Sprawdź nas też tutaj

News

Young Leosia promuje EP-kę u Kuby Wojewódzkiego

W programie zobaczymy także Andrzeja Piasecznego.

Opublikowany

 

W najbliższy wtorek, 28 września w programie Kuby Wojewódzkiego wystąpią Young Leosia oraz Andrzej Piaseczny.

Young Leosia wychodzi z promocją nowej EP-ki „Hulanki”, która przed premierą osiągnęła status platynowej płyty poza Internet i za kilka dni będziemy mogli ją zobaczyć na antenie TVN-u w talk-show Kuby Wojewódzkiego.

– Aaaa we wtorek u mnie bangier i hulanki czyli @youngleosia oraz boomerstwo w najgorszym wydaniu czyli @andrzejpiaseczny_official oraz ja… – poinformował gospodarz programu.

Kilka dni temu Kuba Wojewódzki poinformował, że emisja jego programu w TVN dobiegła końca. Nie była to jednak prawda tylko żart z dziennikarzy i innych mediów.

 
46 komentarzy
46 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Zwaliłem Konia Do Perkusisty MANESKIN
1 miesiąc temu

NIe rozumiem fenomenu tej dziewuchy. Utwory brzmią jak jakaś parodia kogoś albo kabaret. To co dzieje sie z obecnym rapem to jest katastrofa rap przestał być rapem czyt. muzyką bunty i sprzeciwu dla normalnego społeczenstwa zarobasow rzadu i ofkoz policji. Nawet Eminem kiedyś jechał z całym Hollywoodem i slusznie punktując dziwkarstwo i frajerstwo a teraz pierdoli głupoty i jeszcze przeprasza Ryjane za to co kiedyś o niej ( i słusznie!) mówił. Najgorsze że jak powiesz dzisiaj komuś prawdę to zaraz nazywają „hejterem”. Najgorsi są hipokryci oportuniści co to kiedyś jechali z pedalstwem a dzisiaj wspierają tęczowe towarzystwo bo pare grosza wleci. Chińczyk sie z was śmieje kiedy Zachód zagląda sobie kurwa do gaci i wynajduje 55 płci to Chiny patrzą w kosmos co by polecieć i jakieś surowce zwieźć żeby te pierdolone samochody na baterie nie trzeba bedzie ładować przez 8 godzin tylko 18 sekund. Pozdrawiam chłopaki i miłego Weekendu///

you mad?
1 miesiąc temu

JESTEŚ ZA PROSTY NA SŁUCHANIE YOUNG LEOSI

POLSKI RAP SIĘ SKOŃCZYŁ 10 LAT TEMU
1 miesiąc temu
Reply to  you mad?

nie da się być na taki chłam za prostym, da się być tylko za mądrym lub zbyt dojrzałym

you mad?
1 miesiąc temu

ZA GŁUPIM
YOUNG LEOSI SŁUCHAJĄ LUDZIE O WYSOKIM IQ

get money od starych
1 miesiąc temu

Miłego weekendu wzajemnie

45 CM W BICEPSIE
1 miesiąc temu

KURWA ZGADZAM SIĘ W 100% PROCENTACH , JAPIERDOLE JEST MI WSTYD , ŻE NABIŁEM JEDNO WYŚWIETLENIE BO CHCIAŁEM SPRAWDZIĆ JAK TO BRZMI. PRZEPRASZAM WYBACZCIE MI.

Raper spod żabki
1 miesiąc temu

Prawdę mówisz

AzbeST
27 dni temu

A co? Ty też zwaliłeś konia do tego perkusisty?

Aby
1 miesiąc temu

’Lubią to Paluchoficial’ i wszystko wiadomo co popiera naczelny populista jebany :d

Borys Wygryw i Przegryw Zarazem Wy Kurwy
1 miesiąc temu
Reply to  Aby

Szkoła podstawowa w opolu zakupiła kilkadziesiat ubrań od sentino marki sicarios. Jak twierdzi dyrektor szkoły, zostana one przeznaczone do sprzątania podłóg i innych prac np sprzatanie wc, prace remontowe itp. Dodam ze szkoła jest położona naprzeciw Step Records. Dyrektor szkoly dumnie prezentuje kurtkę sicario nałożoną na miotłe krzyczac „Niech mycie podłóg będzie przyjemnościa”
Zapraszamy też do akcji
#WALMY W SKARPETY SICARIOS

Żabson
1 miesiąc temu

Lewaki pierdolone. Wojewódzki oficialnie nienawidzi Polaków żyd pierdolony co w ostateczności zostanie pogoniony przez swoich braci wyżej postawionych. Nienawidzą Polaków a tu kurwa żyją. Żabson tez dobra kurwa pazerna za grosz talelentu z tą koleżanką

Komunista Jelcyn Gorbathov 666
1 miesiąc temu
Reply to  Żabson

Do Afryki tego Żyda wysłać (przesiedlić go).

żENADA
1 miesiąc temu
Reply to  Żabson

Kaczyński nienawidzi polaków

Komunista Jelcyn Gorbathov 666
1 miesiąc temu
Reply to  żENADA

Kaczyński to Żydek!

Borys Wygryw i Przegryw Zarazem Wy Kurwy
1 miesiąc temu
Reply to  Żabson

Szkoła podstawowa w opolu zakupiła kilkadziesiat ubrań od sentino marki sicarios. Jak twierdzi dyrektor szkoły, zostana one przeznaczone do sprzątania podłóg i innych prac np sprzatanie wc, prace remontowe itp. Dodam ze szkoła jest położona naprzeciw Step Records. Dyrektor szkoly dumnie prezentuje kurtkę sicario nałożoną na miotłe krzyczac „Niech mycie podłóg będzie przyjemnościa”
Zapraszamy też do akcji
#WALMY W SKARPETY SICARIOS

diler z bloku
1 miesiąc temu

Kto polubił? oczywiscie pieluchofficial – naczelny lizodup hah gdzie ten pajac ma godność

kondon z lazaretu
1 miesiąc temu

Otwieram wino z moim Sentino…
A Young Leosia to kurwa, beztalencie, które promują i co najgorsze, sprzedaje się tępym słuchaczom.

Kolega z bloku
1 miesiąc temu

Pytanie do Profesura. Czy wypicie harnasie pod sklepem to jest na prawdę coś, czym możesz się chwalić w gronie najbliższych osób? Nie dziwi Cie, dlaczego oni tak patrzą, gdy im to mówisz? Nie dziwią cie łzy na policzkach twojej mamy, gdy po raz kolejny opowiadasz jej o tym co zrobiłbyś z 14letnia Natalią? Nie rusza Cie to jak Twój ojciec nerwowo odpala papierosa od papierosa, gdy opowiadasz mu o jego pracy w spawbudzie, przy tym porównujesz go do zwierzęcia? Wreszcie, nie zastanawia Cie to kim jest ta pani która codziennie przychodzi i zajmuje się tobą, odpinając pasy i podając zastrzyki?

żENADA
1 miesiąc temu

Otwieram wino z moim Sentino…
chciałbym żeby ten wytrysk nie przeminął..

Żua
1 miesiąc temu

Tylko ja nie mogę na nich patrzeć?

get money od starych
1 miesiąc temu

Widać, że rabini stawiają na rap bo oglądalność spada. Nawet Młody Lekozjad się załapał.

żENADA
1 miesiąc temu

YOUNG PICZKOSIA ONA TO MA CIĘŻKO W OKOŁO SAMI GEJE..

Wacek
1 miesiąc temu

Brawo Kuba -pedał i ktoś,coś,już nie wiesz kogo zapraszać,ale lipa

get money od starych
1 miesiąc temu

Swoja droga – Piaseczny ma więcej mejkapu niż Powiatowy i Mlody Lekozjad razem…

Raper spod żabki
1 miesiąc temu

Ej ziomki. Słuchajcie wszystko wszystkim, za najbardziej zjebaną raperka czyli gościowe bez stylu uważałem tą leosie do kiedy usłyszałem brazyliane brazylijke czy jak jej tam, obydwie dla mnie to dno i nic sobą nie reprezentują

Art
29 dni temu

Rap i hip hop muzyka afroamerykanów

ELDO
29 dni temu

kurwa won z tymi beztalenciami, Young Pizdosia w duecie z Zjebsonem.

Żabson cwel roku.
26 dni temu

Jebać Cię mała kurewko…. To nie rap to gówno… O czym ta nawija? O byle czym….cjuja żeś widziała nie Rap!

Komunista Jelcyn Gorbathov 666
1 miesiąc temu

Dla Lolo Ferrari trzeba własnymi dłońmi cycki ugnieść i swojego własnego huja w dupę jej wsadzić!

ProfesorAnalGapu
1 miesiąc temu

Te jo jestem profesor mówią na mnie beton
Urodzili mnie na porodówce sekundę później zrespili mnie na poudarówce
Bo zaryłem ryjem o krzesełko w tej relacji nie było miękko uraz na psychice zupełnie jak nożem w masełko
Za dzieciaka zajebali mi w głowę cccegłą zzzostało jjąkadełko popuściło dodatkowe w główce wiązadełko nie było lekko
Wykorzystano mnie a dupsko mi pękło
Ksiądz Natan miał duże wahadełko
Kuzynek Natanek przyglądał się no nie było lekko
Witryna upadła zobaczyli go prędko
Patrzyli się jak na mięso
Złapali wyruchali go w czekoladowe wieczko
Ocierał się pomiędzy jednym a drugim klechą
Zakneblowali mu usta fiutem mówili bierz go
Do dziś nam to zostało nie wyleczymy się prędko
Kuzyn Natan zaczął myśleć że jest kobietą
Zakładając perukę wydaje się suką ponętną
Stanął mi a lewe jądro prawie mi pękło
Chyba mi pociekło
Mam w gaciach lepko
Kuzynek zaczął mnie dotykać ręką
Chwilę później było analne piekło

Hetman Rapu
1 miesiąc temu

Zwaliłem sobie kutanga do skarpety sicarios. Jest super chłonna

Przewodniczacy klasy rocznika 05
1 miesiąc temu
Reply to  Hetman Rapu

U nas w klasie jest taki jeden co słucha sentina. Taka pizdowata klucha w okularach długich włosach w rurkach chodzi. Z nikim nie gada bo taki zahukany siedzi na przerwie w sluchawkach i co chwilę pod nosem mruczy sikarios. Chcieliśmy się z nim ugadac zaprosiliśmy go na wspólną imprezę ale on nie przyszedł a obiecał ze przyjdzie. Coś tam gadal że sentino lajwa miał akurat i on chcial obejrzeć na żywo. Ze starszych klas to go tam popychają chlopaki kiedys stanęliśmy w jego obronie ale to i tak nic nie dało. My już odpuściliśmy jakąkolwiek próbę rozmowy z nim bo z jego strony nie ma żadnej inicjatywy. Powiedzieliśmy wychowawczyni żeby go do innej klasy przeniosła. Ponoć caly czas na jakichś forach się udziela o sikarios tu pewnie też jest. Pozdro Bartek jak to czytasz. Myślałem że to może profesor trapu ale chyba nie bo wy piszecie że on starszy jest a my po 16 lat mamy. Szkoda cie chlopie

Komunista Jelcyn Gorbathov 666
1 miesiąc temu

Tylko Rychu Peja!

Komunista Jelcyn Gorbathov 666
1 miesiąc temu
Reply to  Hetman Rapu

Waliłem konia, gdy byłem młody (teraz już jestem za stary na wszystko).

Popularne