Sprawdź nas też tutaj

News

Tede odpowiada Peji: „Będzie jeszcze weselej”

Poznaniak wyśmiał warszawskiego rapera.

Opublikowany

 

Tede / fot. Plutka Kamil (GR)

Rychu Peja nie zdecydował się odpowiedź na linijki wymierzonego w niego na albumie „Karmagedon”. Zareagował natomiast na jeden z wywiadów, w którym Tede przyznał, że jest odrobinę zawiedziony, bo liczył na jakieś odpowiedzi. – Prawda jest taka, że wy się k*rwa w hip-hop nie chcecie bawić – stwierdził w rozmowie z Kubą Głogowskim. Peja zareagował na te słowa dodając na Instagramie zdjęcie małego chłopca w kamizelce kuloodpornej z podpisem: „Nikt nie chce się bawić w hip-hop„.

Tede kpi z Peji i zapowiada dalszą zabawę

Warszawski raper zareagował na mem Peji również na Instagramie. – Faceplam i tylko tyle. Sami tworzą precedensy i pozwalają przesuwać granice jeszcze dalej. Obiecuję, że będziemy bawić się bardziej i będzie jeszcze weselej – napisał. Na koniec raper dodał hasztag „#RPM (Rychu Peja Memówka)”.

60 komentarzy
60 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Uszol Pedały
3 lat temu

Noji Zajebiście…!

Jedziesz Jaca z tą Łajzą!!!

Sanitariusz Mariusz
3 lat temu
Reply to  Uszol Pedały

Teraz wiem, że zapalenie zapałki było wielkim błędem. Próbowałem tylko wydobyć chomika” – powiedział Tede zdumionym i rozbawionym lekarzom pogotowia ratunkowego. Tede i jego partner Zgrywus znaleźli się w szpitalu po osobliwej sesji erotycznej, która zakończyła się fatalnie. „Wcisnąłem tekturową rurę w jego odbyt i wpuściłem do niej Yakuzę, naszego chomika – wyjaśnił Tede. – Jak zwykle. Zgrywus po chwili krzyknął „wielki joł”, dając mi znać, że już ma dosyć. Próbowałem wyciągnąć Yakuzę, ale on nie chciał wyjść. Zajrzałem do rury i zapaliłem zapałkę, bo myślałem, że światło go przywabi”. Rzecznik szpitala wyjaśnił dziennikarzom, co się stało potem. „Zapałka spowodowała zapłon gazów trawiennych. Płomień wystrzelił przez rurę, zapalając włosy Tedego i powodując poważne oparzenia twarzy. Zapaliły się również sierść i wąsy chomika, a wtedy wybuchło kolejne, większe skupisko gazu w głębi przewodu pokarmowego. Yakuza wyleciał wówczas przez rurę niczym pocisk z armaty”. Tede doznał oparzeń drugiego stopnia, a wylatujący chomik złamał mu nos, Zgrywus ma natomiast oparzenia pierwszego i drugiego stopnia odbytu i dolnej części przewodu pokarmowego. Los Yakuzy jest nieznany…ale wiadomo dlaczego Tede jest łysy.

DJ_Buhh_Tede
3 lat temu

Wypierdalaj, Cwelo-Zjebie-Analny – POMIOCIE…!!!

Sanitariusz Mariusz
3 lat temu
Reply to  DJ_Buhh_Tede

SIOSTRO!
Tu klonozepanik dla pana domięśniowo będzie.

rafonix lenkiewicz
3 lat temu

o kurwa ale kekłem xDDDD

RYCHU PEJA MEMÓWKA
3 lat temu

Sanitariuszu Mariuszu – aż się popłakałem, ale z przykrością muszę dać minusa…!!! 🙂

Fan Tedego!

iksDe
3 lat temu

Fani Penera, uczą się tabliczki mnożenia w wieku 20 lat. 🙂

Molestator
3 lat temu
Reply to  iksDe

Fani tedego nigdy nie nauczą się tabliczki mnożenia bo uważają się za zbyt inteligentnych, żeby czegokolwiek się uczyć. Swoją drogą fani Jacka cierpią na dziwną przypadłość, według której są wykształceni i kumaci. O ile kiedyś te 10 lat temu faktycznie można było tak powiedzieć(I to też nie o wszystkich), o tyle teraz, kiedy za fanów ma gimbusów to już nieaktualne. No ale gimby za parę lat zrozumieją, jakimi byli trepami próbując wmawiać innym, że są lepsi i jednocześnie co chwila używając w komentarzach „XDDDDDD” przy czym literka „D” w ich odczuciu potęguje czy jest duża beka czy raczej średnia

Memówka Kremówka
3 lat temu
Reply to  Molestator

Molestowany, wyjmij kija z dupy!

Ja słucham od Trzyhy i zawsze spoko…!!!

Molestator
3 lat temu

Już wyjmuje z Twojej bo starczy Ci przyjemności. Zawsze spoko? Czyli chuja słuchasz a nie od Trzyha. Tamten Jacek czy ten z esende albo note 2 to Jacek kilka poziomów wyżej niż obecnie

TEDE NWJ
3 lat temu
Reply to  Molestator

Zostałeś w tamtych czasach…

Molestator
3 lat temu
Reply to  TEDE NWJ

Bo wtedy Tede umiał rapować 😉

Sokowiruffka
3 lat temu
Reply to  iksDe

7 lat chudych x 3 = 21! Quick maths

Bobo
3 lat temu

Swietny komentarz panie Jakubie Zulczyk

Odb
3 lat temu
Reply to  Uszol Pedały

Peja odpowiada że będzie jeszcze na weselu tedego

Bolo
3 lat temu

No nie mogę co tu się wyprawia, coś czuję, że Peja już by jednak chciał o tym wszystkim zapomnieć ale Tede nie daję mu gdzie kiedyś myślę, że mogło być na odwrót

EPMD
3 lat temu

Co by nie mówić,Warszawski Deszcz to było coś,i nie chodzi nawet o Nastukawszy,WWA,pamięta ktoś,nielegal przegrywany na kasetach?1kHz Tede i 600V? Ktoś pamięta z tych co się tasują co było pierwsze?Flak i pierdolenie,a prawda taka że flak jest fundamentem polskiego rapu i nikt mu tego nie zabierze,tyle,niech sobie robi co chce,powiedzmy sobie szczerze,na scenie polskiej żenady to nawet na podium nie jest przy tych żabich synacha nawet jakby,ma prawo,bitwa w Płocku,klasyka,kabelek ci wypadłpamięta ktoś?Czy pierdolenie o flakach w nieskończoność,zabawne to,dobrze jest ci?a a a a aluminium szeleści

Young Flak
3 lat temu
Reply to  EPMD

Masz rację Tede był kiedyś najlepszy ale tylko za czasów jak na rynku miałeś K44 WYP3 i Molesta plus gówna PH Kopalni. Płyta Nastukafszy zawiodła była strasznie monotonna może że 4 kawałki były fajne reszta średnia SPORT kolejna porażka. 1 KHZ ile oni kawałków nagrali 3/4? i do tego Mario wkurwiajacy na mikrofonie.
Obiektywnie na to wszystko patrząc to dwie pierwsze płyty K44 były dużo lepsze niż wszystko co wtedy wyszło łącznie z nielegalem 3H ale że nie byli z Warszawy to ich zepchnięto na bok.Chleb Powszedni Skandal też dużo lepsze niż Nastukafszy.
Bitwa w Płocku to muszę przyznać że fajnie się oglądało i było w chuj zabawne ” taki mały polski Cannibus”

Trystydycymyt
3 lat temu
Reply to  Young Flak

Ogólnie było tego trochę i świat by się nie zawalił bez Jacka. Było by inaczej, ale ręki bym sobie nie dał uciąć że gorzej.
Ten natomiast zachowuje się jak pierdolony mesjasz rapu i wszyscy mają bezkrytycznie przyjmować wszystko co wyda.

Nichujaa tak nie będzie. I do tego dodam jeszcze że przy „niebanglasz” myślałem że wstaniesz z kolan. A ty żeś się pierdolną na glebę i twierdzisz że latasz.
Do tego zmarnowałeś ostatni nabój. Dissy. Ty marzysz o disach. A tu chuj. Cała afera karmagedonu zamknie się w 2tyg.
Więc Jacku „TITANIGu” Graniecki mówię papa. Do zobaczenia raczej nie.

Franciszek duda
3 lat temu
Reply to  Young Flak

Rozjechany jesteś flaku ? Jak Krzysztof kozak usłyszał sport to się obsral i kupił tedemu furę . Składy typu dixon do teraz nie potrafią składać takich rymów jak tede 20 lat temu

WBP
3 lat temu
Reply to  EPMD

„(…) klik klik patrz koleszki Twoje znikli(…) ” klasyk

Bibi
3 lat temu
Reply to  EPMD

Proszę Cię ..Dj Dupa, ten antyspołeczny typ,nienawidzący wszystkiego i wszystkich. Z ego do księżyca.Poza tym nikt go nie lubi. Może grać jedynie u siebie na chacie bo wszędzie spalił za sobą mosty. 45 lat na karku i kompletne zero.

Pozdro Zawistnicy iksDe
3 lat temu
Reply to  Bibi

…ale oceniaj muzykę, a ta jest dobra!!!
Przynajmniej dla mnie i ja go lubię…! 🙂

Fundament Polskiej Rap Sceny!!!

rypka Plum
3 lat temu

Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? No muzyka też jest tu oceniana. Tobie może się podobać, każdemu według potrzeb. Ale są ludzie którzy słuchają muzyki 40lat i to co jaca odpierdala jest dla nich nie dość że tanie, to jeszcze wtórne. Pomimo że główny zainteresowany twierdzi że jest pionierem.
Dorośniesz, zrozumiesz.
Pozdrawiam i miłego weekendu.

Riki Memówka
3 lat temu
Reply to  rypka Plum

Wtórny to jest Riki, ze swoimi gniotami…!!!

rypka Plum
3 lat temu
Reply to  Riki Memówka

No masz debila.
TO CO JACEK ODPIERDALA JEST CHUJOWE,PRZEPROGRAMOWANE I WTÓRNE. Chuj mnie co tam u Ryśka. W życiu przesłuchałem morze z 30-40 numerów i to bardziej ostatnio, niż kiedyś.
Słuchałem za to Jacka. Bardziej kiedyś, niż dzisiaj. Bo dzisiaj ten typ ROBI JAKIEŚ GÓWNO DLA NIEDOROZWOJÓW MUZYCZNYCH.
I chuj mnie co tam Peja robi.
Amen

EPMD
3 lat temu

Obiektywnie nie jestem krytykiem tylko stwierdzam fakt,a Nastukafszy..zawsze ktoś coś puści z płytki na imprezie więc chyba nie taka monotonna;)

Young Flak
3 lat temu
Reply to  EPMD

Aluminium Koneksje kawałek z MorWa ten o jaraniu i jeszcze jedno nagranie ” coś się stało z płytą coś się pojebało” to wszystko co mi się podobało na tej plycie reszta strasznie monotonna mi się wydawala. Skandal pamiętam cały ale Nastukafszy tylko fragmenty.
SPORT to w ogóle było dla mnie asluchalne no ale to kwestia gustu Drin za drinem też mi nie wszedł Pezet z Noonem dużo lepsza płytę nagrał.

EPMD
3 lat temu

A skąd,drina goni drin nigdy nikt nie puści przy zajebce,nigdy kurwa przenigdy,a później co się stało ze stołem

Mosiek Kaczyński
3 lat temu

Nie sądziłem, że to napiszę kiedykolwiek. Wieprzu drogi. JEDZIESZ Z TYM WYCHECHŁAŃCEM Z TVNu. Panie Rysiu drogy.. otóż czy będzie można ujrzeć pana Rysia w jesiennej ramówce obok Wojewódzkiego i Magdy Mołek?

EPMD
3 lat temu

Gram w zielone też pewnie nigdy nie leci,ale żeby nie było za słodko to niech go ktoś postrzeli 9 razy ze śrutówki w ten jego cudny kapok i będzie legenda,rubryka na marginesie,raper tede postrzelony,sąsiada wkurwiały gołębie,jego stan jest krytyczny,kamizelka okazała się tak mała że dostał w pępek

Gosc1
3 lat temu

Tede jazda z „farmazoniarskim wychechłancem”

Adrian
3 lat temu
Reply to  Gosc1

Sam jestes wychechlancem

EPMD
3 lat temu

Twoja siostra wychodziła spod stołu nim się rozjebał tak nas godziła

EPMD
3 lat temu

Mały polski Cannibus hehehe,dobre,jeden kumaty

Fjuuut
3 lat temu

Zalosny pajac tede

Koty
3 lat temu

Buźka :*

Dodo
3 lat temu

Tedemu chyba jedna płyta dissów na jego osobę nie wystarczy. Historia kołem się toczy.

…” I znów awanturą chcesz wepchnąć album do sklepów.”…

Dzd
3 lat temu

Słuchajcie wy wiecie co wy mówicie wy wogle znacie się na tej muzyce skąd wy KORWA wszyscy jesteście urwaliscie się chyba z pizdy korewskiej:) i zapamiętajcie ten tekst na całe życie bo nic wspólnego nie macie z ich raperskim zyciem zawiść was zrzera i KORWA powiela razem do jednego wora was zmielam pozdro tede pozdro peja. Ziomek że slonska

Dzd
3 lat temu

Slonsk KORWA GÓRNY!!!!

Maioooooo
3 lat temu

Prujesz się o feat z Multim a sam w CGMie Bedoesowi dupę lizałeś waflu kurwa.

Czepiasz się linkiewicz i innych bo twoja marna twórczość nie pozwala ci zarobić na benę kurwy i koks ?

Żałosny emeryt

Polin hipenhapen
3 lat temu

Wstyd powiedziec ze sie slucha polskiego hip hopu. Znajomym mowie ze slucham
disco polo

Roksa i Glamrap nr 1
3 lat temu

Ja mówię że słucham niemieckiego techno

Pan Proper
3 lat temu

Tede ty to lepiej spytaj się swoich młodych fanów czemu nie bawią się w hip hop tylko wyzywają od truskow i prymitywnych gowien wszystko co wyszło przed ich era?

Jedyne co może być zabawne to jak by Tede napierdalal się z Peja i Tede by wygrał. Beczka by była ale że jest pizda to…

Pan Proper
3 lat temu
Reply to  Pan Proper

Tak czy siak patrząc obiektywnie na całą karierę Tedego to był czas że uważano go za najlepszego w Polsce ale potem wyszedł pierwszy WFD i było raczej średnio dosyć monotonnie i Numer strasznie zamykał na dokładkę. W międzyczasie na rynku pojawiły się płyty Grammatik Pezeta WWO PFK Fisz a nawet Peja z nowym obliczem itd Tede przepadł chyba Borixon w pewnym momencie wydawał lepsze płyty niż on.

Pan Proper
3 lat temu
Reply to  Pan Proper

A pamiętacie SPORT ludzie to słuchający oklamywali sami siebie że to fajne no bo to solówka Tedego.
Kurwa tam.nawet podkładów dobrych nie było cała płyta brzmiała tanio i jakby była zrobiona w jeden weekend. Ktoś do tego w dzisiejszych czasach wraca?

żanra
3 lat temu
Reply to  Pan Proper

dokładnie – od okładki po filtry na wokalu… tanie jak rodzina na tajlandii dla zwyrola z zachodu.

Oni
3 lat temu

Panie Jacku prawda jest taka ze czego bys nie zrobil , jak bys nie pozamiatal dzisiaj pana Ryszarda w beefie czy nawet na tej ustawce o ktorej czesto wspominasz nie wymazesz z historii polskiego hip hopu tego jak Cie na tamten czas Pan Ryszard ro…..lił. Mysle ze gdyby Peja nie zalozyl jeszcze rodziny i nie poswiecal calej uwagi ridzinie tylko imprezowaniu i rap to tez by Cie dzisiaj tez rozgromil ale facet ma rodzine ktorej jak widac poswieca duzo czasu i mysle ze naprawde byloby mu glupio nawet przed nimi zachowywac sie tak jak Ty teraz.

Egzegeza Konfliktu Tede Peja
3 lat temu
Reply to  Oni

Peja na swoim koncercie, kazał zlinczować tłumowi 15-letniego fana, za pokazanie mu środkowego palca! – no kurwa, debil…!!!

Tede, zapytany na prywatnym facebooku, co sądzi o tej sytuacji? – wstawiając się za 15-latkiem, skrytykował Peję (przypomnę na priv. fecbk.)!

Peja, zawiedziony że zamiast po jego stronie, stanął w obronie chłopaka – nagrał diss…!

RIKI tY D.E.B.I.L.U. – Podzieliłeś Scene – WYPIERDALAJ!!!

Trystydycymyt
3 lat temu

To jest wersja tedego i jej się będzie trzymał. A to jest pół prawda koleszko!

falcone1988
3 lat temu

Sprzedaż nie pykła, płyta dno i metr mułu, spija złoty deszcz bo każdy go ojszczał… i szuka knur jebany rozgłosu. Spierdalaj ty parówo nagrywać te swoje disco polo – ty odkrywco wszystkiego co nowe i modne. Kurwa jak ja nie znoszę tego gamonia !!

Lufcik
3 lat temu

Płyta nie idzie. Beka!

Bad boy
3 lat temu

Ale tede to nie rap

Dzd
3 lat temu

Slonsk ko.. A gorny

Belmondo Informator
3 lat temu

Kurwa stare dziady, zróbcie se loda i będzie zgoda.

Lipiniorz
3 lat temu

Oj uważaj uważaj Tedasku bo wkurwisz Rycha to znowu będziesz śpiewał choć ze mną kolego pomożesz mi się pozbierać jak dostanę w ryj od Penera tylko że teraz to może się stać faktem
Pozdrawiam ✌️

Cwaniak
3 lat temu

Przestańcie promować to gówno. Gdzie nowy Shellerini Na pewno gdzie Hans z 5-2 kastet?????? Tylko jakieś gówna tutaj pokazują jebani

Dr Albanista
3 lat temu

W PL TYLKO PSZONA MOB A NIE JAKIEŚ JĘCZĄCE DZIWKI

Damian Paw
3 lat temu

Dla mnie peya jest prawdziwa legenda !!!

Popularne