Sprawdź nas też tutaj

teledysk

„Życie Warszawy 2” w nowej odsłonie: Kapota, Frosti i RAU

Hemp Gru prezentuje remiks, który powstawał dwa lata.

Opublikowany

 

Na kanale Diil.TV pojawił się oficjalny remiks kawałka „Życie Warszawy 2” warszawskiego składu Hemp Gru. W nowej odsłonie utworu udzielili się: Kapota, Łapa, Dister, RAU, OloSolo, Czerwin TWM, Frosti, Lewy BRD, Berson, Plus, Żaku i Dj Kebs. Za klip do numeru odpowiada Panda Video.

Jak zaczynałem słuchać rapu i usłyszałem ‚Życie Warszawy’ z discmena to sobie pomyślałem ‚wow, ale fajnie, też bym tak chciał i sobie kminiłem, co ja bym tam nawinął. 2 lata temu około godziny 2:40 w warszawskim klubie Miłość w trakcie klasycznego darcia mordy przy wódce wpadliśmy z pewnym raperem (którego koniec końców nie ma na kawałku, nie wiem czemu), żeby to zrobić. Dostaliśmy akcept i trzeba było zebrać ekipę, co wyszło naturalnie i czekać 2 lata, aż ogarnie się wszystko. – komentuje Frosti, który wziął udział w nagraniu.

 
30 komentarzy
30 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
FROSTI VEGE
1 miesiąc temu

FROSTI TO PO BITWIE Z OXONEM POWINIEN SIE SCHOWAC W NAJWIEKSZYCH LISCIACH I Z NICH NIGDY NIE WYCHODZIĆ BO ZOSTAŁ UPOKORZONY JAK OSTATNIA DZIWECZKA

RAPPER Z LESZNA
1 miesiąc temu
Reply to  FROSTI VEGE

FROSTI WYPADL AKURAT NAJLEPIEJ Z TEGO REMIXU.

Kuzynka buczera
1 miesiąc temu

Frosti wypadl najlepiej z tego bitu mordo

Warsaw
1 miesiąc temu
Reply to  FROSTI VEGE

Może i tak ale Frosti robi karierę w tej muzyce, a oxon ? O czym my mówimy…

EJ TY KOLO!!!!
1 miesiąc temu
Reply to  Warsaw

JA PIERDOLE DRAMAT NIE DOŚĆ ŻE IDIOTA TO JESZCZE POZER JAK SŁUCHAŁEM NA DISKMANIE O JA CIE PIERDOLE AJA SŁUCHAŁEM NA VHS I MAM NA TO WYJEBANE JAJA AHHHAHA

chujew
1 miesiąc temu
Reply to  Warsaw

No w chuj kariera, że ciągle nawija a i tak każdy ma go wpiździe xD

Rocco Sifredi włoski ogier
1 miesiąc temu
Reply to  Warsaw

Pierdolnąć cię w czoło kutasem żebyś się obudził z letargu? Idioto o jakiej my karierze mówimy ty dzbanie zalany spermą po korek. Oxon bez kariery zniszczył frostiemu kariere i zamknij pizde. Czego on nie nagra, czego nie nawinie to w ważnym elemencie tej gry jak właśnie bitwy pokazał ze jest miękka faja. I kiedy rywal punktował go jak dziwkę to on na początku z kamienna twarzą, obsrany a później? Później to w moich produkcjach nie ma takiego obrotu spraw…na sam koniec jeszcze klaszcze swojemu rywalowi i dziękuje za to ze został rozjebany. Cos cudownego. Piękny finał. Ciao bella

Odb
1 miesiąc temu
Reply to  FROSTI VEGE

„Anale w Warszawie 2” w nowej odsłonie: Idiota, Krosti i SRAU

Wnuk Tedego
1 miesiąc temu

Same pedały

Batman
1 miesiąc temu

Ja pierdole ale gniot. Że HG do puścili. Już taka bieda u nich?

Janek
1 miesiąc temu
Reply to  Batman

Kasztan okrutny

Rafer Alston
1 miesiąc temu

Ksiaze kuciapa lub jak kto woli Ksiaze glupota aka rolnik z pizdzikowic dolnych bo tak wyglada z mordy…klasyka polskiego ulicznego rapu ,tfuuu wam na morde cwele.

Zjedz kutange żapsą
1 miesiąc temu

Ale ten kapota to jest burak. Ja pierdole…

Łowca aka Kaczeridi
1 miesiąc temu

Życie W Wannie 2” w nowej odsłonie: Idiota, Frosta i SRAU
Hujp Gruz prezentuje rimming, który powstawał dwa lata.

BUT NA CYCE
1 miesiąc temu

Wiecie czym sie rozni gowno od rozy? jak nie wiecie to sobie powachajcie…

OBIEKTOR
1 miesiąc temu

Serio takie gówno powstawało aż 2 lata? Ja pierdole…

Majkel czapka
1 miesiąc temu

Jakby chlopaki z hg te dla lata temu widzieli walke z przyszlosci oxona i frostiego to by lepe wyłapał na łeb a nie dostał jakąś zgodę…

Rafalala
1 miesiąc temu

Fajne chłopaki. Ruchałbym

ZigiRozalski
1 miesiąc temu

O kurła ale gwiazdorska obsada….. ciepłota i krosti łał

Sliwa
1 miesiąc temu

Jak Olo Solo to jest frajer z jelonek, matce od malego pieniadze kradl z torebki, cpun zwykly mefedron całe zycie jadl i okradal rodzine parowa bita. Jeszcze sie na psach rozjebal papier na niego jest.

Największy fan Roberta
1 miesiąc temu
Reply to  Sliwa

Papiery to ty masz żółte

Rocco Sifredi włoski ogier
1 miesiąc temu
Reply to  Sliwa

Ale za takie oszczerstwa bez pokrycia jest chuj w dupe na wizji. Czekam na papiery w takim razie. Wysyłaj

elo
1 miesiąc temu

HG zamiast nagrać jakąś mocną uliczną hardkorową płytę bo dawno takiej w PL rapie nie było

to nagrywają jakieś kurwa remixy z Łakami

Kafar
1 miesiąc temu
Reply to  elo

Jak nie bylo?

Andrzej
1 miesiąc temu

Moim zdaniem to najgorszy remix jaki mógł wyjść, w ogóle kto to jest Książę Kapota nie powinien mieć ksywki książę Kubota nie krzywdzie zajebistych kawałków dla własnych zjebanych potrzeb !

WSTYD
1 miesiąc temu

Hahaha Ale Beka Wstyd

Noszkurna
1 miesiąc temu

Co to za hujowe grajki? Niby życie Warszawy a nie ma Eldoki i Tede

Mefedron z Targówka
1 miesiąc temu

Ciekawe czy ktoś kogoś musiał oszczać, żeby tamten ochłonął?

miki
1 miesiąc temu

Kurwa, jak ten Kapota jest słaby.

Najlepszy mc w miescie suko
1 miesiąc temu

Popularne