Sprawdź nas też tutaj

News

Young Multi o swoich krytykach: „Oglądają teraz raperów grających w gierki”

Multi wspomina czasy, kiedy starsi koledzy i słuchacze go atakowali.

Opublikowany

 

Kiedy Young Multi wkraczał na rapową scenę musiał mierzyć się z dużą krytyką i głosami, że Youtuberzy nie powinni rapować. Komercyjny sukces tylko wzmógł głosy niezadowolenia starszych kolegów. Dzisiaj Multi wspomina te czasy i porównuje je do dzisiejszych, kiedy to raperzy sami zaczynają streamować, jak grają w gry.

Pamiętacie czasy, jak ludzie cisnęli mnie za youtubowanie i granie w gierki gdy zaczynałem robić muzę? Mamy 2021, a te same osoby oglądają teraz swoich ulubionych raperów, grających w gierki na streamach lub ich vlogi. Spoko, nie czuję urazy! – napisał Multi na Facebooku.

I żeby nie było – cieszy mnie to! Otwarte głowy po takim czasie, to nadal otwarte głowy. – dodał.

Raper podkreśla, że jego wpis nie jest wymierzony w żadnego rapera, który zaczął streamować z gier.

A I żeby było jasne – to nie są strzały w jakichś raperów, co vloguja itd, ja się śmieję z ludzi, którzy pisali często takie komentarze. – tłumaczy.

 
69 komentarzy
69 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
TPS
4 miesięcy temu

Panowie można się tu schować gdzieś?

Elo
4 miesięcy temu
Reply to  TPS

Jeszcze Godzinę i 25 Minut możesz tu być a potem sam sobie radź

żENADA
4 miesięcy temu
Reply to  TPS

co za czasy ciągmen w dubaju przyjmuje na klatę balasy!

ElizaaHorny
4 miesięcy temu
Reply to  żENADA

★★ Spend the night with me and you just stay happy! ➤➤ I am wait︆︆ing for you here ==>> ︆︆v︆︆.︆︆︆︆ht/2tvdM 

Gorzka Prawda
4 miesięcy temu
Reply to  TPS

Hahahaha

KUZYN MULTIEGO
4 miesięcy temu
Reply to  TPS

https://youtu.be/10NBX8k1KV0

YOUNG MULTI TERAZ CWANIAKUJESZ I MYSLISZ ZE NADCHODZI TWOJ CZAS ALE ZA TO ZE MNIE WYJEBALES NA 30 TYSIECY ZLOTYCH TO CIE ZNISZCZE.

POWYZEJ LINK DO VIDEO KTORY MULTI WYSLAL DO SWOJEJ EX, ZAWIESZA SOBIE NA NIM SZNUR I KRZYCZY ZE CHCE DLA NIEJ UMRZEC Z MILOSCI XD

POZDRO MULTI FEJKU

uysy ze star treka
4 miesięcy temu
Reply to  TPS
żENADA
4 miesięcy temu
Reply to  TPS

co za czasy jutuber zjada Balasy !

hujsky
4 miesięcy temu

Jest chujowy muzycznie, ale mówi prawde, kiedyś każdy z tych chujowych raperkow jebał tych z yt a dzisiaj widzą że oni robią lepsze liczby od nich i robią to samo. A i jebać tede

KUZYN MULTIEGO
4 miesięcy temu
Reply to  hujsky

MULTI DEBILU WIEM ZE TO TY

https://youtu.be/10NBX8k1KV0

YOUNG MULTI TERAZ CWANIAKUJESZ I MYSLISZ ZE NADCHODZI TWOJ CZAS ALE ZA TO ZE MNIE WYJEBALES NA 30 TYSIECY ZLOTYCH TO CIE ZNISZCZE.

POWYZEJ LINK DO VIDEO KTORY MULTI WYSLAL DO SWOJEJ EX, ZAWIESZA SOBIE NA NIM SZNUR I KRZYCZY ZE CHCE DLA NIEUMRZEC Z MILOSCI XD

POZDRO MULTI FEJKU

Sokół
4 miesięcy temu
Reply to  hujsky

Tede nie jebać Tede kochać, wielbić

HJK
4 miesięcy temu

Chłopcze,na naszych oczach odbywa się konflikt Radom vs. ChileBerlinKolumbiaMokotów a ty coś pierdzisz o gierkach i, że nie chowasz urazy. Apeluje mimo wszystko o trochę powagi

Elo
4 miesięcy temu
Reply to  HJK

Szykuje się Najgrubsza Sobota w Polskim Rapie

Polaczko-żydek katolski z PiS 666
4 miesięcy temu

Sejm polaczkowy to żydo-komuna katolska! W Polandii cudlandii jest kapitalizmo-socjalizm! YouTube to plebs z USA!

Gorzka Prawda
4 miesięcy temu

Multi, Multi, Multi, myślałem dziś o tobie. Nie jesteś zły chłopak, tylko po prostu masz dziwną fryzurę, czekam aż zgolisz sie na łyso i zaczniesz ćwiczyć kombat-sambo.

lol
3 miesięcy temu

widze,że jak zwykle społeczność glamrapu utrzymuje swoje wypowiedzi na bardzo wysokim poziomie 🙂

Odb
4 miesięcy temu

Young Chujti o swoich kąpielach: „Oglądają teraz hiphopolowców kąpiących się z rafalalą”

HOOY
4 miesięcy temu
Reply to  Odb

HOOY o odb: „ale bezbek, już ej ty kolo jest smiesniejszy”

Odb
4 miesięcy temu
Reply to  HOOY

Ej ty kolo to twoj stary przeciez a ta kurwa nizej drugi stary.

Krzysztof Kononowicz Orginal
4 miesięcy temu
Reply to  Odb

wykurwiaj bezbeku

JanZnachor
4 miesięcy temu

a kto to kurwa jest?

lindax
3 miesięcy temu

Salut, kochanek… Znajdź partnera na następną noc > ❤️ adultme.fun

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Nie ma sensu podatków płacić by ZUS inwalidom renty wypłacał!

JANG GEJTI
4 miesięcy temu

JESTEM PRZYCZŁAP JESTEM PRZYCZŁAP RAFALALA CHCE SEX RAFALALA CHCE SSAC

lindax
4 miesięcy temu

Prawdziwe sex randki w Twoim mieście >>> http://relax24.club

HOOY
4 miesięcy temu

Young Multi o swoich analnych krytykach: WYNOCHA Z ŻARTAMI O SEKSIE GEJOWSKIM BO SĄ NIEŚMIESZNE!!!!!

WANNA!!!!!!!!! ODBYT!!!!!!! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

gipies
4 miesięcy temu
Reply to  HOOY

uspokój sie chłopie

HOOY
4 miesięcy temu
Reply to  gipies

DOBRZE!!!

gipies
4 miesięcy temu
Reply to  HOOY

grzeczne alterego

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Tylko najdroższe alkohole pijcie!

Bedoes ess
4 miesięcy temu
Reply to  Psychopath 666

Ja pije najtańsze z Żabki bo mnie nie stać ale wątroba boli

DoktorNauk
4 miesięcy temu

żaden „raper” nie nagrywa gierek bo to nikogo kurwa nie obchodzi
jak cie to tak piecze multi to zagraj sobie w majnkrafta znowu, moze ktos sobie o tobie przypomni wreszcie
albo szpaku zaprosi cie na piwo hehe

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Plebs wie o tym, że plebsem jest!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

PiSuar to nędzarze!

KUZYN MULTIEGO
4 miesięcy temu

https://youtu.be/10NBX8k1KV0

YOUNG MULTI TERAZ CWANIAKUJESZ I MYSLISZ ZE NADCHODZI TWOJ CZAS ALE ZA TO ZE MNIE WYJEBALES NA 30 TYSIECY ZLOTYCH TO CIE ZNISZCZE.

POWYZEJ LINK DO VIDEO KTORY MULTI WYSLAL DO SWOJEJ EX, ZAWIESZA SOBIE NA NIM SZNUR I KRZYCZY ZE CHCE DLA NIEJ UMRZEC Z MILOSCI XD

POZDRO MULTI FEJKU

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Żołnierze to plebs?

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Jebać tedego i srać na niego!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Krytykujcie tylko PiS und kler and pedałów & TVN!

Tede
4 miesięcy temu

Lubię cię chłopaku
Nagrajmy coś

Ziominho
4 miesięcy temu

Ma jebany racje

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Wyruchajcie go w dupę, a potem zastrzelcie!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

PiS to pasożyt, a kler to nieroby!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Teraz jest moda na nie słuchanie muzyki!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Najpiękniejsze twarze są najsławniejsze & znane na całym świecie! Kapitalizm to walka o hajs!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Małymi chujami w dupy się ruchają karłowate kasztany spedalone z PiS!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Karły & inwalidzi mają prawo do życia!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Pedały ruchają się w dupy!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Polaczkowe buraki & wieśniaki internetowe tylko w internecie chcą zaistnieć by być sławni! Polaczków inwalidów portret własny to bieda & morda na social media! Sram na Wasze imiona & nazwiska oraz na Was i Waszych przodków!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Na polaczków rasizm musi być, bo to polaczkowe gówna zwane shit! Fuck Polonia and all polacks!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Kaczyński und Rydzyk and Andrzej Duda to żydki & rasiści – oni srają na polaczków i tylko udają katolików, bo robią politykę pod katoli!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Amerykańska żydownia z USA nienawidzi Polaków!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

W dupy ruchajcie by kiszki stolcowe wyszły!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Profesor zamiast ruchać to pracuje & studiuje!

Krzysztof Kononowicz Orginal
4 miesięcy temu

Gwiezdne Wojny produkcji USA kosmiczne prezydenta Ronald Reagan to Trybunał prawniczy. Uśmiercają tylko prawdziwie winnych ludzi. Ja Mirosław Kromołowski informacja. To uśmiercania prawdziwie winnych ludzi dwoma metodami, a to promieniami śmierci i armatkami kosmicznymi.

Paluch Grzebaluch
4 miesięcy temu

On z tymi otwartymi głowami ma jakiś fetysz, niech mu juz ktos wywierci dzoure we lbie i go w nią wyrucha bo on juz nie wytrzymuje.

JJ-0ngi
4 miesięcy temu

Jong Chujti o heterykach: ,,Oglądają teraz transów przeczyszczających se odbyty”

Stary Włodka
4 miesięcy temu

ŻABSON TY KURWO

Elo
4 miesięcy temu

Pierwszy

Jonk mulitipla
4 miesięcy temu
Reply to  Elo

Do robienia faji

rymzer
4 miesięcy temu
Reply to  Jonk mulitipla

Ale z Ciebie zazdrośnik. Po prostu przeglądaj częściej Glama i też kiedyś będziesz pierwszy. A póki co uszanuj to, że ktoś tutaj wszedł pierwszy. Ja szanuję

KUZYN MULTIEGO
4 miesięcy temu
Reply to  Jonk mulitipla

https://youtu.be/10NBX8k1KV0

YOUNG MULTI TERAZ CWANIAKUJESZ I MYSLISZ ZE NADCHODZI TWOJ CZAS ALE ZA TO ZE MNIE WYJEBALES NA 30 TYSIECY ZLOTYCH TO CIE ZNISZCZE.

POWYZEJ LINK DO VIDEO KTORY MULTI WYSLAL DO SWOJEJ EX, ZAWIESZA SOBIE NA NIM SZNUR I KRZYCZY ZE CHCE DLA NIEJ UMRZEC Z MILOSCI XD

POZDRO MULTI FEJKU

Qndrzej
4 miesięcy temu
Reply to  KUZYN MULTIEGO

We wypierdierdwlaj z tym wysrywem gnoju jebany

Psychopath 666
4 miesięcy temu

PiS z Polaków zrobił biedaków!

God Satan 666
4 miesięcy temu

PiSuarskie karły katolsko-robolskie!

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Sramy na niego!

Baba jaga
4 miesięcy temu

Mam nadzieję, że mój mop do podłogi nie zacznie rapować

ZPS
4 miesięcy temu

Kiedyś było tak, dzisiaj jest tak

Krzysztof Kononowicz Orginal
4 miesięcy temu

Pamiętajcie, ja to kszio msio jedyny prawdziwy, reszta to podroby. pozdrawiam, kochani moi.

Psychopath 666
4 miesięcy temu

Peja to frajer kapitalistyczny, bo to nie jest grypsera! Całą Polska sra na peję tego karła inwalidę & niedojeba!

Popularne