Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Włodi: „Nie chcę labelu, nie chcę żadnych podopiecznych”

Teledysk do numeru „Żakardy”.

Opublikowany

 

Po dwóch miesiącach od premiery albumu „W/88” Włodi prezentuje teledysk do kawałka „Żakardy”. Za jego produkcję odpowiada 1988, który wyprodukował wszystkie kawałki na krążku.

Gościnnie na albumie wydanym przez Def Jam pojawili się m.in. Jetlagz, Prykson Fisk i Miły ATZ.

„Wyprzedzam fakty, lecę do przodu na wstecznym
Nie chcę labelu, nie chcę żadnych podopiecznych
Bo znam ten biznes od podszewki
Dźwięki kroję pod siebie, nie pod wytyczne agencji”

 
75 komentarzy
75 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Profesoor Trapu
3 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

KTO TO JEST?

● WYGLĄDA JAK MENEL

● WALI PO KABLACH

● NIE MA ZĘBÓW

● NIE JEST TO WILKU WDZ

● NADAL MYŚLI, ŻE JEST FAJNY

KUCAĆ DO FALAFELA CHUJE DO SZCZANIA! ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞ ☞

Profesoor Trapu
3 miesięcy temu

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ KRÓL GLAMRAPU – PROFESOOR TRAPU ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

➡ ✔✔✔ LUBISZ BYĆ ZAMINUSOWANY CHUJU DO SZCZANIA??? ✔✔✔

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

EJ TY KOLO !!!
3 miesięcy temu

-A JA TO JESTEM STARYM DZIADKIEM, I BYM CHCIAŁ SIĘ ZAPYTAĆ TEGO KIBICA LEGII YY CZY ZA PACZKĘ MOCNYCH DAŁ BY SIĘ WYRUCHAĆ?
-RACZEJ TAK, TAK.
-TO FAJNIE WIEDZIEĆ ŻE TAKI JESTEŚ, TO SŁUCHAJ JA CI DAM PO PROGRAMIE DWIE PACZKI MOCNYCH I CIĘ ZERŻNĘ A PÓŹNIEJ DAM CI JESZCZE DUPKĘ DO WYLIZANIA, DOBRZE?
-OOOO.

EJ TY KOLO !!!
3 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ ŻE MY JESTEŚMY KIBICAMI KONKRETNYMI, NIE MAMY DOMÓW, JESTEŚMY BEZDOMNI, JAK JEST ZIMNO TO RAZEM POCIERAMY SOBIE TAK, RĘKAMI ROBIMY I JEST OD RAZU CIEPLEJ WTEDY, I CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ JESZCZE ŻE PO PROSTU NIE MAM ZĘBA.

EJ TY KOLO !!!
3 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

TO ZNOWU MY, ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC, DO JAPONII I KOREI ROBIMY AUTOKAR, JADĄ SAME KONKRETY, DWÓCH KARATEKÓW, JEDEN JUDOKA, JEST TEŻ KONDUKTOR, ŻE JAK NIE BĘDZIEMY MIELI BILETÓW TO NAM ZAŁATWI TAŃSZE MANDATY, TRZECH TAPICERÓW JAKBY KTOŚ POCIĄŁ NOŻEM SIEDZENIA I JEDEN MURARZ…

EJ TY KOLO !!!
3 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

A JA JESTEM ZWYKŁYM PINDOLEM, I W DOMU MAM TAK BRUDNO ŻE PAJĄKI ZA TAPCZANEM MAJĄ PO 6 KILO, A STARA WPADŁA W PAJĘCZYNĘ I OD TYGODNIA NIE MOŻE WYJŚĆ

EJ TY KOLO !!!
3 miesięcy temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD WŁODI. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

GHETTO FREE
3 miesięcy temu

https://youtu.be/lyOYDiiMl9g
Ghetto free jesteśmy nowa koalicja

pxxxxr - gotuj z pxxxxr
3 miesięcy temu

Siemanko. Dzisiaj będzie przepis na gofry

SKŁADNIKI
8 SZTUK
1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
2 łyżeczki cukru pudru lub kryształu
1 łyżka cukru wanilinowego
2 jaja
1/2 szklanki oleju roślinnego (np. słonecznikowego) lub roztopionego masła
1 i 1/3 szklanki mleka

PRZYGOTOWANIE
Mąkę wsypać do miski, dodać proszek do pieczenia, sól, cukier, cukier wanilinowy. Wszystko wymieszać a następnie dodać jajka, olej roślinny oraz mleko. Zmiksować mikserem na gładką masę, tylko do połączenia się składników. Ciasto można odstawić aby odpoczęło (na około 15 minut), ale nie jest to konieczne.
Rozgrzać gofrownicę. Gofry piec przez około 3 – 3,5 minuty lub przez czas podany w instrukcji gofrownicy. Nakładamy ciasto chochlą i wypukłą stroną łyżki rozprowadzamy ciasto dokładnie po całej powierzchni.
Gofry po upieczeniu odkładać na metalową kratkę. Posypać cukrem pudrem i polać syropem klonowym. Lub podawać z ulubionymi dodatkami np. marmoladą, dżemem, owocami i bitą śmietaną.

EJ TY KOLO !!!
3 miesięcy temu

CHĘTNIE BYM NASRAŁ NA TE GOFRY TWOJE, WTEDY BYS SIE OBLIZYWAL Z ZACHWYTU CHUJU DO SZCZANIA.

Profesoor Trapu
3 miesięcy temu

POLECAM SŁOIK SYROPU PINI Z KODEINĄ DLA SMAKU I EFEKTÓW PSYCHOLOGICZNYCH

PLK
3 miesięcy temu

To on jeszcze żyje?

pusia
3 miesięcy temu
Reply to  PLK

Dobry wieczor kochani /gram sobie w Herosow 3 a tu Wlodi mowi ze nie chce Labelu ja tez kurwa nie chce …ps Gram Nekropoliom

pacino aldente
3 miesięcy temu
Reply to  PLK

plk ty kurwo jebana ciagnij druta

ProfesorNaukk
3 miesięcy temu

Włodi: „Chcę analu, nie chcę żadnych lubrykantów”
Teledysk do numeru „żENADY”.

żENADA
3 miesięcy temu
Reply to  ProfesorNaukk

Twoja matka skacze mi na chuju jak na Bandzi.

LGBT ? z tym mnie nie kojarz ja jednak,
wolałem na chuju rafalalę niż matkę profesora nauk onegdaj..

Pendrk
3 miesięcy temu

nie chcsze „LEBELU” bo kurwa byś nie dzwignął swoim przejaranym łbem

Fufacz
3 miesięcy temu

Tołdi: „Nie chcę burdelu, nie chcę żadnych podopiecznych”

Paweł
3 miesięcy temu

Dzień dobry.dobry wieczór.dobranoc.do jutra.dziś nic nie napiszę.tylko,że miłość nadaje memu życiu sens

EJ TY SUKO!
3 miesięcy temu

Włosy:Nie chcę gwałtu, nie chcę żadnego gwałtu w wannie

EJ TY KOLO NA 100%
3 miesięcy temu
Reply to  EJ TY SUKO!

JESZCZE CIE CHUJU DO SZCZANIA KURWO BRUDASIE JEBANY W KOBIERZYNIE NIE ZAMKNELI ŻE WYPISUJESZ TE WYPOCINY PRZEGRYWIE JEBANY?

EJ TY SUKO!
3 miesięcy temu

TY SZMATO PIERDOOLNA TWOJA MATKA JEST JEBANĄ W DUPĘ KURWĄ PIERDOLONĄ TY SUKO , TWÓJ PIESEK PIERDOLONY LIZAŁ MOJEGO KUTASA, TY KURWO POWINNAŚ SOBIE SZMATO PIERDOLONA ŻYŁY POCIĄĆ TY DZIWKO!!!!!!!!!!!

Cichy
3 miesięcy temu
Reply to  EJ TY SUKO!

Wypierdalaj śmieciu jebany nieudaczniku życiowy wracaj pod latarnie

Prawda
3 miesięcy temu

Opublikowany 4 godziny temu 18 listopada 2020 Przez Maxymilian Hozer

18:41 7

Lok
3 miesięcy temu
Profesoor Trapu
3 miesięcy temu
Reply to  Lok

A CO ROBICIE PO GODZINACH, LICZYCIE DO 60 NA KOMENDZIE?

Don Vasyl
3 miesięcy temu

Ej Ty kolo chętnie bym Ci najszczal do mordu jebana dziwko wiesz co to ojcowska miłość z penetracja dupy przypomnij sobie jak na śniadanie tatuś serwował Ci cieplutkiego peniska

Narkoman
3 miesięcy temu

Wieczor jak myszka gdzie co jak ile zalezy bo Ja nie ale one w australi nie wladza ale cobbler zalezy u bycie zycie covid

pacino aldente
3 miesięcy temu

i to jest kurwa rap a nie jakies kurwy pedaly chilwagony cokoly co na odpustach graja a pierdolili cale zycie jakie to zasady sa wazne i ulica sie trzyma razem hahahahaha .. Włodek piona

Alfonso
3 miesięcy temu
Reply to  pacino aldente

jakbys znal ulice to bys wiedzial ze ulica sie nigdy nie trzyma razem

pacino aldente
3 miesięcy temu
Reply to  Alfonso

no ale wujek wojtek s wie lepiej niz ty mordo

Włodzimierz
3 miesięcy temu

Włodki już dawno przegrał z marihuaną.

Stary palacz
3 miesięcy temu

Nie chcę labelu, nie chcę żadnych podopiecznych,
Wystarczą mi tylko zioło i bletki.

Wer Macht Mein Schwantz
3 miesięcy temu

Co to za bej?

Czosik
3 miesięcy temu

WŁODEK JEST LWEM WSROD KOTOW !
Je*ac label, Cisnij z ku*wami !!!!
ELO !

EJ TY SUKO!
3 miesięcy temu

Włochy:”
Mi piace quando metti un grosso cazzo dentro di me”

EJ TY SUKO!
3 miesięcy temu

WłodI” – Mi piace quando mi metti un grosso cazzo dentro (Włoski)
Pl – włodi lubi gdy ma wielkiego kutasa w dupie

Jubi
3 miesięcy temu

To ta pizda co dostała strzała na scenie?

pacino aldente
3 miesięcy temu
Reply to  Jubi

ty jak dostales to z placzem do ksiedza pod sukienke a potem do piwnicy na 15 lat bo trauma i PTSD

Marika8v
3 miesięcy temu

Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało,
moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: https://erooo.pl/

Wyszukaj mnie po niku: Marikax2 napisz do mnie lub
zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.

Profesoor Trapu
3 miesięcy temu

Pierwszy chuje do szczania

YEBAC INCELI
3 miesięcy temu

Lewicowy cuckold – osoba która uważa, że zwykły pracownik powinien godnie zarabiać, być chroniony przez szereg praw, być ubezpieczony przez pracodawcę. Myśli przyszłościowo, wie że przedsiębiorstwa powinny być poddawane kontroli, tam gdzie jej nie ma rośnie pole do nadużyć – niszczenia środowiska, trucia jedzenia, korupcji. Ma żonę, dzieci i zna realia życia. Przeciwstawia się zdegenerowanemu i opanowanemu przez zboczeńców KK który wyprowadza z kraju górę pieniędzy, jednocześnie płacąc jakieś groszowe „podatki” i wpierdalając się w politykę. Jego głównym celem jest poprawienie poziomu życia swojego i ogółu społeczeństwa.

Prawdziwy facet prawicowiec – korwinista walący pod wolny rynek, na którym pracownik jest jebany we wszystkie dziury i nie ma żadnych praw, siedzi w maminej piwnicy połowę czasu poświęcając na granie w gierki i oglądając anime, a drugą połowę na pisanie ścian tekstu o tym jakie kobiety są zjebane bo wolą lewicowego cuckolda od takiego idealisty jak on. Broni księżulków-pedofili bo jest „tradycjonalistą”, w sensie chce żeby było jak w małżeństwie jego starych, gdzie ojciec-nieudacznik chla wóde a matka pierze mu osrane gacie i gotuje. Cipę widział tylko przy porodzie, ale ma się za eksperta w dziedzinie seksu, związków i psychologii. Jego głównym celem jest robienie na złość innym i nabijanie plusików na wykopie.

Socjopata
3 miesięcy temu
Reply to  YEBAC INCELI

jestes skonczony przegrywie

Popularne