Sprawdź nas też tutaj

News

Wakacje nad jeziorem z polskim rapem w tle. Śmietanka polskiej sceny będzie świętować jubileusz kultowego festiwalu

Jeden z zawodników ma tyle lat, co sama impreza.

Opublikowany

 

Giżycko ponownie będzie tętniło hip-hopem. Organizatorzy XX Edycji Mazury Hip Hop Festiwal przyszykowali ponad dwadzieścia koncertów.


Mazury Hip Hop Festiwal to jedna z najstarszych, o ile nie najstarsza, impreza hip-hopowa w naszym kraju. W tym roku czeka nas dwudziesta edycja festiwalu, na którym przez lata występowali najpopularniejsi polscy raperzy. W tym roku ponownie czeka nas fuzja pokoleń i stylistyk.

Stolica Mazur ugości fanów rapu od 14 do 16 lipca w Twierdzy Boyen przy ul. Turystycznej 1. W trakcie trzech dni zobaczymy ponad dwadzieścia występów. Na scenie pojawią się weterani sceny, jak Tede czy Pezet, zasłużeni dla rozwoju trapu Białas z Paluchem, a także nie zabraknie młodej krwi, czyli Okiego, Young Leosi i Oliwki Brazil. Najmłodszym z artystów zaproszonych na XX Edycję Mazury Hip Hop Festiwal jest Rusina. Młody podopieczny Def Jam Recordings Poland, który niedawno wydał Energię Wygrywania, dopiero przychodził na świat, gdy organizowano pierwszą edycję imprezy. Pełny line-up prezentuje się następująco:



Pezet, Szpaku, Malik Montana, Białas, White 2115, Paluch, Oki, Young Leosia, Kizo, Kukon, Kali, Kaz Bałagane, Young Igi, Guzior, Avi x Louis Villain, Gibbs, Słoń, Rusina, Diho, Oliwka Brazil, Jan-rapowanie, Tede.

Wejściówki na giżycki festiwal znajdziecie na Biletomat.pl. Dostępna jest już ostatnia pula karnetów, więc lepiej nie czekać do ostatniej chwili.

– Mazury Hip Hop Festiwal to żelazny punkt wakacyjnych podróży każdego prawdziwego fana polskiego rapu. Najstarsza w kraju plenerowa impreza hip-hopowa, odbywająca się w samym środku lata, corocznie gromadząc w murach giżyckiej Twierdzy Boyen wielotysięczną publikę. Na 20-letnią tradycję festiwalu składają się występy czołówki polskiego hip-hopu oraz stale rosnąca rzesza festiwalowiczów, przyjeżdżająca do Giżycka z całej Polski. Wielu z nich przyciąga nie tylko dobra muzyka, ale też niespotykana nigdzie indziej atmosfera i magiczny klimat stolicy Mazur – zapraszają organizatorzy.

 
35 komentarzy
35 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Hetman Rapu
8 miesięcy temu

Jak imprezy w Giżycku, to tylko z fruwającym Żabsonem uwalonym na pizde przez ochronę.

BTW: Brak Sentino na koncercie oznacza, że festiwal nie ma racji bytu.

20 maja (czyli za dwa dni, wy pierdolone kotlety) wjezdża MIDAS!!!!

NIEBAWEM KRÓL SENTO PO RAZ KOLEJNY SFILETUJE TYCH PSEUDO RAPERKÓW I ROZJEBIE I TAK JUŻ WYDYMANĄ POLSKĄ RAP SCENĘ.

#MIDAS
#KINGSENTO
#HETMANRAPU

Iridindindin
8 miesięcy temu
Reply to  Hetman Rapu

Powiem to w imieniu wszystkich glamrapowiczów: dziękujemy że jesteś Hetmanie! Niech żyje Król Sentino!

Sentino to gej
8 miesięcy temu
Reply to  Iridindindin

Chuj sentino, nie kurwa żaden król

Fafik
8 miesięcy temu
Reply to  Iridindindin

Nie.

Sentino to gej
8 miesięcy temu
Reply to  Hetman Rapu

Jebać sentina

No i fajnie
8 miesięcy temu
Reply to  Hetman Rapu

Jesteś jebaną wszą. Piszesz jakieś nic nie znaczące gówno i dla potwierdzenia z innego konta propsujesz własne komentarze, umrzyj kurwo osikana

Haah
8 miesięcy temu
Reply to  Hetman Rapu

😀

Zdupydomordyzaur prawie jak MrBeast i Elon Musk
8 miesięcy temu

Same łaczyska.

Tps
8 miesięcy temu

I tu by sie przydal iskander

Tps
8 miesięcy temu

Śmietanke to oni nęda zlizywac z kutasów między soba nawzajem

Prawda i gówno prawda
8 miesięcy temu

Co wolisz pójść z dziewczyną poleżeć nad wodą w słoneczny dzień ? Czy iść słuchać tego gówna? Odpowiedź jest prosta ludzie ambitni wybiorą te pierwsze a stado owiec pójdzie za tłumem słuchać nic nie wartych ludzi z nic nie wartą muzyką

Zdupydomordyzaur
8 miesięcy temu

Ja jestem mamletem 152 cm wzrostu i czas spędzę na glamrapie bo żadna pOlka mnie nie chce

Andrzej
8 miesięcy temu

Żeby wakacje były udane to tylko bez polskiego rapu także wypierdalać z gównem

Ochroniarz z Giżycka
8 miesięcy temu

ŻABSONA NIE BĘDZIE? XD

ambasador marki cersanit
8 miesięcy temu

kurwa jedziesz sobie wypocząć nad jeziorko a tam w tle jakieś dukanie słychać super atrakcja kurwo urlop spierdolony

Sąsiad Pielucha
8 miesięcy temu

Jeżeli kciuk jest odpowiedzialny za rozwój trapu czyli gowna w stylu Kinny Zimner albo inny szmata to jebac go w kły jeszcze bardziej

Pasikonik Skurwiel
8 miesięcy temu

„Wakacje nad jeziorem z polskim rapem w tle. Śmietanka polskiej sceny…” hahahahaha, aż pierdolnąłem ze śmiechu.
Zajebista śmietanka rapu, łaki, beztalencia, osoby wypromowane przez mass media.
Jebać to.

Hehadło
8 miesięcy temu

Brawo. Mazury hip-hop festiwal bez krztyny hiphopu.

Mefedron Bałuty
8 miesięcy temu

Śmietanke to te laki moga co najwyzej kutasa spijac

Karol Wojtyła Official
8 miesięcy temu

Byłem tam kiedyś I ruxhalem za kosnerwe mięsna

Dewiatoanalnodbytniczoseksuacyjny 69
8 miesięcy temu

co to za chujogębe kałożerczynie

Rymokleta
8 miesięcy temu

Lepiej z pizdy nie wychodzić, niż raperem się urodzić.

Naczelnik Barszczyk
8 miesięcy temu

Nikt z tej rozpiski nie ma nic wspólnego z rapem.

Rafalala
8 miesięcy temu

Lepiej w wannie dać się zruchać, niż polskiego rapu słuchać.

Wacek
8 miesięcy temu

Krwa znowu wieloryb sriwka-oliwka będzie?chuj nie jadę ,pierdole te kasztany

Putler
8 miesięcy temu

Juz lepiej sezwalic w Lesie

Maciek z Klanu
8 miesięcy temu

Sami wspaniali wykonawcy.

Dewiatoanalnodbytniczoseksuacyjny 69
8 miesięcy temu

Wakacje nad śmietniskiem z polskim analistą w tle. Śmietanka z kutasa będzie świętować jubileusz analnego festynu

Vadim trocky
8 miesięcy temu

Jakim cudem pezet zgodził się wystąpić na jednej scenie z takim ściekiem

Popularne