Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Trill Pem, Szymi Szyms i Alan z singlem na pożegnanie wakacji

Do sieci trafił teledysk „Zabawa”.

Opublikowany

 

Znowu to ma! Zanim na dobre skończą się wakacje Trill Pem wspólnie z Szymim Szymsem oraz Alanem na “Zabawie” zabierają nas w słoneczne klimaty.

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza więc dobrze, chociaż na chwilę odprężyć się i razem z Trill Pemem, Szymim Szymsem oraz Alanem jeszcze raz poczuć lato. Kolejny singiel z projektu “All Inclusive” ma świetny luźny vibe, który umili niejeden wieczór spędzony wspólnie ze znajomymi. Połączenie tej trójki, na trapowym bicie Indiana prosto z gorącej Ameryki Łacińskiej, niesamowicie wpada w ucho i sprawia, że wakacje zostają z nami na dłużej. Całość jest okraszona barwnym klipem, którego autorem jest Miłosz Zduńczuk.

 
31 komentarzy
31 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
ProfesorNaukk
4 miesięcy temu

„Kolejny singiel z projektu “All Inclusive” ma świetny luźny vibe, który umili niejeden wieczór spędzony wspólnie ze znajomymi.” – sorry, nie mam znajomych pedałów.

Odb
4 miesięcy temu
Reply to  ProfesorNaukk

Trill Sperm, Szympans i Anal z filmikiem z pożegnalnym analem.

EJ TY KOLO!
4 miesięcy temu
Reply to  ProfesorNaukk

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD TRILL PEM, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO!
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD SZYMI SZYMS, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO!
4 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD ALAN, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

magik z 2 pietra
4 miesięcy temu

LGBTrap

Co na to Szpaku
4 miesięcy temu

Dajcie coś o rapie w chuju mam lgbt

Skorpion
4 miesięcy temu

Dlaczego dzisiejsza młodzież to tranzole czemu nie chcą myśleć o soczystych mokrych cipkach a wolą sobie ssać końcówki jebane pedzie a ten niby rap to dukanie jakich mało
P. S linkiewicz ma większe jaja niż te cioty

Sikam na stojąco
4 miesięcy temu

Czułem podświadomie, że dziewczyna mi się puszcza i okazało się, że miałem rację, bo udało mi się ją przyłapać
Miało być jak w bajce i dałbym sobie rękę uciąć, że ta bajka się ziści. No i jak to klasyk mówi – i bym, kurwa, nie miał ręki. No ale od początku.
Fajny, otwarty, szczery (lol) i pełen zrozumienia związek od 7 lat, który miał się zakończyć ślubem. 2 lata temu oświadczyny, termin na lipiec tego roku, ale koronawirus nie wybiera, a my nie chcieliśmy odjebywać z imprezą w takich czasach, więc wszystko było przełożone na przyszły rok z jednoczesnym trzymaniem kciuków, by świat się do tego momentu uspokoił.
Widziałem, że dziewczyna jest od jakichś dwóch miesięcy nieobecna myślami, lekko zdystansowana i odsunięta ode mnie i wspólnego życia. Byłem przekonany, że to kumulacja różnych stresów – przełożenie ślubu i wesela plus korona mocno zawirowała jej branżę i musiała zmieniać robotę.
Starałem się być wspierający, troskliwy, otwarty. W czymś pomóc? Nie ma problemu. Coś zrobić za nią? No pewnie. Pomóc jej siostrze w przeprowadzce? No jasne, że pomogę, przewiozę. Zmęczona, by zrobić coś do jedzenia? Spoko, praca, siłownia, wyjebany z butów, ale z przyjemnością stałem przy garach i robiłem tę szamę.
Pewnego dnia oglądaliśmy Netflixa i w międzyczasie różowy przysnął. Obok nas, na kanapie leżały nasze telefony. I jej ekran się zaświecił i zobaczyłem powiadomienie wiadomości na whatsappie: „Następnym razem poproszę pończochy” i podpisane – Jacek.

Sikam na stojąco
4 miesięcy temu

To imię słyszałem ostatnimi czasy wielokrotnie. Kolega z jej nowej pracy, który wdrażał ją w obowiązki i pilotował jej pierwszy projekt. No i chyba ziomek za bardzo sobie wziął do serca to wdrożenie i opiekę.
Po chwili kolejna wiadomość – „Piątek aktualny?”
A w piątek właśnie miałem jechać do domu rodzinnego na weekend. Proponowałem jej wspólny wyjazd, ale wymigała się stwierdzeniem, że ma dużo do ogarnięcia, jeszcze wszystkiego nie kuma dobrze w swojej pracy i weekend poświęci na nadrabianie zaległości, jakieś szkolenia na YT itd. Szkolenia, kurwa. Chyba z opierdalania gały na boku.
Miałem tylko nadzieję, że jest tak głupia, że umówiła się z nim w naszym mieszkaniu. Po pracy w piątek podjechałem do domu, zmieniłem ciuchy, spakowałem walizkę i pożegnałem się. Myślałem, że się zbełtam, gdy ją całowałem, no ale musiałem udawać, że wszystko gra, żeby się nie zorientowała, że coś może być nie tak.
Odjechałem autem, pojeździłem po mieście godzinę i wróciłem, parkując w innym, bardziej ustronnym miejscu z widokiem na okna mieszkania. Przyszedł wieczór, były wciąż zapalone, a więc znak, że ta dzida jednak zarządziła schadzkę u nas. Po jakimś czasie widziałem już, że nie jest sama na chacie.
Za wchodzenie do mieszkania powinienem dostać order ninjy, bo tak cichy i ostrożny nigdy nie byłem. Jestem w przedpokoju, a z salonu słyszę jej i jego śmiech. Chwila ciszy i nagle moja mówi z lekkim westchnięciem i jakby przeciągle:
– Jacek…
– Tak? – odpowiada jej

Sikam na stojąco
4 miesięcy temu

Ja tymczasem brew w górę, bo typa na oczy nigdy nie widziałem, ale głos skądś kojarzę. Nie czekam na nic i wpadam do salonu, a tam ona i Jacek… Sasin, który przejebał siedemdziesiąt milionów zł na nielegalne wybory, które się nie odbyły i nie poniósł z tego powodu żadnych konsekwencji.

ostatni okuratny
4 miesięcy temu

chcesz konczyc zwiazek slubem? ty katolik?

Pissing Cock
4 miesięcy temu

Żaden katolik a zwykły pedał! Wyraźnie napisał, że „różowy zasnął”. A związek zakończyłby się ślubem, bo gdyby gejuchy w Polsce wzięły ślub, to by wisiały na płocie za jaja! A dla Sasina widać kara sroga, bo mu z LGBT każą pracować!

AJSTY
4 miesięcy temu

Trill Pen, Szymi Szyms i anal na pożegnanie wakacji XD Dobry mapet z tym balonem na dachu, spoko, że sterowiec ma logo Supreme bo tak trochę wieśniacko stać w piżamce z wędką i balonem ale jak tak to prestiż.

Numizmatyk
4 miesięcy temu

Kto, kto i kto?

Fufacz
4 miesięcy temu

Grill Pen, Szympi Szympans i Anal z dzyndzlem na pożyganie ubikacji
Do śmieci trafił teledysk „Zaprawa”.

Jurnej
4 miesięcy temu

Gardze w chuj

potwur
4 miesięcy temu

Otworem analnym?

potwur nie potwur wazne ze ma otwur
4 miesięcy temu
Reply to  potwur

Otworem analnym

TWOJA STARA TO PEDAŁ
4 miesięcy temu

GRILL SPERM I DYMI GZYMS: I ANAL Z SINGLEM „POZGENANIE MASTURBACJI”

hgxss
4 miesięcy temu

ja pierdole huj wam w dupe że promujecie takie coś pod szyldem rapu,przeciez ja bym lepiej zaśpiewał a nigdy nie spiewałem

żENADA
4 miesięcy temu

Takie fajne, że aż nasienie mi samo z członka cieknie.

Pissing Cock
4 miesięcy temu
Reply to  żENADA

To nie nasienie, to ropa!

yebać żENADE i p0lki
4 miesięcy temu

Dwa lata temu pracowałem w jednej firmie z laską po 30stce. Kilka lat starszą ode mnie. Kumplowalismy sie, chodziliśmy na piwo czy rower. Potem zmieniłem pracę i kontakt się urwał.
Odezwała się do mnie jak trzeba bylo przewieźć szafę bo wiedziala że mam auto dostawcze, ok nie ma problemu. Pojechalem i okazało sie ze jej niema za to jest jej chlopak xD i pomogl mi zapakować szafe do auta i ja wywieźć w pizdu do lasu.
Znów kontakt sie urwał.
Dopiero po jakims czasie znow sie do mnie odezwala czy nie pojde z nia na rower. Zdziwilem sie skad ja tak nagle naszlo na rower ze mną ale akurat tego dnia nie mogłem to powiedzialem ze kiedy indziej.
Nastepnego dnia napisala do mnie ze kupila mieszkanie i trzeba palete płytek wnieść do mieszkania bo w Obi nie wykupila tej uslugi i czy bym jej nie pomógł xD powiedziałem ze nie bo następnego dnia mialem wyjazd na drugi koniec Polski i chciałem być wypoczęty.

Tak właśnie koledzy postepuje prawdziwa #p0lka a ja jak ten #przegryw latalem za nią bo myślałem ze mogę na coś liczyć. Fajnie że ten temat jest poruszany na glamrapie, bo wielu mlodych mężczyzn wychowywana jest w przekonaniu ze kobiety to księżniczki i każdej trzeba pomagać. Otóż nie, pomagasz tylko: swojej kobiecie, mamie, siostrze i that’s all. No może jeszcze od czasu do czasu możesz pomóc jakiejś cioci która ma mieszanie własnościowe i jest szansa że je na Ciebie zapisze.

żENADA
4 miesięcy temu

co za przegryw ty za „cześć” od niej byś się spuścił w gacie

ProfesorNaukk
4 miesięcy temu
Reply to  żENADA

Za to Ty byś nawet czegoś takiego nie przeżył, bo siedzisz na zasiłku i Alina musi dalej popuszczać szpary. Ogarnij się typie i jej trochę pomóż. Z takim przebiegiem to niedługo będzie brała 20 ziko za numerek i zdechniesz z głodu.

żENADA
4 miesięcy temu
Reply to  ProfesorNaukk

to pomóż swojej matce zamiast siedzieć na glam rap

żENADA
4 miesięcy temu
Reply to  żENADA

Albo nie pomagaj i obciągaj Cyganom z osiedla jak ja i mój ojciec dzielnicowy Mulak.

Pissing Cock
4 miesięcy temu
Reply to  żENADA

Wszystko kurwa stało się jasne! Dwie śmierdzące pizdy – profesorska kurwa i żENADA to rodzina. Szanujcie Alinę – jedyną pracującą w waszym chlewie. I szanujcie dzielnicowego Mulaka, to jego pieniądze przynosi na chatę!

Alina [ 50 zł bez gumy, w guime 100]
4 miesięcy temu
Reply to  Pissing Cock

ja tu przyjechała zarobić. bieda u nas na wschodzie. nie oceniajcie.

Popularne