Sprawdź nas też tutaj

teledysk

„Uparty i wściekły” Sarius

Raper promuje płytę „Antihype 2”.

Opublikowany

 

„Uparty i Wściekły” to kolejny singiel z albumu Sariusa „Antihype 2”. Za jego produkcję odpowiada Jacon, a w serwisach streamingowych znajdziecie wersję z gościnnym udziałem Waldemara Kasty. Video to dzieło ekipy Distort Media. Preorder albumu znajdziecie pod adresem Antihype.pl.

 
46 komentarzy
46 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Professooor Traaapu Króól Glllamrapppu
1 miesiąc temu

ZBLIŻA SIĘ 14, WIECIE CO TO OZNACZA? UTYKACZKA ZOSTAŁA WPRAWIONA W RUCH.

WYDAJE DEKRET – UTKAĆ PIZDY!

ALBO ZARAZ WAS WSZYSTKICH UTKAM!

A TAK PRZY OKAZJI, MÓJ STATUS PRZEDSTAWIA SIĘ NASTEPUJĄCO:

– 300.000 PLN – VOLVO XC90
– 50.000 PLN – ROLEX DATEJUST GOLD
– 6000 PLN – CZYNSZ ZA LUXUSOWY APARTAMENT NA MOKOTOWIE 220 M^2
– 4000 PLN – POMOC DOMOWA DO WSZYSTKIEGO PRACA CO 2 DZIEŃ
– DZISIAJ NA OBIAD CONSOMME (NAWET NIE WIESZ CO TO JEST) I KRAB KRÓLEWSKI

A TY JAK TAM BIEDAKU?

– CODZIENNIE MAKARON Z SOSEM SZPAGETTI Z BIEDRY?
– GOLF Z 1999 ROKU W TURBO DIZLU LPG?
– OCIEŻAŁE DZIECI ALAN I JESSICA W PODRÓBKACH Z NIKE I GUCCI?
– PIWO GÓRA ŻUBER
– BEBZOL WYJEBANY PONAD ORBITĘ OD TANIEGO ŻARCIA
– PRACA MARZEŃ NA BUDOWLANCE LUB W AMAZONIE NA MAGAZYNIE ZA 2000 PLN?

GARDZĘ. I PLUJĘ WAM BIEDAKOM DO MISEK HRRR HAAAAAAAAA TFUUUUUUUUUU!

#SICARIOS

Profesoor Trapu Bierze z Dupy do Japu
1 miesiąc temu

Bulion i mrożony krab? Kto opierdala taki zestaw? Chyba tylko ktoś, kto szukał potraw według ceny, nie mając pojęcia jak i z czym się to podaje. W rzeczywistości rosołek z kostki zalał paluszki surimi. Dlatego wam tak kurwi w tej redakcji!

Hip Chłop
1 miesiąc temu

Łaki z braku pomysłu na coś świeżego odgrzewają kotleta, Antihajp 2, Głucha noc 2, Życia warszawy 2, dwa kutasy w dupie 2 itd.

jakniepolykatoniekocha
1 miesiąc temu

Uparty i wściekły to jest mój rzadki stolec po całym weekendzie chlania i żarcia na mieście

siuras
1 miesiąc temu

Chujowy i płaczliwy. Wypierdalaj, lampucero na peron!

skurwiel
1 miesiąc temu

wie ktos, czemu kaz balagane tak szybko wyszedl z aresztu i jego sprawe zamknięto, mimo bardzo poważnych zarzutów (handel etc.) za które groziło mu 10 lat pierdla?

Ojciec vanish spec od białych tkanin
1 miesiąc temu
Reply to  skurwiel

Rozjebał się

INFO!!! INFO!!! INFO!!! INFO!!!
1 miesiąc temu

UWAGA UWAGA! NAJWAŻNIEJSZE INFO W WASZYM CAŁYMZAJEBANYM PRYSZCZAMI ŻYCIU!!!!

Pusia to cwel

Profesor_Nieuk
1 miesiąc temu

Potwierdzam. Zwykły cwel do szczania, mieszkający z mamą, której podkrada majtki żeby się przebierać

Ostry kurczak
1 miesiąc temu

Zjebane zycie to ma twoj stary i stara od kad sie urodziles

Damian
1 miesiąc temu
Reply to  Ostry kurczak

czesc pusia cwelu

Ostry kurczak
1 miesiąc temu
Reply to  Damian

Twoj stary to cwel baranie jebany

Łzy Miodka
1 miesiąc temu
Reply to  Ostry kurczak

Od kiedy? Zy kond ty się urwałeś iimbecylu?!

Ostry kurczak
1 miesiąc temu
Reply to  Łzy Miodka

Chcialas kurwo zablysnac a tepy jestes strasznie. Wozny cie pedale jezyka uczył

Łzy Miodka
29 dni temu
Reply to  Ostry kurczak

od kad

Maciek
1 miesiąc temu

hip hop jest dla Januszy
zapamiętajta to wreszcie

Nie do końca
1 miesiąc temu
Reply to  Maciek

Polski rap jest dla januszy.
Kultura hiphopowa sama w sobie jest turbo zajebista, a rap z innych krajów rozpierdala te nasze marne grajki na ryje

JPRDL
1 miesiąc temu
Reply to  Nie do końca

No kurwa, turbozajebista. W stanach murzyny sie obwieszaja kilogramami zlota (kompleks niewolnika, zbieracza bawelny), jecza na autotunie na jedno kopyto i strzelaja do siebie. Francja – to samo tylko bez strzelanin. Niemcy – tureccy emigranci jecza, ze sa wielkimi gangusami i pierdola policje.
Polska – szkoda w ogole slow.
A ogolnie cala to hiphopowa “kulture” laczy:
Graffiti: mazanie po scianach i pociagach czyli niszczenie tzw. Wlasnosci wspolnej (tylko nie wyskakuj tu z banksym bo to moze 5% takich ludzi jest, ze to faktycznie sztuka), pozostala czesc to kolesie, ktorzy wypierdola taga AXJ WWA na scianie zabytku klasy zero albo jebna srebro na oknach pociagu i normalni ludzie musza sie wkurwiac potem.
Break dance: obroty na glowach i gibanie sie jak malpa.
Beaty: proste sampelki z podlozonym basem zapetlone 200 razy, rzeczywiscie sztuka wyzsza
Beatbox: koles pluje do mikrofonu i udaje, ze scratCHUJE na niewidzialnym gramofonie.

TURBOZAJEBISTE YO!

Facepalm synku
1 miesiąc temu
Reply to  JPRDL

Widzę, że nie masz pojęcia o czym mówisz, czarnuchy obwieszają się złotem i jęczą na autotune? xD
A o The Roots słyszałeś? ATCQ? KRS-One? GZA wykładający fizykę kwantową na uniwersytecie?
Graffiti bazgranie po zabytkach? XD
A o Tats Cru słyszałeś? O Cornbread? O Meisalu?
O tym, że rap (ten dobry) to fuzja funku, soulu i jazzu a nie jakieś cykacze?
Tak kurwa kultura hiphopowa jest zajebista, jest mega wszechstronna i zmieniła bieg historii w kulturze masowej.
Jesteś zwykłym ignorantem, pierdolisz od rzeczy byle pierdolić

JPRDL
1 miesiąc temu
Reply to  Facepalm synku

Odpowiedz typowego zbigniewa. Napisalem ci w nawiasie o graffiti, ze nie podawaj jakichs skrajnych przypadkow bo ja mowie o ogole. Kurwa hiphop ma podjazd do jazzu jak opel do ferrari. Wydzial jazzowy masz w kazdej wyzszej uczelni muzycznej a jazzowcy to wirtuozi. Podaj mi przyklady wydzial rapowych, smiech na sali. Chuja jestem nie ignorantem, tylko ty nie zniesiesz zadnej krytyki a te swoje the roots to bys pewnie i z Mozartem porownal.

Facepalm synku
1 miesiąc temu
Reply to  JPRDL

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hip-hop_in_academia

Proszę bardzo.

Jest jeszcze cały kierunek z hip hopu na uniwerytecie w Arizonie oraz w kilku collegach z tego co pamiętam.

Aha, jazz w szkole muzycznej nie ma wiele wspólnego z jazzem i to ci powie każdy, kto skończył taki kierunek. Wirtuozem jazzowym zostaje się nie przez uczenie się go w szkolę, wiedziałbyś to gdybyś się pointeresował jazzem lub znał pare osób ze środowiska.

I co mi pierdolisz o jakimś znowzeniu krytyki, odpowiadam argumentami na argumenty

JPRDL
1 miesiąc temu
Reply to  Facepalm synku

No i znowu podajesz jakis z dupy wyjatek, ktory ma niby potwierdzic jakas regule. A, ze tak zapytam moze powiesz mi zatem, ktore konserwatoria w polsce maja kierunek: hip-hop?
Smiech na sali.

Facepalm
1 miesiąc temu
Reply to  JPRDL

Jaki kurwa z dupy wyjątek? Masz w artykule całą listę uczelni a Ty mi z wyjątkiem wyskakujesz gościu xD

A które mają kierunek: soul, funk albo rock?

Jazz opiera się na improwizacji, na tym samym przez niemal pół wieku opiera się dusza rapu, artyści jazzowi sami chętnie podejmują współprace z artstami rapowymi (choćby cała seria albumów Jazzmatazz), właśnie dlatego, że rap wyszedł z takich gatunków jak jazz czy funk i to o tym mówiłem pare komentarzy wyżej, co ma do tego akademia? Skąd ty żeś się urwał? XD

I jeszcze jedno, konserwatorium nie może mieć kierunku hip-hop, bo hip hop to nie nazwa gatunku muzycznego

JPRDL
1 miesiąc temu
Reply to  Facepalm synku

W szkole muzycznej 1 i drugiego stopnia nie ma kierunkow matole tylko klasy instrumentow, widac jaka masz wiedze z dupy. Dopiero na studiach mozesz sobie np. Isc na jazz albo dyrygenture. Kurwa hiphop academia co za kretyn. Juz sie dalej nie produkuj bo pierdole klocenie sie z debilem. Widac, ze masz swoja wiedze z pizdy i bedziesz jej rozpaczliwie bronil. Cos jak plaskoziemcy. Kurwa hiphop academia hahahahah grasz tam utwory diplomowe na fl studio? Kretyn.

Facepalm
1 miesiąc temu
Reply to  JPRDL

Ty jesteś odklejony jakiś? XD
Gdzie była rozmowa o Szkole muzycznej pierwszego stopnia cymbale? Rozmawialiśmy o wyższych, a mówiąc szkoła muzyczna mam na myśli edukację muzyczną ogólnie.

To raz, a dwa, Angielski też widzę niezbyt ogarniasz skoro nie odróżniasz „hiphop academia” od „hiphop IN academia”, co oznacza nic innego jak kierunki na uniwersytetach o tejże tematyce idioto. I tam też masz całą listę uniwersytetów, w tym np. Harward czy Duke.
To z resztą tylko udowadnia, że nawet nie przeczytałeś tego co wkleiłem czyli jesteś nie dość że imbecylem to jeszcze faktycznie zwykłym ignorantem.

I ok, nie są to studia muzyczne, tylko z zakresu kultury, socjologii itd, ale tak jak spytałem wcześniej: podaj mi w takim razie przykład uczelni, gdzie masz kierunek blues, funk, rock czy soul? Nie podasz! Bo nie ma!

Ty mi próbujesz cały czas wyjeżdżać z tym, że rap nie ma podjazdu do jazzu, co to kurwa ma do rzeczy, przecież to są dwa osobne gatunki muzyczne, jak można je porównywać takimi kategoriami? Moim zdaniem do bluesa rap też nie ma podjazdu i co? Czy to znaczy, że mam negować fakt, że rap i blues mają wiele wspólnego(patrz choćby Detroit lata 90′)?
Ja stwierdziłem, że rap jest odgałęzieniem jazzu i tego na przykład już uczą na historii muzyki jakbyś nie wiedział, rock też jest na tym drzewie genealogicznym, nie rozumiem o chuj się tu napinasz, w pierwszym komentarzu stwierdziłem jedynie, że kultura hiphopowa jest zajebista, bo jest, bo niesie ze sobą wiele pozytywnych wartości, rozwija, jest wielowątkowa i złożona, a Ty mi nagle wyskakujesz z jakimiś pajacami w łańcuchach, którzy to właśnie są tymi kikoma procentami a nie większością jak twierdzisz, a potem wysrywasz się o akademiach muzycznych.
Więc skończ już pierdolić, bo przeskakujesz między wątkami próbując mi tu udawać inteligenta. Nara

Prop&Testo
1 miesiąc temu
Reply to  Facepalm

Ale masz z pizdy argumenty. Tak jak powiedzieć, że raz twoja matka się nie puściła bo była zmęczona i już nie można jej nazywać kurwą. Rap to ksero i muzyka patologii do wykorzystania innej patologii, w tym umysłowej. Muzyka tworzona przez idiotów dla idiotów, po prostu ktoś mądrzejszy robi pieniądze na idiotach.

HAHAHAHA
1 miesiąc temu
Reply to  Prop&Testo

O tych matkach to ty tak z doświadczenia? xD

To powiedz mi koleżko w takim razie, czego ty słuchasz, że się tu udzielasz?
Sądząc po nicku to pewnie Techniaweczka albo Bejsiki? Czyli muzyka inteligencka xD

Facepalm
1 miesiąc temu
Reply to  Prop&Testo

Uczcie się angielskiego dzieciaki, wtedy posłuchacie prawdziwych tekściarzy jak Common, Black Thought, Pharoah Monch, Kweli czy Andre 3000 i zrozumiecie, że pierdolicie totalne bzdury.

Póki co widzicie tylko to co pokazuje wam główna na yt, czyli albo troglodytów z ulicy albo obwieszonych złotem pajaców, podczas gdy wartościowe rzeczy są w tyle, bo ludzie dziś to banda zjebów, wolących tanią rozrywkę, nakręcających cały ten badziew.
I tutaj się z tobą zgodzę, bo akurat tego ścierwa nie da się słuchać, ale na szczęście to jest tylko malutki wierzchołek góry lodowej.

A za tekst o matce wyłapałbyś na ryło z miejsca, ale pewnie byś się zdziwił, bo wasze pokolenie już nie jest nauczone zasad.

Facepalm synku
1 miesiąc temu
Reply to  JPRDL

O proszę, nawet Ci zacytuję:

In the proceeding two decades, colleges across the United States have begun to offer a variety of courses specifically about Hip Hop culture; these include top-ranked universities, such as Harvard, Penn State, USC, UCLA, Stanford, Rice, Duke, Princeton, and NYU.

You are not my father szczawiu
1 miesiąc temu
Reply to  Facepalm synku

Musieli zacząć takie kierunki, bo jest coraz więcej czarnuchów. Wszyscy czarni atleci muszą jakoś robić te studia przy okazji grając w małpie sporty. Coraz więcej z nich wykłada na uczelniach.
Rapu uczą tylko na wyższej szkole – lansu i baunsu…
To co podałeś to kursy, takie rzeczy mogą wyjść na wielu uczelniach z inicjatywy uczniów.
Tekściarze Andre3000, Talbi Kweli, o innych nawet nie wspomnę – poeci! Mądrości typu Rollins czy Biafra. Fajne dla zjarusów.
Jazz kuma się z rapem żeby kasować pieniądz!
Uczenie się muzyki, to uczenie się rzemiosła. Po szkole muzycznej nie jesteś artystą (ten wyraz już dawno stracił swoje znaczenie, tak jak gwiazda), ale wyrobnikiem! Nie ma to nic wspólnego ze sztuką. Wszystkie gatunki przez Ciebie wymienione to muzyka rozrywkowa!
A GZA wykładający fizykę kwantową? Kulam się!
Hip hop to żadna kultura, a subkultura charakteryzująca się jej brakiem. I jest tak samo zajebista jak ty, czyli w opór chujowa!
A o matce pisał ci kto inny – to ty jesteś jakiś odlepiony.

Facepalm
1 miesiąc temu

Ja pierdole xD

To jest mój ostatni post tutaj, bo widzę, że trafiłem albo na dobrego trolla, albo na książkowy przykład zjeba.
Połowa tego wysrywu co tu napisałeś jest nie na temat. Bo na przykład co ma do tego, że wymienione przeze mnie gatunki to muzyka rozrywkowa? Nie to było tematem rozmowy, znowu przekręcasz temat jak jakaś dupa podczas sprzeczki z chłopakiem, a poza tym to i tak znowu bzdury gadasz, bo jazz też jest niejako muzyką rozrywkową. W XIXw, kiedy powstawał w Nowym Orleanie, takim właśnie tworem był. Rozrywkowym. Zapraszam do lektury i nadrobienia zaległości.

A co do tej drugiej połowy to:
„Course” syneczku, na angielskojęzycznych uczelniach oznacza kierunek, sam kończyłem studia za granicą i mój dyplom Master Of Law też był z course, słyszałeś żeby było coś takiego jak „kurs magistra prawa”? XD

Jazz nie kuma się z rapem żeby kasować pieniądz, bo projekty rapowo-jazzowe nigdy nie były tworami przynoszącymi zyski pieniężne, więc nie wiem skąd żeś w ogóle na to wpadł, ale to tylko dodatkowo obnaża fakt, że nie wiesz o czym mówisz.
Ogólnie tak się tych pieniędzy uczepiłeś, ale wiesz, że rap miał się dobrze jeszcze zanim pojawiły się w nim duże pieniądze? Pewnie taż nie.

Mądrości dla zjarusów? xD
No to jeżeli dla Ciebie tematyka społeczna, polityka, filozofia czy walka z systemem są tematami dla zjarusów to w sumie tutaj już mogę zakończyć.

P.s nie wiem kto pisał o matce, odpisałem temu nickowi co to pisał więc jakbyś był rozgarnięty to byś to zauważył.
Tyle z mojej strony, już tu nie wracam jak coś.

ShitHouse cartell
1 miesiąc temu
Reply to  Facepalm

Ok, wypierdalaj studiować course of hip hop hahahah

artyxska
1 miesiąc temu

Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek. 
Mam na imię Martyna lat 24, wzrost 169cm, 
.
wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu  – 
http://zakazanarandka.pl
__ __ __ __ __ __ __ __ __
 i wyszukaj mnie po niku: Martynka napisz do mnie i spotkajmy sie!

Prop&Testo
1 miesiąc temu

ZAPARCIA I WZDECIA SARIUS

pODBipięta
1 miesiąc temu

Zaparty czy ciekły? W kiblu sprawdzi to Siuras.

Internet from USA 666 aka knur ruchacz
1 miesiąc temu

Fuck Janusz and Jacek Szafałowicz.

Internet from USA 666 aka knur ruchacz
1 miesiąc temu

Funk Andrzej und Adrian and Sebastian!

Internet from USA 666 aka knur ruchacz
1 miesiąc temu

Z polaczkowym burakami & wieśniakami Rychu Peja und Żurom and Popek się kształcili!

Internet from USA 666 aka knur ruchacz
1 miesiąc temu

Ćpuński śmiech młodego emeryta z KRUS! Komunikator Gadu-Gadu jest używany przez wyborców PSL.

Internet from USA 666 aka knur ruchacz
1 miesiąc temu

Matki Wasze są chore und stare and słabe genetycznie and karłowate!

Popularne