Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Wac Toja: „Najbardziej wybujały małolat z północnej Polski”

Wakacyjny numer rapera.

Opublikowany

 

„Lato” to wakacyjny numer od Wac Toja, który zwiastuje jego kolejny solowy album „Cały lokal skacze”. Premiera wydawnictwa ma się odbyć 26 sierpnia.

To nie plotki
Wacław jest słodki
Najbardziej wybujały małolat z północnej Polski
Odbij dzieciaku, jak masz parę krzywych rozkmin
Nie chcemy Pana marudy, tylko dzikich emocji
Kocham być na scenie i grać dla was, robić hałas
Proszę Pani, proszę Pana, latamy w innych wymiarach
Pękła skala i twoja bańka mydlana i co teraz?

To ananas tu i teraz
Ty już dzwoń do menadżera, ej
– nawija Wac Toja.



37 komentarzy
37 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Eksperyment medyczny
1 rok temu

Ej czy wy będziecie się szczepić czy nie chcecie brać udziału w eksperymencie medycznym ?

Ccc Paluch
1 rok temu

Nie powiem , to mój wybór czy chce się otruć czy nie ,psie

Zlomek Bratan
1 rok temu

W Francji już jest segregacja ludzi , wiec tak nie chce być Żydem 21 wieku

My Mine
1 rok temu

Alebym wam najebał garsci jagbym was spotkal, wy brudne polaczki

Wac Toja
1 rok temu

Ja sie moge szczepic z twoja cipka

Gurkentopf
1 rok temu

Zaszczepiłem się, byłem na wakacjach, kupuje se małpki i szlugi bez maseczki. Jest w pyte

Stworzenie Świniokształtne
1 rok temu

Wszystko jest eksperymentem medycznym: fale radiowe, przykładanie telefony do głowy, aspartam w jedzeniu, pigułki antykoncepcyjne itd. Szczepionki też, chodzi o to, że sam wyważasz ryzyko co jest dla Ciebie mniejszym ryzykiem zaszczepienie sie i ryzyko powiklań, albo niezaszczepienie sie i ryzyko powikłań po ewentualnej chorobie.

Czy to jest kurwa takie trudne zagadnienie, że trzeba robić w koło tego roczną debatę?

Ja się zaszczepiłem z takich powodow:
– nie chce zachorowac na to gówno
-nie chce zarazić rodziny, w szczegolnosci babci
-sporo podróżuję za granicę

Co nie znaczy, że nie uważam szczepionki za 100% bezpieczną sprawę

NIGGER ZE ŚLĄSKA
1 rok temu

Spierdalaj śmieciu chuja wiesz jesteś ludzkim ścierwem

PejaTVN
1 rok temu

Człowieku weź się nie kompromituj, w podstawówce zapewne miałeś jechane na każdej przerwie z powodu Twojej ksywy.

Konkubent
1 rok temu

WACK TO JA!!!!!

Staszica Story
1 rok temu

Łak Toja: Najbardziej przeruchany cwel z północnej Polski

Profffffeessssor Trrrrappppuuuu Sicarios
1 rok temu
Reply to  Staszica Story

Nie zapominaj o mnie

Psisyn
1 rok temu

Łak z TojToja. Ale dojebałem.

Moro
1 rok temu
Reply to  Psisyn

W chuj.

wTF
1 rok temu

no sory ale brzmi jakos skurwiale. beat smeci jak jakis dojebany autotune, cykniecia bez pierdolniecia, i jeszcze te „mixowanie” glosu, brzmi jak enrike iglesias z kurwa 90 lat dzieciaku.
po chuj te G klasy na klipie, przeciez Ci synek nie stac nawet na jedna felge do tego auta.
pozdro 700

Błonus
1 rok temu
Reply to  wTF

Pozdro 843 mordo elo czym się ziomal spalimy wonsa wierze

Wac toja
1 rok temu

Te jego imie to się czyta

Łak to ja

Michał
1 rok temu

Wstyd.

Mangos
1 rok temu

Dwuminutowy bangier? CO za syf!

Codeina
1 rok temu

Pop w Polsce na coraz wyższym poziomie + takie śmieszne, długie uszy ma ten Wack. Już sobie wyobrażam jak zabawnie musi wyglądać jak wraca z deszczowego spaceru ze swoim panem i otrząsa się z wody machając głową na boki jak spaniel, to musi być słooodki widok xd

Zbyszek
1 rok temu

Łak To Ja byłem będę i jestem najbardziej niedojebanym raperę

Jebac

Liz mi łyntę
1 rok temu

NAJBARDZIEJ WYCHUJAŁY GÓWNOJAD Z PÓŁNOCNEJ WIOSKI.

HAATFU NA CIEBIE KURWO!

DJ REMO
1 rok temu

Łak z TojToja
Twoja stara
jest moja.

QUEBONAFIDENT
1 rok temu

WAC TOJA TO JEDYNY RAPER KTÓRY ROBI TYLE LETNIAKOW AZ SIE ZRZYGA I ZADEN NIE ROBI DOBRYCH WYSWIETLEN

Antek ze wsi 100 km od Wałbrzycha
1 rok temu

Wybujałą to on ma wyobraźnię przy pisaniu tekstów ( jeżeli w ogóle potrafi ) ten kasztan. Jako człowieka powiedzmy, że go szanuje, bo jest Polakiem ale tak to jebać łaka z rapem kierowanym do dzieci, bo tylko w tym rejonie może zarobić cokolwiek.

Okurwa
1 rok temu

jaki? skąd?

Disco Polo 4Life Prawdziwy rap prosto z serca
1 rok temu

WC ToiToi Ja: „Najbardziej wykąpany małolat z północnej Polski”

Żenua
1 rok temu

Ale gówno, tragedia…

Koffkongen d0c 666
1 rok temu

Nawet Eminem polskiego rapu nie słucha!

Wac Toja
1 rok temu

Wac Toja

Koffkongen d0c 666 rosiaktotti 666 DJ PEJA
1 rok temu

Wyruchaj w dupę swoją córkę! Matce swej na twarz nasraj! Porno!

Wchuju
1 rok temu

Polaki brudasy jak w średniowieczu. 100 lat temu też nie wierzyli, ze wirus a później zdziwko XD ale w sumie chuj tam z gorszym sortem. Nie zdechną na to, to na coś innego

Popularne