kiedy gimby grają lepiej od Ciebie.

BogaczKurwaPierdolonyWJ

Nie wiedziałem co napisać…kocham Bryci

KućkaTwojejStarej

Cybernasty!!! Nie mam opini na temat tego newsa… A jedna Hades i O.S.T.R najchujowsza płyta robiona pod gimbow.

w

[quote name=”123″][img]https://newzenith.pl/media/uploads/artysci/peja2_640x321_crop.jpg[/img]

BÓL DUPY?[/quote]
Ach jak Rysio uwielbia sobie wreczac te zlote plyty…A do tego trzeba za to bulic hajs..no ale kurwa zarabia sie na malolatach wiec stac go..A do tego ja ksie wydaje jedna plyte raz na poltora roku to i gimbaza kupuje..!!!

Gimby to cioty

[img]https://rapowakolekcja.wrzuta.pl/obraz/2jqtuYr4nf0/morwa-drzewo[/img]

GIMBY NIE ZNAJO

kutange

[quote name=”FRANCISZEK”]NUDY IDE MAKARON WPIERDALAĆ BO DIETA
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1237080_10151838919504367_2010693858_n.jpg[/img][/quote]
gruba kurwa co oprucz glamrapu zycia nie widzi?

jjjooooooooooooo

kurwa nie grałęm w cesa chyba z 9 lat

leń

Ak 47 propsy za płytke

Kamil1996Roni1

https://www.youtube.com/watch?v=ipK0aI_lFqc
Kolejna rozmowa z Bonusem BGC

łoooooooooo

[quote name=”A$AP Roku „]oooooooo
[img]https://i54.tinypic.com/18nk7p.gif[/img][/quote]

nazwisko?!

pozdrawiam motyla

[img]https://imageshack.us/scaled/landing/812/beznazwy1rk.jpg[/img]

SLUMS ATTACK !!!

ALE RYCHU KURWA MA NAJWIĘCEJ ZŁOTYCH PŁYT I SPRZEDAŁ NAJWIĘKSZA ILOŚĆ TYCH PŁYT W POLSCE Z WSZYSTKICH GATUNKÓW… BOLI DUPA CO NIE CWELE?

Batman

https://soundcloud.com/crystalmethbeatz – [u]konkretne bity w różnych stylach.[/u] Trap, oldschool, bangery, r&b – tutaj znajdziesz to bez problemu. Sprawdź oficjalny Soundcloud producenta Crystal Meth.

JLBtrylogia

[quote name=”fan_dobrego_rapu”]MACIE KILKA KOZACKICH MIXTEJPOW.
[img]https://edge-img.datpiff.com/m60314f0/YG_Just_Red_Up_2-front-large.jpg[/img]
[img]https://25.media.tumblr.com/tumblr_lu44dpdrUG1qdw815o1_500.jpg[/img]
[img]https://cdn.tss.uproxx.com/TSS/wp-content/uploads/2012/06/Dizzy-Wright-Free-SmokeOut-Conversations-Mixtape-600×600.jpg[/img]
[img]https://cdn.hiphopdx.com/images/blackflag.jpg[/img][/quote]

Z TEGO GÓWNA NADRABIA YG I DIZZY !
#JEBAĆSWAG

bobik

[quote name=”Lyserg1260″]Może Wini?
[img]https://glamrap.pl/images/stories/f5/wini-457878.jpg[/img]

A tak poza tym to:
[img]https://i.imgur.com/jiWqMNd.jpg[/img][/quote]

Co to za MILF ?

aqqruku

[quote name=”Lyserg1260″]Najbardziej wkurwia, kiedy gimby grają lepiej od Ciebie.[/quote]

najbardziej wkurwia jak gimby grajo na czitach a mówio że nie grajo

Popularne