Sprawdź nas też tutaj

News

ZNAMY DATĘ I MIEJSCE ŚLUBU KANYE WESTA I KIM KARDASHIAN

Opublikowany

 

Para postanowiła zmienić miejsce ceremonii ślubnej.



Według najbardziej wiarygodnych doniesień Kim i Kanye mieli pobrać się we Francji. Wczoraj jednak oficjalnie dowiedzieliśmy się, że uroczystość odbędzie się we Florencji, w wynajętym przez parę za 410 tysięcy dolarów XVI-wiecznym Belvedere Fort. Dzień ceremonii pozostanie bez zmian. Zgodnie z przewidywaniami będzie to 24 maja. Tamtejsza prasa informuje, że okoliczni mieszkańcy wyrazili już ponoć swój zdecydowany sprzeciw przeciwko urządzaniu tego typu imprezy w tym miejscu. Całe wydarzenie nie podoba się także lokalnym politykom.

 

– Nasza córka North została poczęta tutaj, wśród renesansowych arcydzieł Florencja to jedno z najpiękniejszych miast na świecie. Dla mnie jest najpiękniejsze w Europie – powiedział West w rozmowie z jedną z włoskich gazet. Ceremonia nie będzie filmowana. Para zdecydowała też, że jedyną pamiątką z tej uroczystości będą zdjęcia.



 

Warto dodać, że będzie to pierwszy ślub Westa. Kim natomiast ma za sobą już dwa małżeństwa. W 2000 roku poślubiła producenta Damona Thomasa. W 2011 wyszła z kolei za gwiazdę NBA Krisa Humphriesa (ich małżeństwo przetrwało niecałe trzy miesiące).

 
31 komentarzy
31 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
brosiemk
8 lat temu

pierwszy

yoooo
8 lat temu

[img]https://s6.ifotos.pl/img/Untitled-_nqhpahq.jpg[/img]

abcdefghijklmnoprstu
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_x_MmO6gLtY[/youtube]

Łooooooo_Na_Legalu
8 lat temu

KIM NA DOŻYWOTNIM WIADOMO ZA CO

[img]https://missxpose.com/wp-content/uploads/2013/08/kim-kardashian-has-a-fatty.jpg[/img]

JEBAĆ
8 lat temu

KANYE NA PROPSIE ZA MUZYKĘ I HEJT ZA OSOBOWOŚĆ

ripripripROZPIERDALACZ
8 lat temu

KIM DOBRE DUPSKO I KAWAŁ CYCA, ALE JUŻ NICZYM NIE ZASKOCZY
[img]https://thenosebleeds.nextimpulsemedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/04/KimKardashian6Gif.gif[/img]
GIMBY WIDZIAŁY?

DidzejMysiek
8 lat temu

Na pudelku juz tydzien temu o tym było. Jako prawilny fan HH w Polsce czytam Pudelka i Kozaczka. Pozdrawiam wszystkich prawilnych
[img]https://ocdn.eu/images/pulscms/OWY7MDMsMCwyZDAsMSwx/8d9d1857adf3d7df7ff6049788267e2f.jpg[/img]

Marky Mark
8 lat temu

Kardaszian go omamiła, a mogli żyć na kocioł łape.

[img]https://i.imgbox.com/nvznKT3J.jpg[/img]

[img]https://i.imgbox.com/hIoaYhGG.jpg[/img]

Zay-J
8 lat temu

MAM NADZIEJE ŻE JEBNĄ ŚLUBNY SEXTAPE

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ROAexjFrAzI[/youtube]

dtuteu
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xr_SIMCzDNA[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=FOtbO2XLvvk
rozpierdolmy czerwone ścierwo

dtuteu
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FOtbO2XLvvk[/youtube]

DidzejMysiek
8 lat temu

TAK WITAM SIĘ OSTATNIO Z ZIOMKAMI
[img]https://robertbrzoza.pl/wp-content/uploads/2013/09/maso%C5%84ski-u%C5%9Bcisk-d%C5%82oni.png[/img]

KocimbaWnu
8 lat temu

Tyle kasy ma i taką kurwe sobie wzial beka troche z mudina.Ni ona ładna ni wierna.Gdyby nie kreacje i makijażysci wygladala by jak przeciętna krowa ze wsi śmigająca po remizach.Dożywotnia beka ze szmul i wieśniaków tanczacych w remizach.Zawsze mialem ich za ćwierć inteligentów [img]https://www.poznajlubelskie.pl/files/offers/82/8306592Corrado%20133.jpg[/img]

DidzejMysiek
8 lat temu

[quote name=”KocimbaWnu”]Tyle kasy ma i taką kurwe sobie wzial beka troche z mudina.Ni ona ładna ni wierna.Gdyby nie kreacje i makijażysci wygladala by jak przeciętna krowa ze wsi śmigająca po remizach.Dożywotnia beka ze szmul i wieśniaków tanczacych w remizach.Zawsze mialem ich za ćwierć inteligentów [img]https://www.poznajlubelskie.pl/files/offers/82/8306592Corrado%20133.jpg[/img][/quote]
TEN PO LEWEJ W PROSTO TO NIE TYPEK-REDAKTOR Z POPKILLERA?

veni vidi masacrici
8 lat temu

[img]https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t31.0-8/10365614_10203486841508981_2221122235018136720_o.jpg[/img]

Eldo na marszu szmat

Mefedron
8 lat temu

[img]https://2.bp.blogspot.com/-rqVNJA08xoY/TlSCHOTX6uI/AAAAAAAAGag/Xfe-zlymrq4/s1600/kim-kardashian-sex-tape-uncut_471x332000x0471x332.jpg[/img]
CIEKAWE CZY KANYE WALI POD TEN FILM HAHA

PRAWILNELOSZKI
8 lat temu

A OTO FURA KANJIEGO WESTA, ROBIONY NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE:
https://www.extravaganzi.com/wp-content/uploads/2011/08/Bugatti-Veyron-Super-Sport-Sang-Noir-8.jpg
https://imagizer.imageshack.us/a/img706/2766/dscf2029j.jpg

I KRULOWA:
[img]https://1.bp.blogspot.com/-XIj5foxCnJ0/UkqJoMtrGXI/AAAAAAAAACo/hfwk5kolTYs/s1600/Plus+size+models+with+white+thong+and+stock.jpg[/img]

PRAWILNELOSZKI
8 lat temu

JESZCZE RAZ FURKA:
[img]https://www.extravaganzi.com/wp-content/uploads/2011/08/Bugatti-Veyron-Super-Sport-Sang-Noir-8.jpg[/img]
[img]https://imagizer.imageshack.us/a/img706/2766/dscf2029j.jpg[/img]

rfgyhrfghfg
8 lat temu

ja wyjebalem je na twitterze jak kayne kim

BAXX
8 lat temu

[img]https://24.media.tumblr.com/5fd9743af6b69c4edf580c108c382d7c/tumblr_mt34d984uY1qde2seo1_1280.jpg[/img]

cpttttttt
8 lat temu

MURZYNIE, COŚ W TY SIĘ WPAKOWAŁ…

liryczny węgier
8 lat temu

Co to celebryckie gówno robi na glamrapie?
Mierzycie do poziomu Pudla i Kozaczka?
Chuj kogo obchodzą te atencyjne kurwy

[img]https://pl.vichan.net/chan/src/1r7vlbj8.vichan.jpg[/img]

POMARAŃCZOWY KRUL
8 lat temu

[quote name=”DidzejMysiek”]TAK WITAM SIĘ OSTATNIO Z ZIOMKAMI
[img]https://robertbrzoza.pl/wp-content/uploads/2013/09/maso%C5%84ski-u%C5%9Bcisk-d%C5%82oni.png[/img][/quote]

NAWET JAK SIE TAK BEDZIESZ WITAL TO I TAK ZAWSZE BEDZIESZ ZWYKLYM HOBAKIEM CEBULAKIEM

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Only_the_serious_know_how_to_truly_laugh.jpg[/img]

fijut
8 lat temu

Kocham Cie dziewczyno z ponizszego obrazka
[img]1.bp.blogspot.com/-XIj5foxCnJ0/UkqJoMtrGXI/AAAAAAAAACo/hfwk5kolTYs/s1600/Plus+size+models+with+white+thong+and+stock.jpg[/img]

andrzejguardiola
8 lat temu

[img]https://www.google.co.uk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=5XF6mQPPPwOiJM&tbnid=Vd_1zsSnS4ouPM:&ved=0CAMQjhw&url=http%3A%2F%2Fwww.rugusavay.com%2Fconchita-wurst-pictures-eurovision-2014-austria%2F&ei=nvJ4U5TkIMiW0QXYjYDwDg&bvm=bv.66917471,d.ZWU&psig=AFQjCNEMWrlmqmBb4F5WBJURIWuLt6nTIg&ust=1400521733354031[/img]

CIEKAWE CZY BRODE OGOLI NA WESELE

andrzejguardiola
8 lat temu
Majster !
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Z4V_KmrsgKw[/youtube]JARAC SIE !!!

janusz z legionowa
8 lat temu

[quote name=”fijut”]Kocham Cie dziewczyno z ponizszego obrazka
[img]1.bp.blogspot.com/-XIj5foxCnJ0/UkqJoMtrGXI/AAAAAAAAACo/hfwk5kolTYs/s1600/Plus+size+models+with+white+thong+and+stock.jpg[/img][/quote]

IMIE???????

maankjiaj
8 lat temu

[quote name=”janusz z legionowa”]IMIE???????[/quote]
serio Wam sie podoba ta świnia?

A WIĘKSZEJ DUPY
8 lat temu

nie dało się znaleźć Kanye? Może tyłek Nicki Minaj? Albo jakiejś tłustej maciory z chlewu?

uuuybxcbcx
8 lat temu

[img]https://wgrajo.pl/img/kor.gif[/img]

Popularne