Sprawdź nas też tutaj

Singiel

WdoWa remixuje najnowszy singiel Sitka

„Suko powiedz jaki styl mam”.

Opublikowany

 

Sitek jest obecnie w trakcie promocji kolejnej płyty „Nowy Vibe”. Kilka dni temu raper udostępnił singiel „Syzyf”, który zbliża się do pół miliona odsłon na Youtube. Tymczasem WdoWa zdecydowała się zremixować ten kawałek w swoim stylu.

Lubię od czasu do czasu sieknąć RYJmix jakiegoś sztosu. – komentuje raperka.

 
48 komentarzy

48
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Jan Gaweł Długi

Wdowa, dotknij mi rowa!

RAFALALA

KTO WYGRAŁ BEEF? TEDE, PEJA CZY ONAR?
WYGRAŁA WANNA JAK MAWIAŁ BELMONDZIAK!

DDD

ona to niech spierala najdalej jak mozna

ej Wdowa!

Po co Ci ta zabawa w muzykowanie? Spójrzmy prawdzie w oczy, nie znasz się na tym a hajs z tego jest żaden. Pierdolnij tym wszystkim, to nie dla Ciebie. Powiem Ci tak, nie jesteś jeszcze taka stara, wyglądasz też nie najgorzej. Nie myślałaś żeby zrobić karierę w branży porno? Jest taki gość – Greg Lansky. Wyszukaj go sobie w google i zrób tak, ogól pusię, porób sobie kilka fotek w negliżu i wyślij na maila wcześniej wspomnianego gościa. Myślę, że z Twoją aparycją masz szansę dostać rolę w produkcji BLACKED albo BLACKEDRAW.COM. Sama pomyśl, wielu ludzi chętnie zobaczy jak squirtujesz podczas gangbangu z kilkoma dorodnymi murzynami. Natomiast Ty zarobisz całkiem niezły hajs i ktoś wreszcie zaspokoi Cię seksualnie. Dobrze wiem, że ten siusiumajtek Mesuś nie wiele potrafił zdziałać swoim pyrtkiem, ale tak to już jest gdy kobieta zamiast z mężczyzną woli umawiać się z jego marną namiastką. Poważnie zastanów się na tym co napisałem. Pozdro.

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░Wdowa░░░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░Sitek░░░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

EJ TY KOLO!

NIE ZNAM SIE NA TYCH OLSKICH RAPOWSKICH SMIECIACH ALE POLOZENIE SWOJEGO WOKALU NA CUDZY BIT TO JEST REMIX, NO KURWA CHYBA ZART.

TWÓJ STARY

Jeśli się nie znasz po chuj zabierasz głos?

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░TWÓJ░░░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░STARY░░░░░░░░░░░░░░░

EJ TY KOLO!

I CHUJU DO SZCZANIA INFORMUJĘ CIĘ ŻE REMIX TO JEST WTEDY GDY JEST INNA MELODIA, MUZYKA. A JAK JA SE BEDE DO TEGO BITU PIERDZIAŁ I PIERDOLIŁ COŚ OD RZECZY TO BEDZIE REMIX. NO NIE TY PIERDOLONY CHUJU. TO MOŻE BYĆ COVER CZY TAM BLEND TY PIERDOLONA MAMAŁYGO.

EJ TY KOLO!

– CZYM SIĘ RÓŻNI EJ TY KOLO OD WIADRA Z GÓWNEM?
– WIADREM
HAAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Obozowy Kapo aka bedopies

WdoWa znowu pierze obsikane portki ten typ mesa
„Suko powiedz jaki proszek użyć”

grube prącie magika z kato

…..
.d$$$$*$$$$$$bc
.d$P” d$$ „*$$.
d$” 4$”$$ „$$.
4$P $F ^$F „$c
z$% d$ 3$ ^$L
4$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$F
$$$F”””””””$F””””””$F”””””C$$*$
.$%”$$e d$ 3$ z$$” $F
4$ *$$.4$” $$d$P” $$
4$ ^*$$. .d$F $$
4$ d$”$$c z$$”3$ $F
$L 4$” ^*$$$P” $$ 4$”
3$ $F .d$P$$e ^$F $P
$$ d$ .$$” „$$c 3$ d$
*$.4$”z$$” ^*$$$$ $$
„$$$$P” „$$$P
*$b. .d$P”
„$$$ec…..ze$$$”
„**$$$**””

Fart

TA JEJ MANIERA W GŁOSIE JEST TAK Z DUPY, ŻE AŻ WSTYD MI ZA NIĄ. TAK SAMO TE JEJ HOT16 REKORD ŻENADY. Z KAENEM JEJ JEDYNIE WYSZŁO BO BYŁA SOBĄ A TU ZGRYWA CWANĄ DZIUNIĘ I JEST TO TAK SZTUCZNE I ŻENUĄCE, ŻE TYLKO SIĘ ZESRAĆ… ŁAPA W DÓŁ I ZOSTAW TEN MIKROFON, BO NAWET JEŚLI BYŁAŚ SZERZEJ ZNANA JAKO JEDNA Z PIERWSZYCH FEMCEE TO PAMIĘTAJ W POLSKIM RAPIE TYLKO RYFA WIE O CO CHODZI I Z MŁODEGO POKOLENIA KARA FAJNIE SIĘ ROZWIJA. TO CO TY ROBISZ WYWOŁUJE WE MNIE CUDZOWSTYD BO MASZ SWOJE LATA A TAKIE ŚMIECI NAWIJASZ JAK PUSTA 14-LATKA. ŁAPA W DÓŁ BĄDŹ POWAŻNA I BUJAJ GARBA

Wdowiec

Remixuje sitka bo pomysłów brak
Gdyby dalej dawała dupy mesowi
To może inaczej wyglądałby świat

Wariacik

Wypierdolę swoją 16 mimo tego że nic nie wiem
Mimo tego, że jest przechujowa
A resztę ludzi to jebie,
Mogę nasrać na ciebie, albo na siebie
Sluchanie rapu daje raka, więc po co rap ci pojebie

Wariacik

Nie no nie jest takie złe, ale pewnie wyciągnie tomba z grobu za ten hash tombraider

Matias

Oj ale by Hiszpan pojechał w te duże cycuchy.

glos rozsadku

Pokaz cyce i zejdz z sceny

Pip

Wdowa wdowa wdowa ty mi tu nic nie remiksuj tylko ściągnij majteczki rozchyl nóżki i poka na swoją świątynie miłości jak będzie zdatna to sam ja jak to mówisz zremiksuje

Maryla Rodowicz

Nie wiem co ona tam pierdoli, trzeba słuchać takich kawałków i czytać tekst jednocześnie bo chuj wie co tam mlaska. Kurwa no jak tede: tylko, że on więcej stęka do autotune.
PS: Ruchalby tego Milfa.

żENADA

Cipka remixuje najnowszy singiel Psitka

zxz

hahaha ten glos cip cipcip… jak typowa polska „raperka” guova adma cipccipcip xd

Dobra

Dobra Pizda 🙂

Pip

Każdy fan polskiego rapu chociaż raz kręcił śmigło nad fotami wdowy i był (jest) z tego dumny

Pan Paweł

Suko zremiksować to możesz mojego chuja

Pan Paweł

I zrobisz z niego SitKO

Znający prawdę- SZCZECIN

Ruchalbym kutasem w buzię. Jak RENE że Szczecina – wiem że to czytasz i z chęcią bym Cię spenetrował.

Sius

Leci z siusiaka takie białe

B1Lą

Ona nie miała kończyć z muzyką?

sazs

przeciez to co robi to nie muzyka xD

Norbi

Wdowa po norbim

Fan Wdowy

Taka śliczna kobietka i tak się zeszpeciła tym tatuażem. Ale nadal piękna. Wdowa, kocham Cię!

Odb

WdoWa kąpie w najnowszej wannie psitke

im większy ulicznik tym szybciej robi szpagat

Czemu brzydkie dupy, hejtują ładne dupy? Jakby liczył się rozum to na insta miałby najwięcej fallowersów jakiś fizyk atomowy, a nie fajna dupa.
Jak byłem małolatem, to miałem ze sobą aparat. Aparat na klisze. Jak się jechało na kolonię. to miało się do dyspozycji 24 zdjęcia. na dwa tygodnie! kurwa…24 zdjęcia… wiecie co to był za proces myślowy? Nie było smartfonów, nawet telefonów robiących zdjęcia 0/5px. Nic nie było. Wtedy człowiek szanował to co ma i ostatnia rzecz jakiej przyszłoby mu do głowy zrobić foto to własnej dupy.

Czemu Wdowa zawsze się wpierooli w jakieś protest song, gdzie ktoś jest kto walczy o swoje zasady i jest nierozumiany, ale ma moralną wyższość i marzenia. Taka Bragga ale na smutno 🙂

Sitek, wcześniej Tede – nie banglasz.

Kiedyś robiła disco noir i jakby została w tej stylistyce to zrobiłaby karierę. Jak w tym kawałku – https://www.youtube.com/watch?v=CSqdPa-Bhe4

Prawda

Opublikowany 2 dni temu 10 lipca 2020 Przez Maxymilian Hozer

20:50 7

Sokista z Rembertowa

Krowa, jak zwykle rap autoterapeutyczny, żeby sobie poprawić poczucie własnej wartości.

WKS

Szlauf

DonJakiDon

PALUCH I CAŁA EKIPA BOR NAJLEPSZA W KRAJU ! BAA I NA ŚWIECIE !!!
WSZYSCY SŁUCHAJĄ JEGO KAWAŁKÓW ! MISTRZOSTWO ŚWIATA !
NA NOWEJ PŁYCIE POKAŻE KLASĘ I WYJAŚNI !
ROZUMISZ CIECIELĄGU ?

Maryla Rodowicz

Nowa płyta będzie z kuzynem Czegewary.

Jan Sranie w Banie

Paluch ma takie tępe spojrzenie

Rafał Trans

Jak widzi kutasa to ma inny wyraz twarzy. Taki jakby chciał go zasmakować.

Brawo

ALE WYJAŚNIAJĄ PALCZASTEGO FARMAZONA W KOMENTARZACH TYLKO POPCORN I CZYTAĆ SOBIE 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=_BlOUDgtR8U 🙂

Tovaritch – BRATVA IX Feat Paluch

Brawo Dla NIch a paluch to farmazon 🙂

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Sokół i Marysia Starosta to obrzydliwi zwyrodnialce i pedofile
Odświeżam artykuł z 2013r.o Sokole i Marysi Staroście ,zobaczcie jak żałośnie się tłumaczą że swej pedofilii,nawet nie mieli się jak z tego wytłumaczyć ,biedny ten malutki chłopczyk którego chcieli przewieść i porwać Wstyd

https://glamrap.pl/sokol-pokrzyzowalem-plany-pedofila/

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

A ja tak a se czytam,a co a jak,..
Czytam
I jednocześnie pytam :
Gdzie się podziały te porządne wartości o Bogu i patriotach ?
Przecież zapotrzebowanie RAP sceny muzycznej jest inneee nie?
(Jest tylko około 600 sztuk masonskich świń w Polsce w mediach,a całe społeczeństwo polskie jest katolickie)prawie 40 milionów jest przeciw iluminatom ha!

Ludzie nie chcą masonów
Tylko normalnych wartości
Porządnych i dobrych
A nie o burdelach,ćpaniu i chlaaaniu i ruchaniu#
#antymasonka od urodzenia JA Petarda sztuka kozacka i twardAAA
Wasza zresztą bo ja i przede wszystkim :
To dla spoleczenstwa

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Czy wy myślicie że naćpane wojsko polskie by dawali na biologiczna wojnę?jest pandemia nie?

Tytus

Trzaskowski gejowski. ZaDuduj żeby się Dudało

Tytus

Stary mnie dotykał, ale andżej to ułaskawił

Popularne