Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Wac Toja z urodzinowym prezentem

Lada chwila ukaże się nowy album rapera.

Opublikowany

 

Dzisiaj, 12 czerwca Wac Toja obchodzi urodziny. Z tej okazji raper udostępnił nowy teledysk „Sny i koszmary” z gościnnym udziałem Szymi Szymsa. Singiel zwiastuje nowy album „Plasma”, który ma się ukazać już w lipcu.

Tracklista

  1. SCOOBY DOO
  2. PA PA PA
  3. BALLER ft. TRILL PEM
  4. SNY I KOSZMARY ft. SZYMI SZYMS
  5. JESTEM NA TAK
  6. SLOW MOTION
  7. JEDNA ŁZA ft. TYMEK
  8. BOSO ft. HVZX n TONY YORU
  9. PLASMA
  10. TRAP BURGER
  11. HELFI
  12. KOCHAJ ALBO ZABIJ ft. BONSON
 
23 komentarze
23 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Wack to ja
1 rok temu

Wszystko się zgadza. Pełne usta, pożądliwe spojrzenie i kropka pod okiem. Tak wygląda cwel.

Syf o wannach
1 rok temu

Trans Toja z urodzinowym prezentem – wanną

Odb
1 rok temu
Reply to  Syf o wannach

Toj Toja z urodzinowym analem

Kevin
1 rok temu

Fajny ciepły chłopak

Zbuku88
1 rok temu

Ten pajac zapewne bedzie kiedyś ojcem, ja pierdole ciekawe co powie jego syn czy córka jak dorośnie i obejrzy te wszystkie jego wysrywy.

Co to w ogóle za stylizacja kurwa. On wygląda jak murzynka z czasów wojny secesyjnej.

JURIJ OVSIENKO
1 rok temu
Reply to  Zbuku88

GEJE JESZCZE NIE MAJĄ PRAWA DO ADOPCJI

INSTYTUT JEBANlA RAPU Z PRZEKAZEM(@instytut-jebanla-rapu-z-przekazem)
1 rok temu

Wygląda jak pedał

żENADA
1 rok temu

Ma ładne usta, trochę jak murzyn może stosuje botoks ?

liror
1 rok temu
Reply to  żENADA

To przez obciąganie

wyjebanejajca
1 rok temu

JA PIERDOLCE CO ZA KASZTAN HAHAHAHAH

Ziom
1 rok temu

Ja pierdole co za gówno

SicenS
1 rok temu

Myślałem, że na urodziny prezenty się dostaje a nie rozdaje.

PejaTVN
1 rok temu

Hahaha ,ze niby taki Tupac… błagam was zatrzymajcie ta karuzele redakcjo !

Proste
1 rok temu

Wacław bierz pół tego co bierzesz bo coraz gorzej wyglądasz

Zbyszek Konopko
1 rok temu

Po chuj te wszystkie rapery wyją?

Wanna 3000
1 rok temu

Czy Wy też to widzicie, że ma powiększona górną wargę jak baba?

Haaaa tfuu !

serek spod napleta
1 rok temu

Kwiczy jakby go Rafalala zapinala w dope!

Cyganskakurewka
1 rok temu

Ustka ma jak paróweczki a nie jak murzyn.

KrzysztofJ
1 rok temu

Słyszeliście o nowym szczepie drożdży Yarrowia Lipolytica?? tutaj zostawiam linka sprawdźcie ocb
http://www.YarrowiaLipolytica.pl

ProfesoorNauk
1 rok temu

No co jest kurwa? Coś tu do mnie Bartek wypisuje żebym wracał bo chujnia straszna. Nawet zrobił mi przelew na konto. Całe 26 złotych. Tylko że nie mogę się zalogować bo jak odchodziłem wpisałem dwa razy jakieś ghghg żeby mnie nie korciło tu wchodzić i teras nie mogę odzyskać hasła. Ogólnie to podobno wieje chujem tu beze mnie i stąd interwencja Ciepłoty. Opowiadajcie. Był tu wkurwiony huj? Pierdolił coś na mnie? A ten czubek Odb jeszcze pisze o wannach?

ProfesoorNauk
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha

ProfesoorNauk
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

Timo Werner w Chelsea. Fuck Yeach! Teraz mogą wszyscy obciągnąć chuja. Zyiech, Werner, Abraham, Pulisic, Barkley, Ruben Loftus Cheek. Kurwa ale paka

Fan Profesorskiej kurewki w jongmenskich rurkach
1 rok temu
Reply to  ProfesoorNauk

Tak pisze że dobrze obciagasz swoim dwóm ojcom którzy tam na dobrą sprawę to transseksualiści.

Popularne