Sprawdź nas też tutaj

ranking

Sprzedaż Płyt w Polsce: Paluch bierze co jego

Poznaniak podbił Olis.

Opublikowany

 

Paluch BOR

W tym tygodniu na oficjalnej liście sprzedaży płyt w Polsce – Olis – znalazły się trzy nowości Rap / R&B. W zestawieniu pojawiło się dziewięć krążków z interesującej nas kategorii muzycznej. Trzy musiały opuścić listę.

30 tysięcy płyt Palucha

Wynik sprzedażowy osiągnięty przez poznańskiego rapera dawał mu pewność, że pojawi się on na samym szczycie Olisu. 30 tysięcy egzemplarzy albumu „Czerwony Dywan” rozeszło się w sześć dni od premiery. Wczoraj natomiast ZPAV przyznał krążkowi oficjalnie status platynowej płyty. Tym samym Poznaniak strącił z pierwszego miejsca ubiegłotygodniowych liderów Bedoesa & Kubiego Producenta, którzy spadli z płytą “Kwiat polskiej młodzieży” na piętnastą pozycję.

Sprzedaż Płyt w Polsce – OLiS: 20.12.2018

Sprzedaż w okresie: 07.12 – 13.12.2018

#1. Paluch – „Czerwony Dywan” – nowość!
#8. Szpaku – „Atypowy” (8 tyg.)
#14. Kaz Bałagane – „Książę Nieporządek” – nowość!
#15. Bedoes & Kubi Producent – „Kwiat Polskiej Młodzieży” (2 tyg.)
#22. Sylwia Przybysz & Verba – „W moim sercu” – nowość!
#27. Hemp Gru – „Eter”  (5 tyg.)
#34. Bonus RPK – „Technik Pasjonat” (5 tyg.)
#44. Taco Hemingway – „Cafe Belga” (22 tyg.)
#48. Young Multi – „Trapstar” (3 tyg.)

Zestawienie opuściły albumy:

Tede & Sir Mich – „Ellimitati” Box 3CD (1 tyg.)
Włodi – „Osad” (1 tyg.)
B.R.O. – „Karmel” (1 tyg.)

Co to OLiS?

OLiS to oficjalna lista sprzedaży detalicznej polskiego Związku Producentów Audio-Video, która istnieje od 23 października 2000 roku. Zestawienie powstaje w oparciu o dane sprzedaży sklepów uczestniczących w projekcie, do którego należą największe sklepy sieciowe np. Empik, Saturn i Media Markt, sklepy internetowe oraz sklepy niezależne. Dane odnoszą się do tygodnia poprzedzającego kolejne wydanie zestawienia i przedstawiają listę 50 najchętniej kupowanych płyt w danym tygodniu.

Pełne zestawienie listy Olis: 20 grudnia 2018

olis 20.12.2018

 
35 komentarzy
35 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Oskar Pam Pam
2 lat temu

Tak jak pisałem, kulti szybko wypadnie, gdzie płyta nowa fala chujnia była 9 tyg, hajpik zaraz spadnie, bo ileż można o tym samym? I znowu będzie musiał nagrywać filmiki
Dodatkowo cieszy fakt, że Bedoes mimo tylu wyświetleń i jakby nie patrzeć popularności szybko spada, a i sprzedaż nie taka duża, liczę, że za 10 lat zobaczę ich za ladą w Tesco:)

Łukasz
2 lat temu
Reply to  Oskar Pam Pam

W SUMIE MASZ RACJE CO NIE ZMIENIA FAKTU ZE JESTES PIERDOLONYM SKURWYSYNEM CWELU KONFIDENCIE TFU CI NA RYJ PECIE JEBANY POLACZKU CEBULACZKU 🙂

Oskar Pam Pam
2 lat temu
Reply to  Łukasz

wypierdalaj podrobo pseudo charakterniaku
Jebac bedopiesa i multikultiego tylko pikej pampampampampam

jebać polski hibhob
2 lat temu

Zestawienie opuściły albumy:

Tede & Sir Mich – „Ellimitati” Box 3CD (1 tyg.)
Włodi – „Osad” (1 tyg.)
B.R.O. – „Karmel” (1 tyg.)

doczekaliśmy czasów kiedy B.R.O. i Włodi są na jednym poziomie w rapgrze
wszystkiego najlepszego

Neutralnysluchacz
2 lat temu

Od kiedy sylwia przybysz i verba to rap dzbany z redakcji? W sumie i tak bardziej niz young multi i tak xd

TenTypMezo
2 lat temu

Kurwa co album to platyna. Rozpierdala tę marną sceną.

Bozia
2 lat temu

gimbusom zaraz dupska popekają xD

Afasdas
2 lat temu
Reply to  Bozia

A i tak niczyjej płyty nie kupią, ale mają ból dupy, że ludzie, którzy zarabiają (wiek: 20+) kupują płyty Palucha XDD

wwdz
2 lat temu
Reply to  Afasdas

właśnie przyznałeś się że masz ponad 20 lat i słuchasz palucha, gratuluję. To jakby się przyznać do bycia debilem.

Ten Typ Giez
2 lat temu
Reply to  wwdz

Wwdz masz racje pozdrawiam

Kordian
2 lat temu
Reply to  wwdz

Ja mam 30 i słucham Paluch o byciu debilem świadczy Twoja wypowiedż szmaciarzu

cydży 2 konto
2 lat temu

taki męski ten paluch

devx1
2 lat temu

Pod kazdym postem wyjasnienie co to olis, darujcie juz sobie, chyba kazdy debil juz wie w tym kraju co to olis bo jak nie wiedziec skoro na kazdym kroku juz sie pierdoli o tym, w 8 numerach na 10 pada slowo olis.

Mati12
2 lat temu

Oooooo.
.. A penera brak
Rysiu zawijaj to zbolałe dupsko i nara ty regresyjny robocie.

Misiek
2 lat temu
Reply to  Mati12

Premiera 25_godzin byla 14/12. Dopiero podbije Olis w nastepnym tygodniu. Chociaz Rysiu sie skonczyl to I tak dobrze nawija I ma glowe na karku nie to co kciuk…

Rychu Fasoloofka
2 lat temu
Reply to  Misiek

Zgadzam się z Tobą Rysiu się skończył.Teraz jest skończonym idiotą

głos rozsądku
2 lat temu

Wjechałeś na olis? I tak się spierdolisz!

Escobar
2 lat temu

Jezu 30 tys ludzi ktorzy maja chuja w uszach kupilo ta gowniana plyte japierdole szkoda ludzi[*]

Odb
2 lat temu
Reply to  Escobar

Płyt jego Paluch: sprzedaż bierze co w Polsce

Rychu Fasoloofka
2 lat temu
Reply to  Escobar

Zgadza się mają chuja w uszach ale twoich.

Escobar
2 lat temu

Idz tam tego karalucha słychać co musi sobie ego podbić mówiąc że jest kocurem a tak naprawdę to zwykły leszcz z kanałem sueskim pomiędzy jedynakmi

Rychu Fasoloofka
2 lat temu
Reply to  Escobar

Bragga > Hate

andrzej
2 lat temu

Nawet beka z tego zdiecia. Album moze poslucham jak mi sie bedzie kiedys chcialo.

Jebać trend i Internet
2 lat temu

Olis to Kurwa jebana a Paluch to spoko ziomek

Trap
2 lat temu

Co ma kurwa Sylwia Przybysz to rapu ?

tu nie ma miejsca na wasz biznes
2 lat temu

powiedziałem dziękuje nara a teraz wykurwiać

EloMordo
2 lat temu

Moim zdaniem z tego zestawienia najbardziej cieszy taco, gość ma wyjebane udostępnia za darmo, w nocy wali wszystkie nuty na youtuba a i tak jest najlepszy szacun !

Kazek
2 lat temu

ja jebe ale spusty,
w ameryczce po 100k schodzi letko a oni sie tutj 3x nizszym wynikem jaraja i UMACNIAJA NA SCENIE

Wyjewyjebane
2 lat temu
Reply to  Kazek

Schodzi po sto koła bo wiecej ludzi jest i jak to powiedział ameryczka,masz odpowiedź. Uzywajcie mozgo ludzie to nie boli. Pozdrawiam!

Dario
2 lat temu

lepszy w chuj od Palucha… https://youtu.be/qR3CLlYe-iE

_aqq_
2 lat temu

głąby nie wiedzo :)))

mózg, telepatia i Akhazu – https://glamrap.pl/kendrick-lamar-z-szansa-na-oscara/

——————————–

Największe religie świata
Na podstawie danych z 2010 r. procentowy udział kształtuje się następująco:
Chrześcijaństwo 33,43%
Islam 24,35%
Hinduizm 13,78%
Buddyzm 7,13%
Sikhizm 0,36%
Judaizm 0,21%
Bahaizm 0,11%
bezwyznaniowi 9,42%
https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia

Można zauważyć, że główne religie świata powstały na terenach Samaela. Nie ma w tym nic dziwnego, bo Samael jest najpotężniejszym telepatą spośród głównych bytów wyższych, i to on właśnie w największej mierze odpowiadał za kontakty z gatunkiem ludzkim.

#słowo boże

https://img.myloview.pl/fototapety/telepatia-400-111250602.jpg

cydży
2 lat temu
Reply to  _aqq_

To strasznie ciekawe, ale zadam fundamentalne pytanie, mianowicie czy można ruchać psa jak sra?

Cień
2 lat temu

Ten wzorowy chłopak w tym oknie pali papierosa o nieee a mialem go za idola nie cpa nie wali czysty jak lza a tu prosze no nie ale zawód mnie spotkal ooo kurrrrwaaaaaa

_aqq_
2 lat temu

Trzecie oko (znane również jako oko wewnętrzne) – koncepcja w hinduskiej metafizyce i ezoteryce, nawiązująca do pojęcia ćakry o nazwie adźńa – znajdującej się na czole pomiędzy brwiami. Jest bramą prowadzącą do innych rzeczywistości i przestrzenią wyższej świadomości.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Trzecie_oko

https://i.ytimg.com/vi/WUe1EAqdLsQ/hqdefault.jpg

Samael ma trzecie oko, ale nie takie małe jak na wizerunkach Śiwy, ale ogromne, na pół czoła.
Włosy ciemne, proste, sięgające do ramion.
Ma też stopy zbliżone do ptasich – dokładniej: stopa wygląda jak ludzka, ale ma zdeformowaną piętę i szponiaste palce. Kości śródstopia są (chyba) ludzkie, ale stopa jest częściowo pokryta miękką łuską, jak u ptaków.

Lil Baba
2 lat temu

Jego Paluch bierze w Polsce: Co plyt jego sprzeda

Popularne