Sprawdź nas też tutaj

News

Wini ma problem z PRO8L3MEM: „Dołuje mnie”

Szef Stoprocent zrobił unboxing albumu „Widmo”.

Opublikowany

 

wini
Wini / fot. Magda Patocka

Steez i Oskar już od dwóch tygodni okupują pierwsze miejsce na Olisie. Od kilku tygodni możemy mówić śmiało, że album „Widmo” osiągnął komercyjny sukces, sprzedając się w samym preorderze w 15 tysięcznym nakładzie. W sieci pojawiają się co chwila nowe recenzje i opinie na temat krążka, a swoją cegiełkę do tego dorzucił też Wini.

Wini pokazał jak wygląda „Widmo”

Z PRO8L3MEM mam problem, że mnie dołuje – mówi Wini w nowym filmie. – Nie mogę odmówić chłopakom oryginalnej, świetnej muzyki, więc postanowiłem wesprzeć ten hedonistyczny projekt, ponieważ sam jestem hedonistą, chociaż ostatnio krypto hedonistą – dodaje.

Poniżej zobaczycie unboxing „Widma” w wykonaniu Winicjusza.

 
18 komentarzy

18
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Kaz Bałagane

Mordo wpadasz na ten wywiad do ZK?
Bo naczelnik się pyta, jestem właśnie u niego na herbatce i makowcu i mam mało czasu
Odpisz plis szybko tu pod komentarzem

Odb

Wini ma pro8l3m z dołem. Problem w tym że jest za gruby by wyjść.

Kaszysz

To musi być duży problem, skoro ma problem z problemem

Cydży

Wini buja sie na ksywie profesor nauk

Młody Kaszub

Moedeczki Wini choruje na śmiertelną chorobę zwaną LUSTRZYCĄ jest to poważna chorobą ponieważ Spaślak gdy spogląda się w lustrze nie widzi własnej parówy bo ma taki wielki bebzon

ProfesorNauk

Ale dobrze że ty ją widzisz i codziennie mu ją opierdalasz spermochleju.

Jakub

Idioto lustrzyca występuje wtedy gdy jedyna mozliwoscia na zobaczenia parowy jest lustro jak sama nazwa wskazuje

Skwarczester

Ostatnio stałem w kolejce do kiosku żeby kupić bilet.
Przede mną w kolejce stał ten jebany spaślak Wini i wpierdalał kebaba.
Gość się tam orkutnie zjebał – wiecie, tak mega głośno i śmierdząco.
W dodatku sos leciał mu po ryju, skurwiel wytarł sobie ryj koszulką którą miał na sobie.
Ludzie mu zaczęli zwracać uwagę że jebie i żeby spierdalał bączyć gdzie indziej.
Jebany oblech wykrzyczał z pełnym ryjem „Na dworze Wini może hehehe” po czym mu ten obrzydliwy kebab wypadl z ryja – on go podniósł i dalej wpierdalał.
Od tego momentu mam obrzydzenie gdy widzę kebaba i grubych ludzi.

ProfesorNauk

Ale grubi ludzie (chłopy) bez kebaba i z pytą na wierzchu cię podniecają i za każdym razem wylizujesz im parówy i rowy ociekające potem przy okazji

karq

Co ten grubas pornograficzny pierdoli, zajebista płyta

Ciekawy Maciek

Ciekawe czy Wini w ogóle jest w stanie zobaczyć swojego kutasa pod tymi zwałami tłuszczu

ProfesorNauk

Na bank widzi twoją cipke jak staniesz przed nim oblechu.

ABDUL al-kOZYeb

WINI MA PROBLEM Z UROLOGIEM BUAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH

00:12 i 17

Opublikowany 21 godzin temu Przez Sebastian Skajnowski
wini

19:00 7

Bedogie

Jestem Willy Wonka – puszczam sobie bąka
Jestem Wonka Willy – nie czekam ani chwili !
Twoja dupa kwili
Psiochy jej nie myli

Kaz Bałagane

A my mamy z tobą problem bo jesteś jebanym grubasem.
W dodatku obleśnym któremu w wytwórni chyba został tylko mutant Ren

powodziowy

tak zwane kurwa niuskule pozwalają Ci się więcej bawić
https://www.youtube.com/watch?v=grv-W46yCp8

Wamp 2 Dem

Wyindywiduowalismy sie z rozentujowanego tlumu.. Czy jestem juz w Narni ?

Popularne