Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson ujawnił gości z polski i zagranicy

Raper szykuje się do premiery nowego projektu.

Opublikowany

 

Fot. @bartekwieczorek

Sarius, Kizo, Mata, Beteo, Borucci, Leosia, Duszyn, Benito Tuzza, Karlo, Chris Abolade, LocoMode oraz Yzomandias. To artyści, którzy pojawią się na nowym projekcie Żabsona „Ziomalski Mixtape”.

„Ziomalski Mixtape” to luźny projekt Żabsona, który składa się z 16 premierowych numerów z dodatkowym bonus trackiem.

Nazwałem go celowo mixtape, ponieważ nie jest to legalne LP takie jak „To Ziomal” i „Internaziomal”, a luźny materiał, którego motywem przewodnim są dobra zabawa, ziółko, dupki, a przede wszystkim ziomale, którzy mnie otaczają i w dużej ilości występują na utworach. Oczywiście nie brakuje kilku przemyślanych kawałków np. Młody Boss. Większość numerów powstała na freestylu bez pisania tekstów, w studiu, w którym było po 15 osób i było tak najarane, że nie było czym oddychać, słuchając tych numerów łatwo wczujecie się w tę atmosferę. – informuje raper.

Tracklista

  1. New Year Freestyle
  2. Patrz na mnie
  3. Sexoholik
  4. Tort
  5. Palo Santo
  6. Hood Angel
  7. Bez Emocji
  8. Młody Boss
  9. Hot16Challenge
  10. Trzygłowy Joint na B24
  11. Aromatyczne Przyprawy
  12. Dziadyga Freestyle SKIT
  13. Korea
  14. ULALA
  15. Trapczan
  16. Pierwszy Track
    BONUS TRACK: OBOK
 
27 komentarzy
27 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Andżej
2 miesięcy temu

Mixtape, powiadasz? Ciekawe zatem, czy rzuci go za darmo, bo po takim biznesmenie to bym się tego nie spodziewał.

Prawilnie przypominam słynny Czarny Wrzesień, częściowo na kradzionych bitach (co w przypadku mixtape’ów jest akurat normalne), sprzedawany ogrom w cenie płyty xd. Mówcie sobie o beefie tysiąclecia co chcecie, ale Pejowiec takimi ruchami pokazał, jakie ma podejście do hip hopu.

Robert Lewandowski
2 miesięcy temu
Reply to  Andżej

No tak

Chodzi o to że
2 miesięcy temu
Reply to  Andżej

Peja się sprzedał?

CiasnyOdbycik
2 miesięcy temu
Reply to  Andżej

sarius XD mocno walczy o top 3 hipokrytów

EJ TY KOLO NA 110%
2 miesięcy temu

HAHAHAHAHAHAHAA A POLACZEK BIEDACZEK MYŚLI ŻE JAK ZAPROSI PEDRYLI Z CZECHOSŁOWACJI CZY UKRAINY TO JEST KIMŚ, HAHAHA HAHA A TAKI LEDRYL SFERA EBASTA MA U SIEBIE NA PŁYCIE FUTURE, DIPLO, I KOGOŚ TAM JESZCZE. BIEDA W CHUJ PANIE ŻABSON W SZMATACH NIBY PREMIUM, A WIEJE BIEDA I BEZGUSCIEM. ZDOBĄDŹ SIĘ NA TAKI RUCH I ZAPROS YOUNG THUGA, FUTURE, MIGOSOW, DRAKE.

stefan
1 miesiąc temu

Na pewno Future albo Drake się nagrają na płytę jakiemuś Żabsonowi z przedmieść Europy XD

CiepłotaLGBT
1 miesiąc temu
Reply to  stefan

Przecież jakby usłyszeli jego niecelowe offbeaty i fałszowanie na AT (co jest kurwa sztuką) to by zesrali się ze śmiechu.. Żabson to zwykły cwel, a nie żaden ziomal.

Kuzynka Buczera
2 miesięcy temu

Żapsą jaki kurwa gęgsta. Do kogo ta kurewka te fakersy pokazuje na tych zjebanych fotkach, do swoich fanów? Rozjebanie mózgowe level ninja.

Odb
2 miesięcy temu

Zjebson ujawnił się przy transach z Polski i zagranicy

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
2 miesięcy temu
(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
2 miesięcy temu

https://img.discogs.com/AwEF5KDF3X4AkCmWDT7pA0g7Q8A=/fit-in/600×607/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-9175370-1476099099-9953.jpeg.jpg

Hahahah
2 miesięcy temu

Ale baran : D

Codeina
2 miesięcy temu

Gorzka Prawda, pod jakim kryptonimem teraz piszesz? Lubiłam Cię czytać, teraz wchodzenie na glam straciło 50% sensu

PentoPrezidento
1 miesiąc temu
Reply to  Codeina

Spierdalaj

PentoPrezidento
1 miesiąc temu
Reply to  Codeina

Do garów

Codeina
1 miesiąc temu

Oj, zazdrośnik :-* Wiadomo już, że Gap to na pewno nie pentojebiecięto 🙂

Ps. Gary zajęte, twój stary całą noc przy nich siedział i żarł to co stara za dnia przypaliła.

Pozdro
2 miesięcy temu

Ależ to jest ziomalska przewózka, cieszę się że mogę być mordeczką z tym ziomusiem

PejaTVN
2 miesięcy temu

Hahaha jaki masz wąs spedalony, kto wam te charakteryzację wymyśla ? Pan z Gizycka Ci za mało wjebal widocznie ,ze się tak wozisz.

Kubańczyk youtuber słaby
1 miesiąc temu

Kurwa śmieszny jesteś żapsonik jaki mixtape to nawet koło mixtape’u nie leżało jesteś taki żałosny jak ten twój chloptas szpaku sraku jebać kubanczyka i żabsonika też banda debili i frajerów tfu tfu tfu

elo520
2 miesięcy temu

Nazwy państw piszę się z wielkiej litery! Wy jebane przygłupy bez szkoły!

Żabson
2 miesięcy temu
Reply to  elo520

Złomiarze
Mixtape

Victorino Oladipo
2 miesięcy temu
Reply to  elo520

Wielką literą a nie z wielkiej litery

adam
2 miesięcy temu

A ja nie bede juz placil za takie gowna. Internaziomal wedlug mnie to totalna porazka. Cipson skonczyl sie na To Ziomal.

Audi w Quattro
2 miesięcy temu

Dojebałem konkret trase z Świdniku wybiłem na Piaski potem na Trawniki i z Trawnik obok BP lota na Urszulin i stamtąd na Hańsk Petryłów i ogień na Chełm przez Sawin…Kurwa pustki na drodze a namachałem sie biegami jak popierdoleniec… Myśle nad wydechem ale nie wiem czy pchać sie w przelot czy czasem jakiś kit nie zapodać dedykowany może ktoś coś wie to napisze…mimo że letnie Uniroyalki mam na felgach to napęd Quattro mistrzostwo kurwa Polski po tych zakrętach łukach nosz kurwa ( pake dwa jak sie przed Hańskiem w łuk wpierdalałem to poezja )… Dziś stacjonuje u Bapki nakupiłem czipsów knoppersów i koli w Kampflandzie pogram na laptopie w STALKERA może jakiego pornusa obejrze na dwójce i do spania bo jutro o 7 start na Hrubieszów… Elo Bapka Pozdro Gigapauga 20002…

miki
2 miesięcy temu
Reply to  Audi w Quattro

Na Żółkiewkę wbijaj i pokaż kto rządzi.

Popularne