Sprawdź nas też tutaj

News

Znamy gości, którzy pojawią się na 25-leci Peji

Na scenie zobaczymy m.in. Sokoła, Pezeta i Beteo.

Opublikowany

 

Peja

27 października w poznańskiej hali Arena odbędzie się jubileuszowa impreza z okazji 25 lat pobytu Peji na scenie. Raper szykuje również nowy album „25 godzin”, który ukaże się w tym roku. – Płyta „25 godzin” jest praktycznie na ukończeniu. W zasadzie na kilka dni przed jubileuszem wypadałoby tradycyjnie już wrzucić okolicznościowy utwór/klip – poinformował raper.

Poznaliśmy już także plakat z okazji 25-lecia i pełną listę gości, których zobaczymy na scenie. Są to: Gandzior, DVJ Rink, Kobra, Iceman, Hirass, Brahu, Hemp Gru, Sokół, Pezet, Pih, Beteo, Dixon37, Kacper HTA, DJ Zel, Respo, Patokalipsa, Vixen, Kaen, Azyl, Logo Dzielnicy, Pięć Dwa, Simpson, Sigma NGWM / DJ Wlb, Dono, Glaca, Hellfield, Buczer, Zelo, Michał Wiraszko oraz Muchy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Przedstawiam Wam oficjalny plakat imprezy, która odbędzie się już 27/10/18 w poznańskiej Hala widowiskowo-sportowa Arena Narysowała mnie jak zwykle niezawodna M.ART.yna. Całość jak zwykle dopracował @boomskimarcin. Jubileuszowe logo wyszło spod ręki @kozeroart Wszyscy goście jak niektórzy przypuszczali ogłaszani byli każdorazowo na fejsbukowej tablicy. Wiele godzin prób za mną zarówno z dj’ami jak i live bandem. Wszystko w zasadzie gotowe. Ostatnie bilety online tutaj pod linkiem: https://www.biletomat.pl/koncerty/pejaslums-attack-goscie-6817/ link do Wydarzenia: https://www.facebook.com/events/260134534748246/?ti=icl Jednocześnie pragnę poinformować, iż płyta 25_godzin jest praktycznie na ukończeniu. W zasadzie na kilka dni przed jubileuszem wypadałoby tradycyjnie już wrzucić okolicznościowy utwór/klip. Co sądzicie? Pozdro

Post udostępniony przez Peja Slums Attack (@pejaslumsattack)

 
28 komentarzy

28
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
haha

beteo i helfield? co ty kurwa rychu odpierdalasz XD

Eternia

Absolutny brak klasy z opcją bez Decksa.

Kazimierz Wichura

52? Jestem mocno zaskoczony.

wacławianie

haha naprężone wacki z Logo Dzielnicy, co uciekli z własnej dzielnicy, do poznania min 😀

Analny Tamburyniarz

A co tam robi Maciej Kobra, ta znana poznańska transseksualna prostytutka? Ostatnio stał o 2 w nocy pod Parkiem Wilsona przebrany za kobietę i oferował ludziom seks oralny. Jebany myślał że go nie rozpoznam.

TEDE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH BETEO ? CO JEST RYSIU NOWY KOLEGA ? MOŻE WYJEB GANDZIORA A BIER DO EKIPY BETEO
NOJI CHUJ ?

tuni,

ty na wyjebaniu kolegów znasz się najlepiej

real hip hop

Decksa nie ma a w to miejsce jest Hellfield albo Beteo? HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Rdw analorgia

Jestem w szoku Rysiu że mnie nie zaprosiłes. Myślałem że jesteśmy przyjaciółmi. Brahu będzie a ja nie? Przykre…. Ale za nagranie z igim to w sumie chu ci w ry. On jest z tego samego miasta więc dla mnie to oznaką braku szacunku. Wiem że to czytasz.

00:12 i 17

Właśnie

cydży

W ogóle dziewczyn mie ma, a gdzie Młoda Iga?

KULFON

Bez decksa,żenada

głos rozsądku

Może sam nie chcial

rudy z blok ekipy

A Tedunio?

Mati12

Obok Palucha drugi największy hipokryta na tej scenie. Kto jest kurwą z TVNU>?

cordas

zajebiście że będzie 52 Dębiec !!

kutacha Piotr

Rychu król

Analny Tamburyniarz

A gdzie te wynalazki z jego pseudo wytwórni typu SKWARCZESTER

Mati12

Obok Palucha drugi największy hipokryta w polskim rapie.

Szad

Rysiu masz szczęście że nie ma tam Nulla i borkusza na liście, bo olał bym cie ciepłym moczem

RAQ

A GDZIE śLIWA?

iksde

Wieprz jako główna atrakcja wieczoru?

sasadasd
cydży

OD 25 LAT TO PENER NIE POWINIEN SIE ODZYWAĆ A ON JESZCZE NAGRODY DOSTAJE I OD 25 LAT TEN SAM TRUSKOWY BIT I TE SAME TEKSTY

Arni

jebac ta kurwe peje, kogo to obchodzi, sokol z reklam i peja z agenta hahah

Jebać banana

Chuj kogo to obchodzi
PS jebać tedego knura

massivewp

https://youtu.be/hkQ2GzTJ_xk

Dwa unikalne style w kolejnej potyczce na kanale!

Conceited z Brooklynu, battler Występujący swego czasu w programie „Wild ‚n Out” prowadzonym przez Nicka Canonna,
stanął w szranki z charyzmatycznym Dumbfoundead’em (ostatni battler na naszym kanale z obsady „Bodied”, którego światowa premiera będzie miała już 2 listopada 2018!) reprezentującym Koreatown, w Los Angeles.

Obaj battlerzy mieli zmierzyć się ze sobą jeszcze za czasów ligi Grind Time Now, kiedy to zyskiwali na dużej popularności,
Lecz do pojedynku doszło dopiero dekadę później. Sprawdźcie czym skończył się ten raban!

cydży

brakuje tedasa

Popularne