Sprawdź nas też tutaj

News

Troya atakuje kolejnymi numerami

Opublikowany

 

Po zeszłotygodniowej premierze albumu "Troya" składu Troya i Step Records przedstawiają odsłuch trzech bonusowych utworów.

Numery "Sukces", "Lista Rozczarowań" i "Młody Autentyk" znalazły się na fizycznym wydaniu płyty, która jest dostępna tylko i wyłącznie na stronie www.preorder.pl.

 

W ramach trzech dodatkowych kawałków na produkcjach PSR'a i Jacona usłyszymy, oprócz chłopaków ze składu Troya, również HDSa i MichU.

 

 
22 komentarze

22
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Luźny Stolec

Step Records wydaje Ich Troje… jak pisałem wczesniej Step z wytwórni zamienił sie w fabrykę ma u siebie wiecej drewna niż Ikea, tam chyba siedzi jakis Dzepetto i struga takich pinokio na akord

Kredens   

Czesc tu kredens, sorki ze bez logowania (jestem na matmie, musze uwazac).

Jebac lakow !

Stalin na propsie

Uważasz, że Troya to drewniany rap? To masz chuja w uszach, Troya zajebiste trapy na propsie, szkoda , że w stepach bo to chujowa wytwórnia ale muza kozak , nawijka pierwsza klasa, propsy Troya to pany mamy na to dowód

Luźny Stolec

Przeczytaj co napisales, ten komentarz to klasyczne fopa jak my szlachcice mawiamy a odpowiadając na Twoim poziomie to jebnij się w dekiel a może wypłynie Ci miód z uszu, posłuchasz jeszcze raz i przeprsisz waćpana Stolca

Stalin na propsie

Twój nick mówi wszystko spierdolino

Luźny Stolec

Przepraszam, poniosło mnie. Niedobór spermy ojca w gardle i mi odbija.

Luźny Stolec

Popatrz się na swój idioto pierdolony,powinienes byc jebany za cos takiego

#Kredens

A ty dalej fantazjujesz o ruchaniu calego glamrapu stolec? ten twoj ojciec serio nie umie cie zaspokoic?

Luźny Stolec

Nie, nie umie dlatego dobrze żebyś wrócił później ze szkoły bo Twoja stara go wręczy, ogolnie jak masz mozg to widzisz ze ktoś pisze z mojego nicku chyba ze jestes pospolitym debilem, ale z drugiej strony spoko że mam osobistego hejtera 🙂

Kredens

haha! niezle 🙂
nie jestem na matmie zadnej, szkole ukonczylem w 2008 roku. teraz jestemw pracy i koncze za 3h. dzis piatek wiec pare piwek wleci, moze cos jeszcze, bo mam katar

PDK 🙂

Dorrek

A ten dalej o Naszych matkach ¯_(ツ)_/¯

Luźny Stolec

Zacytuje Chade „..ja innego życia nie znam powiedz o czym mam nawijac” a tak powaznie to czasem mnie poprostu kurwica bierze, jednakże wielu to jeździ po rodzinie a teraz rżną szwajcarie,

Stalin na propsie

Że ty jestes jebany przez ojca, brata i wujka to nie znaczy , że wszyscy inni też mają być

WU-TANG

ZJADŁ BYM OGÓRKOWEJ

t

TROYA zapierdala dobry rap, Sukces elegancki numer!

ehehhehe

TROYA – podróba PNL. Mocno zainspirowania Francją. Za mocno.

t

No wiadomo, ale co niby reszta polski nie jara się francą, a jak Mafia k1 fry zrobiła teledysk to mało nie popadali wszyscy w pl (mówię o pour cex), dodatkowo rap zawsze jest inspirowany ponieważ tak jak blues wywodzi się od grupy etnicznej i jej problemów. Powiem Tobie, że czekałem na taki rap „z dorosłymi” tekstami, oprócz ich to tylko rytuał robi coś na wzór fr, co dla mnie jest spoko akurat.

Troska

Francja Tak ale PNL to nie bardzo, PNL kseruje tylko TUZZA globale w polsce, troya jest na wzor francjii ale w inny sposob niz PNL ziomus

ooooooo

Xeroboje.

hyhyh

Co ich probleny mają wspólnego z problemami ludzi mieszkających na francuskich przedmieściach – nic. Inspirować się a podpierdalać pateny to delikatny temat..te ich teksty to nic nowego..dorosły rap…prosze Cię
Dorosłe to kiedyś były płyty molesty,zipów a nie jakieś kasztanki.

t

W moim odczuciu nie masz racji, nie ogarniasz kto jest grupą docelową i źle odbierasz teksty. Nie wszystkie kawałki mi się podobają, ale uważam, ze niektóre są super. Poruszając się Twoim tokiem rozumowania nikt z polaków nie ma realiów raperów chociażby z chicago, ale jednak polacy robią trap mimo, że drill/trap wywodzi, że specyficznego środowiska nie?

dunkay

Przecież te autotuny to dla leszcze są czyli
raperzy zapomnieli co to kurwa jest FLOW!!!
Dramat. Krzykacze, napinacze, sztywno, charakternie i prawilnie
PIERDOLENIE O NICZYM. Za czasów ekipy np. Proceder wyłapał
by jeden z drugim liścia na pysk i kopa na dupe. Szybka dycha i
poszli by do domu skuleni. I ta moda w rapie na używanie języka
subkultury więziennej. Te wszystkie gity i rozkmink.
Chuj w taki hiphop.

Popularne