Sprawdź nas też tutaj

teledysk

TELEDYSK: Sobota – „Zabroń Mi” (prod. Matheo)

Opublikowany

 

Zapraszamy do obejrzenia kolejnego klipu Soboty „Zabroń mi” (prod. Matheo) promującego album „Gorączka Sobotniej Nocy”.

Klip w został nakręcony w Szczecinie. Na planie teledysku pojawili się m.in. Michał Materla, Wojtek Orłowski, Stopa, Kobra i Czapka, Spółdzielnia.

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
 
75 komentarzy
75 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Palony Jan
10 lat temu

Zabraniam Ci robić takiego syfu i wstawiania do klipu tego babo chlopa reny..

JA PIERDOLE
10 lat temu
Reply to  Palony Jan

Teledysk jest taki jak miał być: prosty w ulicznym stylu, wizja chłopaka z ulicy który właśnie wam i reszcie polski powiedział/pokazał, że ma wyjebane na ustawianie się pod publikę, robi to co chce i do tego z przyjemnością. Jeśli poczułeś się do tych faków to właśnie teledysk skierowany do Ciebie. Na koniec jedna arcyważna odpowiedz: Zabroń mu!

mordo mordo
10 lat temu
Reply to  JA PIERDOLE

Prosty lansujący się w drogich szmatach, rzucający przy każdej okazji hasła – esssa!, spóóółdzieeelniaaa! Żadne trudy życia nie są temu prostemu, biednemu chłopaczkowi nieznane, kupujcie to bando debili, o przepraszam znawców. A teraz idę się pobujać po osiedlu z ziomkami, na klipach tak robią to musi budzić respekt.
BTW. Z mordy to on wygląda jak Mezo w krzywym zwierciadle.

rpk rpk
10 lat temu
Reply to  mordo mordo

co robi Zaskroniec (vel Kobra) w tym teledysku? O_o

Ulicznik
10 lat temu
Reply to  rpk rpk

zaraz zaraz, dzisiaj mamy niedzielę

JA PIERDOLE
10 lat temu
Reply to  mordo mordo

a ty pracujesz jako hejter , nie znasz człowieka a oceniasz 🙂
kozak w necie frajer w świecie.!

DobryCygan
10 lat temu
Reply to  JA PIERDOLE

[img]https://img100.imageshack.us/img100/1530/beztytuubz.png[/img]

I. Wrona
10 lat temu
Reply to  DobryCygan

[img]https://2.bp.blogspot.com/-IwoQDmoYbSM/TbqQ8uGDHuI/AAAAAAAACDA/1-nuUxPVbAk/s220/stop%2Bnie%2Bsluchaj%2Btego.jpg[/img]

COP MORDO
10 lat temu
Reply to  DobryCygan

[img]https://m.onet.pl/_m/3ea301e2c57ec9b69407225e230c542a,33,1.jpg[/img]

[img]https://www.filmpolski.pl/z1/59z/28259_2.jpg[/img]

DOBRY WYWIAD
10 lat temu
Reply to  Palony Jan

+1 ziomie

DOBRY WYWIAD
10 lat temu
Reply to  DOBRY WYWIAD

Chciałbym się cofnąć w czasie.. Do TEGO rapu, kiedy wszystko dokoła miało większy sens. Te pokolenie, które teraz wychowało się/wychowa się na tej Firmie czy innym ścierwie nigdy nie zaznają prawdziwego rapu. Nie wiem jak można słuchać tych nut przepełnionymi nienawiścią do Policji i wszystkiego innego dzięki czemu na tym świecie panuje jeszcze jakiś porządek. Matkę będą im gwałcić to pierwsi polecą na Policje JotPeki… Pozdro dla prawdziwych.

RAPs
10 lat temu
Reply to  Palony Jan

PROPSY SOB I MATHEO , ZAJEBISTY TRACK! 🙂

GANDI GANDA
10 lat temu
Reply to  Palony Jan

[img]https://userserve-ak.last.fm/serve/126/70634576.gif[/img]
NA ULICY ZASADY SĄ NAJWAŻNIEJSZE

refgergergre
10 lat temu

no niedziela jeszcze troche i do monopolu cie przyjmnom

JA PIERDOLE
10 lat temu
Reply to  refgergergre

A Rena jak była tak jest brzydka i szpeci każdy klip w którym się pojawia. Lepiej by było jakby była z workiem na głowie.

Palony Jan
10 lat temu
Reply to  JA PIERDOLE

nie ma jak kopiować komentarze z youtuba.
beka z ciebie..

wielkielol
10 lat temu
Reply to  Palony Jan

a zkąd wiesz że to nie był jej/jego komentarz beka z cb…

mamus
10 lat temu

ZABRANIAM CI

JA PIERDOLE
10 lat temu
Reply to  mamus

hejter jebany w tym teedysku idioto chodzi tylko o to że jemu nic nie przeszkada możesz mu zabronic `robienie teledysków bez sensu „ ale to go nie rusz., PIS JU!

balbina
10 lat temu
Reply to  JA PIERDOLE

Wiesz co to jest ironia lub sarkazm? Nie wiesz. Więc się nie udzielaj z łaski swojej.

mamus
10 lat temu
Reply to  balbina

WIEM TO GIMBUSY ALE I TAK MU ZABRANIAM

JA PIERDOLE
10 lat temu
Reply to  mamus

jesteście beznadziejni . a na twoją ironie mam wyjebane.. i po chuj sie wpierdalasz tam gdzie dorosli rozmawiają ;)?
:)pozdrawiam cie gimbusie:)

klekot jaj
10 lat temu
Reply to  balbina

Baranie jeden, zapamiętaj, że jezeli z kims nie rozmawiasz w cztery oczy, tylko walisz komentarz w internecie to ciezko kurwa wyczuc tam ironie czy sarkazm. Pomyśl zamiast cisnac, cymbale.

WielkiBetonowy
10 lat temu
Reply to  JA PIERDOLE

mam wyjebane, że „go to nie rusz”. niech sobie robi co chce, jeśli robi to chujowo, zasługuje na hejty.

JA PIERDOLE
10 lat temu
Reply to  WielkiBetonowy

a to Ty lubisz sie bawić w hejtera , tak? fajne hobby 😉

WielkiBetonowy
10 lat temu
Reply to  JA PIERDOLE

lubie ból dupy gimbusów, kiedy powie sie cos obiektywnego na temat ich idoli, do których trzepią kapucyna przed snem.

wielkielol
10 lat temu
Reply to  WielkiBetonowy

Sobota nie jest moim idiolem kochanie ..
i mnie to nie rusza tylko zastanów sie nad tym że człowieka oceniasz nie fair a go nie znasz; )

awantura
10 lat temu

To i ja: Zabraniam.

COP MORDO
10 lat temu

ZAKAZ NAGRYWANIA SŁABYCH RAPSÓW
[img]https://www.justsymbol.com/images/no-sign-2.png[/img]
A TERAZ:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nA7nWXwK1ns[/youtube]

kalesony
10 lat temu
Reply to  COP MORDO

Zakaz to powinien byc na wypuszczanie twojej starej z kuwety…smieciu.

COP MORDO
10 lat temu
Reply to  kalesony

Siemasz Tomek. Jak tam idzie „pisanie” odpowiedzi Doniowi najlepszym długopisem? Ile bierze od ciebie Diox big maców za jeden wers?

lolo
10 lat temu

chujowe, nie trawie gościa

PRAWDZIWY SEXPERT
10 lat temu

MACIE GIMBUSY SZPAZYMELODIE. BEKA KURWA Z GURALA Z TESCO. ZLODZIEJ! NAJPIERW OKRADL GIMBUSOW Z CHAJSU ZA SZMATY A TERAZ OD MOBB DIPOW. HAHAHAHAHA

ZNACIE TEN KAWALEK PSY? CHUJA PEWNIE!

https://www.youtube.com/watch?v=PVrRvqlC-N4

diox
10 lat temu

ja pierdole, sie podniecasz ze znasz ten kawałek jakby ci mózgu od tego miało przybyć. zrobili bit na tym samym samplu i huj. połowa kawałków rapowych ma swojego „sobowtóra” w bicie

PRAWDZIWY SEXPERT
10 lat temu
Reply to  diox

DAUNIE TO JEST MIXTAPE NA KRADZIONYCH BITACH PIZDO

SuperJanPalony
10 lat temu

Kciuk w dół dla tego frajera!

https://www.youtube.com/watch?v=JY20_fb4pFI – diss na sobotę, sprawdź to ziomuś! 🙂

jokmas
10 lat temu

Nie promowac tak slabego rapu jak sobota zabraniam !
Wjebac klipy donia i chady rozumiem mimo ze slabi mc z nich to maja beef ale po jaki chuj sobota?
Zeby pokazac jak mozna zjebac dobry beat?

COko
10 lat temu

dotrwałem do końca tego kawałka uff

Pihuj
10 lat temu

Czemu MEZO JEST NA ZDJECIU??????????????????????????????????????????

szejdi
10 lat temu

GRUBY BIT

Może nawet ściągnę tę marną płytę.

kolezko
10 lat temu
Reply to  szejdi

Jak tam szejdi, kanapeczki mama zrobila?

Dajszluga
10 lat temu

vini znowu napierdala po zatokach

Geryy
10 lat temu

Elegancko Sobota 🙂 Aby tak dalej 😀

Heniu
10 lat temu

Daj mi bletke, daj mi stuff , daj mi bit, a dam Ci RAP !!!!! S.O.B zawsze na propsie…..Essa SKURWYSYNY BLAU !!!!!! Top Somokers Crew Reprezentant

SuperJanPalony
10 lat temu
Reply to  Heniu

Śmieszne jest to co piszesz heh. Ojj Heniu, Heniu – Tesco ci kurwo zamkną! (śmiech)

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
10 lat temu
Reply to  SuperJanPalony

” Nie jestem kurwa , Umre jak orzel” Nie pal jana idz do zabki kasztan.

Blantoholic
10 lat temu
Reply to  Heniu

Dobra plyta polecam. Ale nie ogladam klipu jak tam Rena straszy.

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
10 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m5_bJwoYbPs&feature=relmfu[/youtube]

COOKie MONSTAH
10 lat temu

Osobiscie wole piatek.
N sobus, tym razem obejdzie sie bez propsow. Jestem na nie :*

emaema
10 lat temu

najwiekszy prostak w polskim rapie.nie moge patrzec na jego morde

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
10 lat temu
Reply to  Janek

Idz kurwa na popkilera , YT albo wpizdu i nie spamuj lamusie ta porysowana plyta.

Beka
10 lat temu

Pierdolić sobota śmierdzi z tą nową płytą..

Poniedziałek
10 lat temu

[img]https://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJ_ISvAL1w35kvVNtpnph5DxEh5IuyTu5X2DJhBiBW9r7TRwsa[/img]

Wieprz
10 lat temu

Przypomina mi się ten kawałek [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6oJB2klt7Qk&t=3m4s[/youtube]

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
10 lat temu
Reply to  Wieprz

Klasyk ziomy co ?

aaa
10 lat temu

oni nie wiedzą, że to klasyk bo ten portal jest przesączony hejterami którzy maja po 12 lat 😉

Dante
10 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OvuHlifDRw8&feature=player_embedded[/youtube]

Janusz Pawlak DrÓgi
10 lat temu

chujowe i to dość mocno. straszy wack z niedzieli

Sebek Czuba
10 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LcUQylE–4U[/youtube]

A wy widzieliście go w swojej lodówce?

Sebek Czuba
10 lat temu
Reply to  Sebek Czuba

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LcUQylE–4U[/youtube]
A Wy widzieliście go w swojej lodówce?

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
10 lat temu
Reply to  Sebek Czuba

nie potrafisz nie kombinnuj SYNU !

Sebek Czuba
10 lat temu

Kombinuję bo potrafię ale coś się zjebało CÓRKO!

testa
10 lat temu

On wie co to flow czy raczej nie?

Heniu Gdzie Jest Bongo ?
10 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y4K4MmmPbmE[/youtube]

Sebek Czuba
10 lat temu

[img]https://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/296370_274912949198818_100000403466826_983489_359330548_n.jpg[/img]

NEW ERA
10 lat temu
Reply to  Sebek Czuba

PRAWDZIWE STYLOWE GÓWNO !

as
10 lat temu

sobota to taka kupa ze ja pierdole
przeciez kurwa bit jest osobno i ten jego chujowy glos osobno
kazdy dobry sluchacz dobrego rapu wie ze sobota robi obsrany wysrany rap

Dante
10 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OvuHlifDRw8[/youtube]

PeDeeF
10 lat temu
Reply to  Dante

Piter zawsze na propsie dobre rapsy.

POLSKICASSIDI
10 lat temu

ZAJEBISTY TELEDYSK, PROPSY!

ŻARTOWAŁEM, CHUJOWE, TELEDYSK TO JAKAŚ BEKA, ŻENADA STRASZNA.

ziooompalec
10 lat temu

Niech ktos zmontuje dla mnie jak on te palce w każdym teledysku rucha heheh

Oldas
10 lat temu

kurwa przypadkowy typ na ulicy lepiej by nawinął pod ten bit niż ten lamus

yszty yszty
10 lat temu

Boze ale z was zalosne jebane hejty ogarnijcie sie

Popularne