Sprawdź nas też tutaj

teledysk

TELEDYSK: Malik Montana – „1szy Nos”

Opublikowany

 



 

Luźny klip, zapowiadający całą serię teledysków od reprezentanta GMLL.

Numer został wyprodukowany przez BeJotKa, a już niedługo więcej info odnośnie nadchodzącego projektu, gdzie znajdą się te i inne utwory.

 
90 komentarzy

90
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
KORASEK

Malik ! Props za calokształt tworczosci. Za to, że tak wiele wnisołeś kulture hip hop a tak niewiele wynisołeś z niej. Props za to że jestes prawdziwy a nie tak jak niektórzy co tylko pozują. Życie na ulicy to nie poza. Pozdro Malik.

Kredens

WOLOWINKE W BULCE, SOS MIESZANY. BEZ CEBULKI! ALE JUZ! DIHO PLACI. ESSA

stan borys

malik prawdziwy? haha to juz ci opisuje wczorajsza sytuacje, lece sobie przez wole do koleszki patrze idzie jakis ciapaty lep zatrzymalem sie i patrze a to ten pozer zapierdala do sklepu z tramwaju wysiadl, ze jestem dobrze zbudowany i niezle sie napierdalam to mysle a zaczepie go zapytam jak to z nim jest i mowie do kurwy ty jestes malik montana? on ,ze tak a co ? a ja chujow sto pozerska swinio to pokarz teraz jaki jestes fifarafa i dawaj na solowe, chujoza zrobil sie czerwony i mowi co ja chce od niego przeciez nawet sie nie znamy i zaczal spierdalac to ja w smiech i zaluje tylko, ze tego nie nagralem bo bylaby niezla beka . pozdro dla kumatych, jebac ciapatych pozerow.

jebac stan borysa

PIERDOL DALEJ KURWO 🙂
STFU GLAMRAPOWE FARMAZONAIRZE

urscrew

słabe prowo zjebie

faza

MALIK JEBANY BANAN JAK CHUJ, JEBAC!

PALUCH WIE 🙂

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=74U-GmzqbWQ[/youtube]

hazementhor

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ynzbv42zC0M[/youtube]

wqdw

[img]https://bankfotek.pl/image/2071275.jpeg[/img]

MosiekRTS

KOPYTA JUŻ JADĄ DO CIEBIE. CZECZENI, ORMIANIE I STRACHU Z MOKOTOWA.

MosiekRTS

KOPYTA JUŻ JADĄ DO CIEBIE. CZECZENI, ORMIANIE I STRACHU Z MOKOTOWA.

radio_erewań

Przestawiłeś to jak TVN.. nie kopyta, tylko na kopytach (kóz i osiołków) jadą czecze z mandarynkami, ormianie z ciuchami i mają stracha.

SKISNExd

JESZCZE TA KURWA Z ROKSY JA PIERDOLE XDDDDD

PO CHUJ WY TE CYCKI POKAZUJECIE ? SERIO KOGOS TO JARA WY JEBANI STULEJARZE?

G

Co to za swinia? Jakies namiary na fb lub insta? Link do roksy? Ile bierze? Bo chetnie bym ja zapial w dupe.

:v

MALIK,
MASTURBUJ SIĘ ILE WLEZIE [img]https://i63.tinypic.com/k1f4o0.jpg[/img]

Motonoi46 aka Joe Joe

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=srquMgSFkaI[/youtube] to jest kurwa rap a nie

Odwudowudoa

tylko ROGAL DDL !!!!

pener cwel

Malik ok ale jebany sentino to pierdoła można podejśc zajebać mu kopa w dupe i nic wam nie zrobi. Chujoza zwykła

qwertyuiop

SUPER KLIP:
-dwa zegarki jak jebany nowobogacki wieśniak
-gangster emeryt
-była wicemiss wielkopolski dorabiająca jako kurwa, ruchająca się po mariotach i innych hotelach
-menel
-upadła gwiazda niemieckiego rapu
-pożyczona fura
-diho który obojętnie do czyjej dupy by się nie przyczepił nie może zwiększyć fejmu

G

Podasz namiary na tego kurwiszona? Kto to jest? Bo chetnie bym zapial.

Co do Rolexow to fake z Chin, podobnie jak wszystkie jego ciuchy. Gucci z Alliexpress.

qwertyuiop

kajamargaret na instagramie. w google kaja wojtaszczyk. większość zdjęć starych więc jeszcze taka zbotoksowana nie była. na roksie jej raczej nie ma ale jak byś się pokręcił pod mariottem albo jakimś lepszym klubem warszawskim to spotkasz 😛

SisterPower

Kaja Margaret to Kaja Wojtaszczyk beauty sonia roksa.pl

XXXXAAAA

Ten emerytowany gangster jak chodzi po ulicach warszawy to mu się takie łby kłaniają, że zesrałbyś się jak by stali na światłach w nowej Sce a Ty byś jechał tramwajem. Elo. Crime Warsaw.

bueheh

Napisz jeszcze, że kłaniają się malikowi 😀
[img]https://media.tenor.co/images/98756c1276110b22dafc5596c0c406c4/tenor.gif[/img]

qwertyuiop

CHYBA CIĘ CHŁOPIE POPIERDOLIŁO. TO ŻE JAKIEŚ DRESY PATUSY, OSIEDLOWI DILERZY KŁANIAJĄ SIĘ MU TO MNIE JEBIE BO TO 3 LIGA GANGSTERKI. PRAWDA JEST TAKA ŻE ODKĄD OSKAR, LEPA CZY NALEŻYTY SIEDZĄ ON CHUJA ZNACZY. A TY DALEJ SIĘ SPUSZCZAJ NAD GRUBYM CZY JOGIM CZY JAKĄ TAM KSYWĄ AKTUALNIE SIĘ POSŁUGUJE. A JEGO OSTATNIA AKCJA O KTÓREJ MOŻNA PRZECZYTAĆ W MEDIACH IDEALNIE OBRAZUJE JAKI TO POSTRACH MOKOTOWA. CRIME WARSAW OCHŁOŃ DZIECIAKU

xxxaaxxxa

widać, że ogarnięty chłopaczyna jesteś. dodam, że nawet z lichwy w kasynach jest odcięty. dlatego spija z malika ile wlezie.

2131

jebac araba

millwall

CZEMU WARSZAWIACY GO NIE NAPIERDALAJA

millwall

CZEMU WARSZAWIACY GO NIE NAPIERDALAJA

nuktown

już pomijając napierdalanie, ale dlaczego nikt nawet nie dissuje tego leszcza? przecież teksty tego łaka to kopalnia beki

cydży

BO W WAWIE NIE MA WARSZAWIAKOW TYLKO SAME SŁOJE. ALE POWINIEN ZOSTAC WYJASNIONY TEN LAK CO WSZYSTKO SE POZYCZA DO KLIPOW.

Wolnoscludziom

TY KURWO WIESNIAKU JEBANY OD WWA TO Z DALEKA BO CIE KURWO PEDALE ZNAJDĘ

mirkoczat

ale cydzy ma racje, w warszawce same śmiecie, wieśnioki i zwierzęta, które wyżej srają niż dupe mają

XD

Po wyjeździe do Warszawy stężenie cebuli jest takie gęste, że możesz nożem kroić

lucek

Na huj do tej warszawy jezdzic. jak juz do trojmiasta. jestem z mazur. elo.

xdxd

Bo masz bliżej wieśniaku XD bilet tańszy jo?

lucek

wole byc wiesniakiem z mazur jak wielkim warszawiakiem co to kurwa za projekty nie robi a potem wraca do swojej kawalery a zgarnia penge taka co ja kurwa w tydzien na saksach jade dorobic 😀

Wolnoscludziom

KURWA WIESNIAKI JEBANE CO NAWET W ŚWIĘTA DO WWA NIE MOGĄ PRZYJECHAC BO NA TWARZOWE ICH NIE STAĆ HAHA MORDA CHAMY JEBANE.

cydży

ALE SIE ZESRAL SLOJ JEBANY. ZYJESZ JESZCZE CZY CI ZYLKA W DUPIE PEKLA. ZEBYS TY WIDZIAL NA CO MNIE STAC TO BYS OSLEPŁ.

Wolnoscludziom

WIEM NA CO CIE STAC. NA OPIERDALANIE KUTASOW PEDALE JEBANY.

Hehesxrk

HAHAHAHAH CIAPATY PEDOFIL
MALIK HUJANA
TYLKO CHRYSTUS TY MUZUŁMAŃSKA ŚWINIO

naruto

Co to za panna jest lepiej powiedzcie, a nie tam hejty, hejty

pupupup

kaja margaret, kurewka z hoteli warszawskich

mulin

Wojtaszczyk

lucek

panna ? ona mi przypomina lenke co opierdalala gale w kiblu czarmemu 😀

Don Poldon x Hewra
slu

Ten neon kebab rozjebal

Oyche Nash

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UP2FHuWAteU[/youtube]

SENTINO

ZAPRASZAM NA MOJ FANPAGE NA FACEBOOKU.ZOBACZCIE MOJE NOWE FOTO W RÓŻOWEJ KOSZULI.

KRÓLEWICZ DZIELNICY

KTO W TEMACIE NIECH MI POWIE CO TO ZA NIUŃKA I CZY ONA NA ROKSIE NIE ROBI PRZYPADKIEM

duduś

była na roksie, liczyła sobie 3000zł za noc

Max1234

teraz tez jest kaja wojtaszczyk aka beauty sonia w katalogach eskort MARGO

no-asfalt

trzeba sie ostro nie szanowac by tego sluchac i uwazac ze mozna to np. puscic sobie glosniej w sluchawkach w tramwaju… serio, rap sie spierdolil na maxa, nawet niech taki rychu krzyczy, by to rozjebac na jego koszt, ale, serio, rozjebac

GŁOMB TAMPON RECORDS

JA SŁUCHAM NA FULL GDY PENDZE FURĄ PRZEZ DZIELNIE, POZDRO GTSE

randomnamer

„…puscic sobie glosniej w sluchawkach w tramwaju…” Ahahahahah 😀 Ja sobie to dzisiaj wrzucę w furze na głośniki dziubasku i objadę całe miasto 🙂

dfdffd

Objechanie twojego „miasta” nie powinno zajmować dłużej niż 3 minuty, nie zdążysz odsłuchać do końca

21 Toony

wy jestescie nastepni
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xJxHk3nJh_I[/youtube]

sędziadred

KURWA NIECH KTOŚ NAGRA DISS NA TEGO PAJACA I ZAMKNIE MU KARIERĘ BO TO CO TU SIĘ ODPIERDALA TO JUŻ NAWET NIE PUKA W DNO OD SPODU.

IBJISZ

CO TO KURWA JEST TEN TYP MA GLOS JAKBY STEKAL PRZY SRANIU

IBJISZ

PS KTOS BY WZIAL TE GRUBA RASZPLE DO GALOPU SKORO TO ZNANA NA ROKSIE POSTAC, MOZE SCHUDNIE TROCHE

IBJISZ

ALBO OD BOTOKSU MA TAKI SPUCHNIETY DZIOB W KAZYDM RAZIE JEBAC, ZA DWA LATA ONI WSZYSCY ZGASNA JAK KIEPY

Max1234

Kaja Wojtaszczyk Kaja Margaret Roksa.pl Beauty Sonia

3645758

chyba powoli zaczynam rozgryzac tego calego malika. malik = polski lil wayne.

KIJWNOGE

JAK TO JEST ZE TA CIAPACKA MENDA PODŚPIEWUJE O RUCHANIU KUREW W KAZDYM KAWAŁKU MAJĄC ŻONA I DZIECKO, DODATKOWO ZAZNACZAJĄC W WYWIADACH CZY KURWA NA INSTAGRAMACH, CHUJACH MUJACH, ŻE RODZINA JEST NAJWAŻNIEJSZA, WTF

randomnamer

Chodzi o pewną konwencję… Dlaczego wy, tłuki, bierzecie wszystko 1:1? Czy jak Pacino zagrał Tonego Montane, to policja przyjechała do Ala Pacino na chatę szukać procha następnego dnia? Czy autor książki musi pisać o własnych przeżyciach? Czy jak lubię filmy o gangsterach to biegam później z pistoletem i chcę ludzi zabijać? Czy Bogusław Linda prywatnie jest twardzielem co zabija bez mrógnięcia okiem? Kurwa ludzie nie srajcie tak ogniem z dupy 😉 Dla mnie raper nie musi nawijać o swoim życiu, może sobie wymyśłać historyjki. Jak robi to z pomysłem a historyjki są ciekawe, to ja lubię tego słuchać. Co mnie obchodzi, że jakiś pajac ma swój dekalog i mi pierdoli w kawałku jak żyć? Jak masz olej we łbie, to nie musisz szukać jakiś góru co Ci powiedzą jak żyć.

hhjfhjk

Konwencje ? jak mi wiadomo to pajac jeden z drugim rzeczywiscie strugaja huj wie kogo. to sie nazywa pozerka 😉

sdafdsfvds

to jest rap kurwo jebana wiec powinien nawijac o tym CO SAM ROBI I SAM PRZEZYL a jak nie to niech nie nazywa sie raperem , a ty zamknij morde bo srales chyba

Kazek

szalik śmietana tobie juz dziękujemy
niestety debilizm szalika odbija sie na dobrej mordzie belmondziaku i kazku b.
przez to ze sie zadaja z tym idiota nie sa traktowani powaznie a robia dobra robote

KAJURWA

JESTEM KAJURWA I BIERE MALIKOWI DO PAPY

twojastarasradogara

malinka montana, koza ruchana. Benc

Prawilniak..

Kurwiszon z teledysku to Kaja Margaret- pod taka ksywa jest na Insta.

Co do Cwelika Montany to przykumajcie gimby ze Cwelik ma fake Rolexa z Chin za 200 dolarow, wszystkie szmaty Gucci i LV to podroby z Aliexpress, a te biale buciki widoczne na teledysku sa pozyczone i trzeba je oddac dlatego na butach widac, ze sa podklejone folia na podeszwie zeby sie nie ujebala. Tak wyglaga bogactwo tego ciapaka.

Hahahahaha

piwrdolisz głupoty … Malik bie chodzi w podróbkach wystarczy obserwować jego instagram gdzie sa zdjecia ciuchów butow i akcesoriów szyszki nowe ze sklepow świadczą o tym zdjecia itp wiec nie pierdol o jakimś allliexpres bo nie mozna powiedziec ze chodzi w podróbkach Malik bardzo dobrze sie ubiega

Pan Pat

Kaja Margaret to Kaja Wojtaszczyk Beauty Sonia Roksa.pl

kaliszlovers

Kaja Wojtaszczyk

MOKOTOWSKI

ELO JOGI

....................

zdissował dj decksa tam

ELDOkarabin

Dajcie spokój chłopakowi to że jest synem właściciela KEBAB KING to nie jego wina – ma hajs to może sobie wszystko kupić a Wy dalej jedząc jego Kebaby dajecie mu zarobić. Pozdro

mtg

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RpR2RIfPha4[/youtube]

fghjjkkjhhhhj

Czy ktos z warszawy moze mi wyjasnic, co robia tam postacie swiadka przestepczego ? mnie by bylo wstyd. zamiast tego zorganizowalbym sobie dobra panienke, pojechal gdzies a nie sie bujal z jakimis pedziami do teledysku:D

XXXXAAAA

Mają wyjebane na opinie taka jak ta. Zawsze kręcili się ze znanymi i tymi co mają hajs. Mają często z tego różne korzyści, a żyją sobie swoim życiem i nie patrzą na innych

fghjjkkjhhhhj

czy chodzi o to ze te trzy pedalu mu po prostu placa ? 😀

Dev

Dziwi mnie tylko ze w Polsce pelnej gangsterow, dresow, kiboli, taki frajer chodzi sobie luzno i nikt go nie dojezdza.

xxxaaxxxa

bo się opłaca. myślisz, że skąd te wszystkie znajomości? z kasyna. uświadamiam cię, bo jesteś nieświadomy. przecież malik jest tak najebany hajsem, że grzech z tego nie korzystać. ma chajs, chce być gangusem na pokaz, to jest. cwane zbóje mają na to wyjebane. teddki go chyba już zgasiły. a dresy to sebixy.

klient

daj ostrego na cienkim cieście Malik

tak czy nie

Czy mi się wydaję ,czy On tu zdissował Wilka z HG???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

KB PM

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PEr-N7BFUro[/youtube]

crstklh

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Udvewt_ciWU[/youtube]

Kamil Banana

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LuIUqIkDMY8[/youtube]

MichaG

Ja pierdole co za gówno…

Sebastian Wyklęty

Panie Maliku proszę o podwójne mięsko – „baranina”

kaliszlovers

Kaja Wojtaszczyk czarnula z teledysku smietany to mloda eskorta z kalisza Kaja Margaret chyba podpadla paru osob widze po wpisach

Popularne