Sprawdź nas też tutaj

News

Zeus odświeża swój utwór z okazji premiery filmu „Tony Halik”

W tym miesiącu ukaże się film o najbardziej znanym polskim podróżniku.

Opublikowany

 

Tworzenie utworów muzycznych na potrzeby filmu to zjawisko coraz częściej występujące w naszym kraju. Rzadko się jednak zdarza, by artysta nagrał utwór o jakimś bohaterze, zanim pomysł o filmie w ogóle narodził się w głowie jego twórcy. To właśnie nastąpiło w przypadku utworu „Tony Halik” w wykonaniu Zeusa.

W 2012 roku Kamil Rutkowski wypuścił prawdopodobnie najważniejszy album w swojej karierze, który wyniósł go do pierwszej ligi polskiego rapu. Jak się okazało, Zeus poza muzyką jest ogromnym fanem podróży, a jednym z jego młodzieńczych autorytetów w tej dziedzinie był Tony Halik. By oddać hołd swojemu idolowi, artysta postanowił napisać utwór o przygodach nieustraszonego Polaka, którego programy były oknem na świat dla milionów rodaków.

Z okazji zbliżającej się premiery filmu „Tony Halik” Zeus postanowił nadać nowe życie swojemu dziełu i wydać je w zupełnie nowej odsłonie. Instrumental ostatniej wersji utworu został wykorzystany również w oficjalnym zwiastunie filmu.

Film trafi do kin 30 września.

 
23 komentarze

23
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Chłopak

Każdy umięśniony powie, że umięśnienie jest nieistotne, każdy wysoki powie, że wzrost nie ma znaczenia, każdy przystojniak powie, że to nie wygląd jest istotny. Wiecie dlaczego ? Bo oni wolą wierzyć, że mają tak zajebiste wnętrze i osobowość, że wszystko im łatwo przychodzi niż przyznać, że po prostu wygrali w loterii genetycznej. Takie osoby wolą wierzyć, że osiągnęli coś ciężką pracą, niż uwierzyć, że po prostu dostali to za darmo. Przykładem jest wygląd, facet ze świetną genetyką raz na 2 tygodnie pojawi się na siłowni i będzie przekonany, że to jego ciężka praca dała mu taką sylwetkę i kompletnie zignoruje fakt, że jest mnóstwo mężczyzn, którzy chodzą na siłownie latami a i tak wyglądają jak gówno, tego typu chad nawet jakby sobie darował tą siłownie to i tak wyglądałby dużo lepiej niż jakiś beciak po 10 latach siłowni i taki chad będzie innym dawał rady w stylu idźcie na siłownię xD, jak gdyby faktycznie wierzył, że to siłownia dała mu ta sylwetkę, a nie jego genetyka.
Inna sprawa, jak ktoś nie ma problemów, to się nie zastanawia, jak ktoś jest tak atrakcyjny fizycznie, że wchodzi w relacje seksualne kiedy chce i jak chce, to taka osoba nie zastanawia się, dlaczego jej to wychodzi, bo dla niej to naturalne, ona myśli, że to normalne. Jak facet jest wysoki, to on się nie zastanawia dlaczego jest wysoki, bo dla niego to normalne, nie ma po co się nad tym zastanawiać, a jak facet jest nisko to rozmyśla dlaczego tak jest. Jak facet dostaje zjebkę od praktycznie każdej kobiet

Chłopak

każdej kobiety, to zaczyna się zastanawiać co jest z nim nie tak i poznaje rzeczywistość, której chad nie musi znać.

Gorzka Prawda

Pełna zgoda. Ja kiedyś byłem hujowy, chłopięcy, laski mnie zlewały, zawsze się jakiś powód znalazł, żeby mnie odpulac, potem zmężniałem laski nagle się zaczęły interesować, nagle bylem kurwa super elokwentny i zabawny, tiaa…. Potem zacząłem łysieć i znowu od każdej blacha za jakieś kurwa z dupy powody, a teraz już jako dojrzały mężczyzna wyostrzyły mi sie rysy twarzy, rozrosłem sie w barach i nagle znowu jest dobrze, nagle już łysina ani wiek nie przeszkadza, a wręcz jest seksowna. Laski są mistrzyniami w racjonalizowaniu sobie ich biologicznych preferencji. Współczuję wszystkim gościom co mają zerowe powodzenie, laski są dziś tak pojebane, że nawet jak masz minimalne powodzenie to jest juz dobrze, bo 70% gości nie ma żadnego. Nigdy nie dostali żadnego sygnału zainteresowania, ja tak miałem za małolata i przez jakiś czas kiedy byłem zakolakiem. Chodziłem na siłkę, zarabiałem hajsy, ubierałem sie jak lord a i tak to huja dało. Dziś jestem sobą, chodzę w ujebanych butach a i tak od czasu do czasu jakaś się sama nawinie może nie jakaś seksbomby ale takie całkiem znośne. Pojebane to wszystko, ciekawe kiedy kiedy wiek juz totalnie zepchnie mnie na boczny tor. Oby jak najpóźniej.

Gorzka Prawda

A no i oczywiście dziękuje losowi, że mam te pierdolone metr osiemdziesiąt i nie mam cofniętej szczęki, bo w dziejszych czasach dla mężczyzny jest to wręcz eutanazja za życia.

No chyba, że jesteś Hiszpanem, Wtedy możesz mieć metr sześćdziesiąt osiem i szczękę jak goofy a i tak p0lke zaruchasz.

Yoanna

Czemu faceci tak wielką wagę przywiązują do wzrostu? Wydaje się wam, że to istotne, a tak naprawdę to nie jest nawet w top 5 decydujących o atrakcyjności mężczyzny czynników. Dla kobiet, tak samo jak dla facetów, przede wszystkim liczy się ładna buzia, ogólna aparycja i to coś. Jak do tego dojdzie fajny charakter, męskość (jako cecha charakteru, a nie wielkość penisa), to jest już dobrze. Np. wieeelu kobietom podoba się Ero, a nie jest przecież wysoki. Ale jest zajebisty jako facet, ma to coś. Aa, i łysole też są fajni, niektórym mężczyznom bardzo pasuje taki look na Kodżaka. Także przestańcie wymyślać, nie jest z wami tak źle jak myślicie 😉

Alavar

Jakbym czytał swoją historię, tyle że ja jestem na etapie wypadania włosów, to może jednak ta łysina jeszcze wszystkiego nie przekreśla

Gorzka Prawda

Nie przekreśla mordo, ale dam Ci radę jak przeszczep to teraz póki jeszcze coś masz, a jak nie to gol to w pizdu na łyso i sie nie baw w zaczeski, ja kombinowalem i huj trzeba było to zgolić i już. Pozdro

Gorzka Prawda

No i jak jesteś łysy to musisz być szczupły albo napakowany, ale pod żadnym pozorem nie ulany! Parę gramów tłuszczu a twarzy i już masz morde jak kartofel na wykopki.

Fufacz

No jo wiadomo, ale ludzie są głupi i ślepi i nie dociera

Eustachy

Ja pierdole. Przecież tekst Zeusa nie opowiada o przygodach Halika, tylko on sam opowiada o tym, że lubi podróżować i zwiedzać jak Tony Halik. Czy osoba która pisała ten news włączyła kawałek? Pewnie nawet nie.

Zbyszek Konopka

Nie dziwię się, to co teraz wychodzi gwałci moje uszy, jęki na autotune na chujowych trapach

Odb

Zeus odświeża swoją wannę z okazji premiery sextapu „Montana Malik”

Bezel SLU

Cweluz to idealny przykład jak można przegrać i zajębac degres z muzyki dla gimbusów do muzyki dla przedszkolaków

EJ TY KOLO NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

SPOCIŁA MI SIE CIPA TEJ REDAKCJA CHCESZ DO PAPU? HAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHA

EJ TY KOLO NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD ZEUS, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

EJ TY KOLO NA 100% JEBAĆ PODSZYWA

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD TONY HALIK, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

CO TA KURWA TACO ROBI NA OLISIE

Przyznawac sie ktory z was farmazony kupuje tyle tych plyt bo kurwa 7 (SIEDEM KURWA) projektow tego kondona wisi na olisie. Pies was jebał bez odbioru

MAJOR SUCHDOLSKI

ZAMKNIJ TE DUPE KURWA

żENADA

Ooo kutasa ooo debilizm!

p0lak

Wracałem sobie w piątek po 10 godzinnej tyrce u #janusz
Jadę elegancko za jakimś szrotem, kiedy nagle jego właściciel wpadł na pomysł umycia sobie szyby przy 120km/h
Oczywiście wszystko poleciało na mnie z tyłu.
Pomyślałem sobie: „kurwa, jaki #przegryw „.
Przyzwyczajony do roli ofiary postanowiłem go po prostu wyprzedzić i odjechać w pizdu, zapominając o całym incydencie.
W trakcie wyprzedzania zauważyłem jednak, że za kółkiem siedzi jakaś typowa #p0lka
Długo się nie namyślając wjechałem przed nią i zacząłem rytmicznie włączać spryskiwacze.
W lusterku zauważyłem tylko taki kurwa grymas na twarzy jakby się zesrała.
Po wykonanym zadaniu na chwilę przestałem nienawidzić swojego życia, dodałem gazu i odjechałem niczym orzeł biały

Polska Slicznotka

Jedyny przystojny raper w tym kraju to Malik Montana-mmmm.

żENADA

trzeci

Popularne