Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson: „Nigdy nie byłem tak dobrym raperem jak teraz”

Raper zapowiada kilka projektów.

Opublikowany

 

Kiedy z dnia na dzień rząd blokuje wszystkie koncerty w związku z walką z koronawirusem, i to w czasie, kiedy raperzy mają najgorętszy okres festiwalowy, część z nich krytykuje decyzje władzy w social mediach, a inni biorą się do pracy w studiu. Do tych drugich należy m.in. Żabson, który ujawnił, że robi obecnie kilka projektów na raz.

Nigdy nie byłem tak dobrym raperem jak teraz. Nigdy nie miałem takiej formy, nigdy nie robiłem tylu kawałków i nigdy ich robienie nie przychodziło mi tak łatwo. Czekajcie na rozpi*rdol, robię parę projektów naraz, bo nie ma co zamulać. Będzie grubo. – zapowiada raper.

Ostatnim wypuszczonym kawałkiem Żabsona jest „Młody Boss”, który od maja przekroczył 4 miliony wyświetleń.

 
52 komentarze

52
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Henryk

Tytul powinien brzmiec – nigdy nie bylem dobrym raperem kropka. Jebac

UWAGA

Ktoś ma numer do tego pana z Giżycka zwanego potocznie „dziadkiem z ochrony”? Potrzebuję się z nim pilnie skontaktować i dać zlecenie by znów usadził na piździe tego zniewieściałego kurwia Żabsona. Ewidentnie znów mu odpierdala i bredzi jakieś kocopoły. Ponowne dociśnięcie jego mordy do gleby powinno ustawić go do pionu.

PRAWDA

MORDO TO JA PISAŁEM! 80 ZŁ ZA 5H ŻEBY ZAROBIĆ NA BROWARY BO MATKA JUŻ NIE DAJE. ZAJEBAŁEM MU KOPA A SZEFU DAŁ MI 10 ZŁ PREMII. TO JA PISAŁEM :d

dejvZ

Żapson nigdy nie był raperem.
„ha tfu” zamiast kropki.

MANIO750 ULANY CIUL ELO!!!

ZNOWU CHUJOZIE MATKA Z RANNA NIE DAŁA TABLETEK NA GŁOWĘ I MYŚLI ŻE COŚ ZNACZY NA SCENIE NASZEGO POLSKIEGO HIP HOPU.
BEKA Z ROBAKA BUAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

Odb

Zjebson: „Nigdy nie byłem raperem, byłem za to tranzystorem”

Jacek Andrzejewski

Żabsą. Przyglupie. Puśc sobie kawałek jakiś dajmy na to Freddiego Gibbsa, Nasa albo Rakima lub Ghostface Killah i porównaj sobie te swoje gówno co robisz narcystyczna kurwo z nimi po czym łaskawie wypierdalaj. Są 3 osoby na tej scenie ktore mnie wkyrwiaja najbardziej. Zaburzony emicjonalnie farmazoniarz xeroboj bedoes, czeresniak troglodyta xeroboj kizo i ta narcystyczna dziwka i xeroboj zabson. Zeby sluchac polskiego rapu to trzeba byc obarczonym klinicznie stwierdzonym debilizmem idiota. Mniejszym obciachem byli sluchanie eifel65 niz tych kurwa kopiujacych skyrwysynow

Eifel65

Teee małolat, ale o Eifel65 to z szacunkiem proszę!

KOLEGA

Kolejny pierdoli o kopiowaniu i podaje za przykład 3 największych gimbograjkow w Polsce. Ostatni też coś tam pisał o tym i mi palucha podał za przykład, a co najlepsze te jego porównania chuja się miały z rzeczywistością bo widać było ewidentną inspiracje na refren ale i bit i melodia były kompletnie inne, zwrotki to samo..
Polski rap się nie zamyka na bedoesie Zabsonie kizo i Paluchu. Nie pierdolcie takich ogólników posiłkując się znajomościa tylko mainstreamu i to tego najchujowszego mainstreamu

Jacek Andrzejewski

Schlebia mi, że sprowadzasz moją subiektywną opinię do rangi prawdy powszechnej, ale tak ógólnie to chuj wie o co ci chodzi, a w sumie to chuj z tym.

KOLEGA

Twoja subiektywna opinia to zwykły populizm

RZĄD TO ZŁODZIEJE

I’m blue
I’m blue
I’m blue, da ba dee da ba daa
Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa
TO JEST LEPSZE OD CAŁEGO RAPU
TYLKO EIFFEL65

PejaTVN

Ty właśnie co się dopierdalasz do eifel65 ? Przecież to sztos jakich mało, żaden kawałek tego transona nie zapadnie ludziom w pamięć jak „im blue”

Chuj ci na pizde

Uważaj bo z tego wkurwienia już Ci z dupy leci. Jak masz jakiś problem to sam wypierdalaj, na chuj szukasz artykułów o zabie. Spierdolina do potęgi.

facio od krabów

On nigdy nie był i nie będzie raperem.

Pytam

A kim?

ProfesoorNauk

Zwykłym tranzolem

facio od krabów

Disco polowcem

Marcellus Wallace

Cwelem

Fan płazów

Żabson jest super, dzięki niemu zainteresowałem się tematyką żab, teraz jestem ekspertem z dziedziny frogów. Dzięki Żabson za motywację.

cydży

A ja dzięki Mateuszowi zostałem gejem i wojownikiem o prawa mniejszości LGBT.

GENOWEFA MACHLOJA

STOP PROMOCJI ZBOCZEŃ

Krzyżyk PCK

Zgadza się nigdy nie był raperem.

Mieczysław

Przeprosił już barmana?

Cosieodkurwia

Jakim kurwa debilem trzeba być żeby słuchać tej jęczącej pizdy i nazywać to rapem.

Wnuktedego

UPALNA prośba do Pań – mamy wielkie upały, więc prośba żebyście codziennie brały jeden-dwa prysznice, używały mydła (to nie boli!), dezodorantów na umyte ciało (to nie gryzie!) i wygoliły się pod pachami, klacie i narządach rodnych, bo nie da się jeździć komunikacją miejską czy robić zakupy w sklepie. Niemiłosiernie wali od was dorszem jak ze sklepu rybnego. Dziękuję

KOLEGA

Właśnie użyłem mydła na test i powiem Ci wariacie ze strasznie mnie gryzie teraz. W chuju mam takie rady

PREZES

TO ON BYŁ KIEDYŚ RAPEREM ?!

Abdul Halal

co tu się odpierdala teraz Szef ochrony rapu myśli nad zejściem do podziemia Żabsonowi chyba coś na łeb siadło albo za dużo koksu wali, Sokół pierdoli jakieś kocopoły że „Polacy są mało hojni” ten 2020 to jest jednak upadek moralności i człowieczeństwa.

EJ TY KOLO!

BUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHABUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

EJ TY KOLO!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

Kurak

O jasnym umaszczeniu xdxdxd

EJ TY KOLO!

Z CZEGO SIĘ ŚMIEJESZ TY KURWA ZJEBIE?! UMASZCZENIE TO KOLOR SIERŚCI. CO ZA ŁEB JEBANY NO KURWA NIE MOGĘ.

Jebac cieplote

Zwykły łeb i meega łak, cos jak kałen…

ŻABSĄ

Nigdy nie bylem tak bardzo spierdolonym czlowiekiem jak teraz.

PejaTVN

Niedawno płakał ze ludzie nie kupują jego płyt czy coś takiego a teraz pierdoli ,ze jest najlepszy. A idź Ty w chuj kretynie jeden zwykły placzku za miesiąc będziesz pierdolil co innego i znowu obraza na fanów.

echTEpolki

Najśmieszniejsze jest to, że najwięcej do powiedzenia o rzekomym „niedbalstwie” polskich mężczyzn mają polskie ulane księżniczki w zapierdzianych dresach i wylewającym się spod bluzki sadle. Do tego podkreślająca nietuzinkową urodę tona tapety na ryju (spod której przebijają monstrualne pryszcze) i brwi…hah kurwa brwi wymalowane pisakiem a la wycieraczki od Audi.
Co jeszcze cechuje polską księżniczkę? Oprócz wyjątkowych pasji takich jak np. całodniowe gapienie się w telefon? Ano kolosalne wymagania odnośnie przyszłego męża, który musi wyglądać jak model z rozkładówki, być bogaty jak Bill Gates i nosić na rękach swoją ulaną królową.
Jeśli chodzi o Polaków to jakoś nie zauważyłem żeby odstawali od reszty Europy. Cała ta propaganda o tzw. „Polakach brzydalach” jest niczym innym jak nieustannie podsycaną przez (najczęściej) szwabskie media kłamliwą propagandą. Zapytajcie jakąkolwiek pokojówkę jak wyglądają pokoje hotelowe po pobycie „paniczów” z Europy Zachodniej. Bród, smród, ubóstwo i nasrane na stole.

???

To wszystko prawda, ale dlaczego kopiujesz cudze komentarze?

serek spod napleta

Skromnosc przedewszystkim!

borixon

mmm żabson wsadź mi palec w dupke :3

Kupa

Zjebson nigdy nie byłem tak dobry w łóżku jak teraz chłopacy potwierdzaja

Ziom

Ja pierdole co za gówno

leaasn

„nigdy nie bylem i nie bede raperem „

W PIZZY ZNAM JEDNEGO

Ile tym razem będzie wynosiła sprzedaż płyty 2 tys?

żENADA

Masz spróbuj nic się nie stanie, raz weźmiesz do buzi, zobaczysz czy ci smakuje, nikt sie nie dowie..
……………………„„-~^^~„-„„_
………………„-^*” : : „” : : : : *-„
…………..„-* : : :„„–/ : : : : : : : ‚\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : ‚|
…………/ : „-* . . . | : : : : : : : : |
…………\„-* . . . . .| : : : : : : : :’|
…………/ . . . . . . ‚| : : : : : : :
………./ . . . . . . . .’\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : :
……./ . . . . . . . . . . . ‚\ : : : : : /
……/ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*’
….’/ . . . . . . . . . . . . . . ‚|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .’/ . . . . . . .’|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .’|
‚/ . . . . . . . . . . . . . . . .’|
‚| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
‚| . . . . . . \„_^- „ . . . . .’|
‚| . . . . . . . . .’\ .\ ./ ‚/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .” / . ‚|
| . . . . . . . . . . / .’/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|

...........
Qu3st

To fajnie ze jesteś tak dobry, swicusz jak choinka , twój freestyle u wojewódzkiego tez był bardzo dobry haha

Qu3st

To fajnie ze jesteś tak dobry, swicusz jak choinka , twój freestyle u wojewódzkiego tez był bardzo dobry haha To fajnie ze jesteś tak dobry ,świecisz jak choinka , twój freestyle u wojewódzkiego tez był bardzo dobry haha

Vizo
Imperator

Kim kurwa? Żaba, raper i cwel to nie to samo. Wiem ze dla ciebie to jak zdobyć Everest ale weź sięgnij czasem po słownik i popraw sobie definicje bo pierdolisz farmazony. A nie, przecież te farmazony to fundament twojej kariery i bez nich był byś jak gówno pod butem – zauważony przez chwile, wkurwiający i wytarty o chodnik

helikopter

poradnik jak być typową osobą w komentarzach na glamrapie:
1. hahaha tuwstawdowolnegorapera ciekawe jak bylo w wannie u rafalali
2. tuwstawdowolnegorapera lgbt xDDDDDDJSKFHSDFJKDSHFJKS
3. narzekaj na newschool
gratulacje teraz jestes typowa osoba na glamrapie mozesz sie cieszyc

pikachu chu

Your post is great and engaging, the content is very practical, and gets people’s attention. Thank you for sharing. fireboy and watergirl

Popularne