Sprawdź nas też tutaj

teledysk

TELEDYSK: Oskar, Żyto – „Łatwy Pieniądz”

Opublikowany

 

Klip promuje album "bandyckie życie".

Kontrowersyjny gracz z Częstochowy – Oskar Pam Pam zaprezentował kolejny klip do albumu "Bandyckie życie". W numerze "Łatwy pieniądz" rapera wspiera Żyto.





31 komentarzy
31 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
tgyhhhhhhh
5 lat temu

cooooooo? gówno

bc
5 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2lWhEzGq2g8[/youtube]

heh
5 lat temu

nikt nie chce byc pierwszy

Oskarsram
5 lat temu
Reply to  heh

Żyto propsy ale czemu nagrywasz z tym łakiem i frajerem? Oskar nawija nie trzymaj z frajerami a sam bity frendzel beka z ciebie pam pam

jebac eldo i tedego
5 lat temu
Reply to  Oskarsram

wy kurwy nie chcialo sie wam udostepniac gifa z boskim jak sie turla pod jubilatem jestescie naprawde chuja warci i jedyny prawdziwy Rap chuja wart tyle co fakty w tevauenie czy tam innym goenie a boski dalej sie turla przy minus dwudziestu przy koxowniku xD

jebac eldo i tedego
5 lat temu

Pod Jubilatem

Sentino
5 lat temu
Reply to  Oskarsram

CHUJ NIE RAPER. ZWYKŁA BITA PARÓWA PO ODSIADCE, NAWET NIE STAĆ GO NA ROLEXA I GUCCI. MOI LUDZIE PO TAMTEJ STRONIE ROBIĄ CWELI Z TAKICH JAK ON.

Wróciłem
5 lat temu
Reply to  heh

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FEaBTFMJtpY[/youtube]

TADZIA NOREK
5 lat temu
Reply to  Wróciłem

OSKAR PIZDO JEDZIEMY PO CIEBIE. SZUKUJ SIĘ NA WPIERDOL
[img]https://ri.pinger.pl/pgr414/c7b0d76300030a3c51dbdca7/102717.jpg[/img]

michałowska
5 lat temu
Reply to  heh

Oskar – Jubilat to się już utarło jako synonim

yoyoyo
5 lat temu

propsy ziomus

ty juz wiesz za co 😉

oskarr pamrampam
5 lat temu

boska kurwo pod jubilatem za 5 minut

freestyl
5 lat temu

Freestyle TEDE

Właśnie tak napierdala zdrowo
Tedeef już się żegna z tą chorobo!

[ktoś tam]: ołłłrajtt

[red]: łoooooo

Ruchacz z Opola
5 lat temu

[img]https://memytutaj.pl/uploads/2014/10/30/5452549c604fc.jpg[/img]

VIVEK
5 lat temu

OSKAR PROPS ZA WYJEASNIENIE TYCH PSEUDO ULICZNIKOW, JEDZIESZ Z NIMI,

pod jubilatem
5 lat temu

dobrze oskar, jedziesz z kurestwem, jebać nieudacznika jednoliściowca bosskiego. elo elo.

ruspect
5 lat temu

To nawet nie leżało koło rapu!!!sa dobrzy raperzy i takich których nie słucham ale karamba czy kukulska przy tym to klasyki.jak można takie coś nagrywać o słuchaniu nie wspomne

safaf
5 lat temu

Żyto dobry MC

Konrad555
5 lat temu

Pozdro patusy

Snoop 13
5 lat temu

Oskar pokłócił sie z żyto i nawinął huj ci w dupe na co żyto to już zgoda hahahahah

roman bossski
5 lat temu

Gangsterka w dziesięcioletnich Golfach, spoko. 😉

Do tego Oskar nauczył się w pierdlu pisać. Props.

jebac eldo i tedego
5 lat temu

Pod Jubilatem

Pr
5 lat temu

lepszy oskar NiŻ bosski który nigdy nie wiedział co to ulica i kryminał tak samo sezonowiec popek

Rotree
5 lat temu

Oskar dobry ziomus. Na dożywotnim propsie za pojechanie i obnażenie pseudo uliczników z firmy. Romus dostał klapsa w facjatę a to był niezapomniany widok. Absurdalna sytuacja – Romeczk ulicznik a po trawie sie turla zamiast po asfalcie. Oskar Pam Pam!!!

Skrzac7
5 lat temu

Bosski tera cwiczy i zgnoi tego oskarka

Ulung
5 lat temu

O kurwa ogladajcie,huj temu pampam stoi jak haha jaki maly

F*ckgr
5 lat temu

Oby wystawiający gówno tego pokroju, a ignorujący dobre traki z podziemia zdechł, pordolniety samochodem, pozdro

dubis
5 lat temu

Te Pam Pam, takiś gangus weź się za robotę konkretną bo ani hasju u Ciebie nie widać ani auta konkretnego, słabe tematy ogarniasz spasiony puzonie. Napatrzy się jeden z drugim więzienia i karierę chcą robić nawijką spod celi tfu

Albrecht
5 lat temu

VW golf i błyszczące kalesony, hahaha co za gangsterka!

PAM PAM
5 lat temu

WY KURWY JEBANE ZAMKNĄĆ MORDY! OSKAR PAM PAM TO NAJLEPSZY POLSKI RAPER OD ZAWSZE! JEDYNY SZCZERY NA TEJ SCENIE
WYPIERDALAJCIE CWELE SŁUCHAĆ TYCH KUREW POKROJU PEDE I QUEBO TAC PEDINGEJÓW
PAM PAM PAM!!!!!!!

VINCENT EL BUKAKO
5 lat temu

ŻYTO, PSZENICA, OWIES

Popularne