Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson i Young Igi wyruszają we wspólną trasę

Poznaliśmy miasta, które raperzy odwiedzą.

Opublikowany

 

Dwugłowy wąż wypełza na powierzchnię i odwiedzi 8 największych polskich miast.

Amfisbena Tour to nigdy wcześniej nie grany materiał ze wspólnego projektu obu raperów, ale wzbogacony o ich ostatnie solowe hity. Całość dopełni specjalna oprawa świetlno-wizualna, co w połączeniu z koncertowym temperamentem obu artystów stworzy mieszankę wybuchową.

Żabson i Young Igi – Amfisbena Tour

24.03 Pod Palmą, Rzeszów
31.03 Klub Studio, Kraków
01.04 A2, Wrocław
02.04 Wytwórnia, Łódź
03.04 B90, Gdańsk
09.04 HIP-HOP Festiwal Szczecin
21.04 P23, Katowice
28.04 B17, Poznań
05.05 Progresja, Warszawa – FINAŁ TRASY





27 komentarzy
27 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
3123132
6 miesięcy temu

CO ONI SOBIE DILDOSY PRZYMOCOWALI? WYGLADAJA JAK DEBILE

Nawijka z kibla
6 miesięcy temu
Reply to  3123132

To samo chciałem napisać

Eluwencjusz
6 miesięcy temu

Stawiam skrzynkę łychy ze przynajmniej jeden z nich jest gejem. Dwóch nie postawie bo drogo

orangutan
6 miesięcy temu

co to kurwa jest, nie rozumiem ze ludzie sie tym jarają

NOWY
6 miesięcy temu

O CO WOGLE TU CHODZI ?

Chuj z tym
6 miesięcy temu

Szukałem odpowiedzi dlaczego ukraincy tak nas bestialsko mordowali na Wołyniu… Nie znalazłem.. Ale pomyslalem o wielkim głodzie co był 10 lat wcześniej co przez ruskich zginęło kilka milionów Ukraincow gdzie zmuszeni do zjadania trupów musiało im siąść na głowę przyzwyczaili się do śmierci trupów przez jebanyh ruskich.. Dajmy se na luz z tym co było 80 lat temu..

Wakizashi
6 miesięcy temu
Reply to  Chuj z tym

To nie jest tak, że nienawiść tak z dupy się narodziła. W naszej historii jest wiele przypadków jak szlachta pogardzała Ukraińcami i byli źle traktowani w dawnej Polsce. Ta cała nienawiść się rodziła od wielu, wielu lat. Rzeź wołyńska to była taka można powiedzieć zemsta za te wszystkie lata upokorzeń o których pamiętali w tamtym okresie czasu. Oczywiście to co się stało jest okropne i nigdy się nie powinno wydarzyć, ale trzeba sobie zdawać sprawę z pewnych powodów i rozmawiać o wszystkim co złe i dobre.

Rupert
6 miesięcy temu
Reply to  Wakizashi

No tak lata upokorzeń etc ale jak można tak zabijać jak oni to robili nawet Niemcy oszaleli patrząc na wianki z dzieci ozdóbki z jelit etc .. wiem ze było to dawno ale żaden okupant tak nas nie traktowal

Koprobo1488
6 miesięcy temu
Reply to  Chuj z tym

Poczytaj co II RP odpierdalała z ukraincami, chociażby burzenie cerkwi. Ale tego w oficjalnych podręcznikach nie znajdziesz

Chuj z tym
6 miesięcy temu
Reply to  Koprobo1488

Czy burzenie cerkwi usprawiedliwia łamanie dzieciom rączek nóżek na żywca i przybijanie potem do drzewa wbijanie kobietom w ciąży dalej nie pisze bo z chuja spadłeś z tym porównaniem.. Ja staram się wytłumaczyć zezwierzecenie co mogło być następstwem wielkiego głodu gdzie oni zjadali nawet własne dzieci a ty mi z cerkwiami wes idź na plażę bo jak każdemu debilowi brakuje Ci jodu

xdd
6 miesięcy temu
Reply to  Chuj z tym

i to jest wartościowy wpis, dla których kiedyś częściej tutaj zaglądałem. Teraz zostały prawie same zjeby bijące konia do sentino i spamujące cały czas tymi samymi wpisami, ehh.

Spokojnie z kibla i turbo chuj z tym
6 miesięcy temu
Reply to  xdd

Ja tu jestem pod różnymi nickami przykre to że jak durny text pierdolniesz to od chuja lajkow ale miło widzieć że są tu ludzie co chcą dyskutować pozdrawiam

Kolofortuny
6 miesięcy temu

Najfajniejsze jest to że chcą uchodzić za uliczkę .a a za blanta srają z dupy na psiarni no po prostu ręce opadają .gdy jeden z drugim chcieli ukraść Marsa żeby być przestępcami .planowali to pół roku . Ichuj wkoncu zapłacili za batony i okrzyknęli się bandytami ot i cała historia ich gangsta life

SicenS
6 miesięcy temu

W trasę? To jest w Polsce tyle gejowskich klubów?

Pice maker
6 miesięcy temu

Większość tych dzieci to zjeby tak jak tych dwóch zaprezentowanych tutaj pajaców. To jest zakała polskiego HIP hopu . Jeszcze jacyś powyginani jak by mieli po 4 baterie w dopiero. Koniec świata już jest bliski.

Typ co dostał od żabsona ...
6 miesięcy temu

Skurwiel mocno bije…wolałbym dostać od.wkurwionego soldica niż jeszcze raz odczuć ten nie ludzki ból od ciosu Mateusza…jezusie jak bolało…

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
6 miesięcy temu

hahahaha MEGA WONSZ 9

KrążekCebulowy
6 miesięcy temu

Musialem sprawdzić czy będą w mieście, w którym mieszkam – na szczęście KURWA NIE.
Żabson kurwo rozpruta prułeś się do ziomka koło kebab czy innej knajpki jak z kolegami stałeś a chlop był sam ty KURWO!

Kolofortuny
6 miesięcy temu

Żal megabitów ,na takie półgłowkowe wypociny . Totalna żenada w stylu dzbana Dody .

Emce pemce kutas w której ręce?
6 miesięcy temu

Klakson i Old Pigi wzruszają wspólnym analem
Poznaliśmy pozycje które zaprezentują

Janusz
6 miesięcy temu

Dzieci jadą pomoc Ukrainie . Jako żywe tarcze co za cioty

#pieklopolek
6 miesięcy temu

Sytuacja jest dramatyczna, mam znajomego, który pracuje w szpitalu. Dzwonił dziś do mnie, opowiadał mi, że zaczynają przywozić chadów do szpitala, padają jak muchy z wycieńczenia. Przez napływ Ukrainek do Polski, nie są w stanie wszystkich obskoczyć. Dodatkowo w sklepach i aptekach zaczynają być odczuwalne braki prezerwatyw i wiagry. Na ulicach dochodzi do regularnych walk między p0lkami a ukrainkami o chadów. Więcej info wieczorem.

Ukrainiec z Volynia z Rodzinom
6 miesięcy temu
Reply to  #pieklopolek

wlasnie rozpoczynamy ofensywe na Volyniu wygramy te wojne do swiat Wielkanocnych 2055r

Bubibi
6 miesięcy temu
Reply to  #pieklopolek

A żebyś widział, jak padają z wycieńczenia po obskoczeniu tych dwóch kolorowych kolesi ze zdjęcia z artykułu. Przynajmniej oni nie przyczyniają się do braku prezerwatyw, bo ich zwyczajnie nie używają.

hrrr haaa tfuuuu
6 miesięcy temu

Znam taka p0lke co sie skurwila z erazmusem już na lotnisku, ledwo wyszla z samolotu i juz się puściła z habibim, a w domu w Polsce chlopak rogami o sufit zahacza ha tfu na taką

Popularne