Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson został Youtuberem

Raper nie boi się krytyki ze strony innych artystów.

Opublikowany

 

żabson multi
Young Multi i Żabson

Od wczoraj na kanale Żabsona możemy oglądać jego zmagania w popularnej grze Fortnite. Raper rozpoczął dzisiaj kolejną rozgrywkę i aktualnie możecie śledzić jego poczynania poniżej.

Żabson nie boi się krytyki

Wiemy jak scena reaguje na to, kiedy Youtuberzy próbują zostać raperami. A co w przypadku odwrotnej sytuacji. Czy Żabson nie boi się krytyki ze strony kolegów? – Czemu słuchacie raperów, którzy mówią, że granie w gry jest ch*jowe? – pyta widzów artysta. – Uważam, że każdy gra w gry. No, może nie każdy, ale ja jestem młodym człowiekiem. Jestem gamerem od zawsze – dodaje.

Poniżej możecie zobaczyć jak raper radzi sobie w Fortnite.

Rozgrywka z Borixonem

Wczoraj Żabson wraz z Borixonem zaprezentowali przed widzami swoje umiejętności w Fortnite. Podczas rozgrywki raperzy rozmawiali m.in. o popularnej gali Fame MMA. Żabson zapytał nawet szefa NBL za jaką stawkę zgodziłby się wyjść do klatki. Więcej o tym pisaliśmy tu: Borixon: „Za milion mógłbym się bić z Multim i Tede”

22 komentarze
22 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
cydży
3 lat temu

Czekamy na streamy z rysiem pejką

Xvvvz
3 lat temu
Reply to  cydży

Chore kurwy xD

cydży
3 lat temu

Pierwszy

W kolejce do ciasnego odbytu Żabki

Spójrzcie na tę twarz, byłby z niego zajebisty trapik mmmm

Oprychu
3 lat temu

Wypierdalajcie z tymi cwelami na pudelka

Odb
3 lat temu

Youtubson został żaberem.

kvl
3 lat temu

KURWA POPATRZCIE NA TO ZDJĘCIE I POWIEDZCIE MI ŻE TO NORMALNE.
RAP PEDALSTWO PEŁNĄ PARĄ

Mid
3 lat temu

Jak widze te dwie panie ze zdjecia powyzej to az kurwa boli serce co sie stalo z muzyka rap? To wy! To wy, sluchacze! Jebane smiecie zniszczyliscie ta muzyke kupujac plytyt ttch tranwestytow, chuj z wami male smiecie

Kolo
3 lat temu

Przecież od dawna jest youtuberem, jak większość raperów publikujących swoje kawałki na tej platformie. Z paluchem na czele.

REALodb
3 lat temu

Kurwa a nie był nim ? beka…cydzy wali pod to koniuszego

Jojo
3 lat temu

Spoko naćpane dzieciaki, klub 27

Rombert Lewandowski
3 lat temu

Powiem wam że się zwalilem pod to

Kolo
3 lat temu

Zawsze był youtuberem jak większość raperów która publikuje kawałki na tej platformie

sjdkfn
3 lat temu

Paluszek grzebaluszek grał w fifę z siurkowskim. Przypominam.
Mielzky, wielki truskolowiec z dupy robi streamy i żebra o donejty 😀
Niby się pultają do nowej szkoły, ale sami na yt działają. hahahah banda śmieci i hipokrytów.

DIXDON38
3 lat temu

SERIO? CZY TO JEBANY ŻART? JESZCZE TROCHĘ I ZACZNIE NAMAWIAĆ BY WSZYSCY OTWORZYLI GŁOWY NA NOWE GRY I WYZWANIA XD

Jojusz
3 lat temu

Co to za łby jakieś? Jakieś dzieci internetu, na osiedlu to by w pizde dostał i by go jeszcze ojebali na fanty, to jakieś dzieci z bananów są chyba.

Tyty
3 lat temu

W pierdlu to by niezłe kąski były z nich na sieczkarniku

Jajasz
3 lat temu

Co to za dwa pedały w swetrach od Ryśka z klanu haha ja pierdole co się dzieje z tymi dzieciakami

Mateusz Kupiec
3 lat temu

Witam Witam sejsony tajger ogunie chce mi sie smiac tego typu, ze niiby w smietniku grzebalem kurhwwa, co wy gadaci ludzie

CHUJ DŁUGOŚCI WIFI KABLA JEGO IMIE PAWEŁ SZABLA
3 lat temu

FORTNITE JAKAŚ GRA DLA DZIECIACZKÓW JEBANYCH, NIECH WYPIERDALA NA TWITCHA RAZEM Z TYM DZBANEM MIELZKIM STRIMOWAĆ

Morświn
3 lat temu

Kiedy lajwy z Izakiem xDDD

Dario
3 lat temu

Żabson zjedzony przez nieznanego szerzej rapera… https://youtu.be/qR3CLlYe-iE

Popularne