Sprawdź nas też tutaj

News

Tede zapowiada zdissowanie Weny, ten mu odpowiada

Opublikowany

 

alt

Będzie beef?

W wywiadzie z nami, który opublikowaliśmy wczoraj TDF cofnął się do czasów "Elliminati". Przyznał on, że w kawałku "Tak się robi remix", obok Pelsona, Dioxa i VNM-a miał się pojawić Wena. – Nie no, ziomeczku, nagram. Ale wiesz, stary, deadline. Stary, nie, wiesz, z dziewczyną się rozstałem, kurwa, coś, nie – wspomina warszawski raper wymówki Wudoe, którego zaprosił na płytę. Jak twierdzi TDF Wena ostatecznie nie nagrał zwrotki przez infamię, w której był wtedy Tede. – Chodziło o to, że nie było hype’u. I nie było wiadomo, czy będzie fajnie – dodał.

 

Krążek "Ellliminati" okazał się jednak wielkim sukcesem, zmieniło sie wtedy też podejście Weny. – Finalnie gościu wpierdolił mi się do studia, żebym nagrał z nim kawałek. Na moją płytę. Nie ma tego kawałka na płycie – mówi Tede.

 

Wena odniósł się do wypowiedzi Tedego dwukrotnie. Na facebookowej grupie "Niepamięć” napisał, że czeka na diss, a na fanpage'u możemy przeczytać: – Wpierdalam się do studia. Potwierdzone info, dodajac w komentarzu: – To nie promocja, ale podziękować za rozgłos powinienem.

 

TDF w rozmowie z nami wypomina Wudoe akcję promocyjną krążka "Niepamięć", wytykając mu bardzo liczne współprace z markami odzieżowymi.

 

Wątek o Wenie zaczyna się w 37 minucie poniższego nagrania.

 
26 komentarzy

26
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Hahahahgjbhmn

Haha no musze przyznac racje tedemu ze kawal bydlaka z tego weny

morelowy ziomek

W.E.N.A ŻEBRAK JEBANY BEKA Z BANANA

hhb

mówcie co chcecie ale tede by go pocisnął

kk

[i]Komentarz usunięty przez moderatora[/i]

pejsek

BEKA Z WIEPRZA, NIBY NIE CHCIAŁ PÓŹNIEJ Z NIM NAGRAĆ, A DOGRAŁ SIĘ WENIE NA MONOCHROMY

you mad?

JEBAĆ TEGO ŚMIECIA S.E.L.F.I.E.W.L.U.S.T.R.Z.E
SPRZEDAJNA DZIWKA INSTAGRAMOWA

xdp

Kurwa czekam na beef. Nie zawiedzcie mnie tede i wena !

??

CO NA TO NIKE?

Ruspect

Tede koszulka Derozana

Aa

Tedemu koks we lbie sieczke zrobił. Wena w 2013 nie chciał się degrac a sam później dograł się Wenie, w filmiku gdzie Wena nominował Tedego do oblania się woda- pozdro Wena nagrany coś wierzę, Jeszcze w tym roku wrzucal zdjęcie Weny jak razem projektowali jakieś buty a nagle wyciąga sprawę z 2013.

Webel

Nie wena a Łona

Aa

Tede ma ogólnie problem w relacjach z ludźmi, raz kogoś propsuje by za chwilę zmieszać z błotem, ten człowiek nie wie co to lojalność. Uszczypliwie wypowiadał się o Vieniu, współpracę z Matheo zakończył obgadywaniem go w wywiadach, Pezeta przytulał i na płytę zapraszał a zaś znów jechał, czemu na 15leciu wj nie było ani Gurala ani Kasty?

krzyniu kozaq rrx

„Polała się tequilla a my nie gramy w bilard, jest odcina”

...

WENA CI SIE WŁAMAŁ DO STUDIA TY NAĆPANA KURWO, NO WŁAMAŁ SIE WBREW TWOJEJ WOLI Z TOBĄ WSZEDŁ
XD
TY KURWO

Waco

A na monochromach, Tedzik z duma nawijal, wena na feat wzial mnie, wiec o co mu kierwa chodzi!

Nicky Santoro

Jak chcesz ubrać dupe to KUP JEJ CIUCHY !!! Dobre w punkt

Koka

Witam wszystkich tutaj. Ktoś słuchał nowej płyty palucha ??? I jak ??? Bo się do Palucha nie mogę przekonać.. zarabiam w euro ale szkoda mi i tak wydać hajs jak to gowno jakieś jak OKO. Róbcie hajs róbcie dzieci i bądźcie mili dla mamy i waszych dziewczyn !! Pracujcie i pierdolcie frajerów i fałszywe suki!! Miłej niedzieli 😉

PaluchOficjalnie

Wypraszam sobie

Hihihiena

skoro OKO to dla Ciebie była słaba płyta, to idź słuchaj lepiej discopolo, tam są same wesołe piosenki 🙂

Papa

Kurwa nie kumasz Oko ??

Wieprz analny

TEDE JAK TY WYGLADASZ skoncz z gym pajacowaniem

massivewp

Nowa walka z polskimi napisami.
Oxxxymiron vs ST

https://www.youtube.com/watch?v=2CzD4lo34cE

Popeg

Hujecki już nagrywa płytę z dissami na Wenę,płyta będzie dostępna w Lidlu za 9.99 i gratis do koszylki plny…

Retkiński

Tede się kończy to na dissach śmietnik. Pierdolenie bzdur, jakieś wypominanie, a jak szmata grała w NIEMIECKIM TVN-ie w PSIARSKIM serialu kryminalni (podobno miał też zagrać policjanta) i naćpany jakaś Babą (dla nie łodzianinów feta, dla idiotów C9H13N) siedział u Wojewódzkiego łapał sie za ryj z żalu jakie tarło odpierdala.

SKOŃCZONY KRETYN

pozdro gimbusy

jkhjg

na babie to Peja byl u Wojewodzkiego za pierwszym razem jak tam poszedl, Tede chyba nigdy nie byl u Kuby, a to ze sobie cpaja to chuj nam do tego, jezeli robia to za swoje pienadze,a nie za pieniadze z babcinej renty, to chuj nam do tego
i chuj nam do tego kto jaka muzyke robi, czy to ma jakis wplyw na nasze zycie?
czy jak Tede wyda plyte w klimatach manieczek lub pierwszego WFD, czy to cos zmieni, staniemy sie bogatsi lub biedniejsi, raczej nie, wiec na chuj sobie zawracac glowe takim gownem, nie lepiej sluchac muzyki, ktora lubimy, czy robuc w tym czasie, cos co sprawia nam radosc?
i co to za nienawisc do gimbusow, ja osobiscie duzo byl dal by byc gimbusem, dobre beztroskie czaszy, wiec w czym problem?

Chuj nam do tego

I wgl chuj nam do tego

Popularne