Sprawdź nas też tutaj

News

Wałbrzyscy raperzy dissują Szada z Trzeciego Wymiaru!

„Zabije szmaciarza” – słyszymy w kawałku.

Opublikowany

 

Chociaż dawno nie słyszeliśmy nic nowego od Szada, lokalni raperzy wydają się mieć na pieńku z byłym reprezentantem Trzeciego Wymiaru. Pochodzący z Wałbrzycha duet zdecydował się zdissować Akrobatę.

Szachu & Boban promują aktualnie nową płytę „Proces Twórczy”, która ukaże się 10 października. W promomixie albumu udostępnionym w sieci możemy zauważyć utwór zatytułowany „Upadł Akrobata”. W tle przewija się postać Szada, a z głośników słyszymy m.in.: „Nagrywamy ścieżki, by cię zgnębić / To zwykła nienawiść nie dla fejmu i pęgi / zabiję szmaciarza”.

Fragmentu numeru możecie posłuchać od 1:45.

 Aktualizacja: 11.10.2018

Cały utwór „Upadł Akrobata”, który skierowany jest w Szada został udostępniony w dniu premiery płyty, 10 października. Można go posłuchać tutaj.

 
50 komentarzy

50
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
fał osiem te

WYKASUJCIE ŁAKI TEN GÓWNIANY UTWÓR, BO JAK NIE TO SZAD POKAŻE WAM W KTÓREJ GRACIE LIDZE.

Kross

Przepraszamy z tych dwóch typów, już gwarantowany mają wpierdol i obiecujemy, że więcej za mikrofon nie sięgną no chyba że za ten poniżej pasa. Nie jesteśmy wstanie opisać, jakie przechodzi nas zażenowanie oraz wstyd. Już więcej się to nie powtórzy 🙂

Kross

Dopiszę tylko, że od samego początku ich „proces twórczy” to największe gówno, jakiekolwiek mogło powstać w Wałbrzychu, zrobimy im odpowiednie honoraria i adekwatne do tego co prezentują, pozdrawiamy.

Aiden

Buahahahah tak wlasnie

taa

Szachu, bierz tę kurwę swoją dziewczynę Bobana i widzę Was kurwa na spotkaniu pod Jubilatem

Śmiechu warte

Wow aż 500 wyświetleń w 10 dni. no, jak sprzedacie z 5 sztuk swojej asłuchalnej płyty to będzie sukces xDDD

Lil Pee - odbanujcie mi konto pedały

a glamrap i tak robi o tym artykuł xddd

iqsyx

wezmę 6 płytek 🙂

BECZKA ŚMIECHU

Ósma liga ma czelność dissować pierwszą lige? beka z asłuchalnych nołnejmów.

Mokan

Chui im w dupy hahah

Na pewno nie

autodiss

polecam sklep fan.pl

kim są te cweluchy xD

QueboRPK

Co za jebane łaki,Szad ich rozjebie.

Odb

Z czym do szada wsiorze??

Tadek

Rozpędź się i zapierdol piruet na chuju jeden z drugim

BOlo

łahahahhahahahahah kurwa co za pajace!!!

Internet powinien takich kasować automatycznie. No kurwa zjeby w chuj

Majki

We dwojke dzieci się dobrali by jednego zdissowac szada który by Sam z palcem w dupie by ich rozwalił 🙂

cidzy

brzydkie chujki blee i to z biednego miasta i syfiastego, pewnie urobek z biedaszybów im zajebali i chcą się na szadzie wyżyć

Starykutafon

Kurwa szad też jest z Wałbrzycha więc się nie wymądrzaj

Nor

Zdajesz sobie sprawę że Szad też jest z Wałbrzycha? Tak tylko pytam bo piszesz o „biednym i sygiastym mieście”.

cidzy

bo jest brzydkie i syfiaste, a to ze szad stamtad jest to co, ciotkę mam w wałbrzychu i często tam jestem, z brejdakiem sami łaziliśmy do biedaszybów za małolata

Słuchacz

No nareszcie. Jednak ktoś ma w tym Wałbrzychu jaja. Za te wszystkie jego podłe kłamstwa i manipulacje należało mu się. A wy psychofani tej małej gnidy weźcie pod uwagę, że nie wszystko co wasz idol nawija w tekstach jest prawdą. Wałbrzych wie jaka z niego jest nędzna kreatura.

ckj

A weź mordeczko powiedz coś więcej na ten temat bo ciekawi mnie o co chodzi

przypominanko

a co zrobił, nie dograł ci się do twojej nędznej płyty? xD

rrk

Już ja was znam ścierwa, Szad osiągnął sukces to wy nołnejmy chcieliście żeby was wszystkich wypromował, i dogrywał wam zwrotki do waszych chujowych płytach. a jak odmówił to wy wielce obrażeni. Bardzo dobrze że Szad wyprowadził się od tego zawistnego miasta.

lil pimp

Co to za parówki xd

Cezar

Przebacz im Boze bo nie wiedza co czynia

oskar

za półtorej godziny szachu cwelu, i weź ze sobą tę kurwe banana http://rapduma.pl/upload/zdj-20131023195713892.jpg

gosh

ale to jest chujoweeee! po co o tym pisać…

robercik

aaaaale chciałem ich pocisnac ale mordeczki w komentarzach byli pierwsi

Beka

Po co ten diss chłopaki. Akrobata już dawno upadł. Schizofrenia go zabiła. Jedyne co robi to żali się że źli ludzie obcinają mu zasięg a ostatni koncert jaki grał to w Pipidówie Dolnej na jakimś siecie chleba przy publice 60+

nakompaktach.pl

Nie ma to jak szukające łaki fejmu na „ikonie” rap sceny….

Zapraszam Was do polubienia mojego fanpage: https://www.facebook.com/nakompaktach/
Znajdziesz tam rzetelne recenzję polskich rap płyt,

Zygfryd Prawdomówny

Lepszy raper to nie zawsze zwycięzca beefu małolaty! Chodzi o argumenty głąby! Wałbrzyska scena to wiele niewyjaśnionych sytuacji, które wreszcie mają szanse ujrzeć światło dzienne! Skoro zdecydowali sie na diss to znaczy ze coś wiedza i chcą to przekazać. Poczekajcie, posłuchajcie i wtedy wyciagajcie wnioski a nie oceniacie po tym kto ile osiągnął w tej grze bo wtedy dissy nie miałyby żadnego znaczenia!

kowalski

„Wałbrzyska scena” a jest taka w ogóle? xD

Deniro

Tragedia nie da sie tego słuchać dno dno dno ! a co do Szada to powinniście sie wstydzić ruszać takiego klasyka .

Sarlay

Chcą rozgłosu jak mgk

Imię

CHUJOWY DISS LICZYŁEM NA PANCZ ŻE AKROBATA ZROBIŁ SZPAGAT NA KOMENDZIE A NIE BYŁO

Aiden

szachu i boban (nawet nie napisze tego z dużej litery) jebcie się na ryj frajerzy, jak szad rapowal to ssaliscie kurwa mleko matki…heh pedalki jebane szmaty

Ola

Hahaha cipki chcą się wybić na marnym kawełeczku,nie zdając sobie sprawy że już dawno są przegrani;)

Damian

Wieśniaków ,buraki wałbrzyskie cielaki

997

Kanał 3W promowało płyty Szacha i innych to teraz postanowili wtrącić swoje 3 grosze, a Szad ich by wjebał i wysrał za jednym zamachem.

Oskar

Przecież w porównaniu do Szada to są leszcze i amatorzy kwaśnych jabłek co stało się między członkami 3W pewnie nigdy się nie dowiemy ale Szad pod względem technicznym jest jednym z najlepszych raperów w Polsce 🙂

sdsdsds

ja pierdole jaki ten diss jest kurwa marny https://www.youtube.com/watch?v=mgveaTToTnA

14:23 7

13:33 7

lolo

Takim rapem jak nagraliście to i ja was rozpier…e A od Akrobaty to na 3 chu..e w bok pajace

szad

Przecież to starzy donosiciele i pedofile przydupasy konfidentów Nullo i borkusza beka i ciepły mocz.

W do C do Ch

Jakie pizdy

Grzegorz

To tu się nie nagrywa dla kasy też ? Mają sponsora czy co ?

TwojStary
Aiden

Wałbrzyski duet? To znaczy ze niby oni są parą tak? Hmmm a więc ciekawe kto jest na górze a kto na dole 🙂

 

Tylko na Glamrap

 

Ostatnie newsy

teledysk3 godziny temu

Turas x DJ Flip – „Movement”

Premiera z Embryo Nagrania.

teledysk4 godziny temu

SB – „Sny”

Producent z Olecka tym razem na mikrofonie.

teledysk6 godzin temu

Young Multi – „Skrzydła”

Pierwszy singiel z nowej płyty.

teledysk9 godzin temu

Beteo – „Wszystkie nasze byłe”

Teledysk promuje płytę "Nowy Pop".

News9 godzin temu

ReTo reklamuje nowe buty Puma

W akcji biorą udział również czołowi polscy freestylerzy.

Jan-rapowanie Jan-rapowanie
teledysk10 godzin temu

Jan-rapowanie ft. Holak – „Układanka”

Pierwszy singiel z nowej płyty.

RAU RAU
teledysk11 godzin temu

RAU – „Nikt w Polsce”

Teledysk promuje płytę "Mistrz Sztuki".

News12 godzin temu

Kolejni goście na nowej płycie Hemp Gru

Album "Eter" trafi do sklepów jeszcze w tym roku.

News16 godzin temu

Znamy wyniki sprzedaży „Egzotyki” Quebonafide

Kolejny sukces na koncie ciechanowskiego rapera.

News1 dzień temu

Rymcerze w podróży po szkołach

Raperzy promują akcję "Nie zmarnuj swojego życia".

Singiel1 dzień temu

Pikers – „Lubię”

Premierowy kawałek od rapera z Elbląga.

News1 dzień temu

Polscy raperzy boją się beefów, bo im się to nie opłaca?

"Kalkulują, bo mogą stracić fanów".

News1 dzień temu

Zeus: „Robię płyty, żeby dowiadywać się czegoś o sobie”

Raper tłumaczy, że jest introwertykiem.

Białas Białas
Singiel1 dzień temu

Białas & Lanek – „Lustra”

Kolejny odsłuch z albumu „HYPER2000”.

Singiel1 dzień temu

Matek x Eripe x Delekta x Zygson x Penx – „Krew i wino”

"Płyta Matka" jest już w sklepach.

 

Popularne