Sprawdź nas też tutaj

News

Wini: „Przysyłacie mi masę beznadziejnych płyt, których się nie da słuchać”

Unboxing w wykonaniu szefa Stoprocent.

Opublikowany

 

Wini opublikował na swoim kanale kolejny film z unboxingiem, tym razem przypadkowych płyt. Po zaprezentowaniu albumów, które otrzymał naszła go taka refleksja: – Przysyłacie mi całą masę beznadziejnych, gównianych płyt, których się nie da słuchać. Nie róbcie tego, proszę was o to, nie wysyłajcie mi swoich płyt, nie chcę tego słuchać. – mówi Wini.

Szef Stoprocent ma propozycję, aby wysyłać mu jakieś ciekawsze rzeczy. – Natomiast pomyślałem sobie, że fajnie by było, jakbyście mi wysłali coś zajebistego dla odmiany. – dodaje.

Na koniec Wini poprosił widzów, aby wysyłali mu także filmy ze swoich wesel, ponieważ chce nagrać teledysk do miłosnej piosenki, którą nagrał.

 
48 komentarzy

48
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Warszawa lat 90

Obejrzałem sobie parę jego wywiadów i powiem że bardziej zakompleksionego osobnika jak on dawno nie widziałem. W co drugiej rozmowie coś tam biadoli
-„chrum kwii gdybym był sławnym raperem to bym ruchał na potęgę kwiii chrum ja pierdziele szkoda że nie mam talentu ani wyglądu chrum chciałbym być błaznem elona muska i żyć wiecznie kwiii”
Chłop przeczytał dwie książki z działu popularno-naukowe w emipku, obejrzał ze 3 seriale na netflixie i już zgrywa filozofa oraz myśliciela.
Ta cała jego otoczka mądrego,cwanego, chłodnego gościa to tylko maska pod którą kryje się pulchny, nieporadny dzieciak który co drugi dzień miał przekopkę w podstawówce, dziewczyny traktowały go jak powietrze, a na jedyny widok gołego cycka na jaki może liczyć w życiu to od ukrańskiej lafiryndy jeśli wcześniej zapłaci 100zł.

panpe

tyle ze on płyty trasy zabawy ma dawno za sobą chłopak czego oczekujesz od dziadka, nie spina się i ma do siebie dystans a Ty po prostu pierdolisz głupoty

ale masz prawo mieć swoje zdanie

EJ TY KOLO!

ON JEST CHORY PAJACU MAM PROBLEMY ZDROWOTNE NIE MA CO SIE ŚMIAĆ

Imię*

Chory, chyba na wory pajacu. Jak trzeba koks wpierdalać to już chory nie jest, chuj łobaty.

Profesoor Trapu

Wini – Kartky powinien ci wyslac ta kurewke Wiktorie Cwynar zebys jej zrobil casting couch swoim grubym kutasem analnie, Kartky wszyskto potem wylize tzw santorum, mix spermy, gowna i wydzielin z cipy

panpe

jest tyle miejsc gdzie można się zaprezentować, a oni wysyłają akurat do Ciebie Winicjusz..

powinienes być zadowolony ze ktoś traktuje Twoją osobę jako „ojca” i masz autorytet do tego żeby zrobić z niego gracza..

osobiscie nic do Ciebie nie mam, z przyjemnością bym porozmawial i opowiedział o sobie, ale nie chciałbym spełniać pasji pod logiem stoprocent gdzie najbardziej rentownym jest kabel. chlopaczek przeczy samemu sobie i chociaż dobrze ze próbuje wykorzystywać walory jak znajomość francuskiego to wierzy w bajki i nie stąpa twardo po ziemi. i on jest jakby „liderem” i „filarem” marki stopro na ten moment.

jesteś stary wyjadacz, nie wierzę że nie widzisz jakie to ma przełożenie na wizerunek stopro.

może lepiej słuchaj tych płyt bo nie wiadomo czy nie będzie perełki i wtedy wszystko wróci do normy.

życzę powodzonka i być może do zobaczenia elo

Wini

To może wyślesz swoją twórczość ? i opowiesz nam o sobie
skoro Kabe jest w twoim mniemaniu nie rentowny i zakłamany.
Z wielką chęcią posłuchamy co nam kolega ma do zaprezentowania.

5mWTQ

Nie musi, bo dzisiaj nadeszły czasy gdy śmiało można, a nawet trzeba mieć wypierdolone na wasze labele, bo można to zrobić samemu. Chłopku.

Wini

Pewnie ze można! tylko później takie
niezależne gwiazdy płaczą o darmowy bit, mix, master…etc.
Śmiało tych niezależnych twórców można by było porównać do
artystów mini list przebojów na kradzionych bitach.
więc troche więcej szacunku dla labeli
Esssa !

Babinci

Jeden kocur już ci wysłał płytę i zero odp, pewnie nawet nie przesluchales i do roku czasu będziesz panie żałować

Ociechuj

Grubianinie, grubianinie.
Krew, czy tłuszcz w twych żyłach płynie.

panpe

może i bym wysłał, gdyby to było moim zamiarem, ale nie jest. jestem świadomym facetem i mam ważne dla mnie cele. pieniadz robię czy pisze, czy nie więc nie mam parcia na to żebyś powiedział ze mój rap jest dobry czy nie.

a co do kabla wyraźnie napisałem ze dla Ciebie jest najbardziej rentowny. nie napisałem ze jest zaklamany, w chuju to mam Winicjusz, i wiem ze jak zrobilbym mu kwadrat z wariatami to zadzwonilby grubo po czasie i pierwsze co straszylby ze się rozpierdoli na psach bo nie wie jak rozmawiać. od razu powiem ze to żaden wyznacznik,a i jestem przekonany ze chetnie oddalby też fure, o ile ma. pisząc że wierzy w bajki nie chciałem Ci go obrazić, bo mi to powiewa rozumiesz ..

Wini, Winicjuszu.. z pełnym szacunkiem ale znam swoją wartość, poza tym to miejsce będzie pierwszym które usłyszy to co mam do „zaprezentowania”

Odb

ŚWini: „Przysyłacie mi masę beznadziejnych wanien, w które się nie mieszczę”

panpe

odb dobry duszku widzę źle zainwestowales 3h temu

Sobol

Wini oddaj hajs restauracji, nazamawiales jedzenia z dowozem taksowka i byles tak nacpany ze 3 razy zamawiales i 3 razy nie odebrales

OBERSTURMBAHNFUHRER DONALD TUSK

NO BO HIPHOP TO BEZNADZIEJNA I GUWNIANA MUZYKA, ALE ŻYCZĘ CI GRUBA ŚWINIO ŻEBYŚ DALEJ ZARABIAŁ NA AMEBACH, KTÓRE TEGO DUKANIA SŁUCHAJĄ I UBIERAJĄ SIĘ W TĘ BAWEŁNĘ W STYLU AMERYKAŃSKICH NIZIN SPOŁECZNYCH

Odb

Wini: przysyłajcie mi wanny beznadziejnych tranzystorów których nieda sie ruchać

Tede

Wysłałem do Ciebie Wino płytę dwa tygodnie temu. Doszła?

Wini

Doszła ale od razu bez sprawdzania wyjebałem za okno.
Przykro mi.
Essa

Tede

Chyba w Windowsie za okno, żeby mieć wszystko na pulpicie, żeby pamiętać co Ci się w rap grze najlepsze przytrafiło! Chociaż u Ciebie to pewnie na pulpecie.

Wiesiu

Wysyłajcie mu słoiki z gównem grubasowi jebanemu. Sam nie potrafi wbić w bit jak w trzech koronach gdzie specjalnie wyjebali stopę w jego zwrotce którą nawinął jak jebany muflon a będzie pierdolił, że innych nie może słuchać.

Sir Zdzich

Ty obleśny tłusty grubaśie płyty tobie wysyłaja a ty nawet nie słuchasz, jebany gruby wieprzu mało kto jest grubszy od ciebie smieciu

Kononowicz

No,no tylko bez takich

SAMSOJ_ST

WINI BĘDZIE DOSTAWAŁ NIEDŁUGO ŻARCIE JAK KONON I MAJOR SUCHODOLSKI, CZEKAM AZ MU TEZ KTOS WYŚLE W PACZCIE PRAWDZIWE LUDZKIE GÓWNO OWINIĘTE W FOLII

Taki tam

Zapewne zje że smakiem mówiąc że to nutella

Seria 7

Chłopek roztropek. To się nazywa „underground” i jak by nie było, jest to czyste tchnienie. Trochę więcej pokory, trochę mniej kokainy, trochę więcej szacunku, trochę mniej spiny.

Belmondo

Wal się smalcu.

Wini

Dobra już się robi zakalcu.
Essa

WnukPalucha

Wini: „Przysyłacie mi masę beznadziejnego jedzenia, którego się nie da jeść”

Ol'dirty Bastard

Bartków ty hipokryto
Przecież Ciebie też nie da się słuchać

WEQ

ONI PRZYSYŁAJĄ A TY WYDAJESZ
BENG

EnoHoNo

Wanni: „Przysyłacie mi masę zdjęć małych pyt, których się nie da wyszorować”
Unwanning w wykonaniu szefa Stoprocent.

Nasir Jones

Wini kurwa mogłeś nie wypierdalać czyjejś płyty publicznie.A gowno Ciebie to obchodzi. Nas chuj obchodzi ten zjebany prostacki stoprocent.Chuj nie wytwórnia jebany grubasie.zakała polskiego hip hopu.,żeruje na innych

Jarosław Zbawiciel

hahahahha props

Trol wini

Co za gruby kacap

Wini

Może i nie chudy ale odrazu kacap?
wypraszam kurwa mać sobie.
essa!

Winni

Elo mordy i wariaty. Jak już chcecie mi coś wysłać wyślijcie mi jakiś sex tape. Najlepiej jak to będzie Belmondo i Rafalala. Podniecają mnie transy. Nie jestem wybredny bo to jest nowe oblicze polskiego cwel rapu albo jak kto woli cwel gry. Cwelwagon i cwelmondo to nowi perspektywiczni gracze gotowi zrobić wszystko byc na czolowkach. A jak nie macie sextape to przynajmniej wyślijcie jakieś dildo bym mógł sobie pogrzebać tu i ówdzie.

Damian Paw

Tylko że ten Świni to nagrywa takie chujowe płyty ze jak przesluchalem jedną to rzygnałem z odrazą prosto na poduchę na której zazwyczaj śpi moja matka. Wielce cenzor rapu się znalazł… Haha on i piosenki o miłości : jebać świnie ! a a a a !
P.S
Wini czochra świni

DICK'S ON 69

Nie wiem co dla takiego wielkoluda jest coś zajebistego

Ociechuj

Podwójny drwal w maku

Zły Czarnuch

Chyba podwójny oral w maku.

Fufacz

Świni: „Przysyłajcie mi kasę”

świni

kurwa plyt nie chce to co ci maja wysylac przyglupie jebany zarcie pieniadze czy co? oczywiste ze jak masz label to beda sie kontaktowac z toba mniej lub bardziej rozgarnieci raperzy zeby wbic sie w rynek

Wsa

Nie żeby coś gruby ale z każdego gowna jesteś w stanie zróbic coś mixem i praca w studio
Jak to się ma do słów ze chcesz znaleść prostytutkę do stopro która będzie rapowqc o seksie ?

Mariusz

Widziałeś się w lusterku

Prawda

12:25 47

Opublikowany 3 godziny temu 10 lutego 2020 Przez Mariusz Jop

Essa

Wini obczaj You_Rec ziomek rozpiera essa

Essa

rozpierdala* xD

Popularne