Sprawdź nas też tutaj

News

Tede w Sony Music Poland

Warszawski raper zmienia barwy wydawnicze.

Opublikowany

 

tede sony music

Tede dołączył do wytwórni Sony Music Poland. Nakładem tego fonograficznego giganta ukaże się kolejna płyta warszawskiego rapera.

– Będziemy razem z Sony pracować nad nadchodzącym albumem Jacka – powiedział w rozmowie z GlamRap.pl Maciej Maj, przedstawiciel wytwórni oraz menadżer TDF-a.

– …I NAGLE OKAZUJE SIE ZE ZA MITYCZNYMI STALOWYMI DRZWIAMI KRYL SIE WIELKI SWIAT A WRAZ Z NIM WIELKIE MOZLIWOSCI – skomentował na Instagramie Tede.

Data premiery nowej płyty Tedego nie jest na razie znana. Trudno także powiedzieć w jakim klimacie planuje on album.

tede sony music

57 komentarzy
57 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Mf dum
1 miesiąc temu

Świeżość z lekką nutką impotencji

WINI
1 miesiąc temu

Wydawać się samemu – Wielkie Joł – i iść do innej wytwórni 🙂

Beka ze świni.

Jarek
1 miesiąc temu
Reply to  WINI

Cześć Wini

Piczkarios
1 miesiąc temu
Reply to  WINI

Mniejsze Joł

Piczkarios
1 miesiąc temu
Reply to  WINI

masz wytwórnie? Spoko, tylko nie masz co wydawać,
wszystko co wydałeś promocyjnie zawsze pada,
PTP, Analogia, Macca Squad, dziś na przykładach,
Rychu Peja opowiada jak wydaje płyty szpagat,
kim byłyby piczkars gdyby przy tobie zostały?
los chórzystek im pisałeś a wiec zadziałały, zwiały,
w cipę je pocałowałeś za nic by się nie wybiły,
gdyby nie opusciły, tej wielkiej wytwórni kpiny,
jak z ciebie diller? czym dillujesz ty pacanie?
Od lat płyt nie sprzedajesz, chcesz? – Pożyczę parę baniek,

Sobota
1 miesiąc temu
Reply to  WINI

Napisał wieprz wini

Beatrix
1 miesiąc temu

Pamiętam jak Jacek kiedyś wpadł do nas do starego burdelu pod szyldem „Aldona”. Zamówił 2 godzinny full pakiet z rimmingiem. Przez ten czas męczyłam się próbując aktywować jego przyrodzenie, lecz wszystko szło na marne. Pod koniec starań tede skulił się i popłakał żaląc się, że od kilkunastu lat mu nie staje i nie potrafi uzyskać erekcji. Zrobiło mi się wtedy smutno i powiedziałam żeby zatrzymał wobec tego pieniądze, okrągłe 50 złotych.

Natalia Przybysz
1 miesiąc temu

Hahahaha, nawet sam siebie nie umie wydać xDDD

LaCoxe
1 miesiąc temu

Stary flet wyjebal wszystkich których wydawał temu teraz sam do sony poszedl

StaraMalika
1 miesiąc temu

Jest zaliczka to Jacek pewnie towarem nos dzis zapcha

Prawda i gówno prawda
1 miesiąc temu

Dziad jebany poszedł do sony bo brakuje pieniędzy na własne wydawanie albumów które się nie zwracają albo jest niewielki zysk a sony mu rzuci 3 złote za jeden krążek

parytet
1 miesiąc temu

nigdy nie wchlonie go wielka wytwornia

DEX
1 miesiąc temu

Flaczer już sam się pogubił w tym co śpiewał wcześniej i gadał w wywiadach.

FLAKOZAUR
1 miesiąc temu

Ponad 20 lat żeś ludziom pluł w ryj a dzisiaj sam podpisujesz filar emerytalny:))))))

Waszka G21
1 miesiąc temu

Z tym gównem przy pasie wygląda jak zjebany hydraulik, który oszukuje ludzi na OLX

Pomidor
1 miesiąc temu
Reply to  Waszka G21

Te kurwa waszka, ale on w tyj tej torbie ma więcej rzeczy niż ty masz w domu pod mostem bristolskim

Pomidor
1 miesiąc temu
Reply to  Pomidor

Życie ostre jak saszeta

28 dni temu
Reply to  Pomidor

On tam ma zapas braveranu

Monokuma
1 miesiąc temu

No to ładnie, znowu będzie na ćpanie.

DEX
1 miesiąc temu

TDF – To Dopiero Flaczer

Tede to fałszywa kurwa, nagrywa przyjaciół
1 miesiąc temu

Zaraz zaraz, „powiedział w rozmowie z GlamRap.pl Maciej Maj, przedstawiciel wytwórni oraz menadżer TDF-a.” – to jego menadżerem nie jest już Olo, ten co groził przez insta Tunizianowi?

YO...
1 miesiąc temu

Olek jest od Koncertów

Gggg
1 miesiąc temu

Wyjebany

Blantocholik
1 miesiąc temu

Nigdy nie wchłonie mnie wielka wytwórnią, nie będę gwiazda jak Edyta Górniak – WFD/Tede Kilka słów Prawdy 1998 DJ600V

Kolano
1 miesiąc temu

Czyli będzie 7 różnych okładek jednego wydawnictwa. Jak u Dody.

get money od starych
1 miesiąc temu

Kiedyś nagrywałeś, że „wyścig szczurów „, a teraz sam będziesz zapierd*lał dla amerykańskiego korpo. J*bać typa co reklamuje lewe zastrzyki i jego fanów.

UkUk
1 miesiąc temu

Pede dziadzie dlaczgo Sony? przeciez sam siebie wydawales masz swoj label od lat WJ. A ja wiem dlaczego podziele sie z wami. Prosie z ostatnim wydanym albumem zanotowal znaczny spadek sprzedazy plus ten jego przydupas lysa dynia Hayabuza czy ki chuj jak mial na imie on sie zajmowal promocja albumow i wytworni i typek odszedl Tede myslal sobie ze nie ma problemu sam sobie poradzi.. no i chuj nie poradzil sobie… Teraz dziad jebany mysli sobie ze podpisaniem umowy z Sony otworzyl wielki mityczny swiat z mozliwosciami jakie bedzie twoje zdziwienie balasie jak plyta wydana w Sony tez sie nie sprzeda co? a nie sprzeda sie. Jestes starym parchem co udaje wyluzowanego kolezke, probujesz byc cool a nie jestes, twoje powiedzmy “numery” nikt nie slucha nikt nie bedzie.. Tede wypaliles sie juz dawno temu ja wiem ze kolega Borygo tez probuje ci pomoc stanac na nogi ale ni chuja ziomus.. nikogo nie zainteresujesz juz swoja osoba. Gimbaza co cie sluchala w 2015 juz wyrosla.
taka prawda elo

Janek
17 dni temu
Reply to  UkUk

Naucz się pisać po polsku cwelu

Prrofesooor Trapppu Króól Glllrammmrappu
1 miesiąc temu

ZBLIŻA SIĘ 14, WIECIE CO TO OZNACZA? UTYKACZKA ZOSTAŁA WPRAWIONA W RUCH.
WYDAJE DEKRET – UTKAĆ PIZDY!

ALBO ZARAZ WAS WSZYSTKICH UTKAM!

ŚMIESZNE ŻE TEDE FLAKA DISSUJĄ JAKIEŚ NONEJMY, ZA TYDZIEŃ FIRMA BRAVERAN PO NIM POCIŚNIE, ŻE JESZCZE NIE WYDAŁ PŁYTY „BRAVERAN FIGHTER – FLAKENDE FLEJVO FLAK”

A TAK PRZY OKAZJI, MÓJ STATUS PRZEDSTAWIA SIĘ NASTEPUJĄCO:

– 300.000 PLN – VOLVO XC90
– 50.000 PLN – ROLEX DATEJUST GOLD
– 6000 PLN – CZYNSZ ZA LUXUSOWY APARTAMENT NA MOKOTOWIE 220 M^2
– 4000 PLN – POMOC DOMOWA DO WSZYSTKIEGO PRACA CO 2 DZIEŃ
– DZISIAJ NA OBIAD CONSOMME I KRAB KRÓLEWSKI
A TY JAK TAM BIEDAKU?
– CODZIENNIE MAKARON Z SOSEM SZPAGETTI Z BIEDRY?
– GOLF Z 1999 ROKU W TURBO DIZLU LPG?
– OCIEŻAŁE DZIECI ALAN I JESSICA W PODRÓBKACH Z NIKE I GUCCI?
– PIWO GÓRA ŻUBER
– BEBZOL WYJEBANY PONAD ORBITĘ OD TANIEGO ŻARCIA
– PRACA MARZEŃ NA BUDOWLANCE LUB W AMAZONIE NA MAGAZYNIE ZA 2000 PLN?

GARDZĘ. I PLUJĘ WAM BIEDAKOM DO MISEK HRRR HAAAAAAAAA TFUUUUUUUUUU!

#SICARIOS

Tiesto van Buuren
1 miesiąc temu

Czekaj. Czyli slyny Olo juz nie jest menagerem Tedego? XDDD

YO...
1 miesiąc temu

Olo od Koncertów jest

Gggg
1 miesiąc temu

Wyjebany

Sztywny chuj rafalali
1 miesiąc temu

W sumie ciekawe co z tym słynnym wielkim joł.. kiedyś ciekawy label pełny ludzi i życia obecnie sam flak i sir michu xD

Tede to fałszywa kurwa, nagrywa przyjaciół
1 miesiąc temu

Michu przypadkiem nie spierdolił od wieprza? Ponoć nagrywa płytę z planem B czy kimś takim, ponadto coraz więcej angażuje się dla innych.

PEDŻA SLU KURWY SLUT ELO
1 miesiąc temu

TEDE PEDE KURWISKO YEBANE

Naczelnik Barszczyk
1 miesiąc temu

Dlaczego Tede knurem jest?
Dlaczego Tede impotentem jest?

Bo bawi się od lat w zabawę zwaną rap 🙂 BENC, PROSIAKU!

Jarek kalkstein
1 miesiąc temu

hahaha Wszystkie braverany skończą na kontrakcie w Sony 😀 jako pracownik

Jackson dziki
1 miesiąc temu

Nigdy nie wchłonie mnie wielka wytwórnia, nie będę gwiazda jak edyta górniak, będę sobą do końca swych razem, razem z numerem z J. M. I, hhh tajemnicze trzy spróbuj kurwo wieszać na nas psy, noc cóż czasy i priorytety się zmieniaja

Kevin M
1 miesiąc temu

te debile z Sony, zmiencie haslo do wifi bo sie wam ktos wjebie i bedzie potem muka z wyciekiem masterow hehe

SKURVVYSYN J3BANY® Dominacja Genetyczna
28 dni temu

TEDE TO WYKAPANY ERIC CARTMAN POLSKIEGO RAPU:

1) JEST GRUBY
2) ROZPIESZCZONY PRZEZ RODZICÓW, CO CHCIAŁ TO MIAŁ
3) AROGANCKI, EGOISTYCZNY, DWULICOWY
4) CIŚNIE, WYSZYDZA I OŚMIESZA BIEDNIEJSZYCH I SŁABSZYCH OD SIEBIE
5) JAK JEST NA FALI, ZACZEPIA I PROWOKUJE KAŻDEGO W RAMACH ROZRYWKI
6) JAK JEST POWSZECHNIE J3BANY, PODKULA OGON, STARA SIĘ ODKUPIĆ ŁASKI, KOMBINUJĄC JAK WYJŚĆ NA PROSTĄ

JEDYNE RÓŻNICE:
– POSTAĆ Z KRESKÓWKI JEST ZABAWNA, NATOMIAST PEDE JUŻ TYLKO ŻENUJE SWOIM INFANTYLIZMEM
– FLAK

lembert
1 miesiąc temu

Pewnego dnia
wyjdę z domu o świcie,
tak cicho,
że nawet się nie zbudzicie.

I pójdę,
i będę wędrować po glamrapie,
i nigdy mnie nie znajdziecie. 
I nie wezmę ze sobą nikogo, 
tylko tego małego TEDEGO, 
co wczoraj na albumie płakał 
i bał się wrócić do domu, 
a dlaczego 
to tego 
nie chciał powiedzieć nikomu. 

I jeszcze weźmiemy ze sobą 
tego RYHA PEJE SOLUWKE, 
co miauczy spizgany na progu 
i każdy odpycha go nogą, 
i nie chce go wpuścić na koncert. 

lembert
1 miesiąc temu
Reply to  lembert

I będziemy tak szli i szli
drogami, lasami, polami, 
i każdy TDF, 
i każdy PEJA slams atak 
będzie mógł iść razem z nami. 

I będziemy tak szli i szli 
aż kiedyś, 
po latach wielu, 
staniemy wreszcie u celu. 
I będzie tam ZIelona góra 2009
i dużo, dużo krzyku, 
i każdy będzie miał to, 
czego najbardziej mu trzeba. (napierdalanka)

I będzie wspaniale.
Tak! 
I niczego nie będzie nam brak!
I tęsknić nie będę wcale! 
I tylko czasami, czasami 
pomyślę, 
że byłoby dobrze, 
gdybyście wy 
nie byli kurwa idiotami…

alvarezsebastian
1 miesiąc temu
YO...
1 miesiąc temu

20:14 29
Opublikowany 6 godzin temu 10 maja 2022Przez Sebastian Skajnowski

Tang Wu Clan
1 miesiąc temu

Tang Wu Clan

YO..
26 dni temu

14:01 19
Opublikowany 3 tygodnie temu 10 maja 2022Przez Sebastian Skajnowski

cowasto
1 miesiąc temu

Przecież tysiąc razy mówił, że to będzie oldschoolowa płyta, więc wiadomo, jaki będzie klimat. Dziennikarstwo w chuj, ciężko prosty research zrobić.

Pirwszyyyyyyyyyyyy
1 miesiąc temu

Wreszcie ,należy mu się .Ojciec polskiego rapu , razem z Borixonen, Wojtasem nagrali scyzoryka .Szacun!

Ziominho
1 miesiąc temu

W sumie dobre ruchy z jego strony bo zauwazyl ze po odejsciu wszystkich ziomkow ktorzy odpowiadali za jego wizerunek nagle zaczely sie zmniejszac zasiegi i zainteresowanie spadlo.
Swiadomy ruch bo raperem jest dobrym.

Pomidor
1 miesiąc temu
Reply to  Ziominho

Wyjaśnij więcej kotletów mielonych, dlaczego nie wydaje się tedziunio we własnej wytwórni skoro ja ma? Kulisy czaja się jak lisy

Popularne