Sprawdź nas też tutaj

News

Youtube blokuje zasięgi Kubańczykowi

Raper komentuje sytuację.

Opublikowany

 

W ubiegłym tygodniu Kubańczyk udostępnił singiel „Stargard 2” zwiastujący jego nową płytę „Dzień po dniu 2”. Raper uważa, że teledysk, który w tydzień zdobył 900 tysięcy odsłon dostał shadow bana.

– Niestety, „Stargard 2” dostało bana, prawdopodobnie za drift na klipie i jazdę na motorze bez kasku. Szkoda, bo to był bardzo ważny numer… – komentuje artysta.

Dodatkowo Kubańczyk dodał na Facebooku:

– Ostatnie dwa dni to jakiś fatum… najpierw na druga stronę odchodzi nasz ziomal z maty Korba [*], potem info o ŚP. Bezczelu natomiast dzisiaj rano sprawdzam statystyki a tu myk shadow ban od YT na kawałku Stargard 2 (prawdopodobnie za jeżdżenie na moto bez kasku i drift). Dodatkowo właśnie dowiedziałem się, że koszulki, które dzisiaj mieliśmy pakować do Was w preorderze nie dojdą na czas z przyczyn niezależnych od producenta. Te najgorsze rzeczy chyba zawsze przychodzą w parach… chciałem przeprosić wszystkich, którzy zamówili preorder i poinformować, ze nowa i ostateczna data jaka uzyskaliśmy od naszych podwykonawców to 8 października. Jest mi strasznie głupio ale na niektóre rzeczy nie mam wpływu – chciałbym żebyście wiedzieli, ze tez jestem mega rozczarowany zaistniała sytuacja i bardzo was przepraszam. Pamiętajcie, ze Ci którzy zamówili płytę będą posiadaczem limitowanej Epki, więcej sztuk nigdy w życiu nie dotloczymy. To cenny artefakt, który za kilka lat będzie takim Białym Krukiem jak Dzień po Dniu, którego wyszło tylko 200 sztuk. Dziękuje za wyrozumiałość i miłego dnia. Idę się wyżyć na trening to zdecydowanie lepsza ucieczka niż alko czy dragi – pamiętajcie.

 
43 komentarze
43 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Sen el profesor
2 miesięcy temu

Proponuje z polskiego rapu wrzucać tylko newsy o sentino. Kogo obchodzą te inne muzyczne kaleki?

Sicarios na ostro
2 miesięcy temu

Przecież ten kubańczyk na każdym zdjęciu ma minę jak taki typowy cham po szkole specjalnej z IQ 80 😀 Taki klasyczny troglodyta.

SS man
2 miesięcy temu

Typowy cham to zgwałcił w białostockich krzakach cichą myszkę zwaną twoją matką. Poleciała na te pewność siebie… Masz coś z tatusia

Sicarios na ostro
2 miesięcy temu
Reply to  SS man

Ale to o Bezczelu to w artykule o nim ty pitaladorze obrzydliwy. A nie sorry, bezczel wziął i bezczelnie zdechł od przećpania tanimi polskimi dragami ahahahhaahah

Rado
2 miesięcy temu

Teraz to przegiełeś pałę pisać tak o osobie zmarłej !!! Sam pewnie ćpasz tanie mieszane gówno że tak jesteś sprany !!! Chuj ci do dupy cwelu jebał cię pies w sumie to szkoda psa !

Mmm
2 miesięcy temu

Jakie 80? To byłby geniusz w tej zasranej raperskiej cwelowni

fakty
2 miesięcy temu

ten cwelokurwafrajer w jednym zdaniu porownuje smierc 2 osob do zanizonej ogladalnosc na yt

zawsze jebac ten polski gej hop!

diler z bloku
2 miesięcy temu

hahah czy ja dobrze widze? czy ten kurwańczyk porownal czyjas smierc do tego, ze jego szmaty nie dojdą na czas? Podobna skala problemu, widac, ze dla kurwy wazniejsze są wyswietlenia niz ludzie  

ProfesoorNauk (prawdziwy)
2 miesięcy temu

On ma kurwa mózg zablokowany.

PaluchBor
2 miesięcy temu

To nie jest raper

Albercik
2 miesięcy temu

W piździe to mam

PejaTVN
2 miesięcy temu

I to jest zajebisty News ! Tak trzymać YouTube.

Jan Paweł II
2 miesięcy temu

Ale dobrze. Dla systemu jesteście nikim bo bez niego nie istniejecje. Dla swiadomych ludzi takie odpady w ciezkich chwilach będą jak piąte koło u wozu. On nic nie daje do rzeczywistości kompletnie nic dno dna.

Zmiennobarwna kula poz. 4
2 miesięcy temu

Podrzuci ktoś mistrzowski freestyle w języku hebrajskim?

ipn
2 miesięcy temu

zydy w pl hh: mata sokol ostr rahim problem hewra łona kosi itd

Spocone Stringi Alberto
2 miesięcy temu

YouPorn luzuje zwieracze Kupańczykowi

Frajer preferuje stymulację.

To jest kurwa dramat
2 miesięcy temu

Po codziennym rytuale zlania się w skarpetę, natchnęła mnie myśl uwolniona. Niech Kara z Admą nagrają kawałek pt. Duże cyce, a na feat, dla kontrastu mogą wziąć rene, żeby zajebała im po Hiszpanie.

MORDZIATY
2 miesięcy temu

TO JEST DOPIERO PET NUMER 1 . WYBIL SIE NA PAZIOWANIU INNEMU PAZIOWI A TERAZ ROBI TO Z CZEGO JEST ZNANY NAJBARDZIEJ , PAZIUJE DALEJ. IDZ PAN W HUJ Z TAKA POLSKA SHOWBIZNES-FLATERA , PLUJE NA TO TFU ! KILKANASCIE LAT TEMU WYLAPAL BY HAKA NA JAPE I SKONCZYLO SIE SPIEWANIE, ALE WIADOMO CZASY SIE ZMIENIAJA TERAZ TYLKO WYSWIETLENIA SIE LICZA , ALE WSZYSCY WIEMY ZE TO DZIECI SLUCHAJA TEGO GOWNA A NIE PRAWILNI MORDZIACI ! TYLKO SENTINO

########################TYLKO SICARIOS#############################

Podniesione do góry Majtki Moniki Kociołek
2 miesięcy temu

SZYBKIE FURY NA TELEDYSKU I TEN TESTOSTERON W TLE! AŻ KUTANG STAJE KURWA NIE OGARNIAM JA PIERDOLE, ZARAZ SIĘ ZACZNĘ PODCIERAĆ I NEKTAR SPERMY WYFRUNIE NA MOJE DRESY SICARIOS, NAWET RĘKA NIE MUSZĘ MIC ROBIĆ! JA PIERDOLE JAK DOBRZE ZE SPERMA LECI TO JEST COŚ PIĘKNEGO JAK CZUJESZ W KUTASIE TA LECĄCA SPERMĘ! ZYCIE JEST CIEKAWE

POZDRO I RUCHAJCIE PIĘKNE PIZDZIOCHY TYLKO JEBANIE NA PIESKA!

Naczelny cruzinowicz
2 miesięcy temu

Dupa kurwa chuj zgadzam się z powyższym stwierdzeniem

Liz mi łyntę
2 miesięcy temu

I BARDZO KURWA DOBRZE. POWINNI MU JESZCZE NASRAĆ DO RYJA

ELDO
2 miesięcy temu

haha nie dziwie się ze zbanowali, taką chujowa muzykę.

Przyszły kibol
2 miesięcy temu

Co mógłbym zmienić ? Moje wymiary ;
Klatka piersiowa : 101 cm
Talia : 68 cm
Biceps : 40 cm
Udo : 59 cm

Nosze wełniane kominy i kominiarki z pokrzywy. Nie lubię jeansów , tylko dresy noszę
Papka

dfdgh
2 miesięcy temu

nie ma to jak dwie smieci wplesc w post zeby skupic uwage na sobie i swoich rzekomych banach. gosciu nie ma wstydu i jest slabym piosenkarzem

SicenS
2 miesięcy temu

Jak można zestawiać informacje o śmierci człowieka z banem na jakimś chujowym jutubku? Odtąd jesteś dla mnie jednym z najgorszych kurwiów wszechczasów. Elo.

SicenS
2 miesięcy temu
Reply to  SicenS

Po tym jednym minusie już wiem, że Kubańczyk siedzi na rap pudelku.

Penis
2 miesięcy temu
Reply to  SicenS

No ja dałem łapkę w dół bo beka z tych co się oburzają o porównanie śmierci jakichś no-nameów z uciętymi zasięgami – a co za tym idzie mniejszym hajsem

Keke pizdeke
2 miesięcy temu

Nana nana nana…

Dobra stop kurwa wylaczylem to gowno jebane

sgp
2 miesięcy temu

silent hill2

Bagażnik zawsze otwarty
2 miesięcy temu

Co ten debil porównuje śmierć do swoich zasięgow no debil

Gundi gunda
2 miesięcy temu

Gość porównuję śmierć człowieka do statystyk na jutube i jakichś kurwa szmat. Ja pierdole xDD

dfdgh
2 miesięcy temu

komentuje artysta 😀 od razu widac ze sam pisze te newsy

Wacek
2 miesięcy temu

YouTube jest na warunkach PISdrutow i żydostwa

Puchacz ruchacz
2 miesięcy temu

Ciapak jebany jesteś a tyle wyświetleń bo więcej ludzi w Stargardzie nie ma i nikt nie slucha tego gówna. Elo

Hipopolo
2 miesięcy temu

I dobrze wiedzą ze to nie rap.

eMule 666
2 miesięcy temu

Na eMule z 3 zdjęcia porno dobre widziałem (reszta to shit).

Popularne