Sprawdź nas też tutaj

News

Tede nie przepada za Kubą Wojewódzkim. A Malik Montana?

Dwa lata temu raper bardzo chciał się znaleźć w programie dziennikarza.

Opublikowany

 

Malik Montana / fot. Wojtek Koziara

W autorskim programie Kuby Wojewódzkiego do tej pory gościło spore grono raperów m.in. Saful, Peja, Pezet, Abradab, Liroy, Pelson, Sobota, Matheo, Popek, Rahim, Fokus, Vienio czy ostatnio Żabson. Dziennikarz budzi wiele emocji, często zarzuca się mu polityczną stronniczość. Od wielu lat wiemy, że nie przpepada za nim Tede, który poświęcił mu nawet kilka linijek w najnowszym numerze „Tylko tyle”. A co o nim sądzi Malik Montana?

„Niektóre jego żarty mi się podobają, inne nie”

Malik Montana nie miał jeszcze okazji gościć w show Wojewódzkiego, chociaż w 2017 roku mocno na to nalegał. Poprosił on swoich fanów, aby ci spamowali Instagram dziennikarza: – Ciach Bajera przed premierą płyty? Spoko, pod ostatnią fotą Kuby Wojewódzkiego na Instagramie wstaw hashtag #ZaprosMalikaMontana – apelował do słuchaczy.

Autor „Tijary” został ostatnio zapytany o Kubę Wojewódzkiego przez swoich odbiorców. – Nie zam go. W niektórych programach jego żart mi się podoba, w niektórych mi się mniej podoba – mówi raper. – Nie znam go jako osoby i nie jestem w stanie powiedzieć czy go lubię czy go nie lubię – dodaje.

 
19 komentarzy

19
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Belmondo Informator

Mógłby go Wojewódzki i zaprosić i Cwelik Śmietana wreszcie by opowiedział jak to jest uprawiać seks z kozą, nosić podróby i płacić podrzędnemu gangusowi żeby udawał jego przyjaciela.

Michał

XD PODRÓBY dzieciaczku ciebie nie stać na spoko ciuchy zapewne a pierdolisz cos o noszeniu podrób przez malika weź głupot nie pisz w necie chociaż

Ten co ci jebal matke wczoraj

Przecież on ma rację z pdróbami, poszperaj troche po forach zegarkowych jak się śmieją z jego fejk rolexów xD

Ziomek z Dzielni

Belmondziak co ty pierdolisz przecież Malik to twój kolega

Belmondo Informator

Taki mój kolega jak Kaziu. Już zbieram kwity na tego kozojebcę Cwelika i wszystko ładnie dam na papier na komendzie. Miejsce tego dilera narkotyków z Wrzeciona jest w pierdlu, tam go kurwa wyprostują dobre chłopaki spod celi. Wreszcie farmazoniarz i banan zobaczy jak wygląda życie ulicy.

Jennifer z Piździchowa

„Dziennikarz budzi wiele emocji, często zarzuca się mu polityczną stronniczość.” – a co on jest kurwa Temida przenajświętsza, że politycznych poglądów nie może mieć i o nich mówić? Nie lubię go, ale kurwa bez jaj.

Piotr Tłuszcz

Co to Olis

Biały furiat

To taka pozycja którą twoja stara przybiera podczas seksu ze mną

Jennifer z Piździchowa

Jest to trudna i wymagająca akrobacji pozycja. Nawet jak wejdziesz w nią na olis to nie ma pewności czy się utrzymasz w tej pozycji. Peja o tym nawijał: „wszedłeś na olis, i tak się spierdolisz”. Próbował to robić na olis z jedną patuską, ale za mało rozciągnięci byli, więc przeszli do pozycji „na wilczaka”, a stąd można w cipe, i w dupe.

Piotr Tłuszcz

Co to Olis?

Molestator

no i spoko, news o zdaniu Montany to po chuj pisać, że wieprz nie lubi Wojewódzkiego? To tak samo jak napisać, że Vienio nie ma zdania o Wojewódzkim – Montana też. Niedługo to mi ten knur wyskoczy z lodówki, tak o nim spamujecie. Nie zmieni to chujowej sprzedaży, przykro…

Alfonso Pawlacz

Znowu czapka fake gucz
pls

Piotr Tłuszcz

Co to Olis?

Piotr Tłuszcz

PAAAAAAPIEŻ

Analny

Tede analnie nie przepada za Kubą Wojewódzkim. A Analik Montana?

Odb

Tede przepada za województwami. A Malik za montana na Kubie.

Janonim

Aha sratytaty pierdzi mąką, kto to kurwa ogląda jakiegoś głąba

Doniu prekursor

Tede ile pogoniles sztuk jadąc „po całej scenie”? 3 tysiące? Sprzedaj te 2 pokoje na rabatach i wykup nakład bo właśnie pogrzebales sobie karierę.

Popularne