teledysk
Rosalie nagrała klip smartfonem i reklamuje Samsunga
Wokalistka promuje smartfon Galaxy S21 Ultra 5G.
Stylistyka lat 90-tych, gra światłem, maski które nosimy w social mediach i… smartfon Galaxy S21 Ultra 5G w roli głównej kamery – tak wyglądał plan teledysku do utworu Rosalie „Chodź, chodź, chodź” wyreżyserowanego i zrealizowanego przez reżyserski duet Andiamo.
„Chodź, chodź, chodź” to muzyczny komentarz do kondycji międzyludzkich relacji w erze social mediów i nowych technologii. „Coraz częściej zakładamy maski, tworzymy swoje wizerunki, pokazujące nas w tej najlepszej odsłonie” – mówi Rosalie.
Zwizualizowania tego niełatwego tematu podjął się reżyserski duet Andiamo, czyli Mateusz Erdmann i Michał Więckowski, a ich podstawowym narzędziem pracy na planie teledysku był najnowszy smartfon Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Jak sprawdził się w roli kamery w rękach twórców, którzy na co dzień korzystają z profesjonalnego sprzętu filmowego?
„Praca na planie z nowym Galaxy S21 Ultra 5G, jako główną i jedyną kamerą była dużym wyzwaniem. Jednak mimo początkowych obaw jakie nam towarzyszyły, musimy przyznać, że smartfon Galaxy S21 Ultra 5G sprawdził się bardzo dobrze i finalnie jesteśmy zadowoleni z efektów” – podsumowuje duet Andiamo.
Stylistyka klipu nawiązuje do kultowej epoki najntisów, a konwencja scenariusza osadzona jest na prezentowaniu licznych wcieleń Rosalie, w nawiązaniu do masek które przybieramy w mediach społecznościowych. Galaxy S21 Ultra doskonale radzie sobie w gorszych warunkach oświetleniowych, dzięki czemu twórcy mogli użyć na planie licznych zabiegów z grą światłem i cieniem prezentując Rosalie w różnych odsłonach.
Podczas realizacji scen do klipu wykorzystywany był przede wszystkim główny 108 Mpx obiektyw w trybie PRO i możliwość nagrywania w 4K, które oferuje nowy smartfon Galaxy S21 Ultra 5G. „Niewielki rozmiar i waga, obiektywy o różnych ogniskowych, czy możliwość nagrywania przy słabym świetle są to elementy które dają wolność i swobodę. Byliśmy bardzo zaskoczeni trybem PRO, który pozwalał m.in. na kontrolę ISO, temperatury barwnej, nasycenia kolorów oraz przesłony obiektywów” – oceniają Mateusz Erdmann i Michał Więckowski z duetu Andiamo.
„Galaxy S21 Ultra 5G to smartfon stworzony do wyzwań foto i wideo. Jesteśmy podekscytowani, że możemy przełamywać pewne schematy, a nasze urządzenia w rękach utalentowanych twórców wyzwalają kreatywność i pozwalają realizować artystyczną wizję.” – podsumowuje Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.
Premierowy klip do utworu „Chodź, chodź chodź” nakręcony w całości przy użyciu Galaxy S21 Ultra można zobaczyć na oficjalnym profilu artystki: Rosalie Official. Klip do utworu Rosalie powstał przy udziale popkulturowego portalu Poptown.
Na planie teledysku wykorzystany został również najnowszy telewizor Samsung The Sero, który dzięki obrotowemu ekranowi po połączeniu ze smartfonem zapewnia dostęp do ulubionych treści dopasowując się do pionowej lub poziomej orientacji.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Słoń: „R.I.P. Radoskór, Bolec, Bezczel, Chada. Ich już nie ma, ale ty niestety jesteś nadal”
Singiel i start preroderu nowego projektu.
Drugi, po „O kurczę”, klip z najnowszej EP-ki „Zero Absolutne 2.0″, której tytuł nawiązuje do pixel artowego boomer shootera Słonia i studia Trippin Bears, czyli komputerowej strzelanki, która lada moment zadebiutuje w fazie early access.
Utwór wyprodukował PSR, skrecze dołożył DJ Soina, a za teledysk odpowiada niezawodny Adam Unierzyński.
Preorder „Zero Absolutne 2.0”
Wraz z premierą klipu i singla startuje preorder EP „Zero Absolutne 2.0″, który można zamówić na Vulgarus.pl. Premiera przewidziana jest na 18 grudnia 2024.
Tracklista
- Kał i Szkło Intro prod. Kot und Glas
- Gry i Przemoc prod. Nobodyinfact
- Sierp 2 prod. Chubeats/Adash
- A-10 Thunderbolt feat. Dj Soina prod. PSR
- Złote Maski feat. Paluch prod. Chris Carson
- O Kurczę prod. ChuBeats
- Inni prod. Profesor Smok
Okładka
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Quebonafide „Futurama 3” – singiel i zapowiedź koncertu
„Raper szykuje projekt artystyczny, jakiego w Polsce jeszcze nie było”.
Właśnie ukazał się nowy utwór Quebonafide „Futurama 3”, którego premierze towarzyszy oficjalna informacja o pożegnalnym koncercie artysty zaplanowanym na marzec 2025 roku.
Quebonafide w 2022 ogłosił zakończenie kariery. W 2023 roku zadeklarował, że nie będzie już żadnych solowych kawałków. Rozbudził jednak apetyty fanów, zapowiadając jeszcze jeden, ostatni koncert… I faktycznie, Quebonafide raz jeszcze powróci na scenę, aby się pożegnać. Jednak nie będzie to koncert, jakiego wszyscy się spodziewają. Zanim opadnie kurtyna, artysta szykuje projekt artystyczny, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Unikalne muzyczne wydarzenie na pograniczu kilku gatunków. Centralnym elementem tego przedsięwzięcia jest integracja filmu i muzyki Quebonafide.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Dziś na platformach streamingowych oraz YouTube premierę ma singiel „Chryping”, który zapowiada wspólny album Bilona (Hemp Gru) i Onara (Płomień 81). To zaskakujące połączenie dwóch ikon polskiego hip-hopu – duet, którego mało kto się nie spodziewał, a który doskonale uzupełnia się muzycznie i tekstowo.
„Chryping” to mocne otwarcie projektu, który ma swoją premierę zaplanowaną na 2025 rok. Za bit odpowiada Szwed Swd, którego produkcja podkreśla charyzmę i wyjątkowe brzmienie obu artystów. Teledysk, nakręcony w Rumunii przez niezawodną ekipę KRIZIZ, oddaje surowy klimat utworu i wprowadza widza w świat, który Bilon i Onar wspólnie tworzą.
To spotkanie dwóch legendarnych składów – Hemp Gru i Płomień 81 – w nowej, świeżej odsłonie. „Chryping” to tylko przedsmak tego, co duet przygotował na nadchodzący album. Mocne teksty, wyjątkowa energia i odważne połączenie stylów gwarantują, że to projekt, który zapisze się w historii polskiego hip-hopu.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
YSF „Whoah!” – pięcioosobowa ekipa wierna newschoolowi
Young School Familia rozpoczynają nowy etap.
Ekipa Young School Familia (YSF) wraca do gry z nowym kawałkiem „Whoah!”, który idealnie wkomponowuje się w ich dotychczasowy styl.
Erwin, Cezar, Kaes, Jordan i Milo znowu dostarczają mocny numer, który brzmi jak gotowy materiał na koncertowe hity. „Whoah!” to pierwszy z zapowiadanych singli, które mają wprowadzić słuchaczy w nowy etap twórczości zespołu. Mocny bit i charakterystyczne flow każdego z członków sprawiają, że YSF pozostają wierni swojej formule – dynamicznie, autentycznie, bez zbędnego kombinowania.
Teledysk, dostępny już teraz na YouTube, jest kolejnym dowodem na to, że YSF wie, jak przykuć uwagę i nadać swojej muzyce jeszcze więcej wyrazistości.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sarius, Jano PW i Donatan. Słowiański vibe połączony z rapem
W utworze Cleo przedstawiła swoje alter ego.
Donatan odsłonił kolejne karty odnośnie przyszłorocznego albumu „Równonoc: Raróg”. W drugim singlu usłyszeć możemy Sariusa, Jano PW, Runę oraz Cleo.
Projekt „Równonoc: Raróg” Donatana i gości poza utworami o bardziej radiowym brzmieniu, jak znane już „Jabłonie”, przynosi też esencję pierwszej Równonocy – połączenie słowiańskiego vibe’u ze współczesnym hip-hopem. Pierwszą tak rapową odsłoną płyty jest utwór „Pada Deszcz” o terapeutycznej i oczyszczającej roli deszczu w życiu Słowian, z udziałem Cleo, Sariusa i Jano Polska Wersja. Deszcz to oczyszczenie ze złych emocji, ale i ukojenie duszy – zarówno kiedyś, jak i teraz, o czym przypomina bardzo współczesna muzyczna produkcja Donatana.
– To pierwszy utwór w którym słyszycie Runę. Jest to słowiańska szeptucha, która widziała i przeżyła tak wiele, że jej dłoń i oko pokryły się czernią. To właśnie Runa będzie waszą przewodniczką po mrocznych zakamarkach „Równonocy: Raróg” – informuje producent. Runa to tak naprawdę alter ego Cleo.
Ozłocony już album ukaże się wiosną 2025 roku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Oliwka Brazil: „Dziewczyny z branży mają chcice jak zwierzęta”
Oliwka Brazil z długo wyczekiwanym, pierwszym longplayem w karierze.
Tego, że Oliwka Brazil wdarła się na polską scenę rapową z przytupem, wspominać nie trzeba. “Oh My Gawd” to jej drugi projekt (po Big Mommy EP) i pierwszy longplay w karierze. Album to 15 bomb, które Oliwka Brazil spuszcza na rynek. W tym 8 absolutnie premierowych utworów.
Złota debiutancka EP-ka ustabilizowała pozycję Oliwki Brazil na scenie. Jej bezkompromisowy styl przyciągnął uwagę fanów, mediów i krytyków. Na pierwszym longplayu nie tylko zachowuje swoją charakterystyczną bezpośredniość w treści, ale prezentuje jeszcze bardziej dopracowaną warstwę tekstową, w której roi się od dwuznaczności, gier słownych i nawiązań do popkultury. Oliwka rapuje jeszcze lepiej niż dotychczas, ale też nie boi się eksperymentów z innymi gatunkami.
Album wyprodukował WIKTOR, z pomocą przyszli mu Smolasty, SAMER, Kacpersuperswag i Jakub Laszuk, a gościnne zwrotki dodali od siebie Chivas oraz Meggie.
Ostatnim singlem z płyty jest tytułowy „Oh My Gawd”, do którego teledysk możecie obejrzeć na YouTube lub poniżej.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News2 dni temu
Kali o powrocie Quebonafide: „Błagajcie go na kolanach…”
-
News4 dni temu
Ostatni koncert Quebonafide – wyciekła dokładna data
-
News2 dni temu
Sokół kłania się Quebonafide
-
News3 dni temu
Quebonafide: „Sfingowałem swoją muzyczną śmierć”
-
News2 dni temu
Sentino ogłosił datę premiery płyty z Malikiem
-
News2 dni temu
Kilof, który odsiedział prawie 30 lat, nagrał diss na Masę
-
News23 godziny temu
Marcin Flint o Quebonafide. „Przeciętny raper z przebłyskami”
-
teledysk2 dni temu
Słoń: „R.I.P. Radoskór, Bolec, Bezczel, Chada. Ich już nie ma, ale ty niestety jesteś nadal”