Sprawdź nas też tutaj

teledysk

TELEDYSK: KASTA – „Ból & Kastastyl” ft. Nullo & Szad

Opublikowany

 

Podwójne video z płyty „Prawda Naga” do utworów „Ból” i „Kastastyl” z gościnnym udziałem reprezentantów 3WKasta – w osobach Nullo i Szada Akrobaty.

Za realizację obrazu odpowiada ekipa KASTA.CO/INSPIRE5.

 



 

12 komentarzy
12 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
hyc
11 lat temu

eeee takie tam …nom

cookie monster
11 lat temu

DOBRE RAPSY KASTA ZAWSZE NA PROPSIE.

Wojtuś
11 lat temu

Kawalek zajebisty ale teledysk…przecietny, zwykly, nic nowego.
Tak czy siak, PROPS!
A, ze nowy dzien, sle pozdrowienia do Mary:)

Janusz Palihajs
11 lat temu

Nie słuchałem pierdole to ale Waldek Forever Props

waldemar
11 lat temu

sory jeszcze miesiac temu mialem sie przerzucic na pop ale tutaj w rap grze przynajmniej hajs sie zgadza.

KEBABYSĄTHEBEST
11 lat temu
Reply to  waldemar

Ziomek, wypierdalaj. 🙂

gjguy
11 lat temu

to juz stare chyba jest!

browar
11 lat temu
Reply to  gjguy

do bólu juz z 1miech temu był klip, ale do kastastylu pierwsze widze, to jest w dwóch czesciach chyba dane

k1mil
11 lat temu

ja pierdolę jaka chujowa jakoś dźwięku 😐

Choj
11 lat temu

[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/%C5%81ukasz/Pulpit/indeks.jpg[/img] Jebie tu żydem

KOBRA
11 lat temu
Reply to  Choj

Łukaszku już jesteś namierzony.

Synek
11 lat temu

Tak wyglada twoja stara

Popularne