szybkie donosy
DJ Err Bits zgarnął 50 tys. zł!
Właśnie zakończył się roczny projekt ambasadorski marki BACARDI. Główną nagrodę, 50 tysięcy złotych, otrzymał Janek Szarecki czyli DJ ERR BITS. Nagroda specjalna powędrowała do młodego operatora Jana Pawła Trzaski.
8 maja, w warszawskim lokalu „Patio” przy ulicy Kredytowej 9, odbyła się impreza, podczas której ogłoszono wyniki, zakończonego w marcu projektu ambasadorskiego marki BACARDI. Zdobywcą głównej nagrody – 50 tysięcy złotych – jest Janek Szarecki czyli DJ ERR BITS. Nagrodę specjalną, również w kwocie 50 tysięcy złotych, otrzymał Jan Paweł Trzaska.
– To był trudny wybór. Mogliśmy nagrodzić maksymalnie dwie osoby, spośród trzynastu, bardzo utalentowanych i młodych mężczyzn. Przez rok pomagaliśmy im realizować pasje oraz spełniać marzenia. Patrzyliśmy jak wykorzystują do rozwoju, daną im pomoc i narzędzia” -mówi Konrad Ito, Brand Manager BACARDI. -“Zdecydowaliśmy się na wybór Jaśka Szareckiego, niezwykle utalentowanego DJ’a, z prostego powodu. Swoją postawą idealnie odzwierciedla ducha marki BACARDI. Jest młody, nieposkromiony, ma pasję, której poświęca się bez reszty. W ciągu dwunastu miesięcy trwania programu, muzyka z hobby, stała się jego zawodem, a on rozpoznawalnym djem i producentem.
– Współpraca z BACARDI była bardzo ważnym punktem w mojej zawodowej karierze. Rozpoczynałem program będąc świeżo co zaproszonym do zabawy, jaką jest rynek producencko -dj'ski, kończyłem go, będąc solidną i rozpoznawalną marką -mówi Janek Szarecki. -„Wsparcie BACARDI, zarówno finansowe jaki i promocyjne, było nieocenione. Dzięki uzyskanej pomocy, zorganizowałem kilka znaczących imprez, nawiązałem współpracę z najważniejszymi osobami z branży. A co najważniejsze, wspólnie z moimi grającymi przyjaciółmi – Auerem i Teezym, stworzyliśmy własny cykl imprez -3am, który cieszy się coraz większą popularnością.
Nagroda specjalna powędrowała do Jana Pawła Trzaski. Wszechstronnie wykształconego operatora filmowego i fotografa. Janek ma na swoim koncie zdjęcia do filmów fabularnych, dokumentalnych, teledysków i kilku spotów reklamowych. Jego marzeniem, które już się zaczęło spełniać, jest zrobienie dokumentu o byłych komandosach, z elitarnych jednostek sił specjalnych Navy SEALs i JW GROM.
Otrzymane pieniądze, obaj zwycięzcy przeznaczą na dalszy rozwój i realizację swych pasji.
_______
Pomysł na program ambasadorski BACARDI, zrodził się z wielkiej pasji marki do tworzenia rzeczy wyjątkowych. Głównymi wartościami BACARDI są autentyczność, tradycja, a przede wszystkim nieposkromiona pasja. Dlatego marka postanowiła stworzyć projekt, który pomaga utalentowanym osobom, w realizacji ich marzeń.
Rok temu wybrano 13 młodych mężczyzn, którzy są ucieleśnieniem motta marki BACARDI: „Najważniejsza w życiu jest pasja”. W gronie Ambasadorów znaleźli się niebanalni artyści, którzy mają wiele do pokazania światu ale ciągle napotykają na swojej drodze przeszkody. Dokładnie tak jak rodzina BACARDI, która swojej pasji -stworzenia idealnego rumu, poświęciła całe życie. Do projektu zaproszeni zostali DJe, muzycy, tancerz, operator filmowy, fotograf i animator. Przez dwanaście miesięcy pod skrzydłami BACARDI, rozwijali się, uczyli i realizowali swoje pomysły. 153 lata temu Facundo Bacardi Massó, po latach prób i błędów, wyprodukował w końcu rum o jakim marzył. Choć napotykał po drodze wiele przeszkód, swoim marzeniom poświęcił całe życie.
Przez kolejne osiem pokoleń, rodzinny biznes był wystawiany wielokrotnie na różnego rodzaju próby, między innymi pożar destylarni, 3 trzęsienia ziemi, 14 lat wojny czy 53 lata pobytu na wygnaniu. Jednak rodzina BACARDI nie poddawała się i kontynuowała tradycję zapoczątkowaną przez Facundo. Dzięki temu, nieposkromiona pasja do zwycięstwa, pomogła BACARDI stać się rumem numer jeden na świecie. Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na https://www.facebook.com/BacardiPolska
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
szybkie donosy
O.S.T.R. w Stodole – szczegóły premierowego koncertu
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
szybkie donosy
Deys i Pikers we wspólnej trasie – ciąg dalszy koncertów
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
szybkie donosy
Pal Hajs TV: Chmielaki (odc. 59): Wuwunio testuje piwa na krasnostawskich Chmielakach
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
szybkie donosy
Fokus i Rahim w programie „Wojtek Jagielski Na Żywo”
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
szybkie donosy
Justin Timberlake „Man of the Woods” – premiera + teledysk
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
szybkie donosy
DJ Premier & Royce Da 5’9 „PRhyme 2” – data premiery, okładka i singiel
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News3 dni temu
Kali o powrocie Quebonafide: „Błagajcie go na kolanach…”
-
News5 dni temu
Ostatni koncert Quebonafide – wyciekła dokładna data
-
News2 dni temu
Sokół kłania się Quebonafide
-
News2 dni temu
Marcin Flint o Quebonafide. „Przeciętny raper z przebłyskami”
-
News3 dni temu
Quebonafide: „Sfingowałem swoją muzyczną śmierć”
-
News2 dni temu
Sentino ogłosił datę premiery płyty z Malikiem
-
News3 dni temu
Kilof, który odsiedział prawie 30 lat, nagrał diss na Masę
-
teledysk3 dni temu
Słoń: „R.I.P. Radoskór, Bolec, Bezczel, Chada. Ich już nie ma, ale ty niestety jesteś nadal”