Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Zbuku z klipem „Jak Mac Miller”

Raper promuje płytę „Wiem Co Jest 5”.

Opublikowany

 

Zbuku oraz Step Records zapraszają na premierę klipu „Jak Mac Miller”! To czwarty singiel promujący nadchodzący album rapera „Wiem Co Jest 5”, którego premiera odbędzie się 22 maja. Za produkcję muzyczną utworu odpowiada Faded Dollars. Klip jest dziełem Brevko Art.

Mac Miller to postać, której nie trzeba przedstawiać fanom rapu. Wywarł on niemały wpływ na muzykę współczesną, nie tylko na środowisko hip-hopowe. Zbuku w klimatycznym singlu „Jak Mac Miller” oddaje swoisty hołd ku pamięci Mac’a.

 
33 komentarze

33
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Joe TIGER King

gdzie ty kurwo przyrownujesz sie do mac millera

pluje na ciebie totalnie

Barszcz

Odb waflu kutasie gdzie jesteś kurwo

Odb

Wafle z barszczem dla kutasów i kurw

Odb

Zbuku z pytaniem „Jak Srać w Bidet?”

Rafalala

Jedyne co ich łączy to że obaj nigdy nie napiszą dobrego kawałka.

Odb

Mac Miller z klipem „Jak Zbuku”

EJ TY KOLO

ZBUKU JAK MC MACDONALD RACZEJ A NIE MILLER MAC

L7ScG

Chada, Mac Miller… No dawać dawać, wymieniamy na czyjej śmierci jeszcze da się zarobić

Odb chuj

Zbuku jak Pop Smoke, Zbuku jak Magik, Zbuku jak XXXtentacion,

Gnysi00wskyy

Zbuku jak Juice WRLD

Samozwaniczy celebryta

Ale chujnia, totalne kocie wypierdy , pedalski syf

Wojdzian

Ale wstyd naprawdę. Niech do tatusia muminka się porównuje

Paszczak

ale Tatusia Muminka za wyjaśnienie buki tłustej świni to ty szanuj

Eldo 2117

Jak Skepta, Jak Mać Miller… Czekam aż ktoś nagra kawałek Jak Belmondo.

Keke sreke kurwa mać

Jak bedogie w objeciach rafalali – malines 2020

SRUKU

NO WIĘKSZEGO KURWA DEBILIZMU JESZCZE W ŻYCIU NIE WIDZIAŁEM

Pogromca kurew

Gloryfikuje jakiegoś kurwa wyjca ktory byl taki glupi że nie umiał ćpać i se jebnął w kalendarz bo zacpal za mocno. Powiedzmy sobie szczerze, dla swiata to zadna strata. Cpun sprowadzajacy dzieciaki na zla droge. Dobrze by bylo zeby wszyscy ci raperzy sie zacpali na smierc, te kurwy to zaraza. Im mniej ich tym lepiej. Zbuku idz na calosc jak Miller.

Keke sreke kurwa mać

Bo ten leb chcialby arianke zaruchac to dlatego, tez bym chcial nie powiem ale bez takuego wydurniania sie kurwa litosci

pacino aldente

ty sie zacpaj krecie bardaszany

Profesoor Trapu

DOBRZE ŻE Z DECH :), JESZCE TE JEGO WYJCOWE PIOSENKI KTORYCH SLUCHAJ JEDYNIE EJ TY KOLO

PejaTVN

No dawaj zrób tak jak Mac Miller dokładnie ! Zacpaj się debilu i umrzyj, przynajmniej nie będziesz już gowna wydawał !

Pit

Ale lipa. Nie wiem czy się śmiać czy płakać…

GRinfluenser

Zbuku to słoik z dupy śp Chady

SicenS

Chcesz umrzeć młodo od ćpania jak Mać Miller? Bo poziomem rapu nigdy się nawet nie zbliżysz.

sara

sprawdźcie sobie ten serwis, jest wszystko co trzeba – https://extrafilmy.pl

zbukowina tatrzanska

Mac Miller na początku dawał radę, później zaczął nagrywać gówno. Te chuje do szczania nie rozumieją chyba tekstów skoro propsuja takie gnioty

MUSICRAP

https://www.youtube.com/watch?v=QnrJUCgmeAQ 🙂 🙂 🙂 🙂

serce 🙂

Rajon Rondo

Zbuku charakterny jak Verba

Ruspect

Oddać hołd Mac Millerowi jest komu jak komu ,ale typowi który przekręcił się od dragów i %.Jebać nałogowca

ku kon klan

Skoro chcesz odejść to odejdź. Płakać na pewno nikt nie będzie.

żENADA

Zbuku z klipem „Jak Rafalalyn”

Raper promuje płytę „Wiem co jest w majtkach”.

6632

MAC MILLER TO TEN CO PRZYPAŁĘTAŁ SIE DO ARIANY GRANDE I GDYBY NIE ONA TO NIKT BY O NIM NIE USLYSZAL WIEC ZBUKU NAJWIDOCZNIEJ ROWNIEZ CHCE BYC GOLDDIGGEREM I SZUKA ZNANEJ LASKI

Elo dzbany

Rafafalka by mu pasowała

Popularne