Sprawdź nas też tutaj

News

Trudne relacje Soboty z Winim? „Słyszałem, że sprawiłem mu przykrość”

Sobota poczuł się urażony słowami Winiego, że ten nauczył go rapować.

Opublikowany

 

Po odejściu Soboty ze szczecińskiej wytwórni jego relacje z Winim wydają się być coraz słabsze. Kiedyś raper był wizytówką ekipy Stoprocent, a dziś pracuje już na własny rachunek. Raper ma jednak do wypełnienia jeszcze jeden kontrakt z wytwórnią

Kto kogo nauczył rapować

Kilka tygodni temu Wini stwierdził, że to on nauczył rapować Sobotę.
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że Sobota nauczył się ode mnie rapować. Wydaje mi się, że jestem pierwszą osobą, z którą rapował. Być może jest inaczej, ale pamiętam, jak siedzieliśmy w samochodzie i napierdalaliśmy. Od zawsze uważaliśmy, że Sobota ma, że tak to ujmę, ładny głos. Potem stwierdziłem, że będę go wydawał, zaproponowałem to i zostałem jego producentem wykonawczym. Uważam, że jest bardzo duża moja zasługa w kreowaniu jego osoby. To ja dobrałem Matheo jako producenta, początkowo miał być ktoś inny – mówił wydawca w rozmowie ze Skrr. Teraz szef Stoprocent przyznaje, że dowiedział się, że sprawił tymi słowami Sobocie przykrość.

„Nie miałem intencji, żeby Michałowi coś ująć”

Wini mówi w rozmowie z Bartkiem Strowskim z Newonce, że nie wie co słychać u Soboty, bo nie ma z nim kontaktu. – Wielokrotnie mieliśmy się spotkać, zabiegałem o to, ale Michał był zajęty. Ostatnio usłyszałem, że sprawiłem mu przykrość, bo powiedziałem w jednym wywiadzie, że uczyłem go rapować – wyjaśnia.

Wydawca twierdzi, że nie miał intencji, aby Sobocie coś ująć i jego słowa zostały przez niego źle odebrane. – Z kolegą, który robił tamten wywiad, przejeżdżaliśmy akurat koło byłego klubu Szóstki w Szczecinie i przypomniało mi się, jak siedzieliśmy kiedyś w samochodzie pod tym lokalem i planowaliśmy nagrać pierwszy numer. To był mój koncept, więc tłumaczyłem Sobocie, w którym miejscu trzeba zakombinować z flow, gdzie zrobić przerwę i tym podobne. To jest jednak tylko anegdota, ale tego, że uczestniczyłem intensywnie w kreatywnym procesie pracy nad albumami Soboty – nikt mi nie zabierze i nie powie, że było inaczej – tłumaczy.

Sobota musi dać Stoprocent jeszcze jedną płytę

Szczeciński raper ma ze Stoprocent aktywny jeszcze jeden kontrakt. Musi wydać nakładem labelu Winiego krążek „Urodzony by wygrać”. – Rozmawialiśmy bodaj miesiąc temu, ale nie wiem, jak to się to potoczy. Musimy rozwiązać tę sprawę między sobą, gdyż mamy aktywny kontrakt. Nie będę opowiadał tutaj o moich odczuciach dotyczących tej sytuacji. Jestem wydawcą i muszę podchodzić do takich spraw na chłodno i profesjonalnie – mówi Wini.

 
33 komentarze
33 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Adolf Goldman vel Catczynsky from Mosad
2 lat temu

Nie wiem jaki uklad mieli panowie ale nie ma co dziwic sie Sobocie ze zrzucil z plecow Winiego zeby garba nie dostac.. Teraz Wini ogarnia Belmonda i moze to wyjsc na dobre jednej i drugiej stronie, o ile razem nie zacpaja sie na jakims melanzu i nie obudza razem w lozku bo wtedy moze byc ciezko wyjsc z tej niezrecznej sytuacji..

Dżingobels
2 lat temu

Witam, jestem ojcem cydżego i piszę w tej chwili z jego konta. Proszę nam z żoną wybaczyć za zachowanie tego jebanego idioty. Widocznie za mocno go dojeżdżałem w łóżku, syn miał prawie chuja w mózgu no i porwali go też kiedyś cyganie i pierdoli teraz od rzeczy. A mówiłem mu przecież, gdy wsadzałem mu penisa do ust, że ludzi trzeba szanować. Jeszcze raz Państwa przepraszamy i obiecujemy, że syn poniesie konsekwencję. Podziurawię go śrubokrętem osobiście.

Bodysong
2 lat temu
Reply to  Dżingobels

Bodysong to filmowa mozaika, na którą składają się liczne portrety bezimiennych bohaterów, wydarzeń, przedmiotów. To bogactwo pozwala każdemu widzowi na ich indywidualne odkrywanie i identyfikowanie się z nimi. Bodysong to epicka opowieść o miłości, seksie, przemocy, śmierci i marzeniach. Historia nas samych, opowiedziana za pomocą zdjęć i fragmentów filmów pochodzących z całego świata. Bodysong to panoramiczny wgląd w życie ludzi, zrealizowany przy pomocy niekonwencjonalnych ujęć i sekwencji.
Scenariusz i reżyseria: Simon Pummell
Gatunek: Dokumentalny, Dramat, Wojenny, Erotyczny

https://www.youtube.com/watch?v=9AOq-bVaymo

Wyrażacz opinii
2 lat temu

Jebać jebane w dupe kurwy cydżego, wkurwionego huja, abdul kozojebca, szczawia, analny, Odb, ProfesoraNauk no i mnie bo to wszystko to jedna i ta sama osoba.

Odb
2 lat temu

Przykry wini słyszał w sobotę o trudnych relacjach ze sprawcą

MODERATOR ANALNĄ KURWĄ Z KUTASEM
2 lat temu

BASY Z MODERATORA, TEGO CWELA Z KUTASEM…!!! 🙂

Ciepły mocz na twój ryj Kurwo, Tfu…!

Polaczki dawajta 300bilionów Panom
2 lat temu

To jest ten co dał na papier czarnoskórą żonę i reklamuje punkt depilacji klaty?? Ahahahahaha. Idealny człowiek do filmów Papryka Wegety. Gwiazdy discopolo mają więcej godności i rozumu.

STOP KUTASOM NA GLAM RAPIE INICJATYWA OBYWATELSKA(@stop-kutasom-na-glam-rapie-inicjatywa-obywatelska)
2 lat temu

Jebać Moderatorów Glam Rapu, którzy Hurtowo w kilka sekund, Plusują-Minusują po 10 Lajków (akcja przy Njusach o Tede), tak aby nadać priorytet komentarzom, manipulować…!!!

Jebać za Tolerowanie tych Ścieków, tego Szamba, tego Bagna…!
Niszczycie Portal, tak jak był niszczony Hip-Hop.PL!!!

Niech Reklamodawcy, zaczną Was Pierdolić!

POPKILLER.PL i CGM.PL – na Propsie!
…a Wy, jesteście Śmieszni i zarazem Żenujący-Żałośni!

Jebać, wszystkie Kurwy, Tfu…

Matelele
2 lat temu

No szczególnie CGM w huj leci na propsie… Łaku ! Tam to dopiero walą nagłówki i takie półgłówki jak Ty to czytaja i chwytaja.

PUDELEK RAP TY TURBO DEBILU
2 lat temu
Reply to  Matelele

NEWONCE.NET – Spoko…

CGM.PL – też spoko, a ty jesteś po prostu Turbo Debilem, Przegrywie Życiowy!!!

twoja_stara
2 lat temu

Mało kto wie, ale Wini nauczył Martę Linkiewicz opierdalać czarne berła.

SPJ Konfitura
2 lat temu
Reply to  twoja_stara

XDDDDDDD

Testopapaj
2 lat temu

Uczył go rapować xd Przecież ani jeden ani drugi nie umie

YOUNGKAFAR38
2 lat temu

Przecież jak wini zaczął prowadzić ten swoj kanał na jutubie to odrazu jasne sie stało to że pisał teksty dla tego przygłupa soboty przecież ten kretyn nie potrafi sie wysłowić pierdoli jakies bzudry i do tego lata na komende makowac wpierdalać bo go baba leje tragedia teraz odbił od winiego i rozbije se ten głupi ryj jak nic bo nie umie 16 wersów złożyć przez rok dzban jak chuj elo

Ricz
2 lat temu
Reply to  YOUNGKAFAR38

Ty debilu… Jak Wini moglby pisać Sobocie teksty. Słyszałeś jednego i drugiego? Wyjmij chuja z uszu i nie pierdol bzdur jak nie masz o niczym pojęcia. A co do tego latania na komendę. Jebany prawilniaku masz 18 lat i nic o życiu nie wiesz. Ty zamiast dzwonić na policję żeby ją zabrali pewnie wykurwil byś jej w pysk (matce swojego dziecka) bo jesteś sztywny jak chuj w twojej dupie i tatuś w domu robi tak mamusi. Echo by się odbijało o tym przez dłuższy czas. Nie masz o tym pojęcia bo jesteś dzieckiem z internetu i nikt oprocz twojej starej nie wie o twoim istnieniu.

Dioxide
2 lat temu
Reply to  Ricz

Sobota wiem ze to Ty uspokuj sie patusie, sprzedawczyku. Wchodzic na glam rap i jeszcze tak wulgarne wypowiedzi składac. Przeciez wiadomo ze gruby Ci teksty pisal.

Daro
2 lat temu

Typowa Polska. Nie możesz być lepszy od kolegów bo już na starcie masz przejebane. Tylko u nas takie cuda.

steru
2 lat temu

TEN SMIEC SOBOTA ZAKAPOWAL NA POLICJE WLASNA ZONE , ZWYCZAJNY PET I FRAJER

Ricz
2 lat temu
Reply to  steru

Ty zamiast na psy wyjebalbys jej w pysk i wysłuchiwał że jesteś rasista zostalbys zgnębiony przez media i twoja kariera by się skończyła. No kurwa, jesteś mistrzem w swoim fachu. Czyli zjebem w pierdoleniu bzdur

Dioxide
2 lat temu
Reply to  Ricz

Sobota ostatnio ta Twoja myrzynka opierdala mi gałe i byla zachwycona moja higiena. Byla zdziwiona ze moj kutas pachnial i nie mial serka pod napletem

Analny
2 lat temu

Trudne analne relacje Soboty z Winim? „Słyszałem, że sprawiłem mu przykrość”

Fufacz
2 lat temu

Kłótnie są zdrowym elementem związku

King Kong Ojczystej Pierogarni
2 lat temu

ogólnie rzecz biorąc to ostatni jestem by oceniać, jednak, iż, śmiem twierdzić, że to co przedstawiają tą historią nam reprezentanci essy totalnie burzy jej zajebistość

iu7uufcvv
2 lat temu

Vini jak straci sobote to padnoe

Szczaw
2 lat temu

Debilizm. Trudne relacje debila z debilem

ETERNAL PRZEMAS
2 lat temu
Reply to  Szczaw

Dukać nie trzeba się uczyć, dwa przygłupy się na siebie poobrażały. Dukać to właśnie każdy potrafi a debil to upublicznia nagrywając te swoje rzygi i mówi bezczelnie że to muzyka.

EMER INVASION
2 lat temu

Ja ze swoimi braćmi w mroku prawie oczyściliśmy miasto z tego spedalonego gatunku jakim jest rap. Dużo z tych dawnych rap łajz juź smiga w ciuchach dla metali i znają klasyki. Ale to i tak nie koniec.

SATANIC ALF
2 lat temu
Reply to  EMER INVASION

U mnie z kolei zostało kilkunastu opornych ,kitrają się po śmietnikach, ale wyłapiemy chujów i zmienimy w metalowców. Ave Metal.

PŁOŃSKI PESTILENCE
2 lat temu
Reply to  SATANIC ALF

Dopiero wszedłem na chate. Właśnie jestem po spuszczeniu solidnych wpierdoli ciotom rapowskim. Ale fakt jest ich coraz mniej. Więcej jest metali i fanów rocka i ogólnie muzyki a nie dukających debili.

Norre
2 lat temu
Reply to  EMER INVASION

Hahahah ty kurwa CIPE cwelu wyczyść bo będą cię w nią jebac niebawem

Grazyna
2 lat temu

Sobuś zapewne soierdzil tak jak bonson i wielu innych że stolro bo mieli dość już niedobrego dla nich kontraktu. Koty że stoprocent odchodzą a zostaja ci słabsi dla których stoprocent to marka która może im pomóc się wybić lub trzymać w jakiejśtam rozpoznawalności. Np rena która za plecami gada na winnego najgorsze rzeczy ale wie że jej rap i spiewanki są rąk słabe że bez stopro słuch o niej zginie. Nawet sobuś zrozumiał że ona ciągle działa na jego plecach a za wiele nie wnosi do jego twórczości więc skończył z tą żenada i zMiast płacić jej hajs za skakanie nim po scenie woli pomoc bratu i jego zabierać 🙂 🙂
Co do winniego chłop się zagalolowal ale fakt jest taki pomógł on bardzo sobusiowi który stał się gwiazdą na skalę kraju ale i sobuś przyniósł winniemu pożądane profity że swojej twórczości.
Do sedna – sobuś jak najbardziej prawidłowy ruch.
Najgorsze jest to że ludzie kreują się na takich super hiper a za kisami gdy nie ma fanów pokazują jacy są 🙂

Niekwiat
2 lat temu

„Glamrap.pl to ja” ~ Piotr Tłuszcz

Grazyna
2 lat temu

.

Popularne