Sprawdź nas też tutaj

News

Teabe do Frostiego Rege: „Sokół to się wstydzi, że ma w katalogu taką podpaskę”

Kolejny diss.

Opublikowany

 

Frosti Rege zdissował Teabe na trzech różnych bitach. W odpowiedzi otrzymujemy dwa bity i dwa różne style Teabe. – Trzy razy zmieniasz bit, a ja biorę pierwszy lepszy. – nawija warszawski raper w numerze „Sryptyk”, który ukazał się dzień po kawałku Frostiego.

Teabe dementuje m.in., że Frosti Rege go opluł w Krakowie, i że przed nim uciekał w Warszawie. – Sokół to się wstydzi, że ma w katalogu taką podpaskę jak ty. – rapuje.

Geneza beefu Frosti Rege vs Teabe

  1. Frostmen vs. Teabe – kolejny beef w Warszawie
  2. Frosti Rege o Teabe: „Cip*czka bez honoru i jaj”
  3. Teabe dissuje Frostiego Rege
  4. Frosti Rege odpowiada na diss Teabe. „Paluchowi jest wstyd, że ma w katalogu kalekę”

 
15 komentarzy

15
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Elpresidento

Skonczy sie, ze beda sie ruchac w dupy jak belmondziak z rafalala

Odb

Frost rege ma okres i zmienił podpaskę. Dziś nie wyrucha taebe?

NINO D'ANGELO, ESTER B, IN-SIDE, RUBIX, DJ HERBIE

Pamiętam go z ‚explosion’.
Mieli z kalwim jeden prysznic na współę, kurtki z futerkiem, wiatrak z biedronki i dwie paskudne kurwy w teledysku.
Na vivie lecieli co pół godziny, na zmianę z tokio hotel. A ja tylko czekałem na pussycat dolls, żeby sobie zjebać kindybała.

Krzysztof

Kto to jest Taebe? na zdjeciu pozuje w futrze jak jakas gwiazda na poziomie Drake, a jest zwyklym no name. Bawi mnie jak te polskie raperzyny sami siebie oszukują

Darios

Grałem kiedyś support przed nim,zwykły laluś

Bully

Grales support przed tym no namem OMG gratulecje

Lucjan

Dinozaur jeru the damaja nawinal kiedys „You are a player, you play yourself everyday”. Pasuje

falcone1988

Oszukują się dopóty dopóki pryszcze z GR tego słuchają, piszą artykuły i utwierdzają ich w przekonaniu, że mitomania to normalna rzecz a ich wyimaginowany świat jest prawdziwy.

WnukTedego

Pocisnął mu od podpasek , punch dekady . Nie sobie nawzajem obciągną po razie i będzie spokój . A tak na serio to kto to wgl kurwa jest ? Najebało się tych łaków jak grzybów po deszczu. Człowiekowi by uszy zgniły gdyby miał wszystkich sprawdzać

asdasd

jebac kurwy

falcone1988

Ale punche ja pierdolę jak dzieci w piaskownicy… a Tede wstydzi się polskiego hip hopu po Zielonej Górze dlatego zaczął robić hip hopolo z przewagą na polo

Taka różnica w podejściu...

Wstydzę się zachowania farmazona!
Debil pobił dzieciaka!
Jak w Opolu laska pokazała faka, to Tede przewinęł jej freestyle!!!

Prawda

NEWSTeabe do Frostiego Rege: „Sokół to się wstydzi, że ma w katalogu taką podpaskę”
Kolejny diss.

Opublikowany 20 godzin temu / 6 Październik 2019 Przez Maxymilian Hozer

03:43 17

Andrzej

„przy kutasie dupa się pasie”? Co to za gejowskie wersy?!? Jakby mało było tej afery z tralalalą i belmondo,hiphopolo to ostoja pedalstwa piąta kolomna LGBT, zawróććie z tej drogi nim będzie za późno!

Ruspect

Jebać!!!!!!

Popularne