Sprawdź nas też tutaj

News

Złe wieści od VNM-a odnośnie premiery nowej płyty

„Sytuacja epidemiczna mocno spowolniła działania naszych podwykonawców”.

Opublikowany

 

fot. Mateusz Czech (@mczechu)

Plany wydawnicze VNM-a na 2020 rok były dość ambitne. W maju opublikował album „Hope For The Best”, na grudzień natomiast zaplanowana została premiera „EXIT2020”. Najnowszy krążek miał trafić na streamingi już w nadchodzący piątek. To jednak nie będzie mieć miejsca.

VNM napisał na Instagramie oświadczenie dotyczące zbliżającego się albumu:

– Dobry wieczór. Z przykrością jestem zmuszony poinformować Was, że premiera EXIT2020 zostaje przełożona na 15.01.2021. Robiliśmy wszystko co w naszej mocy, żeby ten materiał ukazał się terminowo zdając sobie sprawę z tego, że część zamówień mogła być prezentami pod choinkę, jednakże sytuacja epidemiczna mocno spowolniła działania naszych podwykonawców i okazało się to niemożliwe. Osoby, które zamówiły mój album powinny już dostać maila ze sklepu De Nekst Best. Mam nadzieję, że zawartość płyty wynagrodzi Wam wydłużony czas oczekiwania

Drugi w tym roku długogrający album VNM-a promowany dotychczas był czterema singlami. Słuchaczy VNM-a czeka zatem miesiąc dłużej oczekiwania. „Autonomia”, „Ataraksja”, „Viral” i „Antycypacja” nie przekroczyły jeszcze stu tysięcy wyświetleń. Przełożenie daty premiery tym bardziej może nie służyć zwiększeniu popularności „EXIT2020”.

Wysyłka preorderu planowana jest po 12 stycznia. Wytwórnia zapowiedziała na ten rok premierę jeszcze dwóch singli oraz obecność wielu innych promocyjnych aktywności.

Tracklista

1. Autonomia (prod. Magiera, cuty DJ Ike)
2. Ataraksja (prod. megot)
3. Cicho kvrwa feat. Pawbeats (prod. Łukasz Kowaluk)
4. Pomnik (prod. Folku)
5. Zieleńsza feat. K-Leah (prod. Skrywa)
6. Viral feat. Bonson (prod. Łukasz Kowaluk)
7. Lepiej (prod. Skrywa)
8. A raz tak feat. GrubSon (prod. SoDrumatic)
9. Fight Club (prod. Gibbs)
10. Hiperkan feat. Mateusz Krautwurst (prod. Magiera)
11. Antycypacja (prod. Skrywa)
12. Hope after all (prod. Łukasz Kowaluk)
13. Linie III (prod. DrySkull)
+ Bonus Track.

 
23 komentarze
23 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Hehadło
2 miesięcy temu

News o vnmie przypomniał mi piękne czasy starego glamrapu, kiedy transy były w komentarzach, a nie taplaly sie z raperzynami w wannie

Bella belmondo
2 miesięcy temu
Reply to  Hehadło

vnm przypomina mi pięknego, starego transa, który tapla się z raperzynami w wannie

Stasieniek
2 miesięcy temu
Reply to  Bella belmondo

Uspokój się gnomie

Bang
2 miesięcy temu
Reply to  Hehadło

Malik ciśnie bekę z nuty Palucha 😀

https://www.youtube.com/watch?v=pAIonlR_lQk&ab_channel=Cris

Gorzka Prawda
2 miesięcy temu

Co innego jest jak ktoś siedział w huj za granicą i zamiast kupić bilet powie, kupić ticketa, bo po prostu tysiące razy mówił ticket i mu się w mózgu drogi neuronowe utrwaliły, a co innego wrzucać co chwilę jak VNM jakieś wrzutki typu „Damn!” Czy „You know what am sayin” jeszcze z tym na siłę zamerykanizowanym akcentem. Gdzie kurwa ma się 35 lat a w Anglii sie bylo ostatnio w 2004 jak wchodziliśmy do Unii kurwa.

Powiem Wam coś. Fał jest już Boomerem. On jest jeszcze z tego pokolenia, gdzie były takie zjeby co się czuły lepsze, że znają angielski i się jarali, że znają teksty piosenek po angielsku, albo jak jest gra w polskiej wersji językowej to zawsze zaznaczali, że ONI I TAK GRAJĄ PO ANGIELSKU niby ze Polska wersja taka hujowa, a w domyśle, żeby podkreślić, jak bardzo to oni wszyskto rozumieją po angielsku. Nawet teraz się tacy znajdują, jak się czyta komentarze pod postami o Cyberpunku, ale to już jest margines. Dziś angielski zna kurwa każdy dzieciak, chyba, że jest totalnym głąbem, nikt już się nie jara stricte angielskim i kurwa jak on wrzuca te swoje wstawki ya know what im sayin to to jest taki krindż i cebula, że aż kurwa wstyd się człowiekowi robi za niego jak się tego słucha. To normalne, że do języka polskiego wchodzą angielskie zwroty, ale są to zwroty stricte użytkowe, które wynikają z postępu i globalizacji, typu wlasnie cringe, czy friendzone, a nie kurwa jakieś jebane ya know what im sayin!

Gorzka Prawda
2 miesięcy temu
Reply to  Gorzka Prawda

Tak ogólnie to się wszystko bierze z kompleksow. Jednym słowem żenada w huj, a te nazwy jego płyt są tylko tego niezbitym dowodem.

Fał ja Ciebie ostatecznie nie zapierdalam w siatę za te dyrdymały, ale masz ostatnie ostrzeżenie xD
A tak w ogóle to odejdź z rapu z honorem nagraj ostatnią płytę wtórną do porzygu, ale zajebistą i na zacznij robić coś innego na przykład zainwestuj w kryptowaluty. Na początek może w Ramp Defi oraz Kira Network. Ewentualnie w EasyFi, ale to na short-term jak będzie korekta.

Codeine
2 miesięcy temu
Reply to  Gorzka Prawda

Ale na mnie impression teraz zrobiłeś tym short-termem na korekcie. Zaczęłam się zastanawiać czy może chodzi o szorty termoaktywne, czy o szok termiczny, czy może o szorowanie termosa ‚)

Poza tym zawsze się z tobą zgadzam, i te wszystkie łapki w górę to ode mnie, ya know what I mean bro

Gorzka Prawda
2 miesięcy temu
Reply to  Codeine

No i tak jak mówiłem przyszła korekta na krypto. Ale jeszcze może spaść, więc jeszcze bym poczekał, aż rynek się określi.

Wrzucam Wam kryptowaluty z potencjałem do śledzenia. Fał to też, dla Ciebie, sorry za ten pojazd, ale ktoś Cię musiał w końcu odkrindżować

DeFi:
$RAMP, $RUNE, $RSR, $OCEAN

Polkadot:
$XRT ,$OCEAN, $KSM, $A & $M

Oracles:
$ORAI, #API3, $TRB, $DIA

Bonus:
$ROSE, $HTR ,$NOIA, $OCTO, $REN, $KEX

Życzę wszystkim dużo pieniędzy.

Codeine
2 miesięcy temu
Reply to  Gorzka Prawda

A co ma się wydarzyć na tym rynku ok. 15 grudnia? Z resztą lepiej wiedzieć co ma się wydarzyć od stycznia w usa, ustawa S.3571 (banking for all act) i projekt CBDC mnie przeraża

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  Gorzka Prawda

podobasz mi sie i napisze po Angielsku bo skonczylam Oxford to taka szkola zaoczna / wieczorowa yes yes yes

Tomek
2 miesięcy temu
Reply to  Gorzka Prawda

Prawda, też mnie to drażniło

okurwa
2 miesięcy temu

miales swoje 5 minut gnomie, nikt juz nie daje jebania o te twoje wysrywy, jestes w kurwe monotematyczny ile mozna na 5krotnych cinsac, idz wyliz dupe ojcu

pusia
2 miesięcy temu
Reply to  okurwa

Okurvo masz Racje niech mi wylize cipe po stosunku z Milicjantem jego czas sie skonczyl jak zespol Tokio Hotel

Bang
2 miesięcy temu
Reply to  okurwa

Malik ciśnie bekę z nuty Palucha 😀

https://www.youtube.com/watch?v=pAIonlR_lQk&ab_channel=Cris

Niezainteresowany
2 miesięcy temu
Reply to  okurwa

Co mnie obchodzą złe wieści od VNM-a odnośnie premiery nowej płyty ?

MariuszJachim
2 miesięcy temu

Czy kiedykolwiek któryś z tych jebanych raperów wziął winę za opóźnienie płyty na siebie? Zawsze winni wszyscy wokół tylko nie główny zainteresowany

Imperator
2 miesięcy temu

Szczerze mówiąc to nie wiedziałem że ten gość dalej żyje xd

Gundi gunda
2 miesięcy temu

Idź kurwa już w chuj nikt cie nie chce słuchać

żENADA
2 miesięcy temu

ciekawe ile kawałków o bliźnie na japie

Pamiętam cię Burku na RMF Maxxie
2 miesięcy temu

Naprawdę nie wiem gdzie tu złe wieści są-tylko cieszyć się że nikt gówna nie kupuje i nie znajduje to już poklasku.
Pora na innych ‚artystów’.

Elo
2 miesięcy temu

spoko, V, nikt nie czeka

VNM
2 miesięcy temu

Co wy pierdolicie? XD

Odb
2 miesięcy temu

Złe wieści od KałNM-a odnośnie anali na nowym sextejpie

Popularne