Sprawdź nas też tutaj

Inne

TELEDYSK: donGURALesko ft. Dj Show – „Brudna Introdukcja”

Opublikowany

 

SZPADYZOR RECORDS oraz EL POLAKO prezentują piąty teledysk promujący nadchodzący album donGURALesko – ZAKLINACZ DESZCZU! Jego specjalną, dwupłytową wersję (na drugim dysku DVD znajdziecie film dokumentalny poświęcony DGE i teledyski) możecie już teraz zamawiać tylko w oficjalnej przedsprzedaży na www.donguralesko.pl!

Brudna Introdukcja to efekt współpracy Gurala z krakowskim producentem DONATANEM, za scratch na kawałku odpowiedzialny jest DJ SHOW. Obrazkiem zajęła się natomiast grupa filmowa SMOŁA STUDIO, w składzie :

 

 

Producent Wykonawczy: Michał Kwiatek
Kamera : Filip Wendland
Montaż: Piotr Frątczak

Wyprodukowano przez SMOŁA STUDIO na zlecenie SZPADYZOR RECORDS 2011.

 

 

0 0 votes
Article Rating
 
38 komentarzy
38 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
SoGenS
9 lat temu

wkońcu naprawde dobry kawałek Gurala na normalnym bicie a nie afrykańskie bębenki i leśni ludzie i betonowe lasy. Oby tak dalej,Pozdro

2PAC
9 lat temu
Reply to  SoGenS

Gural wrocil!!! W najlepszym stylu!!!

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
9 lat temu
Reply to  2PAC

[img]https://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201003/1269878476_by_exotic_500.jpg[/img]

chuj
9 lat temu
Reply to  SoGenS

GURAL ZAWSZE CHUJOWO!
SYNKU JESTEM W BUDYNKU NA INNYM LVLU.

BEJOWAPYTA
9 lat temu

cos na co czekaly tabuny jojczacych pizd mowiacych ze gural nie trzyma poziomu

yyyy...naa
9 lat temu
Reply to  BEJOWAPYTA

Czy tylko mi Gural przypomina tutaj Kulę aka jimmy’ego?

żrom
9 lat temu
Reply to  yyyy...naa

Kula ala jimmi to mi bardziej twoja starą przypomina po wizycie u kosmetyczki ! tępy pierdolony opasły hejterze !! Mam nadzieje że w twoim przedszkolu cwelą cię i twoje koleżanki Pedałku !

kulapopkiller
9 lat temu

stary dobry gural?!

Geryy
9 lat temu

Gural na propsie!!:) kozacki kawałek:)

tenznany
9 lat temu

cycki se usmaż!

.
9 lat temu

I git! 😀

Pajiw
9 lat temu

I git 😉

Ruka
9 lat temu

Teledysk ładnie zmontowany chociaż trochę monotonny, miejscówka za to dobrana odpowiednio.
Bit nie jest przekombinowany, wpada w ucho, to samo ze skreczami.
Nawijka jak najbardziej na plus.
Ogólnie-Props:)

awantura
9 lat temu
Reply to  Ruka

a ja się do produkcji donatana nigdy chyba nie przekonam…Zła nie jest, ale wolę DGE na bitach matheo, z resztą się zgadzam jak najbardziej.

Swoją drogą to już piaty singiel, płyta wychodzi bodajże 20 listopada, ciekawe czy po premierze wypuści kolejnych 5 teledysków:)

elo eloo
9 lat temu

wielkie propsy w strone gurala elo

Atimson
9 lat temu

dobre gówno

bekaa
9 lat temu

I tak cała płyta bedzie o betonowych lasach co są sobie i tam sie cos dzieje dziwnego perli lerli lala lili lula lele

kz
9 lat temu

to, ze Donatan nie potrafi robic bitow, a donRURAlesko rapowac wiemy juz od dawien dawna. dla Gurala odstepstwem od normy bylo pierwsze KG, reszta to jebany slowotok do bitu. dobre dla motlochu i odmozdzonych kurwa dzieciakow z bogatych domow. reasumujac- chunia z grzybnia i kogel mogel.

testa
9 lat temu
Reply to  kz

Aaaa idź bo jak Ci jebnę…

ChujCiwCyce
9 lat temu
Reply to  kz

1. Zajeb tłusty bit od mateo w stylu JUŁESEJ
2. Zajeb przeintelektualizowany słowotok
3. Zrób 15 teledysków promujących album
4. Gimbusy się jarają
5. Profit

Ciężko to nazwać nawet rapem dla mnie to jest jakiś odłam. Jak ktoś się tym jara to albo niesłyszał dobrego polskiego hh albo jest za młody.

testa
9 lat temu
Reply to  ChujCiwCyce

Twoja stara też była za młoda i się pojebało.

dontgetit
9 lat temu

kz – chyba cie pojebało. słowotok do bitu? że niby totem nie był ani liryczny, ani głęboki, ta?
a nawet te kawałki od niego, które mało wnoszą mają więcej sensu niż największe hiciory, tych łańcuchów na mtv.

kz
9 lat temu
Reply to  dontgetit

posluchaj mlody kolezko, nie pojebalo mnie. jego kurwa czerstwe, przintelektulaizowane gadki sa dla mnie meczace. chcesz mi teraz na forum publicznym powiedziec, ze totem byl liryczny? dopowiadasz sobie, ot co… got it?

kazikkukizjedenchuj
9 lat temu
Reply to  kz

A polskich znaków to nie łaska używać? masz na przyszłość: ą ę ś ć ż ź ó ł

kz
9 lat temu

mlodzik, nie chce mi sie. 5. frajerze.

kazikkukizjedenchuj
9 lat temu
Reply to  kz

starcze, albo inaczej, anonimowy przygłupie, jebie mnie czy ci się chce czy nie, ale języka ojczystego nie kalecz. 10.

BeefParty
9 lat temu

Rusek mu niezłe biciwo wysmażył buu

COP MORDO
9 lat temu

Nic specjalnego ale chociaż, w przeciwieństwie do tego całego gówna z nowej płyty co było prezentowane wcześniej, da się to przesłuchać do końca.

The Game
9 lat temu

Ten murzyn dobrze zna polski, zaproszę go do płyty.

.,,,,,
9 lat temu

kkkk

Butcherinho
9 lat temu

Ujdzie, chyba pierwszy raz odstawił zielsko przed nagraniem bo nareszcie da się tego słuchać

OBYWATEL JAMAN
9 lat temu

ZAJEBISTY KAWAŁEK. KUPUJĘ ORYGINAŁ !

ChujCiwCyce
9 lat temu
Reply to  OBYWATEL JAMAN

kid.

Akira
9 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OvuHlifDRw8[/youtube]

fddfs
9 lat temu
t
9 lat temu

Piąty teledysk? Za chwilę nie opłaci się kupować płyty bo wszystkie tracki będą przesłuchane 1000 razy. Gdzie te czasy gdy zakup płyty w sklepie był niespodzianką.

adadasd
9 lat temu

[quote name=”t”]Piąty teledysk? Za chwilę nie opłaci się kupować płyty bo wszystkie tracki będą przesłuchane 1000 razy. Gdzie te czasy gdy zakup płyty w sklepie był niespodzianką.[/quote]

minęły wraz z pojawieniem się p2p …
A do wszystkich wypowiadających się czy to pozytywnie czy negatywnie, szczerze powiedziawszy nikt z was nie ma zadnych konkretnych argumentow pod swoje zdanie. Subiektywne oceny zostawia sie dla siebie …

adadasd
9 lat temu

Bo „zajebiste” czy „chujowe” to nie jest zdanie na temat albumu …

Popularne