Sprawdź nas też tutaj

Premiery Płyt

Warga – „Pół Serio”

Debiutancki album Macieja Dąbrowskiego z kanału „Z Dvpy”.

Opublikowany

 

Okładka płyty Warga "Pół Serio"

Data premiery: 20.05.2019

Maciej Dąbrowski, inaczej Człowiek Warga, znany z prowadzenia kanału YouTube „Z Dvpy” wydaje swój pierwszy muzyczny album. I to wcale nie „pół żartem”.

Back to roots? Debiutancki rap-album Wargi to oldschool zahaczający o lata 2000-2003, z płynącym nowojorskim lub kalifornijskim bitem, co świadczy o przywiązaniu rapera do tradycji hip-hopu. Na krążku nie zabrakło jednak i nowoszkolnych, autotune’owych perełek, co z kolei ma prezentować otwarte podejście Wargi do świeżych rozwiązań w rapie.

Płyta nazywa się “Pól Serio”, bo – jak mówi artysta – nigdy nie jest w pełni poważny. Mimo tego, płyta nie jest robiona pół żartem, dlatego w tytule widnieje tylko jeden człon znanego powiedzenia.

Za wszystkie bity odpowiada TastyDope z TastyBeats, a za mix i mastering Nerwus. Skrecze i cuty ukręcił BlackBeltGreg, a niektóre refreny i jeden wspólny numer nagrany został wraz z żoną rapera – MishOn.Na płycie znajdzie się 17 kompozycji. Premiera odbędzie się 20 maja 2019 roku.

Wersja preorderowa zawiera dodatkowo: autograf, plakat, 3 bonus tracki oraz wlepki. Cena: 39,99 zł na mymusicshop.pl.

Tracklista

brak informacji

Utwory

  1. Warga – „Warszawskie Powietrze”
  2. Warga – „Reflektory”

Artykuły

  1. Wini rozmawia z Człowiekiem Wargą
  2. Człowiek Warga roastuje Popka
  3. Człowiek Warga (Z Dvpy) nagrywa rapową płytę
 
11 komentarzy

11
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Rudy śmieć

A Remik siedzi, zaciesza ten łysy ryj i liczy walizki pieniędzy zarobione na gimbach. To jest prawdziwy hustler, a nie jakieś kurwa tytusy z asfaltu czy wojtki z prosto

SPINA SOKOŁA Z KOSTECKIM

KTO PAMIĘTA SPINE SOKOŁA Z KOSTECKIM? XDDD
https://www.youtube.com/watch?v=muxxfXk_N20

https://www.youtube.com/watch?v=YWT5DoXAvK8

TUSK AGENTEM „OSKAR”
Komorowski, to SZCZYNUKOWICZ, pseudonim „LITWIN” potomek Osipa Szczynukowicza. parobek podstawiony przez żydów, do wyzysku polakow.
Agent Lech Walesa o pseudonimie Bolek, to zwykłe gówno, nawet nie człowiek. Śmieć, analfabeta i konfidenckie, komunistyczne ścierwo.

JebacRedi

JEST PEJA NA FEACIE?

Agatii94

Czekam, single rozbudzily apetyt.

00:12 i 17

Opublikowany 3 godziny temu Przez Redakcja

19:55 57

Sdo

Maciek jest wporzo gościem,pozdro Warga.

Odb

Seria połówki wargi

Natalia19

Kamerzysta najlepiej rapuje że wszystkich youtuberow jednak

KamerzystaToNieRaper

ta natalcio pisz komenty na glamrapie ze worek ,,rapuje” i to jeszcze dobrze. smiac sie czy plakac? dziwie sie ze cie nie zjadli tutaj 😀

Antoni

Kamerzysta to discopolo

Popularne