Sprawdź nas też tutaj

News

Tede udostępnia kawałki dostępne tylko dla preorderowiczów

Krążek „Disco Noir: Przedłużyfszy” trafił na Youtube.

Opublikowany

 

Płyta “Disco Noir: Przedłużyfszy” to kontynuacja oraz bonusową krążek dla preorderowiczów albumu „Disco Noir”. Bonusowa zawartość krążka została udostępniona w serwisach streamingowych dopiero po 44 urodzinach TDF-a. Teraz gratisowy album pojawił się także do odsłuchu za darmo na kanale Tedewizja na Youtube.

Tracklista

  1. Gniazdkowijka
  2. Rakietta
  3. Psiapsi
  4. Ustawienia fabryczne
  5. Róbmy swoje
  6. Tańcz głupia
  7. Cotusię
  8. Post: Hiphop (gościnnie: Książę Kapota)
  9. hot16challenge2 by DJ Buhh

Okładka

 
25 komentarzy

25
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Luk bitch

Pede. Czterdziestoletni flak.

Odb

Pede udostępnia dildosy dostępne tylko dla prawiczków.

Charles longdick

Ej wy serio sobie tego sluchacie? Tak dla przyjemności?

Przeciez to taki marny kicz ze wstyd by mi sie bylo do tego przyznac.

DlaczegoPejaKurwąJest?

A póżniesz walisz konia pod letniaka chillwaginiarzy pt. Jumper. Serio łaku? Ocenanie po ksywie?

PejaTVN

Chłopie zająłbys się rodzina, zbudował jakaś chałupkę, spłodził dzieciaka i dał uciechę swoim rodzicom z bycia dziadkiem i babcia… a Ty kurwa zachowujesz się jakbyś był kimś pokroju Reto, stary capie zrozum wreszcie ,ze ludzie się z Ciebie śmieją.

Wasz ziom

On jest trendy. Jak taka mała 15 letnia laska co jeszcze cioty nie ma..

Milena Petarda

Tede Flak
Potwierdzone info

Skorpion

Asłuchalne badziewie

Ania Karwan

Sześćdziesięcioletni gimbus

Jaca5464

Moim zdaniem ten gosc w tym wieku powinien spelniac sie jako wydawca, cos jak Borixon ze swoim NBL, azeby po prostu juz na tym czysto zarabiac stojac za plecami nowych graczy.
Uwazam, ze gosc z takim dorobkiem nie powinien rozmieniac sie na drobne przez takie dziwne projekty. Zasluguje na szacunek za stare dokonania, to fakt ale kompletnie nie kupuje jego nowych nagrywek. Ale tu jest problem – to konfliktowy gosc a jego wytwornia to wytwornia jednego czlowieka.
Macca Squad – byli, nie ma
PTP – byli, nie ma
Hill Records – byli, nie ma
B.R.O. – był, poszedł
Mlody Grzech – dobry realizator, byl, nie ma

Jestem zdumiony, ze w obecnej sytuacji swojej wytworni jest w stanie ja samodzielnie utrzymywac, placic czynsz za powierzchnie biura, oplacac biezace wydatki – tylko jakim to sie dzieje kosztem…

Na pewno chetnie przeczytalbym ksiazke od tego goscia, akurat tych anegdot i smiesznych opowiesci dobrze sie slucha.

Don wasyl

Pamiętacie beke z bro? Teraz wygląda prawdziwiej niż 90 sceny

Kozojebca

Czy ktoś tego gówna jeszcze słucha?

Obozowy Kapo

Tede udostępnia gejowskie porno tylko dla zgrywusa
sextape „homoTDF Noir: Przedłużyfszy flaka” trafił na pornhuba

Facio od krabów

I tak nikt już tego wieprza nie słucha, więc nie wiem po co ktoś to wrzuca na yt

DTKJ

Przedluzywszy to se penis pedeflaku.ale jak i tak nie stanie to chuj z tym.ha ha

żENADA

[Zwrotka 4: Zdechły Kłosa]
Joł!
Moi ziomale się moczą, najszybciej ci, zapinani w czoko!!!
Kreski na chuju, się wciąga głęboko,
A na cwelowni upadnie ci ręcznik, to penis wejdzie w odbyt głęboko
Kutas jest brudny czekamy na mydło, ostro
Tak jest nad Odrą

Vadim trocky

Czyli frajerstwo brało kwit od starych na płytę którą flak dał za friko

Bartłomiej Ciepłota

gejem zostałem odkąd moja żona przyszła z obcym typem do domu, zamknęli się w pokoju dziecka i dobiegały z niego tylko dziwne krzyki, westchnięcia, ogólnie przejebane, nie wiedziałem czy kogoś tam zabijają czy co, później wzięliśmy rozwód z mojej winy i zajebała mi 100% majątku wraz z dziecmi
do 90 roku zycia bede splacal alimenty za zone i moje dziecko, ktore jest czarne bo zona zaszla w ciaze kidy pojechala samotnie na wakacje do Nigerii
ps pracuje na fabryce azbestu za 10 zl na godzine netto

xhamster.com/videos/bj-for-20-euro-207087

Mieszczuchy kupią ziemie na wsi i myślą że będą mieć spokój, a na wsi każdy ma psa i inne zwierzątka, w polu pracują, latem na wsi nie jest cicho, a po za tym kupują te działki jedna obok drugiej, tak blisko że wogóle nie ma prywatności. Trzeba się przyzwyczaić innej rady nie ma

Peja

Kim jest tede?

DlaczegoPejaKurwąJest?

Tym do ktorego polecialeś w trzynastu 🙂

Peja

Brawo kur*a brawo! W trzynastu mu zrobiliśmy bukkake. To miało nigdzie się nie wyświetlić ale widzę kto ma wiedzieć ten wie

GangBangMasterShaolin

Ta tak potwierdzam

Pissing Cock

Niedawno dotarło do mnie, że ten pan podkładał głos pod film. Były to Wojownicze Żółwie Ninja! Ten pan wcielił się w postać Michelangelo. I nie chodzi tu o wielkiego arystę, bo ze sztuką ten człowiek nie ma nic wspólnego, a z malowaniem miał styczność tylko w czasach szkolnych, gdy rysował w zeszytach oklapłe puloki. Michelangelo to jeden z czwórki zmutowanych żółwi. Żeby po krótce opisać tą postać wystarczy powiedzieć, że:
– był to najbardziej nieokrzesany, infantylny i zawiadiacki żółw w ekipie;
– pakował ich zawsze w kłopoty – niby śmieszne, ale zawsze przypał;
– sprawiał wrażenie niedorozwoja;
– wpierdalał tony pizzy – Michelangelo uwielbiał pizzę z piankami i pepperoni, a także z truskawkami i anchois.

On grał tam siebie! Dokładnie tak zachowuje się ten permagimb! Z tą różnicą, że WŻN to film, a bohaterowie to nastolatki. Ten pan jest po 40tce! Część inteligencji człowiek nabywa poprzez doświadczenie. Temu panu to nie grozi!

cieczjasla

a swoje do sluchania tez daja , jak myslicie co sie stanie jak kolcz wroci do rapu bedzie diss jak z decksa m atede czy orientalna muza grubasa , przeciez trener musi pilnowac graczy , tylko kurwa nie literuj

Popularne