Sprawdź nas też tutaj

News

Walka Peji i Tedego za milion euro? „Zgodziłbym się”

Czy jest szansa na taki pojedynek?

Opublikowany

 

tede peja

O ewentualnej walce Peji i Tedego w formule MMA mówi się od dawna. Kwoty, które się pojawiają robią wrażenie, ale na razie nikt takich pieniędzy na stół nie wyłożył.

Podczas dzisiejszego programu „Hejt Park” na Kanale Sportowym, Tomasz Smokowski zapytał Tedego, czy zgodziłby się na walkę z Peją za milion euro?

– Za milion euro to zgodziłbym się teraz. Za tyle to mogę tam wejść nawet bez okularów i w mordę dostać. – odpowiedział bez wahania raper. – Jednak nie wiem, czy to nie byłby problem, że Rychu nie jest zbyt rosły. – zastanawiał się.



Kilka miesięcy temu, Tede przyznał, że mógłby spotkać się z Rychem w klatce za 2 miliony złotych. Co na to włodarze Fame MMA?

– 4 miliony złotych za jedną walkę. Wyobraź sobie jaka sprzedaż musiałaby być… – mówił wtedy Wojtek Gola. – Jest to ciekawa walka. Jeżeli panowie by chcieli i o fajnych pieniądzach dla obu stron opłacalnych… – dodał. – Możemy uderzyć do Tedego i Peji ponownie. Może udałoby się coś zrobić. – dorzucił Boxdel.



43 komentarze
43 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
REEEE
11 miesięcy temu

FLAKOWI HAJS SIE KOŃCZY, BO MAŁO KTO JUZ TEGO STĘKANIA SŁUCHA, A CAŁA KASA PRZEBALOWANA WIEC ŻEBRA O WALKE Z PENEREM XD

sie kurwa nie interesuj
11 miesięcy temu
Reply to  REEEE

FLAKOWI TO SIE KURWA PIENIADZE REGULARNIE KONCZA OD BALOWANIA OD 15 LAT A CORAZ TO NOWSZA FURA NA -1 STOI

SKURVVYSYN J3BANY® Dominacja Genetyczna
4 miesięcy temu

FURA W LIZINGU NA MATKĘ XD

Skurwisyn
11 miesięcy temu
Reply to  REEEE

Głucha noc, noc głucha
W japie kutas, w dupie grucha
W centrum rowa ktoś mnie rucha
Z dziury sączy mi się jucha
Człowieku pełna dupa

Jarek
11 miesięcy temu
Reply to  Skurwisyn

Haha

A$AP Smroku
11 miesięcy temu

Pizde niech sklei flak i niech juz zniknie razem z penerem co go tylko na stronach z kutasa na banerach widać ze dalej się pruje w tv, tfu

Terapeuta grupowy
11 miesięcy temu
Reply to  A$AP Smroku

POLECAM PROZAK NA TWOJE PROBLEMY

diler z bloku
11 miesięcy temu

Kurwa gruby cwelu, nie rób z siebie człowieka z godnością, za sto tysięcy to byś się tam kąpał z rafalalem, a co mówić mln euro

Monokuma
11 miesięcy temu

Hahahahha Jacuś proszę Cię przestań ćpać. Każdy, dosłownie już każdy wie, że kończą Ci się pieniądze i wydajesz srycje reedycje. Cóż, to skutki bananostwa i głupoty podkręcanej wciąganiem i paleniem #mefka.
Co ty tam robisz na tej Warszawie? Żeby mieć na #mefka a jednocześnie nie odpierdalać złego PR to oddajesz ciuchy za towar dilerom, to akurat informacja z pierwszej ręki od Moskala któremu z uśmiechem wciskałeś płyty bluzy i chuj wie co jeszcze za piąteczka towaru.
Milion euro to zwykły bait, prank. Ale ty wytrzeszczyłeś podkrążone oczy i niczym pies od razu „tak, tak, tak, niech mnie biją”.
Rysiu jest jaki jest, ale to nie on odpierdala pajacerke.
Przykro mi Jacuś, ale skończ już to muzykowanie, w szafie masz jeszcze parę ciuszkow, może jak wszystkie podpiszesz to dociagniesz do końca miesiąca zanim zabiją Cię skręty i psychoza na zjeździe bez #mefka

sie kurwa nie interesuj
11 miesięcy temu
Reply to  Monokuma

NIE NO RYSIO W TEFAŁENIE NIE PAJACOWAŁ WCALE

Bezel SLU
11 miesięcy temu

flaczek i dziwka z tvnu znów kręcą lewe afery bo cebulandia i 40 letnie gimby o nich zapominają

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
11 miesięcy temu

bankruci z wwa procente tede i ten jego szpan hahahaha typ nawet nie ma domu z ogrodem to taka tokarczuk ma zameczek 😀

Ty łysa szmato
11 miesięcy temu

Normalnie jak PiS i PO. Jeden bez drugiego nie może istnieć, nie może żyć. Stare dziady, ale wiecznie podtrzymują ten sztuczny konflikt, by pojawiać się w nagłówkach. BEKA.

ZETEM
11 miesięcy temu

ZAMKNIJ MORDĘ

Krultekin
11 miesięcy temu

Ta kurwa co sprzedała się za spot reklamowy o jebanej szpieconce będzie udzielać rad odnośnie hipokryzji ja pierdole Xd

Łaku simba
11 miesięcy temu

Nikt im tyle nie da. Dziadom się hajs kończy, ostatnie akty dukania. Tylko walka im została, ale maks po 250tys dostaną… i singiel burza zip składu buahaha

DR LUEBITCH
11 miesięcy temu

Zobacz Eldoka na wolno,masz tutaj przed soba moja mysl uwolniona….
Ten doskonaly styl wolny prxypomina mi wspaniałe czasy swietnosci beki glamrapu….

Pan Jaweł
11 miesięcy temu

mianownik   peja
dopełniacz   pei
celownik   pei
biernik   peję
narzędnik   peją
miejscownik   pei
wołacz   peja

kontrabas
11 miesięcy temu
Reply to  Pan Jaweł

wołacz: pejo

Pani z polskiego
11 miesięcy temu
Reply to  Pan Jaweł

To nie ma sensu! Całe 4 lata próbowałam i nic! Jak grochem o ściane. Każden jeden!

Bobek
11 miesięcy temu

Pudzian dostał 500k i to była jedna z większych… Wypłata w MMA… Więc z czym do ludu…

Piotr
11 miesięcy temu

A ja w pierdol mogę tobie za darmo dac

V7txt
11 miesięcy temu

Peja by go rozwalił , tede nie ma formy i nigdy jej nie miała ,
Tede to biedak jako artysta już dawno sie skończył , na siłe próbuje jeszcze wyciskac z tej muzyki ile sie da ale to wszystko jest słabe kiepskie , nikt już tego nie słucha.
Peja jest bardziej rozsądny finansowo , ale też już jego czasy świetności mineły , odchodzą w cień , obydwoje są już nie kreatywni artystycznie.
Nie potrafią wymyślić siebie na nowo , bo czasy i sluchacze są nowi .

Marus
11 miesięcy temu

Nigdy do niej nie dojdzie nie czytajcie tego ani Peja ani tede nie zawalczy w frikowej federacji ani w żadnej innej

Dr.Czesław
11 miesięcy temu

Sam bym wyszedł za Milion Euro na ring by ich zbic

Reto
11 miesięcy temu

Co na to Paluch?

Łaku simba
11 miesięcy temu
Reply to  Reto

Normalnie nie

sebix
11 miesięcy temu

Ciekawe czy teraz don kasjo wygra.. podobno już nie długo high league 2, będzie walka mini majk kontra big jack

Hanys
11 miesięcy temu

Jebac goroli

AntyFan
11 miesięcy temu

Ta walka by rozwaliła system. To była by najlepsza i najciekawsza walka w historii walk freak . Cała Polska by o niej mówiła i wszystkie media by o tym pisali i mówili. Ale mimo wszystko za taką walkę 4 miliony euro to za dużo jednak

Obiektywnie
11 miesięcy temu

Tede by wygrał, bo jednak trenuje od paru ładnych lat, ma wzrost, dobrze unika ciosów (kto pamięta atak na scenie, ten wie). Poza tym Peja spierdolił z ustawki z Tede, czego nie zanegował. Tyle w temacie ulicy. Ale z drugiej strony, chuj kogo to dzisiaj obchodzi, chyba tylko patoli spod bloku. Jebać ulicę. Liczy się Dom, liczy się Rodzina. Z Peją bym chętnie usiadł do stolu i wiem że miałbym o czym pogadać mając tyle lat na karku ile mam, a z Tede, cóż.. słuchając wywiadów z nim niezależnie od przedziału czasowego, to podziękuję.

$kóót3 b008o
11 miesięcy temu
Reply to  Obiektywnie

A na obiad consome ?

Obiektywnie
11 miesięcy temu
Reply to  $kóót3 b008o

Sram na ten rosół dla żabojadów.
Schabowy i polska wódka

Popularne