Sprawdź nas też tutaj

fota

Waldemar Peja [jpg]

Opublikowany

 

Przesłał: arekly

 
37 komentarzy

37
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
KukiWJ

A nie reprezentuje ?

azeby

Reprezentuje patologie i glupote, bo z bieda od dawna nie ma nic wspolnego. Jebac damskich bokserow.

flowshow

nie przepadam za jego twórczością, znam raptem kilka utworów, ale zacytuje jego kawałek

„Z biedy Peja się wywodzi, na legalu się odrodził
A zawistnym tak to szkodzi że próbują z błotem zmieszać” 🙂

„Mam 28 lat, ile tłustych? Może z siedem
Mimo to skurwysynu wciąż reprezentuje biedę
Nie jestem hipokrytą dobrze wiem gdzie me korzenie
Z biedy Peja się wywodzi więc reprezentuję biedę”

hahahaha

znasz kilka utworów i dokładnie je cytujesz? no kurwa geniusz!

flowshow

ochłoń, przeczytaj jeszcze raz, zastanów się, jeśli cie to przerasta to hejtuj dalej

azeby

Brawo idioto, cytujesz typa o ktorym mowa. No logiczne, ze nie powie, ze jest juz zarobiony, ze ma zegarek za 3 pensje twojej matki…bo straci fanow, bo czesc go osra. Bedzie robil z siebie penere, biedaka, bo tak lepiej wyglada, bo ma ‚szacun’ u ogrow. Utarlo sie, ze trzeba jebac bogatych z domu a taki udawany biedak jak pener…ubierze to ladnie w slowa a taki nie przepadajacy za jego tworczoscia kretyn jak ty, bedzie go cytowal.
Jak Fritzl powie, ze nie jest pedofilem, to uwierzysz. Bedziesz cytowac.

flowshow

Czytanie ze zrozumieniem ziomuś, przecież każdy wie że ma w chuj hajsu, w roku bodaj 2009 zarobił 700tyś zł i nie jest to odkrycie, „a zawistnym tak to szkodzi że próbują z błotem zmieszać” 🙂 boli Cie to że trzepie tyle hajsu na ludziach którzy lubią jego muzyke, mi jego kawałki nie podchodzą ale nie jestem polaczkiem zza monitora który hejtuje bo ktoś odniósł sukces

„Nie jestem hipokrytą dobrze wiem gdzie me korzenie
Z biedy Peja się wywodzi więc reprezentuję biedę”

pała z czytania ze zrozumieniem, wywodzi się z biedy, aktualnie maw chuj hajsu, każdy o tym wie, niektórych to boli, mnie nie, amen

azeby

Od poczatku wiedzialem, ze jestes slepo zapatrzonym w peie ogrem. Nie wiem po jaki chuj mamisz ludzi, ze nie przepadasz za jego tworczoscia…obiektywizm jest lepiej postrzegany…tylko, ze za chuj go nie masz.

Ziomusia to szukaj w swoim lozku, jak tata przyjdzie cie pozegnac i ucalowac. Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem ale nie wymagam tego od ciebie bo jestes fanem pei. Jestes idiota, bo cytujesz goscia, ktory nie moze powiedziec, ze jest juz zarobiony i ze ma wszystko w chuju. Nie oplaca mu sie to. Bedzie podtrzymywac, ze na zawsze zwiazany z ulica, ze wino opierdoli, ze jest ‚swoj’…chcesz w to wierzyc, bo plakat pei nad twoim lozkiem mocno zapewne przyklejony.

Na dodatek czuje, ze jestes zwykla emigracyjna kurwa, bo tylko takie szmaty uzywaja slow jak ‚polaczek’. Zarabiasz 8 funciakow na godzine na zmywaku jak borixon i wielki pan i wladca. Stary, w chuju mam to czy peia zarabia milion czy 100 miliardow na sekunde…ale jest jebanym hipokryta, tak jak i ty…a teraz zapierdalaj myc talerze po murzynach.

Tak na marginesie, gdybys cytowal poetow, osobe wyksztalcona, kogos cenionego…a ty kurwa wypierdalasz z belkotem od jakiegos alkoholika z rozdwojeniem jazni, ktory prawka nie moze zrobic, bo dostal kategorie E w wojsku…co wskazuje na inwalidztwo lub debilizm. Gratuluje autorytetow, gratuluje wyznacznikow.

Nara:)

flowshow

ostatni raz ci odpisuje bo polemika z tobą nic nie wnosi 🙂 nigdy nie słuchałem peji, na co dzień słucham rapu ze stanów i francji, z polskich raperów cenie eldo i tedego (bądź jak wolisz uszatego i wieprza) , jebie mnie muzyka peji i jego fajni, jak lubią go słuchać to mnie nic do tego, że zarabia na tym siano też mnie jebie, za zieloną górę ma u mnie mniej szacunku niż miał, ale nie boli mnie to że zarabia na tym a słowa „reprezentuje biede” nie odnoszą się do jego sytuacji materialnej, trzeba być debilem żeby tego nie rozumieć

ogrem jesteś ty, obrażasz mnie bo mam inne poglądy i jesteś polaczkiem bo boli cie że ktoś odniósł sukces komercyjny

a mieszkam w polsce, studiuje i pracuje bo mam mózg i umiejętności i nie muszę hejtować ludzi o innych poglądach by poczuć się lepiej 🙂

azeby

Zmartwiles mnie niesamowicie:)
Tak prawde mowiac, mozesz teraz pisac wszystko, bawisz sie w cytowanie i usprawiedliwianie pei, wiec jestes ogrem, chcesz wypasc obiektywnie, jednoczesnie uwiarygodnic wypowiedz. Idz pan w chuj.

Tak tylko wtrace „jebie mnie(…)i jego fani” – gratuluje:)

Musisz byc na prawde glupi, zeby tego nie ogarniac. Widocznie mozg nie ma ochoty rozwijac sie na zmywaku w Anglii. peia, jako czlowiek odrobine rozumny, bedzie w swoich tekstach przedstawial wlasna osobe, jako ta najlepsza, jako ta, ktora powinna byc szanowana przez ludzi ulicy, jako ten, ktory nigdy nie odcial sie od biednych, jako ksiaze (kurwa, to jest zart) i moge tak jeszcze dlugo…a ty go debilu cytujesz. Wiadomo, ze nie powie ‚tak, jestem bogaty i sram na tych lamusow, rzuce im czasem 2zl, bo dla mnie to nic a oni beda mnie wielbic przez pol roku, nawijam o czyms, z czym nie mam juz nic wspolnego ale wiem, ze maloletni to kupia, bo grozne i uliczne kawalki sa zawsze lepiej postrzegane’.

Za glupi jestes na ta polemike, wiec wracaj do naczyn.

PS. Ja jestem profesorem, dyrektorem, prezesem i mam wlasna awionetke:)

Nara:)

OBYWATEL JAMAN

PO CHUJ CYTUJESZ TEN CHŁAM. REPREZENTOWAL BIEDE W 2002 JAK KUPIL FURE PROSTO Z SALONU ZA GOTÓWKĘ.

SZITERSS

POŁOWA TYCH JEGO PATOLOGICZNYCH FANOW ZOBACZYŁABY STAN JEGO KONTA I BY SIE ZESRAŁA ILE MOZNA ZAROBIC NA RAPIE

Fals

ile Twoim zdanie zarabia Peja cymbale!!!!

OBYWATEL JAMAN

ZARABIA W CHUJ. PRAWILNIAK. A TY DALEJ KUPUJ JEGO PŁYTY I NABIJAJ MU KIESZEN BO W KONCU ZA COS MUSI REPREZENTOWAC TA BIEDE.

Haha

TYLKO DEBIL NIE ROZUMIE SŁOWA REPREZENTUJE

andzej

REPREZENTUJE PATOLOGIE

TDF

Rychu sprzedał w chuj płyt nie wpompowawszy 300tys pln’ów
Cały hajs idzie na nową kamerę dla GANDZIORA

OBYWATEL JAMAN

PRZECIEZ GANDZIOR KRĘCI WSZYSTKO TELEFONEM KOMORKOWYM

pezia

Hennessy, fura z salonu, chalupa, obnoszenie sie w disach z tym, ile to nie ma kasy… Kiedys moze reprezentowal biede, teraz ksieciuniowi odjebala palma i reprezentuje biede umyslowa.

Na swoj sposob go podziwiam, bo stworzyl armie tepych kretynow, ktorzy mu opierdola gale, jesli ten sobie tego zazyczy. Rysio mowi, ze jest biedak i chuj, ogry propsuja. Ogry sa tak tepe, ze majac neta, kompa, dach nad glowa…wczuwaja sie w rysia i tez mowia, ze u nich bieda, ze zywia sie karaluchami spod zepsutej lodowki.

TEDE

I jedzą tynk ze ściany

pezia

…u ogrow nie ma tynku, bo zjadl go grzyb…i karaluchy spod zepsutej lodowki.

szydze

peia reprezentuje biede a wszystko co wydaje to za siano. Nigdy zadnego mixtape’u, co na taka rozdmuchana legende zasluguje na mele w ryj. Jeden mial sie pojawic ale zeby go stworzyc (Charlie P) musial sie nakurwic jak szmata. Niestety przestal pic, wiec osral fanow rzadka kupa. Cwel łasy na kase.

PogromcaHejterów

Jebać was kurwy hejterskie ! Jedzie wam cała scena, jedzie wam Peja !

pezia

Jedzie nam cala scena a twoja stara opierdolila Big Bena! PIS JOU! ŁOOOOOOOOOOOO!

aaa

Reprezentowac, a byc. To dwie rozne rzeczy!!

azeby

Frankowski reprezentuje Polske, bo jest Polakiem, peia reprezentuje biede, bo jest jebanym populista, ktory zrobi z siebie srake, jesli to sie lepiej sprzeda.

OBYWATEL JAMAN

HEHE

ja jebie

Reprezentuje Biedronke

smieH

wspiera POLSKE hE_He

OBYWATEL JAMAN

CHYBA WSPIERA UBOGICH

LDogg

Siema! I chuj mnie obchodzi co powiedział peia

incore.

Sprawa jest prosta, reprezentować biedę nie znaczy by biednym 😉
Dziękuję dobranoc, możecie hejtować.

mary jane

A CO MIAŁ ZA DARMO PŁYTY WYDAWAĆ I KONCERTY WAM KURWY GRAĆ? IDIOCI Z WAS JAJEBIE

Tyjebiesz

„JAJEBIE” – to sie umyj ty kurwo:D

OBYWATEL JAMAN

DOKŁADNIE. MA BYC BIEDNY I CHODZIC DO OPIEKI SPOŁECZNEJ. NIECH REPREZENTUJE BIEDE.

kutaz

bieda na trakach… rap skill zero…

Pede

Popularne