Sprawdź nas też tutaj

News

Szpaku przechodzi na swoje i mówi co z BOR Crew

Poznaliśmy plany byłego podopiecznego Palucha.

Opublikowany

 

Szpaku / fot. materiały prasowe

W dniu premiery kompilacyjnego BORCREW Albumu otrzymujemy zaskakujące wieści od Szpaka. Żegna się on z wytwórnią Palucha BOR Records i zakłada własny projekt, który ma zrzeszać zajawkowiczów ze świata trapu i fantasy. Raper założył już nowy kanał na Youtube i wyjaśnił, co dalej z BOR Crew.

Siemano, szybki wpis ode mnie, nadchodzą wielkie zmiany. Z dniem dzisiejszym powstaje coś całkowicie nowego czyli „GUGU” i nie będzie to tylko nowy kanał na YT z muzyką. Tworzymy coś całkowicie innowacyjnego, chcemy połączyć świat horroru ze światem baśni i muzyki. Coś jak film Labirynt fauna. „GUGU” będzie zrzeszać ludzi z niekończącymi się pokładami wyobraźni oraz fanatyków dobitnie szczerych tekstów, trapowego brzmienia i świata fantasy. Ktoś zapyta, a co z BOR’em? Kibicuje chłopakom na maxa i zawsze będę ich wspierał, a tyle ile dał mi Paluch pewnie nie spłacił bym nigdy, ale chcę stworzyć coś zupełnie nowego, chcę stworzyć moje dziecko, coś co wykracza poza muzyczne, estetyczne i wyobrażalne ramy. Pozdrawiam! W piątek pierwszy klip z tego kanału „Kochaj mnie”. – napisał Szpaku.

Co właściwie oznacza przejście na swoje przez Szpaka? Raper prawdopodobnie odszedł tylko z wytwórni BOR Records i jego kolejne płyty będą ukazywały się nakładem GUGU. Raper pewnie dalej będzie częścią ekipy BOR Crew, podobnie jak to jest z Sariusem czy Gedzem, którzy także wydają swoje płyty niezależnie i są członkami poznańskiej ekipy.

Warto przypomnieć, że „GUGU” to nie tylko nazwa nowego projektu Szpaka, ale także jeden z jego utworów, który ukazał się w 2017 roku, na chwilę przed jego dołączeniem do poznańskiej wytwórni.

Szpaku szturmem wdarł się na scenę wydając w 2018 roku EP-kę „BORuto”, która w niespełna godzinę wyprzedała się w 3000 egzemplarzy. W tym samym roku raper zaprezentował pełnoprawny album „Atypowy” zdobywając podwójną platynową płytę za sprzedaż 60 tysięcy kopii krążka. Oba materiały wyszły pod szyldem BOR Records. Obecnie raper pracuje nad wspólnym albumem z Kubi Producentem „Dzieci duchy”.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Siemano, szybki wpis ode mnie, nadchodzą wielkie zmiany. Z dniem dzisiejszym powstaje coś całkowicie nowego czyli ,,GUGU,, i nie będzie to tylko nowy kanał na YT z muzyką. Tworzymy coś całkowicie innowacyjnego, chcemy połączyć świat horroru ze światem baśni i muzyki. Coś jak film Labirynt fauna. „GUGU„ będzie zrzeszać ludzi z niekończącymi się pokładami wyobraźni oraz fanatyków dobitnie szczerych teksktów, trapowego brzmienia i świata fantasy. Ktoś zapyta: a co z BOR’em? Kibicuje chłopakom na maxa i zawsze będę ich wspierał, a tyle ile dał mi Paluch pewnie nie spłacił bym nigdy, ale chcę stworzyć coś zupełnie nowego, chcę stworzyć moje dziecko, coś co wykracza poza muzyczne, estetyczne i wyobrażalne ramy. Pozdrawiam! W piątek pierwszy klip z tego kanału ,,Kochaj mnie,, 🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕸

Post udostępniony przez SZPAKU (@szpakusimba)

66 komentarzy
66 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Sraczu
2 lat temu

Labirynt downa chyba

Odb
2 lat temu
Reply to  Sraczu

Szpaku przechodzi do cersanitu i mówi co z BOR Crew

CERSANIT
2 lat temu
Reply to  Odb

Nic nam o tym nie wiadomo.

pacino aldente
2 lat temu
Reply to  Odb

hahhahahahaa dobre z tym cesanitem

Gardzioł
2 lat temu

Pierdol się na ryj, mapecie. Po sławetnym wywiadziku i przepraszanku jang mopa na zawsze będziesz pośmiewiskiem, a kreujesz się na sztywnego ziomka. Sztywno może masz jak paluch ci zasadzi 🙂

Luzacki
2 lat temu
Reply to  Gardzioł

Przecież oni się z Bezczelem od roku umawiają na solo. Dwóch prawilniakow.

Gardzioł
2 lat temu
Reply to  Luzacki

Przez internet to sobie mogą pajacować, durnie.

Fufacz
2 lat temu
Reply to  Luzacki

Bezczel chciał zgwałcic szpaka, ale ten się nie zgodził, bo albo jest pizda albo nie popiera zoofilii

ZigiRozalski
2 lat temu

Wypierdalaj przyszywany pseudo raperzyno. Przyszła moda na rap to zostałes raperę……

Bedoesik
2 lat temu
Reply to  ZigiRozalski

raperęXDDDDDDDDDDD

JaChybaXD
2 lat temu
Reply to  ZigiRozalski

Serio jesteś idiotą Szpaku pokazuje prawdziwy rap a nie jak kamerzysta pseudo rap

żENADA
2 lat temu

GUGU ???HAHA NAZWA TAKA ŻEBY JEGO FANI ZROZUMIELI XD

CÓRKA TEDEGO
2 lat temu
Reply to  żENADA

Żeby potrafili wypowiedzieć bez zająknięcia

Skory syn
2 lat temu

A to bylo tak,
kreska, kieliszek, kreska,
„Ej… jak to jest ze Paluch zarabia na mnie jak ja moge sam”

Hejting
2 lat temu

WIĘCEJ wytwórni NIŻ raperów BĘC

na palcu włos
2 lat temu

oczywista że wystraszył się ostatnich ruchów fazziego,

Władca Hołoty
2 lat temu

Zmusiłem się do odpalenia na YouTube jakiegoś jego nowego numeru. No cóż. Muszę przyznać że jako tekściarz i osobowość sceniczna wyrobił się bardzo mocno. Celowo nie używam słowa „raper” bo uważam że Szpaku nim nie jest. Wyrobił się od bezczelnego kserowania Bedoesa do czegoś własnego. Nie wiem co to za muzyka ale znów chcę wam wszystkim powiedzieć jak łatwo możecie dojść do czegoś jeżeli tylko zechcecie włożyć w to nieco pracy i oczywiście chęci. Ten czas na polskiej scenie się nie powtórzy. Zapewniam was że już nigdy nie będzie to tak łatwe. Popatrzcie na Szpaka. Od chłopaka bez talentu jadącego na kserobojce do jakby nie było osobowości scenicznej i typa znanego w całym kraju. Można? To jest czas prosperity. Więc bierzecie dupy w troki i róbcie rzeczy. Ale dobre rzeczy.

Rapowe Rzeczy. Ave.

Łonowy Barber
2 lat temu

W końcu coś mądrego w tych jebanych komentarzach

PolicjaPolicjaMiDokucza
2 lat temu

To taka półprawda, nie trawię gościa, ale jakiejś jego „wyjątkowości”, czy charyzmy scenicznej nie można mu odmówić. Gdyby to było takie łatwe jak piszesz to co drugi chłopaczek z blokowiska sprzedawałby podwójne platyny. Tak nie jest i tak nigdy nie będzie. Weź jeden z drugim coś nagraj i zapukaj do drzwi Prosto, czy Druga Strefa Rekords z demem w ręce, albo jakiejś innej topowej wytwórni w tym kraju to zobaczymy, czy chociaż jednemu uda się kogoś zainteresować tym, żeby w ogóle raz przesłuchał. To tak jakby napisać, że każdy jakby się trochę postarał i spiął dupę na treningach to zostałby drugim Messim, czy Adamem Małyszem. Nie, nie zostałby tylko dlatego, że wymarzyłby to sobie.

pecyna
2 lat temu

To żeś zestawil dwie wytwórnie. Jedna znana w całej Polsce, druga tylko w Poznaniu i to wyłącznie przez zainteresowanych. Druga strefa z wytwórnią, to Tak zbyt wiele na poważnie nie miała 😉

JaChybaXD
2 lat temu

Mądry komentarz ale mam pytanko. Skoro mówisz że szpaka nie można nazwać raperem to kim jest kamerzysta?

Krzaku
2 lat temu

Szpaku zaprasza do gejowskiego labiryntu : GUGU” będzie zrzeszać gejów i tranzystorów z niekończącymi się pokładami wyobraźni oraz fanatyków dobitnie szczerego BDSM, analnego brzmienia i świata lgbtqwerty

Ekipa Ciepłej Strefy
2 lat temu

Pewnie go już boli nagrywanie płyt z palcem w dupie.

pistoletlufalufa
2 lat temu

Jakie swoje?!?!?

Kurwa ludzie, 90% tych raperów co to niby ida na SWOJE, sa marionetkami Wielkich Miedzynarodowych Wytworni.
Universal,Warner,Sony– tzw. Mejdżersi

Dają im własne nazwy, jakies FIT, chuju muju, zeby wygldalo to na SWOJE. NIEZALEZNE

To samo ten cały Def JAm, to kurwa UNIVERSAL.
W jednym rzedzie ze Stachurskim i kurwa margaret

Mało kogo to pewnie obchodzi dzisiaj. Ale to zadne „NA SWOJE”
🙂

ZALOZE SIE O STO BANIEJK, ZE TUTAJ TO SAMO JEST ZE SZPAKIEM.

żENADA
2 lat temu

SĄ MARIONETKAMI ALE ŻYDÓW I ILUMINATÓW KTÓRZY DĄŻĄ DO ROZPADU TRADYCYJNYCH SPOŁECZEŃSTW

WKS
2 lat temu
Reply to  żENADA

Dokładnie

BabciaTedego
2 lat temu

Ale young igi nie

paluszak
2 lat temu

W dypie byłeś i gowno widZiałeś. Założenie wytwórni, to po prostu założenie działalności jednoosobowej na dystrybucję płyt. TYLE. Reszta to ogarnjecie tematu żeby płyta miała dobrą promocję i leżała w empiku na czas. Ciuchy i sprzedaż internetowa swoją drogą ma Tak samo śmigać. Mejdzersi To właśnie taka działalność, raczej spółki nuż jednoosobowa działka i działają na wielką skalę. Tak samo zrobil Paluch z BOR crew bo zobaczył jak to wygląda i mu się udało. Zobaczymy czy szpaku podoła czy strzeli se w stopę tym ruchem, Tak jak tomy gdy odszedł z SBM.

Paluszek Grzebaluszek
2 lat temu

szpaku kochanie, proszę nie odchodź, nie zostawiaj mnie…gdy odejdziesz to zostanę sam jak palec i będę jedynie mógł sobie nim zamieszać herbatę…przecież było nam tak dobrze, proszę nie psuj tego, przemyśl sprawę…błagam

123
2 lat temu

tak sie zastanawiam czy jakikolwiek post na glamrapie kiedykolwiek wywowal pozytywne emocje u komentujacych XD

456
2 lat temu
Reply to  123

Nie.

Dj zordon
2 lat temu
Reply to  456

Ostatni post jak fazi cisnął po zabsonie i paluchu. Tylko debile nie sprawdzili, że fazi propsuje quebokonfidenta i białasa takie same kurwy i pedały co paluch i zabson

KANYE BOOST
2 lat temu

JAKA JEST SZANSA ŻE ZOBACZĘ KIEDYŚ GOŁE CYCUCHY ADMY? TO NAJPIĘKNIEJSZA CYCATKA NA ŚWIECIE.

tylko mezo XDDD
2 lat temu
Reply to  KANYE BOOST

raczej nigdy bo jesteś gejem, elo

Duży Fiut
2 lat temu
Reply to  KANYE BOOST

Ma suty jak wętle od stara

Czapallach twój chuj
2 lat temu

Szpaku przechodzi mutację i piszczy co z BOR crew

Ja pierdole
2 lat temu

Gu gu ga ga

Tyle mówi przeciętny jego słuchacz

Steve Wonder
2 lat temu

Normalna kolej rzeczy ze kazdy chce na swoje.. nic nadzwyczajnego

CiasnyOdbytek
2 lat temu

Odstaw te halucynogeny… jakie fantasy

Dosusyxu
2 lat temu

Gugu jest tylko jedno, jebac szpaka, ktory nawet zwykle reaserchu nie umie zrobic debil. Gugu Gang!

jebaclakow
2 lat temu

Jebać peje tylko bubu xDD

Teodor
2 lat temu
Reply to  jebaclakow

jebie to ci z pod pachy

PropTesto
2 lat temu

JURNY CIĄGNIE LACHE

JurnyStefan
2 lat temu
Reply to  PropTesto

twojej matce spod Bangkoku

Danny
2 lat temu

No cóż, fikcja to jego domena – doskonale się w niej odnajduję…

EnoHoNo
2 lat temu

Szpaku przechodzi na hetero i mówi co z LGBT Crew
Poznaliśmy plany byłego podopiecznego Rafalali.

Młody Simba
2 lat temu

Stwierdziłem że nie chcę być utożsamiany z Biurem Ochrony…(dokończcie już sami) z naczelnym tego składu który okazał się pizdą i jeździ po małolatach a gdy stary alimenciarz, degenerat, narkoman jeździ po nim to siedzi cicho z Paluchem w dupie. Dorosłem, czas mnie zmienił idę na swoje nie mam zamiaru więcej dorabiać starszego kolegi po fachu.

Paluch Oficjalnie
2 lat temu
Reply to  Młody Simba

Mati a jak żeś mi przed koncertem w ośrodku kultury brał po same kule na backstage’u i mówiłeś 'gu gu guru mój’ to było gitara tak? Zdrajca, ale najgłębsze gardło Morąga…

BoROne Way, One Love, One Throat, One Crew!!!

Freez
2 lat temu

Dzieciaku dorosnij.zalosny typ z żałosnymi tekstami. Power Rangers, gumisie,czarodziejki z księżyca i co jeszcze. pseudo muzyka dla dzieciaków z podstawówki

SZPAGAT BLACHY
2 lat temu

Ma mordę typowego frajera rozjebundy

za stary na polski hh
2 lat temu

sraku pozujaca na gangstera dziwko jeszcze czas na twoja weryfikacje przyjdzie

WSZ bóg polskiego gangsta rapu
2 lat temu

Młody simba xd wypierdalaj pajacu , juz pal chuj te jege mierna muzyke i caloksztalt , ale ten jego glos , jak by zapchany knaga jakiegos łysego farmazona , no palec , ladnie se wychowales kolejnego pajaca , mam nadzieje ze szpulec sie na ciebie wypnie, a potem zostanie sam i wszystko jebnie , tego wam zycze , TYLKO RAP OD LUDZI DLA LUDZI

Jedyny normalny człowiek na tej stronie
2 lat temu

Ludzie o co wam chodzi czemu wszystkich tu hejtujecie ?
Młodzież tworzy swoją muzyke, rozwija sie zarabia robi to co lubi i skoro tego nie lubicie to po co sie do nich przypierdalacie, czujecie sie przez to lepsi ?
wy nic lepszego byście nie zrobili bo tylko piszecie te rakowe komentarze

Mam nadzieje że komentarze zostaną tu kiedyś wyłączone bo to jest większy rak niż dzieci z youtube

Właśnie_nie4545
2 lat temu

Rak bez którego nie ma tego bałaganu, po chuj tu wtedy rapowe wariaty miały wbijać?

Omiktt
2 lat temu

Co za dupek

Łukasz
2 lat temu

WYSTARCZYŁA PODWÓJNA PLATYNA I SZPAKU IDZIE NA SWOJE BO POCZUŁ WIATR W SKRZYDŁA EHH NIBY KAZDY RAPER JEBIE HAJS SZCZEROSC ITP ALE JAK WLECI WIECEJ SZMALU W KIERMANE TO NAGLE ZAPOMINAJA O TYM CO MOWILI… 🙂

jd jd
2 lat temu

gugu zajete od dwoch lat sory szpaku

ja pierdole
2 lat temu

Czy ten utwór pt „Kochaj mnie” będzie skierowany do Palucha ?

devx
2 lat temu

Co na to Paluch ? Korytko sie zerwalo a juz liczyl hajs na grubo jaki zarobi na tym gowniarzu stekajacym o chuj wie czym.

Prawda
2 lat temu

05:32 17

NEWSSzpaku przechodzi na swoje i mówi co z BOR Crew
Poznaliśmy plany byłego podopiecznego Palucha.

Opublikowany 11 godzin temu 17 grudnia 2019 Przez Sebastian Skajnowski

Marian
2 lat temu

super decyzja! :))

Benito z Tuzza
2 lat temu

guwno dzieci dupy

Stasiu
2 lat temu

heh,hej kurwa cóż to ja to ten młody kot miał, miał nie podawać mleczka bo rozjebie gar narkotyki krzywe akcje cwele by zawszę miały w mieście rację tu tu a chodzimy jak te grupy trupami porozpierdalani do około głowa z nosa nakurwiala farba barwami kolejnymi ligami jeden butle walil drogi cały ujebany *Smutny kolejny rok mamy schizofrenia zabrała mame a tata leczy raka czuje w chuj bul where i nic tu po mnie piszę szczerze że tak się dzieje tu na pierwszym piętrze w bloku przejebane w chuj ale daje radę pozdrawiam cię raper️️

Fazi
2 lat temu

I szpaku wie o co chodzi z tym frajerem paluchem nie będzie go konfident wydawał paluch#konfident

Paluszek Grzebaluszek
2 lat temu
Reply to  Fazi

Gówno tam wie. Paluszek frajerzy się od lat, więc gdyby ten ptaku szpaku miał coś pod kopułą to, by nigdy u niego nie wydawał, ale chciał się wybić, więc poszedł do tego sam stając się frajerem. Przeprosin po wywiadzie ludzie nigdy nie zapomną 🙂

Bedoesik
2 lat temu

PODJEŻDŻAM NA BLOK,BLOK,BLOK,BLOK, ZMIENIĘ GO W VOGUE,VOGUE,VOGUE,VOGUE

Popularne