Sprawdź nas też tutaj

teledysk

TELEDYSK: Molesta Ewenement – „Teraz”

Opublikowany

 



 

Molesta powraca i prezentuje nowy klip.

Utwór "Teraz" wyprodukował Dj B. Za majkiem stanęli: Pelson, Vienio i Włodi.

 
28 komentarzy

28
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
saf

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fEygzwmC0yU[/youtube]

kardynal

pjerszy

jebac_kardynala

i chuj

bahu

Molesta nie istnieje od czasu odejścia wilka.

ELO

CHUJOWE POZDRAWIAM

Sracz

[quote name=”bahu”]Molesta nie istnieje od czasu odejścia wilka.[/quote]
Wilku nie istnieje od czasow odejscia z Molesty,chociaz tak naprawde nigdy nie byl w Molescie,no bo co on tam zrobil,byk na 2 plytach i wczesniej kilka goscinnych zwrotek dal.

dyZioZyZio

„Wiem jest moda na poworty ekip co zdychaja z glodu, by muzyka dla pieniedzy miala pomoc wyjsc z klopotow” Pierdolone pedaly

TERAZ HUIARZ

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LsPIjtiQbmg[/youtube]

⚛⚑♩☮⚐Ⓐ⚑♪☮⚐Ⓐ⚑♬☮⚐Ⓐ⚑♭☮⚛

☺ ☻

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0Fnp5tnZkJg[/youtube]

ROZWAGA

[quote name=”dyZioZyZio”]”Wiem jest moda na poworty ekip co zdychaja z glodu, by muzyka dla pieniedzy miala pomoc wyjsc z klopotow” Pierdolone pedaly[/quote]
ZABAWNE JEST TO ZE PO TEJ ZWROTCE,BYL WIELKI POWROT SLUMS ATTACK Z NIE NAJLEPSZYMI PLYTAMI I TO 2X Z RZEDU,DZISIAJ JUZ NA TAKI POWROT RUCHU BY NIE MOGL LICZYC BO JEGO NOWI FANI JUZ WYROSLI Z HIP-HOPOWANIA,A STARZY STRACILI DO NIE ZAUFANIE PO PLYTACH JAK „SZACUNEK LUDZI ULICY”,A MOLESTA MYSLE ZE ZNAJDZIE PORZADNYCH ODBIORCOW

beznicku_beka

MOLESTA PROPS

A GIMBY I NIUSKI I TAK ICH NIE ZNAJO

admin1haslo1

PELSON I FLOW, DOBRE.

wwwo

[quote name=”dyZioZyZio”]”Wiem jest moda na poworty ekip co zdychaja z glodu, by muzyka dla pieniedzy miala pomoc wyjsc z klopotow” Pierdolone pedaly[/quote]
slowa Rysia ktory na swoje XX lecie zaprosil dwie takie ekipy co powrocily dla hajsu.Teraz sobie odpowiedz jakie!

edmundos

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YV1apvcRPBA[/youtube]

AveEwenement

Kurwa Włodi rozjebał AVE EWENEMENT

AGREGAT

JEBAĆ SPRZEDAJNYCH SĘDZIÓW W MECZU POLSKA – KATAR. POLACY PONIEKĄD TEŻ W WIELU MOMENTACH DALI DUPY, ALE SPIERDOLENIE SĘDZIÓW BYŁO NIEWYOBRAŻALNE.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rgBkzObiSGw[/youtube]

FREDRO BARDACHA

ŻYCZĘ MOLEŚCIE JAK NAJLEPIEJ, BO SĄ TO CHŁOPAKI KTÓRZY ODCISNĘLI OGROMNE PIĘTNO NA POLSKIM RAPIE! NIESTETY JUŻ CHYBA NIE WYPŁYNĄ ZBYTNIO JAKO TRIO. VIENIO MA SŁABE TEKSTY, PELSON CIENIUTKIE FLOW A WŁODI SAM NIE POCIĄGNIE TEGO SKŁADU. Z WILKIEM TO BYŁA JAKAŚ RÓWNOWAGA TYCH ZWROTEK, A DZIŚ NIE MA TO SIŁY PRZEBICIA I JEST MI SZKODA…

Mefedron

[img]https://i1178.photobucket.com/albums/x378/sdf123/Albums%20Covers/00MolestaEwenement-Skandal1998-cover.jpg[/img]
NA ODWIECZNYM!

Pr

PRODUKCYJNIE JEST DOBRZE

slaughter

[img]https://stream1.gifsoup.com/webroot/animatedgifs1/1525344_o.gif[/img]
[img]https://hiphople.com/files/attach/images/965/503/449/4_zcegy.gif[/img]
[img]https://24.media.tumblr.com/8c36f757d9b96387d4959740d1e9168e/tumblr_mtyultcjTg1r7k95zo1_500.gif[/img]

[img]https://s27.postimg.org/3zw1sk0yr/haloo.jpg[/img]

DRRRRRRyń DRRRRRYŃ ODBIERZ !
https://www.facebook.com/haloodbierz?ref=hl

ivan

[quote name=”Sracz”]Wilku nie istnieje od czasow odejscia z Molesty,chociaz tak naprawde nigdy nie byl w Molescie,no bo co on tam zrobil,byk na 2 plytach i wczesniej kilka goscinnych zwrotek dal.[/quote]

no tak był na dwóch płytach-na tych najważniejszych, nadał swoim stylem niepowtarzalny klimat tym płytom i po dziś dzień jest raperem, który najczesciej pojawia sie w cutach i followupach.
Molesta bez Wilka to juz tylko produkcje polegajace na odcinaniu kuponów, nawet ten klip to potwierdza i wszystkie solowki włodka, vienia i pelego,wciaz pierdolą o tej moleście jak pojebani zeby hajs sie zgadzał a Wilku robi swoje, nie odcina zadnych kuponów chociaż mógłby.

nikjaooa

Od 8 lat ponad 300 tys użytkowników ściąga wszystko bez limitów. ŚCIĄGAJ BEZPIECZNIE, ANONIMOWO I LEGALNIE !

Dlaczego ? Nowa metoda pobierania, która symuluje pobieranie poczty mailowej z bardzo dużymi załącznikami.
Nic nie wysyłasz, nic nikomu nie udostępniasz. A w przypadku gdyby ktoś monitorował Twoją sieć, to nie widzi nic, poza dużą ilością maili.A maile są objęte tajemnicą korespondencji 🙂

FILMY: Służby specjalne, Siódmy syn, Gra tajemnic, FOXCATCHER, IDA, The Interview (Wywiad z Słońcem Narodu)
… i wiele innych gier, programów, seriali i filmów z lektorem lub dubbingiem.

GRY : Dying Light PL, Saints Row: Gat out of Hell, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes , Far Cry 4 !!!
Jeżeli czego szukasz, a nie ma tego u nas NAPISZ PROŚBĘ ! Wstawimy to w max 2 dni !

Pamiętaj: CAŁY ROK ŚCIĄGANIA BEZ LIMITÓW ! (żadne konto premium tego nie przebije !)

Zapraszamy na http://www.p2m.net.pl

RINGO_STARR

E TAM TERAZ TO WŁACZCIE [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7VIT9IxSSfQ[/youtube]

ddd

gdyby molesta zaczynała od tego kawałka to w życiu bym ich nie słuchał.Naprawde nie jestem hejterem ale to jest słabiutkie.chłopaki co znaja wszystkich najlepszych producentow wybieraja jakis hujowy bit jak na płyte bosskiego romana ,czarno to widze

lipsztyk

[quote name=”ivan”]no tak był na dwóch płytach-na tych najważniejszych, nadał swoim stylem niepowtarzalny klimat tym płytom i po dziś dzień jest raperem, który najczesciej pojawia sie w cutach i followupach.
Molesta bez Wilka to juz tylko produkcje polegajace na odcinaniu kuponów, nawet ten klip to potwierdza i wszystkie solowki włodka, vienia i pelego,wciaz pierdolą o tej moleście jak pojebani zeby hajs sie zgadzał a Wilku robi swoje, nie odcina zadnych kuponów chociaż mógłby.[/quote]

wilku nie spinaj sie

KindybałaPapaja

chujowe

FREDO BANDANA

[img]https://i.ytimg.com/vi/kB0oEMGD-eI/maxresdefault.jpg[/img]

Popularne