Sprawdź nas też tutaj

News

ZNANY RAPER PIJANY – KONCERT ODWOŁANY! (VIDEO)

Opublikowany

 

Wczoraj w jednym z radomskich klubów miał się odbyć koncert Bastka (Intoksynator/PCP).

Koncert oczywiście się nie odbył, a poniższa relacja uczestnika tych zajść i materiał video z klubu wyjaśniają wszystko.

24.11.2011 w Radomiu miał odbyć się koncert weterana krakowskiej sceny, członka składu Intoksynator oraz ekipy PCP (Północ – Centrum – Południe) – Bastka. „Artysta” zjawił się w klubie pijany (właściwie „pijany” to zbyt delikatne określenie) i w rezultacie, nie z winy organizatorów, a z winy rapera, właściwy koncert nie doszedł do skutku.

Odbyła się jednak próba, której fragment możecie obejrzeć w tym filmie – Bastek dał popis swoich scenicznych umiejętności, podśpiewując do bitu, cytuję, „Łałhajsu”. Oprócz tego mało nie zabił się o kable, w które się plątał, pluł (dosłownie) w mikrofon, wydzierał się do niego. Nie zabrakło freestyle’u, który brzmiał mniej więcej: „DUPA, CIPA, JAPA, CYCE”.

 

 

Bastek zrobił mnóstwo innych rzeczy, o których nie napiszę – bo je zapomniałem lub pominąłem przez litość, jak pisał Julian Tuwim. W każdym razie z całego wieczora można by stworzyć książkę pt. „1001 przypałów Bastka z PyCyPy”.

 

 

Materiał video:

 
87 komentarzy

87
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Rps ziomek

Każdy chce się napierdolić.

justin

[img]https://4.bp.blogspot.com/_7gVnnkiu9QM/S7kTdJW8y9I/AAAAAAAAACw/rmJnBFfKFA8/s400/%3D%3D%3D.jpg[/img]
BEKA

COCKie MONSTAH

WIDZĘ ŻE TRADYCJA GURALA I PEZETA JEST DALEJ KULTYWOWANA W NASZYM KRAJU

Stomper

[img]https://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3GsFbQYCPWOBiTAHObwW6Qb6hWlLrC-KO00VVn0WOmKVEvthc6A[/img]

yo

TO JEST ZNANY RAPER ? :O

obowiazkowe imie

Kiedyś tak.

DISS NA OMENA

Myślałem że na fotce to Leszczu.

KRK

kurwaw szczylu jak oni nagrywali rap to srales w majty i to jadles bo myslales ze to nutella zjeby hahaha

---

MACIE GIMBY- TO JEST BASTEK- Z TEJ NUTY MOŻECIE GO KOJARZYC

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CVtam9zNmNQ[/youtube]

ej !!

no i o to mac być ? banda jebanych ćpaków . kurwa jak można sie jarać jaraniem trawy ?? trzeba być żałosnym ćpakiem.

siiii

a jaką trzeba być pizdą żeby podróżować do amsterdamu żeby jarać trawe… jakbym już miał ćpać to bym wolał na plaży na leżaku. na szczescie mam dużo lepsze rzeczy do roboty

Hhah

Dzieci … Jestescie jebane dzieci neostrady …. Watlym chujem robione … Same pedaly neo i pokemony …. Jak czytam te komenty jestem za aborcja … Zalosne cianiasy z was … Po 12 lat pewnie wogole to wszystkich na raz bym nakurwil golym chujem bym wam czaszki rozpierdalal ….

Janusz Pawlak DrÓgi

obszczał sie jak pichuj na kempie

aloholikzz

chyba zesrał he he

Śmierdzimizoka

i kolejny raz beka z Radomia
[img]https://images50.fotosik.pl/24/75b388a4bbc680b3.jpg[/img]

Palony Jan

[img]https://glamrap.pl/images/stories/bk/PIH_2362747.jpg[/img]

POZDRO BASTEK, TEŻ LUBIĘ SIE NAJEBAĆ
PIcHuj

moja mama

dobry kot ten bastek mordo mordo 2 podobno z pihem nagra !!!

bentlej

Bastek, lubie Cie, ale odjebales siare… Mimo wwszystko trzymaj sie ziom, kazdemu sie moze zdarzyc, elo.

eter

Bo trzeba umiec pic.

JAN PALONY

ZNANY…
Tyutuł to możecie zmienić

---

widac ze jestes gimbusem, kazdy ogarniety sluchacz zna tego rapera, gimbus niestety nie

raaa

Pierdol się, to jakiś pajac dla pajaców a nie „znany raper”

jokmas

chyba tylko gimby co nie maja gustu go znaja

bastek

w 0:24 słychać strzały

SIR MICHU

KURWA PIERWSZY RAZ O TYPIE SŁYSZE A W TYTULE ZNANY …

JAK CHCECIE NABIJAĆ WEJŚCIA TO W JAKIŚ SENSOWNY SPOSÓB…

PEDRO

Ty masz w nicku, turbo chujowego producenta, który jest w rap grze od 2009, więc zamknij gębę gimbusie.

becky

pierwszy raz słyszysz bo masz 13 lat i słuchasz tylko Meza i Verby gówniarzu?

Zenek

SIR MICHU jestes mega palantem jak nie wiesz kto to jest Bastek i PCP

PEDRO

BEZ Z JEBANYCH GIMBUSÓW, KTÓRE NAWET NIE SŁYSZAŁY PCP, WG ZAJEBISTEJ PŁYTY! JAK SAM SOKÓŁ POWIEDZIAŁ „NAJLEPSZA PŁYTA ROKU 2004” DLA RADIA WUDOO.

I BEZ ŻE NAWET NIE WIECIE, ŻE ON NAWIJAŁ W TURBO KLASYKU „RAP ZAJAWKA”.

PEDRO

hahah TU JEST CENZORA NA SŁOWO „BEKA”?? CZY JA 2 RAZY NAPISAŁEM „BEZ” ZAMIAST „BEKA” HAHAHAHA

BEKA ZE MNIE

ALE CWEL NADE MNA

TAK KURWA PRZYGŁUPIE, A PEJA TWIERDZI ŻE FABUŁA TO DEBIUT STULECIA

Zajarany_zyciem

Bekowo jak nic. Beka z Pedro!

TDF

Bastek ŻYWA LEGENDA 🙂

Ziomek

LEDWO ŻYWA LEGENDA

SEXXPERT

BEKA Z PIZDIOXA I CHALWY. ZJEDZI PRZEZ HIPHOPOLOWCA! BEKA!11

eloko

Słuchaj pal.ancie ! według Ciebie może tak jest, bo lubisz tępy rodzaj rapu, przecież to nie jest śmieszne tylko żałosne. weź rzuć się w gówno pedale

szejdi

Ema onet, znany raper!

Pierwszy raz słyszę o nim.

dsad

bo ci mama kanapki do szkoly robi od 3 lat, to za malo by znac kogos lepszego niz tedeeef ziooom

szejdi

Tak jakby był ktoś lepszy od Tedeefa ziooom

dsad

gdzie sie podzialy czasy gdy szejdi byl prawdziwy

2 kielce

bastek dobry wariat

OKTAWIAN

SIEMANKO JEŚLI MACIE CHWILĘ, TO SPRAWDŹCIE MÓJ MIXTAPE „ZAPISKI”. WYSZEDŁ DZIŚ 25.XI. INFO ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ NA HIP-HOP.PL. Z GÓRY DZIĘKI, PIONA!

SuperJanPalony

Znany rap parobek? (śmiech) Beka z anonima… hahahaha

fsyyyt
ziomunio

znany raper? pf hahahaha przeciez to jebany noskill marny grajek ktory nie zaistniał i nie zaistnieje …. modo mordo kochana mordo mordo

mariano

raper zbierający butelki po żulach w parku i grzebiący po śmietnikach bo nie ma na piwo bekaaaaajakchuj z tego jest znany w krakowie a nie z rapu

BUCZER PETEPE YO

NO WŁAŚNIE ?

[img]https://pl.memgenerator.pl/mem-image/bastek-kurwa-a-gdzie-buziak-na-pozegnanie-pl-ffffff[/img]

XXX

W KOŃCU BĘDZIE SŁAWNY TAK JAK CHCIAŁ

konrad

EEE…On jest murzynem!!!! Murzyni nie chcą być sławni!!!

PCP

Bastek dobry ziom z PCP, elo

BASTEK

[img]https://i39.tinypic.com/2dkddz7.jpg[/img]

SIEMA TU BASTEK O CO CHODZI KONCERT JAK ZWYKLE

BASTEK

WRZUĆ LINK NA TWÓJ PROFIL Z FACEBOOKA TO POWRZUCAMY PARE TWOICH ZDJĘĆ MAŁA SZMATO.

BASTEK

TO TY JESTES MALY I DODATKOWO SZMATA
CHCESZ 2,50 DO WINA?

Tokien

KURWA SĄDZĄC PO MORDZIE CHYBA DALEJ JEST PRAWICZKIEM? OBLECH

hajzer

w góre ręce w góre ręce
intoksynator klasyk

ZIOM

Ale mordy co jak co ale w Krakowie Bastek jest kojarzony Intoksynator PCP zawsze spoko starzy słuchacze pamiętają rap zajawke Zip skład INS !!

Towar

[quote name=”ZIOM”]Ale mordy co jak co ale w Krakowie Bastek jest kojarzony Intoksynator PCP zawsze spoko starzy słuchacze pamiętają rap zajawke Zip skład INS !![/quote]
Dokładnie! W Krakowie każdy słyszał o Bastku

BEKA Z KOMENTARZY

HEJTUJECIE I HEJTUJECIE A 3/4 Z WAS TO ZAKOMPLEKSIONE PIERDOLONE GIMBUSY Z PRYSZCZAMI NA MORDZIE, JAJACH I CHUJ WIE GDZIE JESZCZE, A MAŁO TEGO WSZYSCY JESTEŚCIE MOCNI PRZEZ JEBANY KABEL, MODEM OD NEOSTRADY, A W CZTERY OCZY ŻADEN Z WAS BY SIĘ NIE WYCHYLIŁ Z TAKIMI FRAJERSKIMI ZAGRYWKAMI JAKICH UŻYWACIE W KOMENTARZACH PIERDOLONE PAJACE 5 !
TRZYMAJ SIĘ BASTEK PCP !!

ERO

ZAPRASZAM DO SERUM, PROMOCJĘ ŁADNE, MOŻNA SOBIE ZROBIĆ ZDJĘCIE ZE MNĄ.

YO

CO JAK CO ALE WOLE FOTE Z ERO ON PRZYNAJMNIEJ COŚ W TYM RAPIE OSIĄGNĄŁ

SEBASTAN

TO SAMO CO JA, WYDAŁ TYLE SAMO PŁYT. MIMO TO ON JEST POPULARNIEJSZY BO JEST Z WARSZAWY.

HAHAHAH

DLACZEGO BASTEK PODPISUJE SIE JAKO SEBASTIAN SKORO BASTEK NIE NAZYWA SIĘ SEBASTIAN? HAHAHAHAHHAHA WTOPA MAŁOLAT!

yo

co za elokwencja . gratuluje !

JEB....Ł CIĘ PIES

PO CO WRZUCASZ TO JE…BANY PISMACZKU WYPAD DO MAMUSI SIE POZALIC ….PIONA BASTEK

wroclaw

elo bastek czekam na ins2

Gdańsk

Tępe chuje Bastek jest na scenie pewnie dłużej niż Ty na świecie dzieciaczku. Pamiętam jak z ziomkami na początku tego wieku organizowaliśmy ich koncert z Firmą i Deluksami(chyba) w Tczewie jeszcze i impreza to był jeden wielki koks melanż. a to że koncert chujowy wina publiki jak zawsze

yo

tyle że od 10 lat jest pod sceną 🙂

krkfan

bastek byl na scenie i kiedys cos na niej znaczyl ale nie mozna wiecznie zyc przeszloscia. teraz robi gnoj na scenie w jego rodzinnym krakowie kazdy go ma za zula. chwile swietnosci ma dawno za soba i nie wroca raczej juz

tezkrk

Ofira musi byc i trafilo na niego nikt nie widzi innych „RAPERÓW” wracajacych do domu na czworaka i wyrzygujących nosem koks.

KRAKÓW

HAHA JEBANE CIOTY CO WY TU PIERDOLICIE WOGOLE ? nawincie lepiej to pogadamy sracie sie do niego a by was znokautowal jedna reka cwele pierdolone POZDRO DLA KUMATYCH! dsrcrunamurach!

yo

kto ?? dziad ?? hehehe no nie . upośledzony jesteś ?? to pytanie retoryczne.

yyoyoyyo

PCP EKIPA JOŁ.

Kraków

Bastek, znamy się od lat, ale sory Stary, odwaliłeś głupi numer, wiesz dobrze ze alkhol od lat Cię stacza, to nie tylko moja opinia.
Ogarnij się i zacznij robić muzykę, i nie pij w końcu bo masz z tym duży problem.

Pozdrawiam.

PROPSS

Bastek na propsie ! ELO

obiektywnie

zenujace.trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

Jebać Brudasów!!!

#Towar….
W ogóle kurwa nie będę komentował twojej wypowiedzi bo rok temu byłeś jebanym metalem i wpierdalałeś koty więc kurwa jebany przeżucie chuja się znasz na rapie frajerze..

Emi

No cóż Bastka nie pamiętam na trzeźwości od kilku lat.. klasyka w jego wykonaniu, nic więcej

tere

świat jest taki ciekawy , jest tyle do zrobienia . jak znaleźć czas i go marnować na odurzanie sie jakimś syfem ?? trzeba być wyjątkowo nieciekawą osobą…

lijo

a ty szalej dalej diable!!!!!!!!hhehehehe

STARY KOLEGA

Wladku !
Najwyzszy czas poddac sie leczeniu zamknietemu… z tego co wiem kilku Twoich kolegow podjeło takie kroki, wzielo sie za siebie i jakos sie odbili od dna… Zal dupe sciska jak oglądam tak dobrego MC jako smierdzacego żula wiecznie gadającego głupoty , szukającego poklasku w zamian za piwo, banie albo jakies inne gówno…
…chciałbym Cie zobaczyć jeszcze w dobrej formie!

MKR

nie srajcie żarem do Bastka bo by was wpierdolił i wysrał zanim byście wypowiedzieli słowo cyc małoletnie pajace. a ten gówniany zdupy portal odwiedziłem właśnie ostatni raz

sirgemil

to po czym ma taką srake ?

Krqkus

Znam sebastiana dluzej niz 90% z was zyje …. Zawsze byl szalony rozne jazdy byly odpierdalane … Ale mimo ze chlop z niego nie wielki ma wieksze jaja niz wy wszyscy razem wzieci.., chlop jest wporzadku a ze ma wyjebane w was gimbusy to mu sie nie dziwie ssijcie szmaty hejterskie … Pryszczate mordy wasze wracac do bawienia sie siusiakami …

krakowiaczekjeden

[quote name=”—„]MACIE GIMBY- TO JEST BASTEK- Z TEJ NUTY MOŻECIE GO KOJARZYC

https://www.youtube.com/watch?v=CVtam9zNmNQ%5B/quote%5D

Dresu zawsze spoko :]

krakus?

[quote name=”Krqkus”]Znam sebastiana dluzej niz 90% z was zyje …. Zawsze byl szalony rozne jazdy byly odpierdalane … Ale mimo ze chlop z niego nie wielki ma wieksze jaja niz wy wszyscy razem wzieci.., chlop jest wporzadku a ze ma wyjebane w was gimbusy to mu sie nie dziwie ssijcie szmaty hejterskie … Pryszczate mordy wasze wracac do bawienia sie siusiakami …[/quote]
Idioto jakbyś znał bastka to byś wiedział że nie ma na imie SEBASTIAN, ziom nie błaźnij sie wiecej 🙂

SramWamNaRyj

[quote name=”yo”]TO JEST ZNANY RAPER ? :O[/quote]
pierdolona łachudro nie wiesz co to intoksynator to nie wiesz co to dobry stary rap ! Choj Ci w dupe od Krowodrzy KrK

SramWamNaRyj

[quote name=”krakus?”]Idioto jakbyś znał bastka to byś wiedział że nie ma na imie SEBASTIAN, ziom nie błaźnij sie wiecej :)[/quote]
hahahaha Proste to samo pomyslalem jak to czytalem

Popularne