Sprawdź nas też tutaj

teledysk

Pawbeats i Kabe z klipem „Na dnie”

Artyści promują płytę „Nocna”.

Opublikowany

 

„Na dnie” to najnowszy singiel z płyty „Nocna” Pawbeatsa, która od premiery w maju 2021 roku osiągnęła aż 10 mln odsłuchów na YouTube i 5 mln na Spotify. Producent muzyczny zaprosił do współpracy przy utworze cenionego rapera młodego pokolenia – Kabe. Klip do singla to zapis fragmentów z samotnych wypraw Pawbeatsa m.in. na alpejski szczyt Matterhorn, podczas których był zdany na siebie, swoją wiedzę i doświadczenie. Górska wspinaczka obok muzyki, to wielka pasja Pawbeatsa, którą konsekwentnie realizuje już od lat.

Utwór Na dnie, który Pawbeats wykonuje wraz z raperem Kabe, podobnie jak cały cieszący się dużą popularnością album odnosi się do jego przeżyć i doświadczeń związanych m.in. z lękami i bezsennością.

– W 2013 roku, ku mojemu zaskoczeniu, zdiagnozowano u mnie nerwicę lękową. Zaskoczeniu, bo “liczyłem” na chore serce, tarczycę, problemy z płucami. Już wtedy postanowiłem, że nie będę ukrywał przed ludźmi moich stanów, zwłaszcza, że wiedziałem jak bardzo są powszechnie i jednocześnie nierozpoznane. “NOCNA” trochę naturalnie stała się albumem nawiązującym do moich przypadłości, bo są one moją codziennością, a trafiło klimatycznie na taki właśnie album. – mówi Pawbeats. I dodaje: Zaprosiłem na niego Kabe, bo słychać w nim francuskie korzenie i brzmienie, a takich naleciałości chciałem też w swojej muzyce.

Teledysk do singla Na dnie powstał podczas samotnych wypraw Pawbeatsa, m.in. na szczyt alpejskiej góry Matterhorn.

– To góra łącząca cechy wspinaczki sportowej i jednocześnie wysokogórskiej. Jest wymagająca i trudna, zwłaszcza gdy idzie się na nią samotnie. – komentuje producent.

Zarejestrowane podróże mają kilka wymiarów – przede wszystkim alpinizm Pawbeatsa ma ścisły związek z nerwicą lękową, której doświadcza w życiu codziennym. Paradoksalnie w wysokich górach stany lękowe ustępują.

– Wydaje mi się, że ciągnie mnie do gór, bo mam wrażenie, że skoro tam sobie poradzę, to tym bardziej dam radę w „cywilizowanym” świecie, gdzie jest wiele instytucji, które powinny mi ułatwić funkcjonowanie. Czasami moi znajomi mówią, że ryzykuję życie i że to jakieś ekstremalne sytuacje, ale ja tego nie odczuwam. Mam wrażenie, a właściwie pewność, że dopóki mam kontrolę, jestem bezpieczny. Dużo gorzej czuje się będąc w samolocie czy samochodzie, którego nie prowadzę. Oczywiście mam też małe natręctwa związane z liną (lęki, że pęknie), ale wiedza nakazuje mi o tych lękach zapominać. Często na widok sprzętu ludziom wydaje się, że ktoś jest ryzykantem, a ja za ryzykanta uważam tego, kto idzie na stosunkowo proste Rysy bez kasku, bo tam jest niemałe prawdopodobieństwo, że możemy dostać kamieniem (albo chociażby termosem) zrzuconym przez turystę nad nami.

Drugi aspekt, to odreagowanie pandemicznego zamknięcia i codziennej rutyny, która była narzucona przez sytuację. Wyprawa na Matterhorn pozwoliła złapać dystans i poczuć przestrzeń, która jest ważna dla Pawbeatsa.

– Poza wchodzeniem na szczyty spełniam się także jako organizator wyjazdów górskich. Wszystkiego dopilnowuje sam od researchu co warto zwiedzić po ogarnianie lotów, miejsc noclegowych. Dbam o bezpieczeństwo moje i moich znajomych – jestem po kilku kursach, a wcześniej wyjściach instruktorskich i przewodnickich. Udało mi się przez lata zgromadzić niezbędny sprzęt.

– Zawsze w muzyce podobało mi się to, że to dość wygodna furtka do wylewania swoich emocji. Mogło mi się wszystko walić na głowę, ale nie nazywałem tego werbalnie, mogłem nagrywać o tym muzykę. Pierwsze teksty które pisałem, były “incognito”, bo trochę bałem się takiego emocjonalnego ekshibicjonizmu, teraz przy NOCNEJ się bardziej otworzyłem. Zawsze chciałem, aby muzyka była nagrywana przeze mnie, żeby każdy dźwięk był zależny ode mnie. Dlatego nagrywaliśmy część albumu totalnie “na setkę”, słychać skrzypiącą podłogę, gdy przechodzimy korytarzami studia. To lubię i trochę stoję w opozycji do dzisiejszej muzyki, która jest tylko środkiem do celu, tworzona na pół gwizdka coraz częściej z gotowych komponentów na potrzeby wykorzystania chwilowej popularności celebryty. Ta sama idea towarzyszy mi przy koncertach, dlatego gramy w tak dużych składach.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 

teledysk

HCR z kolejnym singlem z płyty „Pewnego razu we Wrocławiu”

Posłuchajcie „Daleko”.

Opublikowany

 

Przez

hcr

„Daleko” to trzeci singiel zapowiadający płytę HCR-a „Pewnego razu we Wrocławiu”, której premiera planowana jest na koniec września 2024 roku.

Utwór jest inspirowany okresem w życiu HCR-a, kiedy jego codzienność kręciła się między Warszawą, gdzie działał w czasach premiery płyty „Lepszym człowiekiem”, a rodzinnym Wrocławiem, gdzie często wracał. W tekście raper dzieli się swoimi doświadczeniami odnoście szukania prawdziwej przyjaźni i ludzi, z którymi warto iść przez życie. Zwraca też uwagę na to, że dom, rodzina czy szczęście nie zawsze przynależą do konkretnego miejsca na mapie, ale są wartościami uniwersalnymi.

Za produkcję odpowiada Lazy Rida Beats, a teledysk zrealizowała ekipa 9liter Filmy.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Na cieplejsze dni podczas majówki – singiel od Pampi 042

Efekt współpracy Warner Music wspierany przez Step Records.

Opublikowany

 

Przez

Podczas majówki idealnie sprawdzi się kawałek Pampi 042 „Przeznaczenie”, jako efekt współpracy z Warner Music Poland, wspierany przez Step Records.

Pampi znany wcześniej ze współpracy z takimi artystami jak Pusher, 730 Huncho czy Onar dzisiaj przychodzi z miłosnym kawałkiem, który dostępny jest w serwisach streamingowych.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Deemz, Bambi, Young Leosia, Waima i Kizo odświeżają „Bohemę” Wilków

Takiego teledysku jeszcze nie widzieliśmy.

Opublikowany

 

Przez

30 kwietnia 2024 – Producent Deemz, wraz z topowymi artystami polskiej sceny rapowej Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego singla.

„Lecę bo chcę” jest świeżą interpretacją wszystkim dobrze znanego utworu “Bohema” autorstwa zespołu Wilki. Numer jest efektem kreatywnej kolaboracji między Deemzem a najbardziej rozpoznawalnymi artystami ze świata rapu: Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo. Inspiracją do stworzenia tego utworu była chęć połączenia różnorodnych talentów w niepowtarzalnej kompozycji, która zaskakuje zarówno brzmieniem, jak i przesłaniem.

Deemz określa „Lecę bo chcę” jako energetyczną kompozycję, łączącą elementy elektroniczne, popowe i hip-hopowe. Utwór emanuje pozytywną energią i jest przepełniony oryginalnym nowoczesnym brzmieniem inspirowanym Jersey Clubem.

Według autorów tekstu, zwrotki w „Lecę bo chcę” odzwierciedlają pragnienie wolności i odwagi, manifestującą się w życiu codziennym. Każdy z artystów interpretuje swoją część w sposób osobisty i autentyczny.

Teledysk do „Lecę bo chcę” jest dziełem znanego reżysera Jana Dybusa, który wraz z zespołem producenckim stworzył jedyną w swoim rodzaju wizualizację opartą w 99% o CGI i efekty specjalne. Teledysk przenosi widza w świat całkiem nowych doznań związanych z wizualną stroną odczuć podczas słuchania utworu. Czegoś takiego na Polskim rynku muzycznym jeszcze nie było!

Deemz to uznany producent muzyczny, który przez lata tworzy niepowtarzalne produkcje łączące różne gatunki. Każdy chociaż raz słyszał jego hitowe produkcje w takich utworach jak między innymi “Uzi” z Białasem i Soblem, “Eldorado” Bedoea czy ostatni ponadczasowy hit ze Szpakiem “Plaster” Jego przyszłe plany obejmują kontynuację eksperymentów z dźwiękiem i współpracę z wieloma utalentowanymi artystami.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

Adi Nowak i Fabijański połączyli siły

„Rentgen” trafił do sieci.

Opublikowany

 

Przez

W piątek swoją premierę miał najnowszy singiel Adiego Nowaka, na którym gościnnie udzielił się Sebastian Fabijański.

„Rentgen” to najnowszy singiel z nadchodzącej płyty Adiego Nowaka, na której znalazły się ostatnie single takie jak 8 KÓŁEK, ZBRODNIA i ZWAŁA oraz MINDBLOW. Gościnnie na Rentgenie udzielił się Sebastian Fabijański, który wzbudza sporo emocji wśród fanów. Utwór jest dostępny również w serwisach streamingowych.

„Rentgen” to mocno liryczny numer z mrocznym vibe’m. Artyści świetnie się uzupełniają i tworzą razem zgrany duet co pokazują także reakcje fanów, którzy są bardzo pozytywnie zaskoczeni wspólnym singlem tej dwójki.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

K2 gościnnie u Matiego Szerta

EP-ka VIRRRUS dostępna w streamie.

Opublikowany

 

Przez

Mati Szert 2 tygodnie temu powrócił po niemal równo pół rocznej od wydania albumu „VIRRR” i zaprezentował słuchaczom EP-kę zatytułowaną „VIRRRUS”. Na kanale MaxFloRec TV właśnie ukazał się 3. wizual promujący wydawnictwo, a tym razem gościem jest K2.

Warto przypomnieć, że od dnia premiery (12 kwietnia) ukazały się także wizualizacje do „Krzyża” z gościnną zwrotką VNM-a i „Trash Talku 2.0” z Leehym na feacie.

„VIRRRUS” wcałości do sprawdzenia jest także w streamingu. Tym razem znajdziemy na nim produkcje od sorryfalkonna oraz @wcalenieleehego.

Tracklista

  1. Krzyż ft. VNM (prod. sorryfalkonn)
  2. Trash Talk 2.0 ft. Leehy (prod. Leehy)
  3. Bluescreen ft. K2 (prod. Leehy)


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

teledysk

SH1333 i J Aspn udowadniają że trap jest robiony nawet w święta

Reprezentanci Olsztyna i Warszawy „przywożą hajs jak Santa Claus”.

Opublikowany

 

sh1333 j aspn

Mikołajki na wiosnę fundują nam reprezentanci Olsztyna i Warszawy, czyli SH1333 i J Aspn. „Santa Claus” to wspólny numer traperów.

Po wydaniu w ubiegłym roku krążka „To nie flex, to reklama”, SH1333 nie spoczywa na lurach i prezentuje kolejny numer, ale tym razem w duecie z warszawskim graczem J Aspn. „Santa Claus” to trapowy numer inspirowany florydzkim rapem. – Dla osiedla przywożę hajs tak jak Santa Claus – słyszymy w kawałku.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: