Sprawdź nas też tutaj

News

Ten Preston z Chillwagonu zaginął. „To nie akcja promocyjna”

Widzieliście rapera? Skontaktujcie się z policją.

Opublikowany

 

fot. @outstanding_mind

Agencja artystyczna Chillwagon.co poinformowała dzisiaj, że ich reprezentant Ten Preston, którego nowy teledysk pojawił się w tym tygodniu w sieci zaginął. Wszystkie osoby, które widziały ostatnio rapera proszone są o kontakt z policją.

Ostatni sygnał telefonu był w Siechnicach o 15:00 (25.05, wtorek). Poruszał się BMW E46 kompakt DSR40220, może być ranny. Wzrost 190 cm, fryzura jak na zdjęciach lub trochę krótsza. Każdego, kto cokolwiek wie, prosimy o kontakt z policja, pisząc w wiadomości lub pod numerem 606356931. – czytamy w story na instagramowym profilu Chillwagon.co.

Przedstawiciele Chillwagonu i Borixon zapewniają, że nie jest to żadna akcja promocyjna.

Jest sporo spekulacji, co do jego zaginięcia. To nie jest żadna akcja marketingowa, która ma na celu promowanie jego muzyki. Proszę to uszanować i nie robić z tego beki i myśleć, że coś jest kombinowane. Zaginął chłopak wszyscy go teraz z całą rodziną szukamy. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończy. – mówi Borixon.

 
56 komentarzy
56 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Śląskie_trapowe_pierdolnięcie
8 miesięcy temu

Witam szanownych użytkowników. A zatem, po kolei:

  • Kto to kurwa jest?
  • Spójrzcie na jego fryzurę, potem spójrzcie na elegancką linię włosów pana Sebastiana Alvareza Rodrigueza. Nie trzeba chyba nic dodawać – genetyczna dominacja nad oponentem. Nie wspominam tu nawet o masie mięśniowej, barwie głosu lub szerokości barków.
  • Przestańcie słuchać Chady, Żabsona czy innych Słoniów, bo wasze mózgownice zamienią się w miękką, rozpierdoloną różową papkę. Taki sam los może spotkać siostry fanów chillwagonu po spotkaniu z Panem Sebastianem.
  • Wchodźcie na witrynę https://sicarios.eu, chyba że wolicie zakupić album Chillwagon, OIO, Quebo, Żabsona lub innego gówna, ale wtedy sami podpiszecie na siebie wyrok. Niczym w matrixie, wybierzecie swoją drogę. Będzie to droga słuchania chujowego, żałosnego i wieśniackiego hip-hopu, przypominającym odgłosy wydawane przez orangutana sumatrzańskiego podczas kopulacji. Dodatkowo, wasze żony zaczną oddawać swoje ciało wszystkim sąsiadom, z uwagi na wasz żenująca mizerny gust muzyczny i predyspozycje gentyczne. WYBIERZCIE MĄDRZE.
Nielle Diarra
8 miesięcy temu

Ja tak się zastanawiam czy to jest nowa forma beki że Wy tak na serio z taką wczutą propsujecie tego egocentrycznego parcha?
Przecież ten zakompleksiony gość siedzi tam sam jak palec w tej Hiszpanii nad tym basenem, tylko jeszcze mu rękawków brakuje do kąpieli, mama wysyła kieszonkowe na nowe klapki i skarpety, i to ma być raper?
Czym się różni w swej prawdziwości rap nawijany z „biednych kamienic, jak to mawiacie, od fejkowego flexu i nawijaniu coś o przemytach (choć Sebuś jedynie workiem 1gram podrzędnej szpachli wymachuje na insta) i karabinach (choć Sebuś jedynie pukawką z militaria.pl na śrut wymachuje na insta).
Ja pierdole cyrk na kółkach.

Sentino
8 miesięcy temu
Reply to  Nielle Diarra

Wychował mnie wiatr, bo zgubił się Alvarez.
Z Berlina do Warszawy przez to z mamą spierdalałem.
Byłem tylko małym chłopcem, nie znałem tu chłopaków,
wyśmiewali mój akcent, to przystałem do ciapaków.

Matka na Erazmusie? Ona nic nie studiowała!
W NRD za mareczki Szwabom berła pucowała.
Ojca poznała na dworcu, grał na fletni w swoim ponczo.
No i tu startuje życie, a marzenia się kończą!

Miałem zawsze pod górkę, jak spuszczony w menzurkę.
każdy Turas na dzielni chciał przeczuścić mi dziurkę!
Matka stworzyła Sentino, lepiej to, niż nosić burkę!
Wróciła do rodziców tam pracować nad ogórkiem.

Ja wciskałem wszędzie kit, myśleli żem jest dziany,
Miałem dres w dinozaury, więc wierzyli – pelikany!
Jednak lubię przesadyzm i zaczęły się schody,
Nakurwiłem wszędzie długów – to z miłości do mody.

Wyczaili farmazon, wszystko doszło do Montany,
Z kebabowego raju znów zostałem wygnany.
Uciekłem do Hiszpanii, w końcu język mi znany.
Znając tyle języków możliwości mam bez liku.

Teraz do ciebie sambo – co z Afryki cię przywiało
W głowie nie masz oleju – osiągnięciem twym jest ciało.
Złapał na to się Sobota – emeryt wysuszony
W końcu jednak się okaże – menadżerem nie rób żony!

Pod wrażeniem
7 miesięcy temu
Reply to  Sentino

Elegancki poemat rapowy, szacuneczek!

ƪ(˘⌣˘)ʃ

Nielle Diarra
8 miesięcy temu

Więc Sebastian skończ już robić te swoje kopipasty, Twój adres w Berlinie namierzony. W Hiszpanii lokalizacja też już znana. Ta pukawka na śrut którą celujesz w gołębie Ci nie pomoże.
Essa

Krzysztof Jarzyna ze Szczecina
8 miesięcy temu
Reply to  Nielle Diarra

Dawaj adres albo twoja stara jest parchatą kurwą.

Profesor_Nauk(@profesor_nauk)
8 miesięcy temu

Po tych rapowych kurwach można się wszystkiego spodziewać jeśli chodzi o promocję. Solar i Quebonafides udawanie depresji, osoby ze stanem lękowym co nie jest kurwa śmieszne. Chada – ucieczka przed policją. Belmondo – kąpiel w wannie tranzola. Natsu – pokazanie pizdy i niby przypadkowy wyciek tych nagrań. Także i w to nie uwierzę.

Wacław
8 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Tak wygląda Twoje życie? Jebanyny nieudacznik.

Kultura
8 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Jedyna kurwa to twoja matka.Ruchałem ją w trzy dziury

Kultura
8 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

Ale ty frajer jesteś jak robisz za 1300 bo to jest nielegalne w Polsce .Ale cóż durni zawsze jest pełno co zgodzą się pracować po niżej minimum

SKURWYSYN JEBANY
8 miesięcy temu
Reply to  Profesor_Nauk

AKURAT U QUEBY TO POMYLIŁEŚ DEPRESJĘ ZE ZWYKŁYM ODCIĘCIEM SIĘ OD MEDIÓW

Ślaskie_trapowe_pierdolnięcie
8 miesięcy temu

POWOŁAĆ ORGANIZACJE CO LEGALNIE BĘDZIE PORYWAĆ LAKÓW PĘDZLAKÓW ZA ICH CHUJOWY RAP, NA TELEDYSKU FLEX A TU POPIERDALANIE NAJBARDZIEJ PRZYPALOWYM BMW XDDDDDDDDDDDD

WKURWIONY STARY
8 miesięcy temu

Maciuś, wiem że to czytasz. Proszę Cię dziecko przestań wchodzić na tę stronę. No. Idź tam na dół mamusia ma dla Ciebie ciastka. Ja tu muszę z panami porozmawiać.

WY SKURWESYNY PIERDOLONE! TEN PORTAL PRZEGLĄDA MÓJ OŚMIOLETNI SYNEK! NIE CHCĘ ŻEBY WYRÓSŁ PRZEZ WAS NA PEDAŁA ALBO ZBOCZEÑCA JAK WY. PRZESTAŃCIE TU WYPISYWAĆ SWOJE ZBOCZONE PEDALSKIE FANTAZJE WY SKURWYSYNY. A JAK NIE WIERZYCIE ŻE WAS WSZYSTKICH WYŁAPIE, ZWIĄŻĘ , WPIERDOLE DO DOŁU I ZWALE KONIA NA CZYJĄŚ GOŁĄ DUPE TO NIECH NAGŁÓWEK BĘDZIE DLA WAS PRZESTROGĄ.

Pablo Escodałn
8 miesięcy temu

przez akcje promocyjne trudno wierzyć tym dzbanom od rapu

Rafalala
8 miesięcy temu

U mnie go nie ma.
Ale chuj sprawdzę jeszcze raz bo te pedalskie raperki wyglądają wszystkie tak samo.

Rafalala
8 miesięcy temu
Reply to  Rafalala

No kurwa nie ma go nawet w ssypie.
To nie u mnie był ruchany
Ale zadzwoniłam do trans koleżanek może któraś go pryczyła.
Borikson śpij spokojnie znajdziemy twojego aniolk

PejaTVN
8 miesięcy temu

Ta jasne już kurwa wam uwierzę tak samo jak temu cwelowi od chujowych akcji promocyjnych Solarowi

Analfaberto
8 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

chlop nie zyje

golf
8 miesięcy temu

Ja pierdole ale jeździć kompotem

Cywilizowany Człowiek
8 miesięcy temu

Ja jedyne co mam do powiedzenia to że ludzie udzielający się na tym glamrapie chyba naprawdę są jacyś niepełnosprawni lub conajmniej chorzy psychicznie. Nie wiem czy to na powaznie czy dla beki ale ciśnięcie beki z takiego czegoś to przeginka, zwłaszcza że chłopaka chwilę temu odnaleziono martwego. Droga administracjo, błagam zacznijcie coś robić, bo to że wchodzisz na wasz portal, zjeżdżasz w sekcję komentarzy a tam pełno ludzi piszących rzeczy za które conajmniej powinni być zamknięci w psychiatryku, to już po prostu przeginka, Preston spoczywaj w pokoju, a wy zajmijcie się tym portalem.

Ps. no dawajcie łapkujcie w dół ten komentarz, dajcie nawet -1000, pośmieje się z tego jak sracie po gaciach piwniczaki

Nie dam łapki w dół
8 miesięcy temu

Nie damy ci powodu do śmiania się, bo nas obraziłeś! Żegnamy, papa!

Sentino
8 miesięcy temu

Podobno zapadł się ze wstydu pod ziemię – tam szukajcie!

rurom I cweltino - para kochanków
8 miesięcy temu

Pewnie śpi gdzieś w piwnicy z dildosem w rowie.

Azazel
8 miesięcy temu

Czarnym bo czarne jest większe

Nikt
8 miesięcy temu

Same odklejone gimby z depresją i innymi chujstwami. Pewnie wisi już gdzieś w lesie bo go Julka zostawiła.

Odb
8 miesięcy temu

Ten Prolapse z Cwelwagonu zgwwłcony. „To nie anal promocyjny”

RAFALALA TRALALALA
8 miesięcy temu

Uwaga proszę odwołać poszukiwania jest u mnie i pluskamy się w wannie

Keke pizdeke
8 miesięcy temu

Ten preston kurwa jaka ksywa hahahaha co to za kurwa jebany lamus? Ja pierdole lansik przy porsche a w realu zapierdziana e46 w gazie – definicja polskiego swagowego rapera, jakbym go spotkal to bym mu jeszcze nakurwil smieciowi tfuuuu!

SKURWYSYN JEBANY
8 miesięcy temu
Reply to  Keke pizdeke

MOŻE IŚĆ NA JEGO GRÓB I TAM NASRAĆ:D

SKURWYSYN JEBANY
8 miesięcy temu
Reply to  Keke pizdeke

EWENTUALNIE WYKOPAĆ JEGO ŚCIERWO I JE ZBEZCZEŚCIĆ:D

żENADA
8 miesięcy temu

SZUKAJCIE W WANNIE

Azazel
8 miesięcy temu

Jednego ćpuna mniej

KrążekCebulowy
8 miesięcy temu

Kolejna akcja promocyjna.

Jebliwy Stefan
8 miesięcy temu

Dzieciak kukurydzy, pewnie wpadl najebany pod kombajn

Hexedron
8 miesięcy temu

Mefedron go porwał

Jony
8 miesięcy temu

Jak bym tak wyglądał to też bym zaginął

Syn Zdzisława
8 miesięcy temu

Kurwa jak ja nienawidzę tych oskarkow 190cm

SKURWYSYN JEBANY
8 miesięcy temu

W KLIPACH F30, CHÓJE MÓJE WODOTRYSKI, A W REALU KOMPAKTEŁ E46, NA KTÓRE STAĆ KAŻDEGO 20-LETNIEGO WIEŚNIAKA Z POPEGIEEROWSKIEJ WSI XDXD

Pan Stasio
8 miesięcy temu

O kontakt z policja proszą? Chilwagoon 60tki

Maxfloł
8 miesięcy temu

Czyżby Senti robił porządki tak jak mawiał

Xzibit
8 miesięcy temu

Jest to akcja promocyjna, dobrze zorganizowana. Borixon akurat w tym jest mistrzem

Adek Parzęczew
8 miesięcy temu

Kurwa a co to są Suchnice??

szkoda
8 miesięcy temu

on nie zyje

łułunio iz in da haus
8 miesięcy temu

Ło baben

Pokolenie XD do gazu, pokolenie niuskul i trap gaz
8 miesięcy temu

Nawijał dobrze, nawet bardzo dobrze, ale bit do tego kurwa jest asłuchalny. To nie jest Hip Hop i jebać to gówno.

Twoja Stara sra do gara a twoj stary to wpierdala
8 miesięcy temu

Dawajcie mi kurwa same minusy koham Was I SEX

Twoja stara wali konia łokciami
8 miesięcy temu

Porażka

Testo
8 miesięcy temu

Zamówiłem ostatnio gówno w internecie i przysłali mi zdjęcie Sentino

Beka
8 miesięcy temu
Reply to  Testo

Dobre!!

Stary Włodka
8 miesięcy temu

WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO I STEPIE WY KURWY JEBANE PRZESTAŃCIE JUŻ PISAĆ O TYM ZJEBANYM SENTINO… Czytaj więcej »

kolaborat
8 miesięcy temu

siema eniu mówią mi wszystkie ziomki
ktorzy uzywaja papierowe slomki
a nie plastkowe bo to nie zdowe
jesli mleko to tylko ananasowe
twoj styl to poka sowe
moj styl rozpierdala glowe
co mnie obchodza twoje instancje majątkowe
lubie to co mam na nodze
bo to spodnie
zawsze dobrze i wygodnie
a do tego modnie hej hej

kolaborat
8 miesięcy temu

ten pelson zaginal
kolaborat go nie widzial
ale kazdy mnie prosi zebym nawinal
cala polska niexh sie zaangazuje
w poszkukiwania
na na na na
kazdy moj fan niech udostępnia
to znajdziemy go do konca dnia

kolaborat
8 miesięcy temu
Reply to  kolaborat

RIP PRESTON

BONUS BGC KRÓLEM GLAM RAPU JEST
8 miesięcy temu

CZARY MARY UTYKACZU KIBLI W AMAZONIE PRAWDZIWY PRAWILNY COCKJOKEYu GLAMRAPU CO TU SIĘ ODJEBALO Z TYM SZTOSEM GIVENCHY . GDZIE JEST TEN ROZPIERDOL SZAMBO LIRYCZNE BEŁKOT ZERO FLOW NIC DNO BETON I CHUJ WEŹ NA TO PLUJ TFU. TARGE 300 DISLIKE PLEASE BITCH.

chuj w dupe sentino
8 miesięcy temu

kto sie jara sentino musi byc naprawde ciezkim nieudacznikiem zyciowym,tfu wam na ryj i tfu na wasze kupione lajki,wiadomo ze redakcja glamrapu to kurwy ale z promocja tego pozera to juz przegiecie paly

BONUS BGC KRÓLEM RAPU JEST
8 miesięcy temu

JEBANY GEJ WYCHWANY W JAKIEŚ DZIURZE KTÓREJ NIE MA NA MAPIE. ZALICZ JAKAŚ DZIURĘ I ZMIENISZ ZDANIE .

Popularne