Sprawdź nas też tutaj

News

Zaskakująca kolaboracja Dioxa z Sentino

Zobaczcie zapowiedź.

Opublikowany

 

Diox

Jeszcze kilka lat temu Diox atakował Malika Montanę wytykając mu, że jest „bananowcem na utrzymaniu rodziców”. Konflikt ten został jednak szybko załagodzony i obaj raperzy od dłuższego czasu owocnie współpracują. Kilka dni temu warszawski raper zaprezentował nowy numer z Malikiem „Seks”, a teraz zapowiada zaskakującą kolaborację z Sentino.

Diox i Malik Montana to od jakiegoś czasu dobrzy kumple, więc kooperacja tego pierwszego z Sentino, który jest w konflikcie z Malikiem może zaskakiwać. Dzisiaj na kanale Dioxa ukazała się zapowiedź jego wspólnego numeru z Sentino „One”.

Kawałek będzie promował nadchodzącą płytę założyciela Hifi Bandy.

 
33 komentarze

33
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
cebularz

djogz to jedna z gorszych hipokrytek.
najpierw: „żaden ulizany dejvid bekam”
potem: „mów mi dejvid bekam”
najpierw: pocisk na fejsie w stronę malika śmietany i centino
potem: przeprosiny na kolanach, kręcenie klipów za friko, by wyżebrać featy
najpierw: fanatyczny tróskolowiec jebiący nową szkołę vide osochodzi
potem: sam robi numery na nowych bitach…
co dzień inna stylówa, gdy myślisz, że nie można upaść niżej, diogz pokazuje, że nie ma granic ;p
chujogłowcze, nikt cię nie słucha i nowe bity nic nie zmienią, bo jesteś po prostu chujowy.

krx

aleś go Pan rugnął bezlitośnie! wyleczyłeś go Pan z tej buty jak najlepszy doktór!

Leopold

Rap w Polsce ma to do siebie ,ze najbardziej w pelni prawdziwe i najprawdziwsze sa hajsy ,reszta jest czyms w co nie mozna wierzyc jedynie przypuszczac ,ze ktos jest prawdziwszy mniej lub bardziej.

jojo

ja pierdole ale beka z dioxa kurwy jebane jak zwykle smial sie ze trapy etc a teraz sam jeszcze z takim fejurem numer robi przeciez ta scena to jedna wielka beka jak wchodze na ten portal obczajac to smiac mi sie chce nic wiecej zaklamane to wszystko jak te typy co sie smiali ze z moimi ludzmi trapu sluchamy a teraz sami sluchaja bo modne wlasnie tak wygladaja raperzy polscy fejury jebane jebac pozdro

Charakterniak

Bo to jebany truskul i obsraniec, malik mu pogrozil i sie obsrał. W calej sytuacji wsz mial jaja by powiedziec wlasne zdanie nie jak Kasztan.

cydży kiedy pyta?

Wsz to akurat najgorszy dupoliz w stolicy. Wszystkim grupom tutaj już jaja wylizał a jak przyszło co do czego to nikt się za nim nie wstawił i sam oklep zebrał. Może się zastanowi następnym razem zanim coś pierdolnie jak malik w jego dziadowską mordę

wsz cne no nie

Nie przepadam za WSZ z różnych względów, ale patrząc na sytuację z Malikiem to dobrze się zachował. Wyraził swoje zdanie, dostał w ryj, ale był stały w poglądach. Większość pozujących na pseudo uliczników typu avi czy diox zesrało się w pory, usuwało wpisy z fejsa i potem leciało w oświadczenia i przeprosiny na fejsie, więc plus dla WSZ się należy. Przynajmniej zachował się jak facet i wziął za to co zrobił odpowiedzialność i nie wydygał jak panienka, których wiele na tej scenie.

cydży kiedy pyta?

Mega zaskoczenie! To jak zaprosić kurwe do ślubu. Diox kasztan ever

cydży

twoja stara byla na takim slubie

Pastor ładowarek

zaklamane jebane kurwy!!! polska rap gra w pigulce, jebać

Michał Godlewski

JA PIERDOLE SENTINO Z DUPY NAGRAL COS PO TRZECH LATACH I PIEC RAZY LEPSZE NIZ TE PEDALY Z POLSKI NO JA JEBE

SENTINO WROCI TO WAS ROZJEBIE CWELE Z CHUJAMI NAKWLADANYMI W USZAHC

Butch Stein

CMAZ

Fifarafa

Tańczę z kurwami tango, CMAZ najlepszy zawodnik w rapgrze, KMWTW

Michał Godlewski

DOKŁADNIE CHŁOPAKI TDW

Makaveli

diox najwiekszy kasztan, choragiewa, lamus i frajer w polskim rapie

Svinsky

Po zdjęciu myślałem, ze to Bodychrist

Dziadek Kstyka

„sie łapie wszystkich znanych ksywek pajac bo by spadł” jebać cie diox za nagrywanie z psycholem, rozjebusem i mitomanem

Charakterniak

Sentino nie jest w konflikcie z malikiem ale z kazkiem, redaktor pijany wodka. Widze ze z PUP staz na glamrapie sponsorowany.

Butch Stein

dokładnie
Koloryzują

mocarny knur

kvrwa no sentino tylko nie z tym kasztanem, przecież drugi taki debil w pl rapie to nie wiem chyba nie ma, tede ewentualnie ale kasztan go powoli poziomem frajerstwa przebija.

Kevin5g

Haha A ja skuty wieczorem spać poszedłem i myślałem że mi się to sni hahaha xd jebac kasztana i sentino jebac

ciapalik hujdoszczania

twarz nieskalana myślą, wzrok tęskniący za rozumem

Makaveli

diox najwiekszy lamus choragiewa kasztan i frajer w polskim rapie

RaperZRoku2666

Bubel w choy Diox

DIOX WHY YOU COMING FAST F*** GYPSY

https://youtu.be/KCQxd_m2Rhk ttps://youtu.be/iTAm9loH0SY
W Anglii nikt sie nie spina o youtuberow, maja wyjebane co kto z kim. Amen

DIOX WHY YOU COMING FAST
mxrtvy
Young Multi
ŻeCo?

Diox Ty ruchaczu hahahaha
każdy kawałek o tym samym, spierdalaj już

WSZ

diox – największa pomyłka w polskim rapie

massivewp

https://www.youtube.com/watch?v=AJeWEBZKiTY

Jak początki wyglądały w innych krajach? Dlaczego zdaniem bohaterów nagrania, forma wykonania jest często ważniejsza od samego tekstu? Które z walk z USA są ich ulubionymi? Czy wszyscy battlerzy dobrze freestyle’ują? Sprawdźcie ten filmik!

Specjalne wydanie Massive Word Play!

Z okazji Mikołajków oddaję w wasze ręce przetłumaczony jeden z odcinków VERSUS: FRESH BLOOD 4. Możemy w nim zobaczyć jak Oxxxymiron – lider drużyny Gołębi, aby przedstawić swoim podopiecznym korzenie hip-hopu, tym razem zdecydował się zaprosić niemiecką gwiazdę battle rapu – Tierstara, znanego z organizacji takich battle-lig jak „Rap At Mittwoch” czy „TOPTIER TAKEOVER” (która miała przyjemność gościć Dizastera czy Pat Staya). Cała banda również oglądała wspólnie zachodnie battle dyskutując o istotności formy wykonania występu (performance) na rzecz samego tekstu, a także spróbowała swoich sił we freestyle’u pod klasyczne bity. Po obejrzeniu tego odcinka stwierdziłem, że musicie to zobaczyć. Miłego seansu!

(w opisie filmu znajdziecie również parę słów o tym, czym jest FRESH BLOOD)

KOLESŁAW

BEKA ZE SŁUCHACZY OBURZONYCH ŻE DIOX TO CHORĄGIEWA I SPUSZCZAJĄCYCH SIĘ NAD PRAWDZIWOŚCIĄ DLA GRY

WSZYSCY ARTYŚCI TO PROSTYTUTKI KAZIK O TYM NAWINĄŁ JESZCZE ZANIM WASI IDOLE WIEDZIELI CO TO RAP JEBAĆ WAS

ŻeCo?

Diox to jebany hipokryta, jakiś szacunek do siebie należało by mieć to raz
a dwa słowa artysta i Diox ze sobą nie współgrają, wypierdalaj

Popularne