Sprawdź nas też tutaj

News

TEN TYP MES ZAGRA DLA WOŚP

Opublikowany

 

Alkopoligamia w składzie: Mes, Głośny, Stasiak i Dj Hubson – zagra charytatywnie dla Wielkie Orkiestry Świątecznej Pomocy.

6 stycznia na XX edycji WOŚP alkopoligamia zagra w Stalowej Woli. Będzie to pierwszy koncert Mesa w tym mieście. Dochód z imprezy zostanie przekazany sztabowi Jurka Owsiaka.

 

Bilety to koszt 15/20 zł.

 

 
43 komentarze

43
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Gandzior

no na pewno

sZWR

MATKO…

MES SIĘ SPRZEDAŁ…

JEBAĆ OWSIAKA.

GANGITOKONFI

[quote name=”Znalezione_w_necie”][IMG]https://img201.imageshack.us/img201/8436/43523064.jpg[/IMG][/quote]

ELO ELO MESIWO.

TedeF

Może i w tym roku walne fejka o licytacji nowej bmki
[img]https://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs284.snc4/40539_10150237485055068_822735067_14205714_7908036_n.jpg[/img]

belladonnaa

to ten od mezokracji co po robocie nie gada o robocie ?

mgd

przerwa świąteczna jest i same hejt gimby się udzielają. propsy Mes

TKI 1W3R

propsy mes!!!!! w chuj ci sie należy

JurekOwsiak

Siema siema gimbusy żal wam dupę ściska ze mezo gra dla szczytnych celów ?? Dodatkowo bedZie DVD z tego koncertu nagrane i zamontowane przez gandziora bo rysio pozwolił i paluch mu pokazał wskazującym gdzie sie włącza ta kamere

Mars

Słyszałem,że Sobota zagra w Bydgoszczy dla WOŚP

SEXPERT BAN NA HH.PL

BEKA Z TEGO TYPA MEZO NA ZAWSZE. CO ZA SMIEC, SPRZEDAC SIE ZYDOMASONOM JAK MALE PE. BEKA!

Ja

Peja też grał…tyle że brał hajs za to….reprezentant biedy

MISIE

NAPEWNO PRZYJDZIEMY NA KONCERT CALUSKI MEZUS ;***8*

[img]https://s1.bild.me/bilder/030611/1760441482_192a5755201a.jpg[/img]

SGSTUDIOO

ELO JARAM SIE BEDE NA KONCERCIE

[img]https://s1.bild.me/bilder/030611/65094738028_b148c6b1e95d.jpg[/img]

Pierone

fajniutki plakat! prrrropsyyy

CHR!

POZIOM WYPOWIEDZI NA TYM PORTALU JEST JUŻ JAK NA HIP-HOP.PL

maderfakir

JESZCZE JEDNO COJAPACZE I
[img]https://img809.imageshack.us/img809/4231/grony.jpg[/img]

SGSTUDIOO

[img]https://s1.bild.me/bilder/030611/8215440co-ja-pacze-pl-ffffff-13.jpeg[/img]

mcr

podobno w tym roku hajs z wośp idzie na cygaretki dla mesa

.

„o kurwa ale bym ją wydymał …” a jak na razie siedzisz na glamrapie i jedziesz na ręcznym pod kawałki donia

BUCZER PETEPE YO

[quote name=”.”]”o kurwa ale bym ją wydymał …” a jak na razie siedzisz na glamrapie i jedziesz na ręcznym pod kawałki donia[/quote]

ALBO CHAŁWY „NIESIEMY PRAWDĘ” „NA TYCH OSIEDLACH 8273682647” hehe

Voodoo Child

Hajs się zgadza ! ten cały Mes to przykrywka ….
[img]https://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/s/e/Jerzy_Owsiak_fot_Jagielak_3441343.jpg[/img]

22

tak, tak, kurwa.

PEJA ODWOŁUJE WOŚP, KONCERTU NIE BĘDZIE!

Anonimowy_Hejter

Ciekawe ile procent z WOŚP kasuje Owsiak

Siemaczesc

[quote name=”Anonimowy_Hejter”]Ciekawe ile procent z WOŚP kasuje Owsiak[/quote]
Ciekawe czy hajs się zgadza.

majster

propsy za inicjatywę

wielkie halo

MES WLASNIE SIE SPRZEDAŁ

Krecio

„chuj wie kto to ten mes” – owsiak
„zagram u owsika może odpali jakiś % pewnie wchuj ludzi będzie” – mes

SuperJanPalony

Podobno gwiazdą wieczoru ma być fokus a.k.a rozpruty smok wraz z dorotką (śmiech)

Beka z alkoholika i w/w również, amen!

LOBO

OWSIAK NA PROPSIE, BYŁEM POD JEGO CHATA MIESZKA W BLOKU I MA TERENÓWKE ŚREDNIEJ KLASY

POTWIERDZONE INFO!!!!!!!!!!!

mgd

[quote name=”Mars”]Słyszałem,że Sobota zagra w Bydgoszczy dla WOŚP[/quote]
skąd info ?

mgd

[quote name=”Anonimowy_Hejter”]Ciekawe ile procent z WOŚP kasuje Owsiak[/quote]
hui w to, przejdź się po szpitalach, po oddziałach dziecięcych, 90% sprzętu jest opatrzone logiem WOŚP, niech jeździ zajebistą furą, niech je nawet kawior codziennie na kolacje, ale dożywotnie propsy ma za to co robi, a jak coś Ci nie pasuje to nie daj ani grosza, ale nie hejtuj bo gdyby nie on ciekawe jakby wyglądało dzisiaj leczenie dzieciaków.

3-1-6

[quote name=”Rena”]hahahahahhahaha widzialem tego ziomka tez kiedys beka z gimbusa haha wez podaj jego fejsa czy co tam to beke posciskamy jeszcze:D pamietam mial pojebane nuty[/quote]

MOWISZ I MASZ
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001666152409#!/profile.php?id=100001666152409

KTBFFH

[quote name=”sZWR”]MATKO…

MES SIĘ SPRZEDAŁ…

JEBAĆ OWSIAKA.[/quote]

Dwa lata temu w Szczecinie na WOŚP grała ekipa Stoprocent, chuj z tym, że po 3-4 piosence ochrona wyjebała ich z imprezy [u]za przekleństwa[/u]….

Wieprz

Promocja za free. A zwrot kosztów i tak będzie.

Rolewsky

Propsy dla Piotrka za udzielanie się charytatywnie, no ale…
Kurwa, przecież Owsiak to lewacka kurwa i złodziej. Niech spierdala.

hardcore

mes propsy

P.S kurwy jebane gimby mylcie meza(ciota beztalence )z ten typ mes

hardcore

[quote name=”hardcore”]mes propsy

P.S kurwy jebane gimby mylcie meza(ciota beztalence )z ten typ mes[/quote]

*nie mylcie !!!!!!

Mastamc

[quote name=”mgd”]skąd info ?[/quote]
rena potwierdzila

Łałałiła

No i kurwa bardzo dobrze,że zagra…lepiej żeby te hajsy poszły dla Owsiaka niż dla niego na chlanie

KUCIAK

Kurwa debile, jeżeli myslicie, ze ktokolwiek gra teraz WOŚP-a za free to nieźle macie najebane w głowach.

Każdy bierze hajsy. A ten, który mówi, ze nie bierze to kłamie…

SuperJanPalony

Będę na bank.

Mag Magik I

KRWIOMOCZ

Przeciez na WOSP tylko nieliczni artysci graja za friko. Mes na pewno dostanie cos hajsu, za darmo nikt nie gra.

.,,,,,....

to jest pomoc dobra a nie przymus

Popularne